Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz C AMG Line: Sportovnější vzhled i pro kombi

Aleš Dragoun
Diskuze (1)
Na opravdu ostré verze AMG v nové třídě C si budeme muset ještě počkat. Trojcípá hvězda se alespoň pochlubila fotkami kombi s paketem AMG Line.

AMG Line, to jsou jenom vzhledové úpravy. Dlužno ale dodat, že ještě novotou vonícímu kombi opravdu sluší. Proč se vlastně u nás nepoužívá klasický název T-Modell jako doma? Untertürkheim si při návrhu nového céčka v obou karosářských provedeních odpustil stylistické extravagance a „čínský“ design jako ještě v nedávné minulosti. Klesající spodní linií bočních oken jde sympaticky proti proudu a všeobecným trendům, které velí naopak zvyšovat. Balíček stylových doplňků je k mání už pro klasický sedan W205, v kombi s tradičním kódem S (rovněž 205, pochopitelně) má ale premiéru.

Červený těsně nad 4,7 m dlouhý elegán vypadá v tomto obleku opravdu dobře. Voštinová maska chladiče má v tomto případě dvě chromované lamely, které propojují velké logo uprostřed. Jiný přední nárazník se navíc chlubí chromovaným „splitterem“. V městském provozu asi dozná brzy újmy, ale tady jde přece o styl! Boční prahy jsou svalnatější a od série se liší i zadní nárazník s difuzorem. Bohužel falešným. Benzinové verze dostaly výfukové potrubí se dvěma koncovkami z nerezové oceli, koupíme si zatím přeplňovanou šestnáctistovku C 180 se 115 kW, respektive dvoulitry C 200 (135 kW) a C 250 (155 kW). Turbodiesely jej mají zase pro změnu chromované. Čtyřválce 2,14 l budou k mání ve variantách C 220 CDI se 125 kW a C 250 CDI se 150 kW.

Pětipaprsková osmnáctipalcová kola v titanové šedi se k autu opravdu hodí, perforované kotouče zase pomůžou lepší deceleraci a na třmenech nechybí nápis Mercedes-Benz. Příslušnost ke značce musí být vidět všude! Abychom nezapomněli, podvozek platformy MRA je nižší o 15 mm a určitě i tvrdší. Na hladkých německých silnicích to majitel nepozná a kombi určitě lépe sedí, u nás ale bude trpět. Řízení Direct Steer hraje na sportovní notu. Na střeše jsou hliníkové nosiče, rámečky oken mohou být z leštěného hliníku, vnitřní sloupky pokrývá zase lesklá černá barva. Podobu interiéru se zavazadelníkem o objemu 490-1510 l zatím neznáme, ale určitě v něm najdeme sportovní volant. Aerodynamický paket s doplňky byl odhalen zatím neoficiálně na Mercedes-Benz Passion.

Aleš Dragoun
Diskuze (1)
Avatar - happy_driver
23. 6. 2014 12:09
....
Velmi pekne male kombi, uz len zvolit primeranu motorizaciu a vyrazit na cestu - momentalne na dovolenku. Vzhladom k dizajnovym kvalitam to vidim aspon na francuzsku Rivieru... :yes: