Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S 250 CDI BlueEfficiency: S-Klasse se vznětovým čtyřválcem

Mercedes-Benz chystá novou úspornou verzi prestižní třídy S, tentokrát se čtyřválcovým turbodieselem.
Zpět na článek
26. 8. 2009 20:37
neregistrovaný "Donovan"
26. 8. 2009 10:24
neregistrovaný "RIO2"
26. 8. 2009 14:47
26. 8. 2009 20:30
26. 8. 2009 11:44
neregistrovaný "speedy28"
26. 8. 2009 12:13
26. 8. 2009 13:14
26. 8. 2009 20:21
neregistrovaný "uzo"
26. 8. 2009 20:21
neregistrovaný "uzo"
27. 8. 2009 08:02
neregistrovaný "MrBob"
27. 8. 2009 22:19
neregistrovaný "speedy28"
26. 8. 2009 13:30
26. 8. 2009 13:35
26. 8. 2009 21:50
26. 8. 2009 15:54
neregistrovaný "Kajfik"
27. 8. 2009 20:35
neregistrovaný "Kajfik"
26. 8. 2009 21:11
26. 8. 2009 21:56
Avatar - Perun
26. 8. 2009 09:04
Bouře ve sklenici vody
Konec světa si představuju trochu jinak... Žádná apokalypsa se nekoná, luxusní Mercedes bude mít pod kapotou čtyřválcový turbodiesel a všichni budem klidně žít dál.

Když projede kolem vás, nepoznáte to, při běžné jízdě v limitech to nepoznáte ani jako spolujezdec.
A je vám 150 kW málo? Pak se buďto vraťte k Playstationu do žlutý Corvetty, nebo prodejte pár akcií ČEZu a kupte si osmiválec. S ním ale 1 500 km na nádrž neuděláte. Že vás to jako ropnýho magnáta nezajímá? Třeba začne, až na ukazateli k nejbližší pumpě za Melbourne bude svítit "650 miles" :-!

Takže mnoho povyku pro nic, aneb bouře ve sklenici vody.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2009 09:08
Re: Bouře ve sklenici vody
Povyk musí být, to novináře živí. A co se týče Audi a BMW - tam to půjde těžko, protože si zatím o 150 kW /500 Nm mohou nechat jen zdát...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 8. 2009 12:22
Re: Bouře ve sklenici vody
ehm myslite ten motor bmw co je použit ve 123d 150kW/400Nm? o tom si v Bmw mužou nechat zdát? ;-) Ještě by bylo co poladit ale doufám že do sedmy nikdy 4 válec nenastoupí....Obávám se ale že udělaji cokoliv, možna by tam mohli implentovat i tříválec co přijde do 1er a 3er aby měli nižší emise a spotřebu....
Nejsem Antimercedes boy, dokonce jeden doma je a vlastně v podobné motorizaci, jenom v modelu kam sedi líp C-klase...prostě k limuzíně 4válec...doufám že se jich moc neukáže...Nejde snad o to že ma "malý" výkon ale prestiž... Osobně jsem na prodejnost zvědavý no....
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2009 13:17
Re: Bouře ve sklenici vody
emh jo ten motor myslím. Budou muset moc poladit aby někde našli 100 Nm a dotáhli se na Mercedes. jenže v ten moment dostane S-klasse ještě diesel hybrid postavený právě na bázi 250CDI (150 kW / 500 Nm) a tento systém bude ještě výrazně silnější a CO2 a spotřeba 00 nic. BMW má problém.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 8. 2009 13:26
Re: Bouře ve sklenici vody
no myslím že dotahovat na mercedes potřebu mít nebudou, akorat jsem chtěl nastínit že zas takový problém to pro ně nebude....kdy přišel mercedes s tímhle motorem a jak dlouho už lítá v jedničce. byt o 100Nm nižší hodnota, což vam dávám za pravdu že v Mercedesu ho vyladili líp...Akorat mně to pořad nepřesvědčuje o tom že tento motor zrovna patří do S-klase
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2009 13:36
Re: Bouře ve sklenici vody
Zdánlivě tam nepatří ale já jsem se svezl jak s Céčkem, tak s Éčkem a ten motor prokázal své kvality. V Éčku bude pohánět i všechna 4 kola. Pokud se k tomu přidá hybrid, výkonově se to dotáhne na 6válce. No a bez hybridu to bude v S-ku základ... Takový základ bych ve svém autě mohl... To tedy ano. :-)
Když se bavíme o 4 válcích v S-klasse, já budu oponovat strašlivě-hrůznou politikou BMW - zaměřením na příšerná SUV a podivné crossovery. Tam jde vysloveně jen o prachy, s tradičním BMW to nemá nic společného, je to hnus. Asi jako Porsche Cayenne... a ještě k tomu v dieselu... Některé trendy jsou šokující a smutné...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 8. 2009 13:48
Re: Bouře ve sklenici vody
oka ale BMW crossovery a SUV se zdánlivě prodávaji. Někteři nechápou jejich význam a nikomu nic nevnucuji. Jen bych se chtěl zeptat proč považuješ Bmw SUV za příšerná. Prodavaji se, jezdí, fungují a lépe než Suv od M-B...
Neříkám že ten motor pro ten vůz nema výkon ale dřív bych ocenil 6 válec se stlumeným výkonem než 4 válec...Ale za rok o tehle době budu nadavat na BMW pokud opravdu zavedou 3 válce...ikdyž budou mit taky dostatečný výkon, ale pro mně je to takova motoristicka tragédie.
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2009 18:50
Re: Bouře ve sklenici vody
Trochu se mi ty SUVéčka od BMW pletou, hlavně ta jejich označení... Hmm - víš jak vypadá Ssangyong Actyon? Tehdá byl kolem designu poprask - hnusné, příšerné strašné. U SY to označovali jako SUC Sport Utility Coupe. A bylo to úplně špatně. Denska to nabízí BMW - úplně to samé - a nestačí to vyrábět. Jen kvůli logu je to lepší než SY...
To jsou ty paradoxy.
Ale ještě mnohem horší situace je u Porsche - VW uděla z Porsche úplně běžnou značku, za 20 let nebude jméno Porsche evokovat nic extra - a mlátit se budou právě na úrovni SUV a crossoverů - a jeden z nich to nepřežije.
Co se týče Mercedesu - SUV vypadají "normálně", možná trochu "hranatě". Žádné příšerné křížence Mercedes zaplaťpánbu nevyrábí.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 8. 2009 20:00
Re: Bouře ve sklenici vody
promin ale osobně mně uraži když porovnavaš SY Actyon s X6....Postav si je vedle sebe a uvidiš rozdil...Ano podoba tam je v tom že je to zkošene a vysoke ale tim to konči. Posledni pul rok jsem do školy jezdil každe rano kolem SY Actyon a prostě mi nebylo dobře.... Ohledně Mercedes SUV tam nemam nic proti jenom řikam že použitelnost vozu je stejna jako u Bmw a designově jsou možna meně extravagantni ale to zaleži na úhlu pohledu...
Chápu že 100 lidi 100 chuti a tak se každemu X6 nemusi zamlouvat ale vytvořili perfektni "SUV" jenom v trošku individualnim kabatě, který nemusí sednout každému...
Promin, nechci tě urazit, ale tvrdit že BMW nabizi to stejne co SY je pro mně chabá výmluva a takovy člověk u mně nepůsobí jako férovy automobilový fanoušek protože v těhle autech je designovy rozdíl markantní. Má to akorat podobnou koncepci ....nic víc...pokud maš možnost postav si je vedle sebe...Pokud ne rad pokud ještě SY potkam zastavim a pofotim ti je vedle sebe...
26. 8. 2009 20:16
Re: Bouře ve sklenici vody
Máš pravdu nedá se porovnávat "zangjonk" s "béemwákem" páč korejci přišli první a předběhli dobu. Proto to mohlo bmw okopčit a prodávat. Kdyby tam bylo jiný logo byl by to propadák!
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2009 20:20
Re: Bouře ve sklenici vody
Ale tady nikdo nikoho neuráží. To je diskuze. Mne spíš uráží že BMW jde do něčeho takového jako X6, díky za upřesnění. Zprohýbaná hromada plechu, obluda. Actyon je obluda a X6 je taky obluda, jen vycizelovaná a mnohem dražší. A koukni se kdo to řídí. Já v tom v Česku viděl jen tupé blondýny - to je velmi smutné.
BMW má rozhodně na víc než na výrobu aut pro tupé blondýny. Vždyť díky ústupu BMW z pozic sportovně laděných automobilů jej začíná porážet AUDI, dříve zcela nesportovní značka. A v posledních číslech Automagazínů píšou, že Jaguar má lepší dieselový 3litr...
Jistě, můžeš mít jiný názor.
neregistrovaný "Donovan"
26. 8. 2009 20:37
Re: Bouře ve sklenici vody
Vidím to podobně :yes:
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 8. 2009 20:43
Re: Bouře ve sklenici vody
tak znam 4 řidiče X6 osobně a žaden z nich neni tupa blondyna...Vlastně blondynu jsem v X6 nepotkal ještě ani jedu....S tim Jaguarem je to možný, nemám zkušenost...Jezdil jsem v třech 3litrových naftach od Bmw a žaden mi nepřipadal špatný ale věřím že může být i lepší:) S tim Audi k tomu se vyjadřovat nebudu, kromně R8 a A5 je pro mně Audi jedno auto vedle druheho stejne, nevidim rozdil...
pokud pro tebe je X6 obluda, neberu ti to, ale označit ji za auto pro tupe blondýnky to už je síla...tvůj názor Ale X6 neni jenom design podobny Actyonu ale konkurenci nedosažene technicke vymoženosti...
27. 8. 2009 22:08
Re: Bouře ve sklenici vody
Já myslím, že to vidíme podobně. :-(
Avatar - Loptos
26. 8. 2009 09:41
Re: Bouře ve sklenici vody
150kW nie je malo, to urcite nie. Ono ide viac-menej o tradiciu a akesi renome triedy S. Vsak preco trieda CL ma len velke zazihove motory? Lebo to nie je auto pre kazdeho.

Bohuzial z eSka sa to auto pre kazdeho zacina stavat coraz viac, a ja si nie som celkom isty preco. V eskovom mercedese najdes dnes velmi vela mladych ludi a tak isto aj v 7er. A8 je menej na cestach, ale ja som zatial nikoho mladeho za volantom nevidel.

Mozno sa mylim...

Proste hlavna pointa je ta, ze S - teda najvacsie, najlepsie a nasluxusnejsie vozidlo automobilky by malo mat najslabsi motor tam, kde ostatne triedy maju najsilnejsi. Lenze tento motor mozes mat aj v Ccku a ak mam pravdu povedat, asi by som si radsej vybral to, ked porovnam jazdne vlastnosti a najma cenu.

Samozrejme Sko je auto na inu prilezitost a pre inu klientelu.

A cloveku co sa v Sku vozi zasadne vzadu je myslim srdecne jedno aky ma motor, dolezite je aby sa vysokou cestovnou rychlostou dopravil kam potrebuje. samozrejme, znova je to len vec prestize. niektore skupiny zakaznikov, proste V12 musia mat.
Avatar - iudex
26. 8. 2009 09:53
Re: Bouře ve sklenici vody
Presne tak. Treba na to pozerat optikou výkonu, a tu je 150 kW/204 PS a 500 Nm dost slusná porcia. A pre tých, ktorí budú vytahovat historický odkaz a pod.: este minulá generácia W220 mala základný dízel tusím so 145 kW a starsí "mamut" W140 este menej. A dynamicky sa na "iba stvorvalec" nechytali. Ja to vidím ako sposob 1. znizovania priemerných emisií a 2. upútania pozornosti.
BTW viac ako 2,2 CDI so 150 kW v S-Klasse by ma rusila 1,6ka HDI s 80 kW v S80ke.
neregistrovaný "RIO2"
26. 8. 2009 10:24
neviem
Tak neviem...Mne to príde dosť čudné. Nepochybujem o kvalitách tohoto motora, len mi príde nepatričný v tomto aute. Prídeme smiešne (trápne?) keď niekto vyvalí za auto 2-2,5 mega a potom sa trase aby mu to nežralo viac ako 6 l. Príde mi to ako že aby ľudia videli že na to mám. Odhliadnuc od toho, že v tejto kategórii aut ( 7, A8, S-classe ) by mal majiteľ sedieť vzadu vľavo. Vždy keď vidím človeka sedieť v takomto aute za volantom samého, hneď ma napadne že ide pre "šéfa". Ale je to len môj názor, nechcem sa nikoho dotknúť...
Rozbalit vlákno
2
26. 8. 2009 14:47
Re: neviem
Vždy vzadu vpravo, ale šoférovanie niečoho takého dokáže aj potešiť, tak prečo nie aj vpredu vľavo.
26. 8. 2009 20:30
Re: neviem
tak přesně řečeno, mám na auto, mám na provoz, nemám na to, nekupuji si přece S-ko
neregistrovaný "speedy28"
26. 8. 2009 11:44
Nesmysl
Musím s váma souhlasit jenže majitelé těchto aut nezajíma spotřeba ani emise nýbrž výkon. Tohle auto si může koupit jenom ten co aby si tohle auto mohl koupit tak se musel všude zadlužit a koupil si ho jen proto aby se ukazoval že má Esko a nezajímá ho co je pod kapotou. Já bych řekl že moc velkej úspěch toto auto mít nebude a že nejprodávanější bude starej doberej V6 350 CDI s pohonem všech kol 4matic.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
26. 8. 2009 12:13
Re: Nesmysl
To je vsetko pravda a v Stuttgarte to vedia. Ale emisné limity nepustia, 2,2 CDI majú, nic ich to nestojí dat ho do S-Klasse a este mozu dat nizsiu cenovku. Ako píses, typický kupujúci S-Klasse si kúpi 350 CDI, resp. 5OO.
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2009 13:14
Re: Nesmysl
K 2,2 CDI 150 kW ještě přijde hybridní pohon. Potom má mít S-klasse úctyhodné parametry, už to vystavovali.
neregistrovaný "uzo"
26. 8. 2009 20:21
Re: Nesmysl
napredavanejšia verzia Ska je 8 valcový benzín
neregistrovaný "uzo"
26. 8. 2009 20:21
Re: Nesmysl
najpredavanejšia verzia Ska je 8valcový benzín
neregistrovaný "MrBob"
27. 8. 2009 08:02
Re: Nesmysl
a druha polovica je 6valcovy naftak
neregistrovaný "speedy28"
27. 8. 2009 22:19
Re: Nesmysl
Mluvil jsem s kamarádem který se rozhodoval mezi "ečkem" a "eskem" a vyzhoušel si ho s motorem 350 CDI (steré označení 320 CDI) a říkal že to nebylo moc živé a že na tak těžké auto je ideál motor V8 benzin 5,5l a na to jeho finance nestačily tak nakonec koupil Mercedes E 320 CDI a auto s tímto motorem že je živější než v "Esku" až na převodovka 7G-Tronic která si sem tam postaví hlavu naruby.
Avatar - DRBNUTY
26. 8. 2009 13:30
Motor...
On by ten motor ani nemusel byt zly v tomto aute,pokial k nemu nebude ten starozitny 5 stupnovy automat.Keby k tomu spravili nejaky 7 stupnovy automat,ktoru by drzal motor v optimalnych otackach,mohlo by to byt celkom v pohode...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
26. 8. 2009 13:35
S
Dobrý den, chtěl bych jedno "esko", hlavně ať málo žere, abych to uživil.
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2009 21:50
Re: S
jo jo takove tu zrovna jedno mame, je velike, prostorne, presne provas, a nebojte, ma i poradna pevna bocni okenka, to aby vas ty cyklisti co vas budou predjizdet nahodou neofoukli 8-s
neregistrovaný "Kajfik"
26. 8. 2009 15:54
JA bych to viděl tak..
Ja bych řekl, že to je auto né pro toho kdo nemá na naftu ale pro toho kdo má peněz dostatek a z principu svého přesvědčení se nsaží chovat ekologicky. Věřím, že takoví lide jsou a doufám, že jich bude v naší ušmudlané zemi časem více. A že i ti hloupí čeští tatíci jednou dají přednost ekologii před svou rozmazleností a pohodlností.
Prostě jsou lidé kteří si za "zelené" věci dokonce i připlatí, tady je zelenější auto vyjde dokonce levněji...
Myslím, že předsedkyni strany zelených bude celkem jedno kolik válců má ve své limuzíně..
Rozbalit vlákno
4
26. 8. 2009 21:48
Re: JA bych to viděl tak..
zeleny at si maj v aute treba slapky na slapaci pohon, ja chci mit v aute motor co umi zarvat a kdys chci aby sebou chodci na prechodu hnuli, tak sespalnu pedal napravo a dam jim to hlasite najevo >:-[] s timhle chroptlem by se spis jeste zastavili a zacali smat >:D "Zelena Socka v Sku" :-!
27. 8. 2009 09:24
Re: JA bych to viděl tak..
Tim seslapnutim pedalu je akorat posles do nemocnice protoze budes mit paku automatu v D a vjedes do nich ty rvouci motore ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
27. 8. 2009 20:35
Re: JA bych to viděl tak..
Jinymi slovy jsi jeden z tech co maji praskly vyfuk a citi se jak mistri sveta :-)

Pak znam takove borce co si ze zahranici koupi BMW s sestivalcem a tachometrem u 300tis. km a nemaji ani na vymenu gum... Ale opet to jsou velci borci pac maji 6 nebo 8V :-)

A lidi co koupi S-Klasse kvuli pohodli a komfortu (a nepotrebuji s nim zavodit nebo dokonce vytacet motor na pubertacky pred zakladni skolou) jsou u nich socky :-)
27. 8. 2009 21:21
Re: JA bych to viděl tak..
jj jsem presne takovej >:D
26. 8. 2009 21:11
svet je divnej
Porsche s dieselem, Mercedes S se 4 valcem v dehtu a urcite za lidovku, priste bude Lambo s dehtem (traktor namysli nemam), pak Ferrari rovnou nasadi elektro do F70 a ta tam bude ten krasny pocit kdys motor kvili a buraci :-O jednoznacne Mercedes See, (Social engine edition)

tohle to je Sko [odkaz] >:D masááž a nejen od sedacek >:D [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2009 21:56
hele
ale na fotkach je S320 ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
26. 8. 2009 22:11
Mysli globálne :-)
To vieš, boli super časy a luxusné autá sa predávali ako nikdy predtým. Doba je však zlá a každý hľadá, ako sa udržať na cválajúcom tigrovi s menom prosperita čo najsilnejšie.

Pán továrnik si môže stále kúpiť svoj V12 Long, v tejto triede jasná voľba. A čo TY? Keď budeš stáť pred ŠŠ (ŠkodaŠourúmom) a premýšľať nad jazvečíkom, spomeň si, že k ozajstnému autu si nikdy nemal tak blízko. Tak ešte trochu makaj, študuj jazyky a pol mega navrch Ti zabezpečí cestu do raja v ktorom žije pan továrnik. ;-)
Rozbalit vlákno
0