neviem kde a kedy tento blazinec skonci ( asi nikdy ) ale pride mi ze premiovky su uz v sucasnosti cim dalej tym nezaujimavejsie a zbytocnejsie..... chapem ze niekto s mojim nazorom suhlasit nemusi ale mne by asi lepsiu sluzbu a viac radosti spravil bezny passat alebo accord ako toto naslahane Cecko .... nepotrpim si na automobilovy extremizmus presahujuci uz iste logicke chapanie .....
ako auto je to iste fajn.... Cecko je medak ako ma byt.. ( ziadne smiesne CLA-cko ) ale tie niektore naslahane kusky su uz stejne viac o parade a ukazke sily a schopnosti znacky ako o tom ze ich nejaky clovek v dennodennej praxi vyuzije a potrebuje.....
Never tomu, že V6 v MB-C spraví menej radosti ako TDI alebo TSI v Passate. Vyskúšaj a uvidíš. A keď už budeš skúšať to MB-C, daj šancu aj CLA. Budeš prekvapený.
Ano, je tomu tak. ML AMG předběhlo X5M dokonce o 10 let. Já jsem víceméně vyslovoval zklamání nad současným trendem vyplňování každé mezery v modelové řadě a devalvaci výjimečnosti označení AMG a M. BMW ještě M kombi nemá, ale to neznamená, že když se MB s AMG kombi bude dařit, že do toho nepůjdou.
Nemyslím si, že über-kombi od AMG nebo M jsou devalvací. 500k německé kombíky jsou to, co se mi právě na Němcích strašně líbí. By the way, BMW už mělo emkový kombík v dobách E34.
Člověk si značky M a AMG spojuje spíš s kupátky a sportovními sedany na závodních okruzích. Protože BMW a ani MB nikdy s kombíky nezávodily, tak je mě zatěžko spolknout M nebo AMG "pohřebák". S tou E34 máš pravdu. Netušil jsem, že BMW začalo blbnout tak dávno. Zdá se ale, že se jim s tím E34 M SW moc nevedlo, tak toho brzy nechali.
BMW má Mkovej kombík už dlouho a je parádní :-) Stejně jako AMGčkové kombíky od MB. Mě tohle tedy nijak neuráží. Když to srovnám s AMG/M verzemi SUV, tak je to vlastně úplně v pořádku protože jediné, co se změní oproti sedanu je pár kilo vzadu. U SUV už je to díky těžišti a výšce vozidla o něčem jiném...
Mě samozřejmě taky neuráží, ale změní se toho hodně z původního konceptu... musí se dodělat příchlastek, zvýší se váha, zvětší rozměry, zhorší aerodynamika, posune těžiště.... ale hlavně kombíky jsou vesměs ošklivé vůži svým předlohám.
Pohoršovanie je zbytočné, toto je dokonalé vyplnenie medzery a toto by som si presne vedel predstaviť v garáži (keby som sa bol lepšie učil >:D ). Ideálny kompromis medzi elegantným decentným sedanom/kombi strednej triedy a športovým ostrým top-modelom. Ono medzi bežnými modelmi a AMG bola príliš veľká medzera a toto ju ideálne vyplnilo. Každopádne netreba to zase podceňovať ako len taký bežný silnejší model, stále to má 270 kW a stovku pod 5 sekúnd, teda kdejaký Cayman by dostal v priamke na zadok. Skrátka tak, ako doteraz AMG modely súperili s modelmi RS od Auri, toto bude ideálny súper pre Audi S4.
Btw. na autoexpresse už na ňom jazdili a veľmi si pochvaľovali.
Za mňa :yes:
Ja to vnímam tak, že môj voľakedajší plagátový sen bolo Audi S4 prvej generácie, čo malo 2,7 V6 biturbo so 195 kW, v tej dobe jeden z najrýchlejších sedanov (250 km/h, 5,6s). Keď prišla potom verzia RS4 s 280 kW, to už bol pre mňa skoro superšport (stovka za 4,9s). Teraz toto "light AMG" má skoro rovnaké parametre, ako vtedajšia najostrejšia RS4, tak nie je dôvod na sťažnosti.
Samozřejmě že ne...žijeme v době, kdy spousta naftových kombíků dává s prstem v nose stovku za šest a běžný silnější motorizace za čas jako kdysi F348 nebo 355. V zásadě je to úžasný, jen si musíme užít tenhle čas, než začne přesouvání elektromobily. dalším generacím už to nepřijde ;-)
:yes: za me rozhodne ano! Toho vykonu vice nez dost...a da se s tim rodinka odvest na hory...i v zime ;-) ...zrychleni 5,4 nebo 3 s...nebo 6...to uz je snad jedno....kolikrat ma clovek sanci si to rozdat na semaforu s Ferrari...