Pokud nevyjedeš na dálnici, tak jezdit v průměru do 5L kolem města i lehce v městě a po výpadovkách není problém. Nevěřil bych tomu, kdybych to sám neměl v rukách. A přitom to má starosvětsky krátké (normální) zpřevodování... takže se s tím dá jezdit. Zjevně to jde úsporně i bez nesmyslně natažených převodů. To řazení je mimochodem jedna z věcí pod plechy, které jsou u Citanu jinak než u Francouzského sourozence.
Já tomu věřím, ten motor malinko znám. Jen mě zaujalo, jak tady redakce učúrávala u Supa Greenline, kterej je uzpůsobenej na co nejnižžší spotřebu, do názvu se napíše "Vysoká liga úspor", a nakonec tady máme krabici, která s podobným motorem je vlastně ůspornější. :-) Ale chápu, že hodnocení některých značek musí znít jinak, než u těch dalších.
Jasný, že s tím superbem se asi bude jezdit na jiných trasách, ale předpisy platěj všude stejný. A tahle cihla s odporem vzduchu jak u náklaďáku ( :-) ) jede za lepší spotřebu.
Mimochodem, to s tím řazením už taky nějakej pátek neplatí, a to řazení je u francouzů naprosto na pohodu. Je možný, že konkurence šla dolů, ale ten rozdíl už moc poznat nejde.
Pan autor ještě po 10 letech nezaregistroval že Siemens prodal divizi elektroniky včetně výroby vstřikovacích systémů (benzín i nafta) Continentalu.
Takže ještě jednou pane redaktore - Continental, dodavatelem vstřikování do motorů 1,5 dCi je Continental, a to i do nižších výkonových verzí.
Dodávka pěkná.
Akorát, že se jedná pouze o převlečený Renault za vyšší cenu.
A k tomu to dostalo zcela hrůzostrašný interiér. Originál (Renault Kangoo) má přístrojovou desku daleko lépe vyřešenou.
Hodně zjednoduseny a nespravny pohled na vec. Chce to vyzkoušet, pak soudit.....
Nevsiml jsem si ze by renault nabizel podobny system servisu a zaruk jako mb. To ze se obe auta vyrabi u renaulta a na kangoo hodne stavi, neznamena ze jsou stejna. Design je veci nazoru a preferenci.....
používá stejný motor jako Renault nebo Dacie (teda upravený), je jednou tak drahý proti Dacii, interier má hnusnější. Tady nějak tu přidanou hodnotu Mercedesu nevidím. Chápu, že je to značka, která má image, ale v tomto případě ....
V případě Citanu MB podle mě šlápl dooost vedle. Tenhle design funguje u Kangoo, nikoliv však u MB a to ikdyž zavírám obě oči nad tím, že to je malá dodávka. Chápu MB, že chtěl ušetřit náklady a použil šasi a techniku Renaultu, ale do toho designu mohli dát víc investic a invence. Za mě je to paskvil :no:
Dali by více peněz do vlastního designu a bylo by z toho další Vaneo. Ačkoliv sám bych zvláště vevnitř některé věci rád viděl jinak, je potřeba si říct, že na design má mercedes jiné řady vozidel. Tady to má hlavně sloužit. Ta prvotní prodejní cena už dnes taky není takový úlet jako na startu. Navíc jsou za zajímavé peníze k dispozici i "roční" auta.