Tyhle modely mi nejdou do hlavy. Proč tyhle věci nemají všechny modely, když to vlastně nemá chybu. Když je delší stálý převod, přece znamená, že ve skutečnosti se jede déle na nižší kvalty, co pomůže startstop na dálnici. Vůbec celá metoda výpočtu spotřeby nemá se skutečností moc společného, ale automobilky ladí auta podle této metody a ne pro skutečného řidiče.
Ja mam s mojim C 200cdi kupenym 12/2008 na 40tis km co som doteraz najazdil priemernu spotrebu 5,3l bez START STOP. Da sa na nom ist aj za 3,8l ale to treba ist veeeeeeelmi opatrne. 4,5l na c220cdi by som bral s rezervou, realne bude urcite cez 5,0
No to je přece jasné a zjevné a prostě k tomu muselo dojít. Byla to jen otázka času a konkurenčního tlaku od BMW, které má mometnálně lepší spotřebu (srovnatelné motory).
Oni museli 5 kvalt podržet u 200, 220 a 250 CDI, protože by se tím ohrožovaly prodeje šestiválců, vždyť 250 CDI má 150 kW / 500 Nm a šestiválec 320 CDI má 165 kW / 540 Nm, minimální rozdíl...
Oni museli 5 kvalt podržet u 200, 220 a 250 CDI, protože by se tím ohrožovaly prodeje šestiválců, vždyť 250 CDI má 150 kW / 500 Nm a šestiválec 320 CDI má 165 kW / 540 Nm, minimální rozdíl...
Moje znalost spočívá v tom, že než jsem pořídil GLK 320 4x4 v sedmičkovém automatu, testoval jsem GLK 220 v manuálu. Kolega pak porovnával E 250 v pětkovém automatu a E 320 v sedmičkovém automatu. Poté prohlásil, že mezi auty je jediný rozdíl, a ten spočívá v rozdílu mezi automatem pětikvaltem a automatem sedmikvaltem.
Takže promiň, ale něco o tom přece jen vím.
nemylis...jinak pekna W204, spokojenost? To auticko me hodne zaujalo, tak o nem premyslim, prijemny a pritom sportovni podvozek, proste super na kazdodenni jezdeni i na blbnuti o vikendu na okreskach :-)
ano to je, podvozok je uplne super, komfortny ale pritom Ta podrzi v kazdej situacii. len by to chelo lepsi motor. C 200cdi je katastrofa, chyba mu vykon. Ja mam len 270Nm, tieto nove maju 360, urcite je to o cosi lepsie ale toto auto si zasluzi lepsi motor. Nabuduce uz bude mudrejsi ;-)
Jen taková maličká poznámečka: jsem s GLK velmi spokojený, ale žere mi to 9,9 litrů na 100 km.
Jestli Ti to udělá alespoň trochu dobře, nebo trochu zvedne náladu.
vidis aky si Ty kamos Borisko??? ani par koni navyse mi nedoprajes, no pekne ;-) ale musis uznas, ze ked sedim s Tebou v aute a Ty soferujes, spat sa mi moc nedaaaa ;-)
GLK se dodávalo s manuálem a jako první z koncernu dostalo sedmičkový automat, dříve než C class a dříve než E class, teď už se možná s manuálem nedodává.
Cavinec,
lenze 5 st. automat sa do 320 uz teraz nedava, daval sa napr. do predoslej E v kombinacii s 4MATICOM.
Ono aj dost zalezi v akom konkretnom modeli je to namontovane.
5 st. radi komfortnejsie, ale je pomaly a dost sa tie chybajuce 2 stupne prejavuju na spotrebe.Ja som si mal moznost vyskusat E250CDI s 5 st. a tam bola suhra motora a automatu vynikajuca, len ta rychlost!
Jasně, však víš, že mám hlavně na mysli tu černou 320, co jsem měl. To bylo dokonalý. To samý se 7G bylo daleko pomalejší, než to podřadilo o ty dva stupně dolu. Jde o pocity... na spotřebu a klidnou jízdu je 7G OK.
GLK v 6-ti stupnovem manualu bych taky chtel zkusit, kde ho maji? Jinak k tomu E, nebavim se o zrychleni z 0 na 100, ale vzhledem k charakteristice obou motoru je pruzne zrychleni 80 - 120(160) obrovska propast...trocha parametru E 250 CDI 150 Kw pri 4200/ 500 N.m 1600 - 1800 versus E 350 CDI 170 Kw pri 3800/ 540 N.m 1600 - 2400...proste jak vidis ten kroutak u ctyrvalce je v hrozne malem pasmu otacek...ja nerikam, ze ten motor je spatny, dokonce je plne dostacujici a na objem 2.2 litru ma luxusni parametry a pruznost v beznych rychlostech je skvela, ale 6-ti valec je sestivalec, proste porad plati, ze objem nicim nenahradis...
Souhlasím, šestiválec je trochu lepší a samozřejmě má lepší projev, vždyť ho mám, ještě abych na něj nadával...
Ale věř mi, že SEDMIČKOVÝ AUTOMAT by dokázal nádherně využít potenciál 250 CDI. PĚTKOVÝ AUTOMAT tento potenciál zabíjí a navíc zcela zbytečně zvyšuje spotřebu u potenciálně úsporného čtyřválce.
NOVINKA: E300 CDI diesel hybrid - 165 kW a 580 Nm, postavené na verzi E250 CDI. Se sedmičkovým automatem bude mít šestviválec obrovské potíže, ale myslím že Mercedes brzy přijde se zásadně přepracovaným šestiválcem, který bude mít parametry posunuté cca o 40 kW výše a tento 6 válec bude doplněn hybridem také. :yes: