Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C W205: Nová generace poprvé bez maskování

Interiér nové třídy C nám Mercedes-Benz odhalil v říjnu oficiálně. Premiéra je ale již za dveřmi, po silnicích se prohánějí prototypy zcela bez kamufláže.
Zpět na článek
17. 11. 2013 20:05
17. 11. 2013 20:20
17. 11. 2013 20:36
17. 11. 2013 22:51
17. 11. 2013 20:46
17. 11. 2013 22:40
17. 11. 2013 21:39
17. 11. 2013 21:58
17. 11. 2013 22:00
17. 11. 2013 22:02
17. 11. 2013 22:54
17. 11. 2013 22:22
17. 11. 2013 22:24
17. 11. 2013 23:07
17. 11. 2013 23:28
17. 11. 2013 23:34
18. 11. 2013 08:28
18. 11. 2013 08:51
18. 11. 2013 09:37
18. 11. 2013 11:56
18. 11. 2013 13:31
18. 11. 2013 18:55
18. 11. 2013 19:34
18. 11. 2013 20:59
18. 11. 2013 23:43
18. 11. 2013 23:47
20. 11. 2013 16:46
18. 11. 2013 23:48
19. 11. 2013 19:58
Avatar - Doupik
17. 11. 2013 20:05
Zadek
Ten zadek je vlastně krásný, ale moc oblý a nesportovní, vůbec mi to k charakteru Cčka nesedí. Současný zadek nepřekonají...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2013 20:20
Re: Zadek
Přesně tak. Toho jsem se právě obával, okopírovali záď eSka, jenže luxusní vlajková loď je jedna věc (ačkoli neforemné a asijské mi to přijde i tam) a sedan střední třídy je věc druhá...Ale jinak musím říct, že z nových medvědů vypadá zatím nejlépe.
Avatar - Inferius
17. 11. 2013 20:36
Re: Zadek
No auto jako takový nevypadá špatně, ale pravda je že ten zadek patří k S a k C class moc nesedí. A pokud jde o nové Mercedesy tak nejlépe vypadá jednoznačně E class po faceliftu ;-)
Avatar - C30AMG
17. 11. 2013 22:51
Re: Zadek
Nejvíce se mi líbl zadek W203. U W204 bylo nejkrásnější kombi. Na obrázcích tento zadek nevypadá moc dobře.
Avatar - Aladeen
17. 11. 2013 20:46
Zaslúži
Zaslúži si prívlastok Baby S ....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
17. 11. 2013 22:40
Re: Zaslúži
Přesně to jsem chtěl říct!
17. 11. 2013 21:14
fotky
Ty fotky jsou takový jakože "náhoda", přijdou mi moc profi na náhodu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wakantanka
17. 11. 2013 21:39
Odo mňa ..
... má MB :yes: len tak ďalej. Podoba s S-kom iste nie čisto náhodná. Kráľ prichádza - matky zatvárajte dcéry. >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2013 21:58
Výborně
Ten zadek mohl být trošku hranatější a víc odlišný od S-ka, ale jinak jako celek vypadá Céčko nádherně, zvlášť s tím AMG paketem
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pospEk
17. 11. 2013 22:00
verze AMG
MB nezklamal, Cčko je mé nejoblíbenější auto v daném segmentu...jsem moc zvědav na verzi AMG :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
17. 11. 2013 22:02
Re: verze AMG
No já jsem zvědavý na dojem naživo... a na novou techniku. Pokud bude mít už i C vzduchové pérování, tak klobouk dolů...
Avatar - C30AMG
17. 11. 2013 22:54
Re: verze AMG
Technika putující směrem dolů do třídy C je ho posune před konkurenty: airmatic, hud, světlomety ILS, převodovka... Na mladé tu budu CLA a pro komfortně založené C sedan.
17. 11. 2013 22:22
.
Ta ***ka je na Céčku legrační i když chápu, že kupci ocení tu podobnoSt. Za mne je tohle, po velepovedeném faceliftu Éčka, docela zklamání... :no:
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2013 22:24
smutné časy...
.... keď už aj mercedes podriaďuje dizajn čínskemu zákazníkovi. alebo žeby zamestnali priamo čínskeho dizajnéra? ale nie, to som sa predsa nikde nedočítal. predok ešte celkom ujde (aj keď tie predné svetlá vyzerajú ako pôvodom z číny), ale ten zadok to je čistá čína. už eSko vyzerá zozadu hnusne čínsky a toto je to isté len vo veľkosti L.

kam to kráčaš klenot európskeho automobilového dizajnu?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
17. 11. 2013 22:30
Re: smutné časy...
A kde máš vzorník, co je čínský a není čínský design? Mi to teda vůbec nepřijde. Čínský design se mě netýká vůbec, jejich auta se tu neprodávají. A asijská auta jako je nemastná a neslaná Toyota a Honda se tomuto nepřibližují ani vzdáleně. Mazda jde úplně jinou cestou. Hujdaj a Kia vypadají taky jinak.... tuž tak nevím.
17. 11. 2013 22:43
Re: smutné časy...
no mne to tak proste pripadá... tie zvláštne ponaťahované svetlá a linky na karosérií... mercedes ešte pred pár rokmi udával smer európskeho dizajnu a teraz toto? a to navyše už aj mercedes bude robiť každý model rovnaký, len v inej veľkosti? vadí mi to u iných automobiliek a u mercedesu obzvlášť... a čo sa týka tebou vymenovaných automobiliek, tak práve na ten hyundai sa začína nejako nebezpečne podobať... skrátka jednoducho povedané, ja si pod mercedesom predstavujem typicky európsky nemecký vrchol dizajnu...
Avatar - C30AMG
17. 11. 2013 23:00
Re: smutné časy...
Design se vyvíjí. Jsem rád, že MB nestojí na místě. Od hranatého přešel MB do kulatého, pak šikméno a zdá se mi, že z toho všeho roste nová oblost s ostrými hranami, viz nová třída E. Hodně vyčnívá mezi svými konkurenty. Bachratost a dominance případě přináší nový styl...

Trend neklidných linek přinesl Ch. Bangle do BMW. Mercedes ho zkombinoval s obvyklou elegancí a jistou kulatostí. Proč ne? Modely jako CLA, CLS nebo C coupe jsou povedené ukázky toho všeho.

Pro ty, co mají rádi design devadesátých let je tu Audi s rovnými linkami. Nemyslím si, že to, co převádí BMW nebo MB je asijský design. Podíváš-li se na asijská auta, pak vypadají zcela jinak a ničemu se nepodobají.
17. 11. 2013 22:37
První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
vyrábí jedno auto ve verzích malé střední velké

BMW 3/5/7
AUDI 4/6/8
MB C/éčko jim ještě do party chybí, ale bude taky /S

Za chvíli vlastně bude jedno kde si auto koupím, všude to bude sportovně/ekologický/úsporný/praktický něco co bude akorát v 10 verzích od největší po nejmenší a od nejdražší po nejlevnější ... semtam se změní značka na kapotě a to je vše .... kde je sakra styl ... tradice ... charakter
Rozbalit vlákno
40
Avatar - C30AMG
17. 11. 2013 23:06
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Ten zmizel s rozšiřující se řadou modelů automobilek. Kolik měli MB, BMW nebo Audi modelů v dobách, na které vzpomínáš? S nešvarem líného designu přišlo Audi a postupně se přidali ostatní. Nicméně myslím, že se auta v jednotlivých řadách od sebe designově liší. Ale jejich deriváty ne. Je jasné, že A, CLA a GLA jsou si podobné, ale třeba C a E a S bych nesrovnával. Motivy jsou jednotné pro každou značku, ale interpretace je různá.

Na tvojí výtku stejnosti: není super, že každý vůz pro běžného zákazníka (rozměj ten, co auty nežije každý den) je vlastně multifunkční? Okrajových modelů je pro fandy dost: Mazda MX 5, G class, Alfa, Land Rover, C5...
18. 11. 2013 08:30
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
No jasně nebylo tolik derivátů atd., ale tam zase narážím na to, že v D3 je nyní vlastně úplně jedno co si koupím. Dizajn neurazí nenadchne, jízdní vlastnosti - sportovní, dopad na životní prostředí - minimální, spolehlivost - 3 roky u všech, Materiály špičkové, Technologie super ... Je jedno jestli si koupím 3 ku u BMW a nebo 4ku u audi ... atd. V podstatě se ty auta dostala do jakési slepé uličky. Tápou jak v dizajnu, tak v zaměření a místo toho, aby se soustředili na klasické modelové řady, tak z nedostatku invence pouští do světa suv, velké suv, malé suv, stylové suv, dodávku, mpv, kupé malé/velké/ největší .... kupé jako sedan malé/velké... kupé jako Suv malé/velké. Předtím jsi šel do audi pro skvělý interiér a úspornost, do mercedesu pro luxus technologie a tradici a k bmw pro sportovní auto maskované jednoduchým dizajnem. Dnes ? Je to jedno ... snaha zalíbit se všem a všemu
18. 11. 2013 08:39
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
>:D >:D Tak teď jsi sáhodlouze vypsal, jak to přesně neni. >:D
18. 11. 2013 09:44
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
A druhej, kterej nic nenapíše.
Redakce opravdu, palečky jsou "geniálním" posunem v diskuzi.
edit: +1
18. 11. 2013 12:20
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Říkal jsem si, že bych rád viděl seznam aliasů, které daly palec. Alespoň u mých vlastních příspěvků. Abych věděl, z koho si pak mám dělat legraci. >:-[] Navíc mám u řady příspěvků jeden palec a rád bych věděl, jestli je to jeden člověk.
18. 11. 2013 12:44
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
je to můj názor ... byť může být zvláštní a nebo i chybný ...
18. 11. 2013 12:48
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Jistě. O tom žádná. Stejně tak v mém případě. :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 17:52
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Celkově to asi nebyla špatná myšlenka, ale zrovna ten příklad BMW 3 a Audi A4 tos moc netrefil >:-[]
18. 11. 2013 21:15
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
no já nevím ... 4 roky nazpět bylo by to jasné BMW.

Ale nyní ? Navíc teď bude nová generace a ta vypadá o dost lépe než 3er.

U RS 4 A M3 - tam u mě ze sympatií k značce vede M3. Ale počítám, že s RS 4 bych taky chybu neudělal.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 21:29
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Netušim jak bude jezdit příští A4, ale vypínánim válců i u motůrku 1.4 si mě moc nekoupila. Prostě teď je to horší auto a co já pamatuju tak zatim to nebylo nikdy jinak >:-[]
18. 11. 2013 23:07
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
To máš asi pravdu ... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 23:28
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Klidně vypusť to asi :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 17:50
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Tak tobě jedno jestli 3 BMW nebo 4 vod Audi? Tak 4 kola a volant má to i to, to je fakt >:-[]
Avatar - šmoula nešika
17. 11. 2013 23:14
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Lehce přetáčivým bavorákům doba nepřeje, mercedesy nikdy k oné někdejší kvalitě nepustí cifršpióni, i když už bohudík nereznou, a Audi se nám nějak povolkswagenovává... Vysvobozením z téhle šedi by mohl být Saab a Alfa Romeo. Jenže peníze chybí a s vývojáři to zrovna růžové také nebude... Je to bledé s prémiovkami, člověk místo, aby skončil v autosalonu, koupí zajímavěji x let starou ojetinu v bazaru. 8-s
Avatar - Magister
18. 11. 2013 09:00
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
:-) vzhledem k prodejním číslům a ziskům bych řekl, že D3 na tom nebyla nikdy lépe.
18. 11. 2013 09:46
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Ano. A vedle toho ono vysvobození z šedi se zlikvidovalo a likviduje samo.
Avatar - Magister
18. 11. 2013 11:12
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Mi neřpipadají nové počiny Mercedesu šedivé... třída A .. paráda pro mladé. V nové S klasse interiér + volant = revoluce, ale přitom to zůstalo elegantní....

BMW 4 krása... jako celek. Šedivý ten design určitě není...
18. 11. 2013 11:29
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
;-) Nepochopil jsi mě. Narážku na vysvobození z šedi jsem myslel příspěvek od šmoulíka na který reaguješ, kde píše o vysvobození z šedi D3, kterým mohl být Saab s Alfou, což je nyní sci-fi a obecně i v minulosti to sci-fi bylo.
Avatar - Magister
18. 11. 2013 11:39
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Aha díky, no na vysvobození od Saabu a Alfy se fakt těším >:D .... už vidím jak zákazníci odmítají nové Mercky a Bavoráky a běží pro spolehlivou Alfu Romeo... nic proti ní.
18. 11. 2013 12:53
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
To já bych se klidně i těšil a na posuzování spolehlivosti bych se také klidně vykašlal, ale kdyby bylo o čem se bavit. Auta prostě nejsou. V obecné rovině a kontextu nabídky D3 a Alfy je to reálný nesmysl. Nástupce 159 klidně může konkurovat A4, 3er, nebo C, ale opravdu celé řadě....(?). A to se bavíme o "základních klasických" modelech. Tzn. letité klasické minimum nabídky.
18. 11. 2013 12:14
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Základní koncept interiéru S-klasse je stejný jako v předchozí generaci. Volant považuji za zajímavost, ne revoluci. A třeba vypůjčení si výdechů ventilace od Britů si mohli odpustit (ale pořád je to lepší než kruhové výdechy napříč nabídkou, jak to ostatně předvádí). Mně osobně to přijde jako zdobnější provedení předchozí generace.
Avatar - Magister
18. 11. 2013 12:21
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Nový vícevrstevný obří displej jsem viděl úplně poprvé, stejně jako odvážný volant. Každý se na to dívá jinak. S předchozí generací jsem měl nějaké zkušenosti, přesto mě posazení do nového interiéru uchvátilo...

P.S. Kruhové výdechy většiny modelů alá retro se třeba mi osobně líbí. Věc vkusu...
18. 11. 2013 12:39
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Dva displaye tam byly už předtím. Ano, opustili budíky, displaye jsou větší, ale dopad na interiér to moc nemělo, jen tvar kapličky se trochu změnil (zmizel oblouk, který byl nad přístroji, teď trochu jinak navazuje). To není kritika. Mně se interiér předchozí generace líbil a měl jsem strach, co s tím provedou. A není to špatné. Jen ty výdechy si mohli odpustit a klasické přístroje mám prostě rád.

Retro? Který Mercedes měl takovéhle výdechy? Já je znám z SLS a 300SL je neměl, pokud vím. Pro mne je to tedy odkazování na SLS. Což lze pochopit u SLK a SL. Ale u sedanů? S-klasse naštěstí nemá tu hrůzu s hvězdou/ dvěma bumerangy, nebo co to vlastně má být, ale zase si půjčili výdechy známé z britských luxusních vozů. Proč? Mně se ty staré líbily.
Avatar - Magister
18. 11. 2013 13:17
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Nebyly... ne tak jak to je teď, že se spolujezdec dívá na něco jiného než řidič a každý vidí svoje. Byl jsem letos na dovolené s S kládou s comanderem a ta to teda neměla... podle mě to v starém nebylo.

Kulaté výdechy jsou retro prvek. Někomu se líbí, někomu ne. Já je ve starém Céčku nemám, ale nevadily by mi.
18. 11. 2013 14:23
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Prosím? V předchozí S-klasse byly dva displaye pro řidiče. Stejně jako teď (jen ten jeden, kde byl předtím rychloměr, nebo noční vidění, se teď zvětšil a pohltil budíky). Jestli myslíš Dual View, nebo jak tomu nadávají, že na jednom displayi vidí něco jiného řidič a něco jiného spolujezdec, tak to není nic nového. Ale nevím, kdy to zavedl Mercedes, nebo jestli to měla předchozí generace. Je to jeden z mála příplatků, který mě vůbec nezajímá. Nemám žádný zájem na tom, aby se spolujezdec díval na film, zatímco řídím.

Říká se, že je to retro. Co je na tom retro?
Avatar - CHerokee
18. 11. 2013 16:16
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
[odkaz]

Kukni na interiér... vše kulaté ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2013 18:00
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Takže podle tebe je vše "staré" automaticky kulaté...

[odkaz]
[odkaz]
19. 11. 2013 14:52
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Přijde mi to jako zkoumat, jestli je starší kruh, nebo obdélník. Navíc v Mercedesu se odkazovat na Mustang? Klasické přístroje jsou typicky kulaté, takže je pochopitelné, že se tento motiv přenášel na jiné prvky interiéru. Výhodou kulatého výdechu je, že lze snadno směrovat. Dodnes se používají v letadlech.
18. 11. 2013 12:08
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Záleží, jestli si kupuješ auta pro zábavu, nebo na jezdění. Nevidím jediný důvod, proč si koupit nějakou starší A6 místo té současné. V základní nabídce D3 není auto, kde bych volil předchozí generaci. Mohu mít nějaké výhrady, ale jsou vykompenzovány jinde. Ač se mi líbí třeba E39, neznamená to, že půjdu do bazaru.
Avatar - white label
18. 11. 2013 12:29
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Přesně tak.
18. 11. 2013 12:38
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Labele, chtít Allroad...tak zase na druhou stranu pro novýho nejdu...stál bych ti u vývěsky, než bysme se dohodli >:-[]
18. 11. 2013 12:54
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
To já bych se u toho čekání radši posadil a něco zobnul, že. ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2013 13:02
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
To je rozumné, ještě bys toho určitě stihl sezobat dost... >:-[]
Avatar - white label
18. 11. 2013 13:01
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Jenže zatím chybí ta vývěska... :-)
18. 11. 2013 21:19
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
To je otázka ... postavit vedle mě někdo novou M5 a starou M5 vybavenou všemi bezpečnostními/technologickými prvky jako má nynější řada, za stejnou cenu a při zachování dizajnu a koncepce ? Neváhal bych. Koukni třeba na takový porsche 911 singer koncept / eagle speedster. Tedy staré dizajny a koncepce narvané novými technologiemi. To je auto co chci.
19. 11. 2013 14:46
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Právě o tom mluvím. Singer si pořídím na hraní. A6 ne. To samé platí pro M5. Nejsem člověk, který si pořídí M5 pro zábavu. Ač V10 miluji a E60 se mi co do karoserie líbila, dám přednost F10.

Nemusí se mi líbit, kterým směrem se automobilový průmysl vydává, nebo že jsou auta brána jako spotřební zboží, ale fakt je, že auto na jezdění je pro mne spotřební zboží. Vývoj možná nesedí nadšenci ve mně, ale uživateli nevadí.
Avatar - fOE
18. 11. 2013 07:57
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
To BMW se ti tam dostalo nejak omylem, ne? Jinak nechapu jak se nekomu muze zdat stejne 3er a 5er. Jednicka je taky uplne jina. Takze jedine co se podoba je 5er a 7er.
18. 11. 2013 08:38
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Promiň, ale dej si ty auta vedle sebe. Ono my autům třeba rozumíme, protože se tomu věnujeme. Víme jak vypadají nové modely etc. ,tak nám to třeba tak nepřijde. Ale tohle se dá vypozorovat na ženách/holkách a lidem, kteří se o auta vůbec nezajímají a jen se jim líbí.

Jéé pěkný béemwé to je 7 čka ? Ne zlato trojka. Jééé A4 ka tu jsem si přála --- né to je A8. Mě se moc líbí to nové céčko a dívala jsem se že tolik ani nestojí ... ne to je Sko a to stojí hodně.
Avatar - fOE
18. 11. 2013 09:50
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Ale to ze to nejaka slecna nerozezna nema nic spolecne s designem tech aut. Rozlisovaci schopnost nekterych je zuzena na: Male/Velke/Hezke Velke (cti SUV). BMW jsem vedle sebe samozrejme videl a co neuniklo memu zraku jsou svetla ktere ma 1er, 3er a 5er naprosto jina a jelikoz jsou svetla urcujicim designovym prvkem predku aut tak ty auta proste nejsou stejne. 3er a 5er mozna tak ze zadu, ale ze predu urcite ne.
Podobnost Audi a ted bohuzel i mercedesu je mnohem dal.
18. 11. 2013 19:24
Re: První Audi, potom BMW a teď i Mercedes ...
Souhlas, že slečna nerozezná 3er od 5er neznamená, že jsou vozy po designové stránce stejné, a znám takové, které se o auta nezajímají, ale světla spojená s maskou u 3er prostě rozeznají od všeho jiného. Horší je to právě u Audi, kdy se i mě, který se o auta zajímá, podařilo splést si A3 sedan s A4.. k Audi tedy dodejme do řady 3/4/6/8
Avatar - PlugIN
17. 11. 2013 23:07
ach
Říkejte si co chcete ale tenhle Méďa vypadá parádně! :-)
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2013 23:28
...
Padá tomu zadek stejně jako CLA, CLS SB a S-klasse. Zbytek ovšem moc pěknej, těším se naživo..!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
17. 11. 2013 23:33
Slasti a strasti nového designu
Žádné překvápko, kdo se o nové céčko alespoň trochu zajímal, měl o vzhledu nové generace poměrně jasno již tak před čtvrt rokem. Já osobně se k velkým fandům designu W204 neřadil. Byl poněkud důchodcovský, ahoj, já jsem Helmut z Bavorská - tohle je Gertruda. Cíl byl jasný - omladit klientelu. A to by se povést mělo. Vyfocená verze vypadá vskutku přitažlivě, otázkou je, jak se přizpůsobí rozevlátějšímu tvarování sociální verze nebo naopak vrcholné AMG. Bohužel, celý vzhled je možná až moc inspirován oststními modely. Maska - A, přední svěla - E, S, zadní světla - CLA, S, profil - CLA... i nárazníky nepřináší nic nového. Ale v dané verzi působí až na záď celek skvěle. Zadní svítilny jsou moc malé.
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2013 23:34
Exelentní
To se opravdu povedlo co se týká designu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
18. 11. 2013 08:28
Top
Soudě dle tvarů nárazníků to bude některá z top verzí, takže bych docela rád viděl i nějakou nižší...
I tak se mi ale nový designový směr Mercedesu dvakrát nelíbí. :-( Je podivně rozplizlý.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
18. 11. 2013 08:51
Quo vadis M-B?
Tož promězamě tam to maskování můžou nechat klíďopíďo na furt, mne tohleto medvědí baroko tak nějak nebaví přátelé. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
18. 11. 2013 09:37
Jo, ten zadek....
....ten bude potřeba vidět naživo. Takhle to působí jako divná světla + příliš padající záď, opticky se mi to moc nezdá. Ale třeba má Mercedes strategii, že v jedné generaci zmrší kombík a v druhé zase sedan... protože běžnému majiteli vydrží auto dvě generace ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2013 10:55
Promarněná šance
Je to trochu mrzuté....
naproti studím a extravagantnímu interiéru tu máme v exteréru nudné půl-classe.

Zatímco u eska lze aroganci jednoduchých linií exteriéru jednoznačně pochválit, tady ji mi toho přístupu líto.

Snad to zachrání kombi.

Každopádně si myslím, že si takto MB opět designem (stejně jako u E) zadělal na relativní problémy a malý odliv zákazníků.
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Dinar
18. 11. 2013 12:30
Re: Promarněná šance
MB jde jednoznačně "na ruku" asijskému oku, face éčka, esko, teď céčko, všechno v jakémsi korea stylu. Chápat strategii zaměřenou na asijské trhy můžu, že se mi Mercedesy v dresu hyundaiů nelíbí je věc jiná, že si tím MB pomalu kope hrobeček v Evropě, také. :no:
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 12:41
Re: Promarněná šance
Já bych spíš řek že si MB staví piedestal na kterej si stoupne jak předežene věčně soupeřící Audi s BMW >:-[]
18. 11. 2013 12:43
Re: Promarněná šance
Věčně soupeřící jsou všichni 3, otázkou je jestli zvítězí klasický žraločí BMW, nebo líbivý Audi...nebo fluidní M-B...nebo se víc rozprsknou zákazníci u nových modelů Mase, popř. Jagu (v to ale vyjma SUV moc nevěřím).
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 21:48
Re: Promarněná šance
Maximálně může někdo jakozvítězit k nějakýmu datu, tohle je věčná bitva. Ale Medvěd poslední dobou zase nabírá sílu a z duelu asi bude tripleboj >:-[]
Avatar - Dinar
18. 11. 2013 13:06
Re: Promarněná šance
MB na piedestalu stálo, roky, bmw ho začalo nahlodávat, pak se přidalo audi, a tak situaci v roce 2013 můžeš popsat jako roky po rozpadu piedestalu, kdy se MB snaží ustát, co se dá. Už jsem to říkal, úkrok směrem k Asii chápu, logiku z pohledu MB má, mě jako Evropanovi se to ale nelíbí.
Avatar - white label
18. 11. 2013 13:29
Re: Promarněná šance
Mě se to taky nelíbí, a to se u nás říká, že co není křivé, není valašské... >:D
18. 11. 2013 13:40
Re: Promarněná šance
Ten úkrok také chápu, ale přijde mi až moc stranou. Přijde mi totiž "moc" z pohledu evropského zákazníka a pak logicky musí přijít otázka, zdali si MB může dovolit takto (až) ignorovat evropské oko, které MB definovalo (a i obráceně kdy MB vlastně definovalo ono oko).
Avatar - Johny.Rico
18. 11. 2013 19:29
Re: Promarněná šance
Pokud mohu - to C vypadá famózně!
Avatar - white label
18. 11. 2013 20:11
Re: Promarněná šance
Jestli famózně zatím nevím, uvidíme naživo, hlavně ta záď...
Ale na poměry posledních MB s dvěma páry dveří vypadá (podle těchto fotek) dost dobře. Proti takovému CLA je to skoro balzám na duši. ;-)
Avatar - Johny.Rico
18. 11. 2013 22:34
Re: Promarněná šance
CLA je dle mě teda opravdu povedený vůz. Ale jak už zde někdo psal, musí, musí to mít diody. Pokud ne... a vidím to... hledám nejbližší strom s lanem.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 21:50
Re: Promarněná šance
S tim se nedá nic dělat. Jeden kontinent je menší a druhej vo hodně větší. Jeden se roky potýká s krizí a ten druhej roste jak nic jinýho. Na koho by ses zaměřil ty ;-)
18. 11. 2013 12:41
Re: Promarněná šance
Dnes jsem předjížděl nějakej základní model CLA...brrrrr. Musím trvat ještě důrazněji nad tím, že to není M-B. Prostě není, nelíbí se mi, padá na hubu a je divně hrbatě nakloněný.
U C-Klasse je alespoň základní usazení kabiny v pořádku. Nicméně, ten kdo finančně vyroste z Hyundaie má jasnej automobilovej postup...
18. 11. 2013 12:47
Re: Promarněná šance
Základní CLA (tedy s halogeny) zepředu vypadá jako Hyundai. To byl můj první dojem a ještě jsem ho nesetřásl. Ne že by základní verze byly obecně nějaká pecka, ale tohle byl Hyundai jak vyšitý.
18. 11. 2013 12:52
Re: Promarněná šance
Souhlas...
Avatar - white label
18. 11. 2013 13:26
Re: Promarněná šance
Jj, je to tak.
Avatar - Dinar
18. 11. 2013 13:07
Re: Promarněná šance
CLA s xenony, vypadá jako Hyundai s xenony, to si nepomůžeš.
18. 11. 2013 13:42
Re: Promarněná šance
Hele pánové, klid. Teď tu budeme od jednoho korejomila poslouchat, že měl pravdu a už i MB se inspiruje u H. A ještě to tady potvrzujete.
Když už, tak přes SZ. Tohle nejde, takhle veřejně >:D
18. 11. 2013 14:10
Re: Promarněná šance
Hyundai s xenony jsem asi ještě neviděl. >:-[] Možná jo. Nevím. Většinou mě přepadne potřeba utéct, ne si to blíže prohlížet. :-!
Avatar - Dinar
18. 11. 2013 14:27
Re: Promarněná šance
Až proti sobě uvidíš jet tvář vyděšené olihně (zdvižené "obočí" v provedení LED) právě míjíš Hyundai s xenony. Vždycky podvědomě sahám po harpuně. >:D ;-)
Avatar - Johny.Rico
18. 11. 2013 19:31
Re: Promarněná šance
Dneska i40 u sídla Hjondé... nevypadal špatně. Stříbrná, obrovské kola.
Avatar - twistedTSD
18. 11. 2013 21:21
Re: Promarněná šance
i40 by nebyla tak špatná...ale z jejího vetřelcovitého předku jde v reálu až strach. 8-s
Avatar - Johny.Rico
18. 11. 2013 22:35
Re: Promarněná šance
"vetřelcovitého" >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 21:53
Re: Promarněná šance
Neutíkej a prohlížej [odkaz] [odkaz] >:-[]
19. 11. 2013 14:57
Re: Promarněná šance
To někdo zkřížil Peugeot, Audi a Bentley? Ke všemu to nejsou xenony.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2013 18:53
Re: Promarněná šance
No trochu jo ale docela povedeně ne? >:-[]
No xenon je do takovýhleho auta dneska holt už málo.. :-)
Avatar - Emel
18. 11. 2013 13:41
Re: Promarněná šance
Mně se CLA líbí, a to jsem Pony nikdy nesedlal. To auto vypadá dynamicky, je přičaplé k silnici, v hezkých barvách a na velkých kolech je to pecka. Přední maska je krásný detail, například...

Jiná věc je, jestli to je nebo není Mercedes. Ale to bychom mohli stejně tak diskutovat o tom, jestli jsou moderní Volva Volva a moderní Jaguary Jaguary (nemyslím F-Type, tam je ta zakotvenost k E-Typu jasná).
Avatar - white label
18. 11. 2013 13:48
Re: Promarněná šance
Pro mnohé "spotřebitele" vypadají dynamicky i Hyundaie (i30, i40...), takže to mě jako argument k tomu, že je to (na velkých kolech) pecka, nepřesvědčí. :-)
Avatar - Emel
18. 11. 2013 13:57
Re: Promarněná šance
i40 jasně, proč ne... třeba v kombíku to tomu autu vcelku sluší. A jak je u mě zvykem... Kia se mi líbí ještě víc a Optima snese srovnání s čímkoli v mainstreamové střední (ne vždy vítězně, ale se ctí).

Prostě jakákoli prémiová značka má v kompaktní třídě problém odlišit se od mainstreamu... A3 je trošku šedá myš, 1er je vyloženě ošklivá... a zachraňují to detaily typu barva, kola, světla apod. V tomhle směru má CLA nejvíc exkluzivity, byť teda ne té tradiční Mercedesovské.
Avatar - white label
18. 11. 2013 14:02
Re: Promarněná šance
Podle mě stojí většina exkluzivity CLA na podobě (bohužel jen designové) s CLS.
Jako kdyby si A3(Sb) designově hrálo na menší/malou A7.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 14:07
Re: Promarněná šance
Podle mě stojí také na dotažení detailů.
[odkaz]

Já v tom vidím ten původní koncept... a ten se mi líbil.
[odkaz]
Avatar - white label
18. 11. 2013 14:09
Re: Promarněná šance
Zjednodušeně je předek inspirován Ačkem, zbytek CLS.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 14:10
Re: Promarněná šance
i40 je mají skoro všechny.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 14:10
Re: Promarněná šance
A A3... no, A5 je pro mě hezčí sestra A7, jestli by to fungovalo o třídu níž nevím... možná ano.
Avatar - white label
18. 11. 2013 14:57
Re: Promarněná šance
Ale já vím..., nefungovalo! >:-[]
Jde taky o to, že když dva dělají "totéž", nemusí to dopadnout stejně dobře/blbě.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 15:03
Re: Promarněná šance
Nezapomínej, že A3 byl první "Sportback". Tedy není to tak, že by se Audi rozhodlo udělat A3 SB jinak, protože by to v malém nefungovalo... ale myšlenka na sportovní liftback se objevila až později. Já bych nevylučoval, že to Audi časem zkusí i u kompaktu...
Avatar - white label
18. 11. 2013 15:22
Re: Promarněná šance
To víš, že vím, že první toho názvu byl Sb u A3, ale i v současné generaci vypadá v podstatě zase jako 5dv. hb, nikoli jako A5Sb/A7Sb, takže už u současné A3 Audi mohlo..., ale nechtělo.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 15:54
Re: Promarněná šance
"Liché" A5 a A7 jsou z pohledu Audi takové doplňkové modely mezi klasikou A4->A6->A8. To o A3 neplatí, A3 je regulérní kompaktní 3/5dv hatch, tradičně, takže tuto tradici Audi zřejmě nechce bourat a nová generace je v tomto spíše drobnou evolucí.

To ale ještě neznamená, že se nějaké stylovky odvozené od A3 nedočkáme... jen holt není volné číslíčko mezi A3 a A4.
Avatar - white label
18. 11. 2013 18:04
Re: Promarněná šance
Ale je: A3,5! >:-[]
Podívej se jak dlouho si třeba BMW vystačilo s jednou číslovkou (3), pod kterou dělalo sedan, kombi, kupé i cabriolet.
Už to sice taky začínají dělat jako u Audi (podobně jako s četností verzí 4x4), ale nemuseli, fungovalo by to tak klidně dál.

P.S. Co u BMW nevychytali je označení 5GT, která je spíš jakýmsi sedničkovým hybridem crossoveru a MPV.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 19:19
Re: Promarněná šance
Audi 3.5, velká legrace :*)

Jasně, Cabrio bylo taky původně A4 Cabrio. Jenže sportovní liftback už by si s označením A3 Sportback nevystačil, to jméno už je obsazené. A z druhé strany, jiné označení než Sportback nemá vzhledem k A5 a A7 smysl.
Avatar - white label
18. 11. 2013 20:08
Re: Promarněná šance
Proč by si s označením A3 nevystačil, cabrio a sedan taky přibyly a vystačili si. Problém je pouze v tom, že název Sb už použili pro 5dv. hb, jinak by nebyl žádný problém s další verzí A3 jako 5dv. kupé/lb. Nějaký název se dá vymyslet vždycky, třeba klasicky Fastback apod.
Avatar - Emel
18. 11. 2013 22:17
Re: Promarněná šance
No to je přesně ten problém - bylo by logické takové auto zařadit do rodiny Sportbacků, což pro "A3" nelze.
18. 11. 2013 11:56
Night vision?
Teším sa na kombi a neviete či to bude mať za príplatok aj night vision? Nočné videnie? ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2013 12:25
dizajn je nepodstatny
kazdy riesi u noveho mercedesu dizajn, dizajn a dizajn. Pritom je to mercedes, bude to v ramci dizajnoveho jazyka znacky a urcite sa na to bude dat pozerat.

Omnoho podstatnejsi je podla mna vyber motorov, nastavenie posilnovaca riadenia a ponuka asistencnych systemov...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
18. 11. 2013 13:44
Re: dizajn je nepodstatny
Pro běžného spotřebitele jsou v prémii téměř všechny motory dostatečné... u BMW od nějakého 320d není co řešit. A asistenční systémy... to je věc preferencí, já osobně končím někde u hlídání mrtvého úhlu a čtení značek a podobné ptákoviny už mě nechávají chladným. Design je to co vidí každý... a hlavně, o technických parametrech se tu nepíše, takže ani nediskutuje.
Avatar - vabis
18. 11. 2013 13:31
malej a velkej
Podoba w205 byla poměrně dost známá už déle. Jinak w202 a W140 byli taky designově podobní, malej a velkej ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2013 18:55
Ovšem...
...králem třídy zůstane [odkaz]
Skvělými volbami jsou však taktéž Audi A4, Seat Toledo, Volkswagen Jetta a Volkswagen Passat.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
18. 11. 2013 19:11
Re: Ovšem...
Především dál zůstáváš "volem" zdejších diskusí... :*) 8-s
Avatar - Andromeda
18. 11. 2013 20:59
Re: Ovšem...
To je dědičné, nebo po zákroku ??? :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 21:59
Re: Ovšem...
No jasně, proč vlastně ostatní automobilky furt votravujou s nějakejma modelama a rovnou to nezabalej, žejo? >:-[]
Avatar - rohYpnol
18. 11. 2013 23:43
Re: Ovšem...
Pán si žádá návštěvu psychiatra? Není třeba, diagnóza zní jasně - ovwčí syndrom >:-[] :-!
18. 11. 2013 23:47
AUTO-KLASSE
No, to je v garáži zase diskusně nablito. Sakra! Kam i ctění a vážení diskusní kolegové dnes dali voko, když jsou tu schopni skloňovat mercedes v roli asijského gigola? Povolební diskusní šilhavka či co?

To nahoře přece dokonale vypráskává kožich komplet své euro-konkurenci, a to s grácií, v jejíž centrální genetické informaci je zakódováno poselství krásy, poselství designového předvoje, poselství nekonečné garážové touhy.

Tak především záď. Po desetiletí, kdy zadky všech aut postupně doslova bobtnaly, přichází do ligy sedan karoserie (společně s S-klasse), která krásu aut navrací k estetickému středobodu, krásu, která rovněž sama sebe posouvá dále. Dokonalá kompozice "C" sloupku, mistrovský tvar zadního okna, rohové zadní lampy, v siluetě důsledně dodržená linie "sedan", to vše spolu s právě sníženou a kraťoučkou zádí vnáší do světa silnic zásadně jinou estetickou dimenzi.

Rovněž příď - silná, chce se mi napsat "hustá", pevná, s nozdrami dravce na čekané. A pak boční, směrem k zádi klesající hrana, navozující vjem vzpínajícího se krále džungle, krále silnice, tohle přece vysílá jednoznačný signál nejen do mozku, ale též do srdce, do duše pravého prémiového jezdce.

Podle mého jde o zásadní událost roku, premiéra nastaví nová měřítka v garážích. A je-li CLA tak nějak možná přespříliš krátké, eS má zase tak nějak přespříliš široký gril, pak model C je harmonií roku. Totiž předchozí generace byla a ještě stále je nejkrásnějším sedanem planety. Nové céčko pak nejkrásnějším sedanem planety bude. Už zítra...

BRAVO MERCEDES-BENZ [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2013 08:01
Re: AUTO-KLASSE
jen bych dodal, že realita je vždy lepší než jakýkoliv obrázek, esko bylo z obrázků nejasné a naživo už bylo rozhodnuto :yes:
20. 11. 2013 16:46
Re: AUTO-KLASSE
Vítej po dlouhé době zpátky :-)
Avatar - rohYpnol
18. 11. 2013 23:48
One Mercedes
Vzhledová nádhera, což o to. BMW 3 vedle čistoty linií tohoto Céčka bude muset chodit kanálama... Ale Mercedes vsadil na "one Mercedes" a upřímně si nemyslím, že to je ten úplně nejlepší nápad... Kritizuji to u Audi, musím to kritizovat i u Mercedesu.
Céčko by mělo zůstat Céčkem a tady začínám mít pocit, že jde o eSko v ekonomickém balení pro "chudé"...
Za vzhled :yes: , za celkovou filozofii zabití osobitosti modelů :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
19. 11. 2013 19:58
Re: One Mercedes
BMW 3 se nemusí bát vůbec ničeho.