Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz CL 2011: Facelift a 4,6 V8 twin turbo (první technická data)

Mercedes zveřejnil první fotky a technické údaje faceliftované třídy CL. Modernizované kupé by se mělo představit tento víkend na Festival of Speed v Goodwood.
Zpět na článek
2. 7. 2010 18:39
2. 7. 2010 19:56
2. 7. 2010 20:23
2. 7. 2010 21:45
2. 7. 2010 22:36
3. 7. 2010 13:39
3. 7. 2010 16:59
3. 7. 2010 18:29
4. 7. 2010 01:02
4. 7. 2010 01:26
4. 7. 2010 10:27
4. 7. 2010 11:28
4. 7. 2010 12:40
4. 7. 2010 12:42
4. 7. 2010 14:39
4. 7. 2010 11:34
4. 7. 2010 12:38
Avatar - Frasier
2. 7. 2010 18:39
no...
no neviem... pred faceliftom vyzeral lepšie podľa mňa ;-\ ale aj tak stále vyzerá senzačne >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2010 19:56
uz je
mercedes Cl uz je na oficialnich strankach mercedesu www.mercedes-benz.de
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
2. 7. 2010 20:23
Re: uz je
To jo, ale jak tak koukám s chybama (stejné údaje pro CL 500 a CL 63)
Avatar - Armin Tamzarian
2. 7. 2010 21:35
Ježíšku..
Píšu si na list.
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - H.Karlik
2. 7. 2010 21:45
?
;-\
Viděl někdo ty světla? To to Audi nemá pod patentem? Je docela ubohý, že se Mercedes nezmůže na nic jinýho :no:
Rozbalit vlákno
13
2. 7. 2010 22:36
Re: ?
LED v jakemkoliv pojeti zabudovane do prednich svetel se neda patentovat...

Pote by ta automobilka, ktera zalozila prvni VE, Hybrid by nikomu nedovolila nic podobneho na stejnem principu zavest do vyroby.

Treba u Hybridy muzes mit licenci na toyoti hybrid jak to pouziva nissanu v americe,

Nebo si jej sam, ale jinym zpusobem nez je patentovan vyrobit tak jak to delaji druzi...

Je to krasne videt na vyvoji telefonu... nemuzes patentovat myslenku "dotykovou obrazovku" ale muzes patentovat zpusob jakym se ta dotykova obrazovka ovlada.
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2010 13:39
Re: ?
takze podle tve logiky by treba xenony mela dodnes pouzivat jen jedna znacka?
3. 7. 2010 16:59
Re: ?
Tak to jsi pobabvil >:D Myslím, že by se automobilky měly vzájemně zažalovat, protože auta jsou si hodně podobná. Třeba volanty mají všechni kruhové. Nemluvě o stěračích. Btw i pokud pominu tvar těch světlomatů, tak led světla do automobilů vyvíjí a vyrábí Hella...
Avatar - white label
3. 7. 2010 18:29
Re: ?
To že MB dělá něco podobného právě "podle" AUDI (a zvlášť u CL), je i pro AUDI ta nejlepší "vizionářská" vizitka..., i kdyby to časem měli podobně úplně všichni, AUDI bude v tomto ohledu vlastně "věčně první"...
Avatar - white label
4. 7. 2010 01:26
Re: ?
Malinko podobné (i když trochu jiné a mnohem podstatnější) to bylo i s masovějším zaváděním pohonu 4x4 u prémie, navíc tím Audi do značné míry eliminovalo vlastní nevýhodu v podobě absence zadního náhonu.
Otázkou času vlastně bylo to, jestli prémiová konkurence "donutí" Audi nabízet zadní náhon, nebo naopak Audi (nepřímo) "donutí" konkurenci nabízet 4x4 v mnohem větší míře (např. k podstatně více motorizacím), jak to dopadlo je dnes celkem zřejmé...
4. 7. 2010 10:27
Re: ?
Poděkujme audi, že mercedes ještě žije, nebo je ještě čas?
Avatar - Ricardo
4. 7. 2010 11:28
Re: ?
Zatím děkujme Mercedesu, že se nějaké Audi vůbec dožilo převzetí Volkswagenem >:D
Avatar - white label
4. 7. 2010 12:42
Re: ?
Na to je vždycky dost času, zatím "jen" obdivujme Audi, že si tak dobře žije právě vedle MB a BMW... :-)
4. 7. 2010 14:39
Re: ?
Audi se žije dobře díky VW a to je dobře. V náručí takových velikánů, jako je třeba Honda, nebo Fiat by dávno chcíplo.
Avatar - Frasier
4. 7. 2010 11:34
Re: ?
ale nezabudni že BMW vôbec ako prvá automobilka použila diódy na aute, myslím že to bola 7 rada
Avatar - white label
4. 7. 2010 12:38
Re: ?
BMW původně použilo především něco jako "vodiče" světla, jakési světelné "trubice", rozhodně ne LED diody takovým způsobem, jako to vidíme i u tohoto CLka...
4. 7. 2010 14:53
|€]$]^& turbo!!
Budiž Ti země lehká, atmosferický osmiválče! :'-( :no:
Rozbalit vlákno
1