Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
1
/
5
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
|
acz
Předchozí Citaro NGT mělo láhve nad přední nápravou, nové dvounápravové vydání je mám mít dál za přední nápravou
|
acz
Kompaktní 7,7litrový šestiválec CNG nabízí vysoký točivý moment 1200 N.m a ve srovnání s předchůdcem delší servisní interval
|
acz
Vedle ukazatele tlaku plynu v láhvích se nachází bezpečnostní ventil
|
acz
Dvanáctilitrový agregát staršího provedení Euro V/EEV zabíral hodně místa a vážil o 150 kg více než současná jednotka M 936 G
|
acz
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. Přitom nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit teď dojede dál. Nová varianta s větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě