Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C Long: 80 mm navíc pro Čínu

Prodloužené céčko myslí hlavně na pasažéry na zadních sedadlech. Ti si vychutnají větší prostor nebo delší zadní lavici.
Zpět na článek
23. 4. 2014 08:49
23. 4. 2014 15:03
24. 4. 2014 08:45
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2014 08:47
ak to takto pojde dalej
tak za par rokov nebdue cinanom stacit ani 3,5 metra razvoru... pritom mi nepride ze su nejaki vyskovo vysoki voci inym narodom, skor by som povedal ze su mensieho vzrastu ako priemerny europan ...... dost zvlastne chutky... kupovat Cecko z razvorom dlhsim ako klasicke Ecko.. opat som neprisiel na ten chytak v com je pes zakopany ;-\
Rozbalit vlákno
13
23. 4. 2014 08:49
Re: ak to takto pojde dalej
tym razvorom liecia asi nejaky komplex >:-[]
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2014 08:54
Re: ak to takto pojde dalej
mne to skor pride ako nezmysel.... ved predsa ponuknem cinanom klasicke Ecko.... ktore ma podobny razvor ako predlzene Cecko... na co im je predlzene Cecko rozmerovo razvorom aj dlzkou na urovni klasickeho Ecka? Alebo snad klasicke Ecko nemaju? Len predlzene? Tak v tom pripade im tam ponuknem to klasicke Ecko ... na co zase vyrabat predlzovat mensi model aby bol velkostne na urovni nasho europskeho ecka... nerozumiem celemu tomu ich systemu ohladom tych long verzii..... a vlastne vobec ... 1,6 meter vysoky cinan potrebuje 3 metrove razvory? pre koho? pre 6 clennu rodinu? alebo koho tym bude prenasat? Nedava to opodstatnenie ....
23. 4. 2014 09:13
Re: ak to takto pojde dalej
Mna by skor zaujimalo, preco sa taketo Long verzie nepredavaju aj v Europe. My ked chceme vacsie auto, musime si kupit vyssiu triedu (v tomto pripade E) - a samozrejme viac za nu zaplatit... 8-s Ale Cinanov je vela, je to stale rastuci trh a preto sa im treba VTIERKOVAT a ponuknut im kazdy rozmar!
23. 4. 2014 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2014 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2014 12:53
Re: ak to takto pojde dalej
Číňan nato má a zaplatí to. A tým je to opodstatnené. Zákazníci bez peňazí nedávajú nielen autám zmysel a opodstatnenie, česi majú pre nich pekné slovo " bychaři ". A potom je kategória mudrlantov, ktorí premýšľajú ako ty, prečo tamten potrebuje to a to, prečo mu nestačí to čo mne, a končí to piesňou práce... až vás budú milióny, zas nebudú tie mercedesy ako pred 89tym, veď tiež boli chytráci, ktorí nevedeli, čo by sme s nimi robili. A nebola ani KIA, s touto bombou na záver by som sa rád s tebou a tými časmi rozlúčil.
23. 4. 2014 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2014 13:45
Re: ak to takto pojde dalej
A pana kapitulistu nestve, ze Cinan dostane za rovnaku cenu viac? To je mile, ze si taky dobroprajny :yes:
23. 4. 2014 14:43
Re: ak to takto pojde dalej
Kapitulista, to nepoznam, ale ako slobodneho cloveka ma stve, ze socialistom platim vyssie ceny benzinu a nafty, vyssie ceny plynu, elektriny , vyssiu DPH ako vUSA, alebo myslis, ze japonci by mali taky deficit, keby bola u nich 20%DPH ? Moje dane stat pouzije hlavne nato, aby ma viac uradnikov buzerovalo, aby bolo viac tlaciv, aby si uradom daval papiere, ktore si v statnych evidenciach mozu vyhladat same. Tebe sa taky system paci ? O kolko viac by ti zostalo z platu, keby stat usetril zbytocne vydavky ?
A nikde nepisu, ze predlzene Cecko bude za cenu normalneho :-!
24. 4. 2014 08:07
Re: ak to takto pojde dalej
Odpust mi preklep 8-s - ale pochopil si to aj tak, nie? A myslis, ze keby bola ina vlada, tak by si nemal vyssie ceny benzinu, vyssiu DPH, byrokraciu...
A preco vlastne ma ta komunisticka Cina predlzenu verziu C-klasse?
24. 4. 2014 08:41
Re: ak to takto pojde dalej
Protože to zákazníci chtějí. A automobilky zase chtějí prodávat. Celkem jednoduché, ne?
24. 4. 2014 11:29
Re: ak to takto pojde dalej
to nie je o súčasnej vláde, ale o divnom európskom spôsobe financovania štátu a vytvárania dojmu, čo všetko pre teba robí. Pamätám sa, keď ropa stála nejakých 180 USD za barel a bolorokovanie vo Viedni s OPECom. Arab vypočítal, že jeho podiel na cene paliva v EU je zanedbateľný oproti podielu štátov cez rôzne dane a navrhol dane znížiť. Teraz je cena ropy 90-100 USD tak prečo stojí benzín skoro toľko, ako keď ropa stála 180 USD ?
Naspäť k autám, prečo mám okrem DPH štátu zaplatiť ešte 3000 EUR, keď chcem auto nad 250 KW ?
A prečo Čína má ma netrápi ...
Avatar - classic
23. 4. 2014 13:06
Re: Mně to smysl dává!
Číňan 1.65m nepotřebuje VZADU prostor na šířku těla, ani nad hlavou, ale především před nohama.
Avatar - Inferius
23. 4. 2014 08:49
Lak
Ta modrá metalíza je nádherná :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2014 15:03
LONG-KLASSE
Ideální céčko i (a zejména) pro Evropu. Škoda, že to ve Stuttgartu nikdo neví... Vlastně ani nevím zda dnes mám napsat - bravo mercedes...

Přitom je to tak jednoduché - dozadu posadit chlapa kolem devadesátky (hmotnost) a stodevadesátky (výška). Potom to chce mu od kolena (nohy při měření u sebe) naměřit k opěradlu předního sedadla volný prostor cca 15 cm, a tuto míru fixovat jako minimální pro vůz střední třídy. Proč to zde nikdo nedělá? Tedy... s výjimkou superbální Škody.
Rozbalit vlákno
1
24. 4. 2014 08:45
Re: LONG-KLASSE
Však také první Superb vycházel z delšího čínského Passatu, pokud vím. ;-) Prodloužené verze v Číně nenabízí jen Mercedes.