tento kombík mezi prémií designově vede, to se mi ještě moc nelíbí tablet a ty falešné nasávače vzduchu na chlazení brzd. Audi se ztratí i vedle Astry kombi a BMW se drží taky už dost při zemi. Minulá generace 3er vypadá skvěle dodnes, teda až na ten tragický interiér.
Je to fešák, o tom žádná... docela by mne zajímal test základní verze pod milion. Jak bude vypadat a jezdit:) Snad se dočkám :-) Snad to nebudou srovnávat s Oktávkou >:-[]
Podľa toho v čom porovnávať, ak by mali porovnávať rozmermi škodovka musí nasadiť Superb. Ak by sa porovnanie malo zúžiť len na kufor tak tam Škodovka asi nemá konkurenciu. No ... ale každý kto si už mal tú možnosť kúpiť BMW, Audi, Mercedes a nejazdí 15 rokov na HTP či inom Škoda skvoste, kufor porovnávať určite nebude ...
Navrhl bych redakci, aby vzala 3er, Audi A4 a toto Cčko v základních verzích a motorizacích.... to by byl opravdu zajímavý test, zdali se do milionu (myslím, že se vejdou do 900 000 když vemou základy), kde D3 začíná vyplatí investovat, nebo je lepší vybavený mainstreamový zástupce ( VW,Ford,Škoda, jak je libo..) :).
Myslím, že takový test nemusí posloužit dobře jen při výběru nového auta, ale i potenciálním zájemcům o tato auta za pár let provozu.... Také se rád po očku kouknu po ojeté prémii a zajímají mne tyto cenově dostupnější "oholené" verze bez zbytečných drahých příplatků, které jsou dražší i na údržbu a provoz (4x4, velký počet válců, různe vzduchové podvozky atd...) :-) Doufám, že si to někdo z redakce přečte :-)
Nápad zajímavej, ale redakce si zase tak moc vymýšlet nemůže. Pro testování jsou určený vymezený novinářský auta, případně předváděčky od dealera a ani jedno nikdy nejdou úplný holoty, naopak novinářský auta importéři vždycky našlápnou, aby to pak v médiích nedělalo ostudu.
Autobild má tuším tu základní motorizaci na dlouhodobý test. Když jsem to sledoval naposledy, tak to auto ukazovali po 300tisících kilometrech (benzínová 180) a docela to chválili, že to drží a nese*e se.
Zajímalo by mě, kdy se do céčka konečně objeví pořádné motory. V minulé generaci jsem měl možnost řídit C220 CDI a C350 CDI. Jakkoli dobré odhlučnění prostě nedokáže nahradit kultivovanost šestiválce a v C350 CDI jsem si připadal jako o třídu výše.
Jel jsem v minule generaci s 320CDI a prestoze to byl sestivalec, tak to byl stejne sileny traktor, kam se kultivovanosti hrabe klidne i na ctyrvalce od konkurence typu Peugeot, Renault nebo i ten koncern. Mercedesu v dieselech tezce ujel vlak a ted uz jim konkurence i rozebira koleje.
Ty jazdis na kapote, alebo v aute? Lebo ja v aute a podstatne je ako pocut motor vo vnutri. Aj ked musim priznat, ze som testoval nove C180 a C 220, co bola moja prva skusenost s C a priznam, ze pri rozbehoch a akceleracii ma prekvapilo aky je ten dizel hlucny. Pri ustalenej rychlosti je vsetko OK. Ten benzin bol uplne super, v pohode by mi stacila aj tato zakladna motorizacia, ale ta spotreba u dizlu je naozaj zazracne nizka...
Chrochtat v nové prémii to by se mi opravdu nechtělo, takže jedině šestiválec, jenže to už stojí za úvahu jestli ne benzín 250. Při rozjezdech a zrychlování chrochtá i MZD6 D a v kultuře chodu je to nejlepší motor.
Este dodam, ze rozdiel v cene medzi C180 a C220 je u nas 4 800 EUR, u vas podobny, podla kurzu, cize navratnost je az za hranicou 150 000km, pokial nie je nejaky rozdiel v zakladnych vybavach, tak na moje sukromne jazdenie by som s kludom bral benzin v automate a uzival si pohodlne auticko :yes:
Souhlasím. Bohužel C je pro aktivní, sportovně založenou rodinu malé. Pomalu dojíždím Mondeo kombi a chci přesedlat do prémie. Moc jsem se těšil na nové C, ale nepříjemně mě překvapilo, jak malý kufr to má. Do toho se prostě nejsme schopni vejít. E by bylo tak akorát, ale to už váhám, jestli se mi chce dát tolik peněz. Nemám primárně potřebu jít do vyšší třídy...
Auto super, interiér - hezčí jsem snad ještě neviděl. A k ceně- do milionu se vejdu sice s malým motorem, ale docela i nějakou malou výbavou, překvapení! Jestli budou auta spolehlivý, budu se za pár let těšit na nějaký trochu ojetý kousek!
Jo. Dal jsem si s tím chvíli práce - a srovnatelně vybavené BVMW 316 a Mercedes C180 se liší opravdu jen o málo:
BMW je za 924.826,- a Mercedes za 917.330,- Kč.
A to je Mercedes novinka.. mnohem hezčí novinka! Aspoň mýma očima.
A kromě toho má 115kW proti 100kW BMW, a delší záruku/servis 6 let nebo 120tis km proti 5 let nebo 100tis km.
Ta výbava není vyložená hitparáda, ale ostudu neudělá...
Plakáty céčka zrovna na zeď nelepím. Ale aspoň bych měl jistotu, že dostanu pohodlné vozítko ze spousty hliníku. U BMW, při vší úctě k jeho historii, bych se dnes základní verze asi malinko bál.