Mercedes-Benz CLK 55 AMG kupé i kabrio - V8 s výkonem 255 kW
Oproti "výchozí" verzi CLK 430 (4266 ccm) vzrostl výkon o 50 kW na 255 kW při 5500 ot/min. Hodnota nejvyššího točivého momentu se vyhoupla o 110 Nm na "dostatečných" 510 Nm, který je dosahován v průběhu 3000-4300 ot/min. Ten "vystřelí" kupé z klidu na 100km/h během 5,4 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena 250 km/h.
Čelní i zadní svislé prodloužení karoserie včetně rozšířených dveřních prahů jsou provedeny v designu AMG a zdůrazňují sportovně - dynamický charakter CLK 55 AMG, jehož karoserie je oproti verzi CLK 430 snížená o 35 mm. AMG kola z lehké slitiny v 17palcovém provedení a široké pneumatiky rozměru 225/45 ZR 17 (přední náprava) resp. 245/40 ZR 17 (zadní náprava) dále umocňují sportovní vzhled kupé.
Mercedes-Benz CLK 55 AMG Cabriolet je "díky" vyšší hmotnosti 1755 kg (+ 135 kg oproti Coupé), o něco horší v akceleraci na 100 km/h - 6,2 s, ale nejvyšší rychlost zůstává elektronicky omezena na 250 km/h jako v případě Coupé.
Průměrná spotřeba je u obou verzí s pětistupňovým automatem 11,7 l/100 km (manuální převodovka se nedodává). Ve městě je nutno počítat se spotřebou okolo 17 l/100 km a mimo město je možné spotřebu snížit pod devět litrů na sto kilometrů.
Pěkné hračky však vždy něco stojí a platí to dvojnásob u Mercedesu vylepšeného AMG. Za verzi Coupé u nás zaplatí zájemce přes 3,5 miliónu korun.