Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C 220 CDI bude jezdit za 4,5 l/100km, E 250 CDI za 4,9 l/100 km

V Ženevě se Mercedes-Benz chlubí nejen novou studií F800, ale taky ryze současnými ultraúspornými sedany řady C a E.
Zpět na článek
5. 3. 2010 14:11
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 21:14
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 21:41
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 21:53
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 22:51
neregistrovaný "maxo"
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2010 08:52
Papíry až první
Tyhle modely mi nejdou do hlavy. Proč tyhle věci nemají všechny modely, když to vlastně nemá chybu. Když je delší stálý převod, přece znamená, že ve skutečnosti se jede déle na nižší kvalty, co pomůže startstop na dálnici. Vůbec celá metoda výpočtu spotřeby nemá se skutečností moc společného, ale automobilky ladí auta podle této metody a ne pro skutečného řidiče.
Rozbalit vlákno
3
4. 3. 2010 08:55
Re: Papíry až první
Ladí je na základě požadavků evropského parlamentu.
4. 3. 2010 12:35
Re: Papíry až první
Ja mam s mojim C 200cdi kupenym 12/2008 na 40tis km co som doteraz najazdil priemernu spotrebu 5,3l bez START STOP. Da sa na nom ist aj za 3,8l ale to treba ist veeeeeeelmi opatrne. 4,5l na c220cdi by som bral s rezervou, realne bude urcite cez 5,0
4. 3. 2010 12:41
Re: Papíry až první
Tak to jezdíš teda velmi úsporně, já se dostanu s novou A4 k 6litrům jen na malých zimních kolech.
4. 3. 2010 08:54
Poznámka k článku
Zmínka o 7G-Tronicu je obecná, nebo znamená, že M-B konečně nahradí archaický 5st automat novější konstrukcí?
Rozbalit vlákno
26
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2010 09:29
Re: Poznámka k článku
No to je přece jasné a zjevné a prostě k tomu muselo dojít. Byla to jen otázka času a konkurenčního tlaku od BMW, které má mometnálně lepší spotřebu (srovnatelné motory).
4. 3. 2010 09:42
Re: Poznámka k článku
Kdyby to bylo jasné, tak se neptám...
Avatar - DRBNUTY
4. 3. 2010 10:42
Re: Poznámka k článku
Ani mne to nie je jasne.Mercedes som vyradil pri svojom vybere prave kvoli tej 5st prevodovke.
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2010 14:49
Re: Poznámka k článku
Oni museli 5 kvalt podržet u 200, 220 a 250 CDI, protože by se tím ohrožovaly prodeje šestiválců, vždyť 250 CDI má 150 kW / 500 Nm a šestiválec 320 CDI má 165 kW / 540 Nm, minimální rozdíl...
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2010 14:49
Re: Poznámka k článku
Oni museli 5 kvalt podržet u 200, 220 a 250 CDI, protože by se tím ohrožovaly prodeje šestiválců, vždyť 250 CDI má 150 kW / 500 Nm a šestiválec 320 CDI má 165 kW / 540 Nm, minimální rozdíl...
4. 3. 2010 19:43
Re: Poznámka k článku
Otazecka, v kolika autech podobnych vlastnosti jsi jel?
Ono ten rozdil mezi 250 CDI a 350 CDI je docela velky :-)
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2010 21:51
Re: Poznámka k článku
Moje znalost spočívá v tom, že než jsem pořídil GLK 320 4x4 v sedmičkovém automatu, testoval jsem GLK 220 v manuálu. Kolega pak porovnával E 250 v pětkovém automatu a E 320 v sedmičkovém automatu. Poté prohlásil, že mezi auty je jediný rozdíl, a ten spočívá v rozdílu mezi automatem pětikvaltem a automatem sedmikvaltem.
Takže promiň, ale něco o tom přece jen vím.
4. 3. 2010 22:07
Re: Poznámka k článku
...mne sa zda ze GLK sa s manualom nedodava a ani nedodavalo, ci sa mylim???
4. 3. 2010 23:43
Re: Poznámka k článku
nemylis...jinak pekna W204, spokojenost? To auticko me hodne zaujalo, tak o nem premyslim, prijemny a pritom sportovni podvozek, proste super na kazdodenni jezdeni i na blbnuti o vikendu na okreskach :-)
5. 3. 2010 01:04
Re: Poznámka k článku
ano to je, podvozok je uplne super, komfortny ale pritom Ta podrzi v kazdej situacii. len by to chelo lepsi motor. C 200cdi je katastrofa, chyba mu vykon. Ja mam len 270Nm, tieto nove maju 360, urcite je to o cosi lepsie ale toto auto si zasluzi lepsi motor. Nabuduce uz bude mudrejsi ;-)
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2010 09:54
Re: Poznámka k článku
Jen taková maličká poznámečka: jsem s GLK velmi spokojený, ale žere mi to 9,9 litrů na 100 km.
Jestli Ti to udělá alespoň trochu dobře, nebo trochu zvedne náladu.
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 14:11
Re: Poznámka k článku
rastik na co by bol tebe silnejsi motor, ved Ty zaspavas za volantom! :-)
5. 3. 2010 23:11
Re: Poznámka k článku
vidis aky si Ty kamos Borisko??? ani par koni navyse mi nedoprajes, no pekne ;-) ale musis uznas, ze ked sedim s Tebou v aute a Ty soferujes, spat sa mi moc nedaaaa ;-)
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2010 09:45
Re: Poznámka k článku
GLK se dodávalo s manuálem a jako první z koncernu dostalo sedmičkový automat, dříve než C class a dříve než E class, teď už se možná s manuálem nedodává.
5. 3. 2010 20:53
Re: Poznámka k článku
GLK se dodávalo pouze s automatem a až 220 s kvedlačkou. C class od prvopočátku se 7g na přání, ale ne 350 a 320.
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 21:14
Re: Poznámka k článku
7G-TRONIC je uz na svete od roku 2005, takze daleko skor nez uzrelo svet GLK. ;-)
5. 3. 2010 21:17
Re: Poznámka k článku
čus!

Naopak si myslim, že 5automat se u 320 chová líp, než 7G. Díky tomu krouťáku to neřadí sem a tam, jako blbec.
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 21:41
Re: Poznámka k článku
Cavinec,
lenze 5 st. automat sa do 320 uz teraz nedava, daval sa napr. do predoslej E v kombinacii s 4MATICOM.
Ono aj dost zalezi v akom konkretnom modeli je to namontovane.
5 st. radi komfortnejsie, ale je pomaly a dost sa tie chybajuce 2 stupne prejavuju na spotrebe.Ja som si mal moznost vyskusat E250CDI s 5 st. a tam bola suhra motora a automatu vynikajuca, len ta rychlost!
5. 3. 2010 21:50
Re: Poznámka k článku
Jasně, však víš, že mám hlavně na mysli tu černou 320, co jsem měl. To bylo dokonalý. To samý se 7G bylo daleko pomalejší, než to podřadilo o ty dva stupně dolu. Jde o pocity... na spotřebu a klidnou jízdu je 7G OK.
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 21:53
Re: Poznámka k článku
Ano pocity su dolezite.Ale ak das 7G do manualu, tak je to rychlejsie ako 5 st.
5. 3. 2010 22:32
Re: Poznámka k článku
Tak to je jasny, ale beru, že mám automat, abych nekvedlal... pořád pocit.
neregistrovaný "maxo"
5. 3. 2010 22:51
Re: Poznámka k článku
:yes:
4. 3. 2010 23:59
Re: Poznámka k článku
GLK v 6-ti stupnovem manualu bych taky chtel zkusit, kde ho maji? Jinak k tomu E, nebavim se o zrychleni z 0 na 100, ale vzhledem k charakteristice obou motoru je pruzne zrychleni 80 - 120(160) obrovska propast...trocha parametru E 250 CDI 150 Kw pri 4200/ 500 N.m 1600 - 1800 versus E 350 CDI 170 Kw pri 3800/ 540 N.m 1600 - 2400...proste jak vidis ten kroutak u ctyrvalce je v hrozne malem pasmu otacek...ja nerikam, ze ten motor je spatny, dokonce je plne dostacujici a na objem 2.2 litru ma luxusni parametry a pruznost v beznych rychlostech je skvela, ale 6-ti valec je sestivalec, proste porad plati, ze objem nicim nenahradis...
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2010 09:51
Re: Poznámka k článku
Souhlasím, šestiválec je trochu lepší a samozřejmě má lepší projev, vždyť ho mám, ještě abych na něj nadával...
Ale věř mi, že SEDMIČKOVÝ AUTOMAT by dokázal nádherně využít potenciál 250 CDI. PĚTKOVÝ AUTOMAT tento potenciál zabíjí a navíc zcela zbytečně zvyšuje spotřebu u potenciálně úsporného čtyřválce.
NOVINKA: E300 CDI diesel hybrid - 165 kW a 580 Nm, postavené na verzi E250 CDI. Se sedmičkovým automatem bude mít šestviválec obrovské potíže, ale myslím že Mercedes brzy přijde se zásadně přepracovaným šestiválcem, který bude mít parametry posunuté cca o 40 kW výše a tento 6 válec bude doplněn hybridem také. :yes:
5. 3. 2010 00:09
Re: Poznámka k článku
k tomu manualu omluva...ale jeste jsem ho nevidel, budu se muset zeptat znamych :-(
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2010 09:52
Re: Poznámka k článku
Omluvy opravdu nebylo zapotřebí. GLK je vymazlené, mám auto svých snů, ještě ho umýt... :-) :yes: