Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz CLK by Giorgio Armani pro jeho tvůrce

Ondřej Láník
Diskuze (42)
Italský módní návrhář Giorgio Armani se v minulém roce podílel na návrhu série Mercedesů CLK. Jeden z kabrioletů byl nyní předán jeho tvůrci, což by měl být další důvod proč za něj zaplatit 86.884 Euro...

Italský módní návrhář Giorgio Armani se v minulém roce podílel na návrhu série Mercedesů CLK, které se během pařížského autosalónu prezentovaly i na slavné Champs Elysées. Jeden z kabrioletů byl nyní předán jeho tvůrci, což by měl být další důvod proč zaplatit 86.884 Euro za individualizovaný Mercedes-Benz CLK 500 Cabriolet.

Německy chladný styling Mercedesů bude zlidšťovat stokusová omezená série kabrioletů CLK 500 AMG připravená ve spolupráci s italským módním návrhářem Giorgiem Armanim. Exkluzivitu automobilu za 86.884 Euro bude potvrzovat certifikát dodávaný ke každému vozu. Nové barvy, prvotřídní materiály a punc originality dodává sériovým Mercedesům exkluzivní řada doplňků designo. CLK od Armaniho je tak vrcholem individuality, která přeci jen velkosériově vyráběným vozům ze Stuttgartu poněkud schází.

Prezentace individualizovaného vozu na Milan Fashion Week nebo na slavné obchodní třídě v Paříži představila automobil specifické skupině zákazníků a zákaznic, kteří si potrpí na nejen na kvalitu zpracování, ale i na samotný design.

CLK 500 by Armani je nalakován v teplém písečném barevném odstínu Sabbia, vyvinutém spiciálně pro tento model, osmnáctipalcová hliníková kola AMG jsou vyvedena také v barvě karosérie. Kvůli barevnému sladění celku byla pečlivě vybrána barva látkové stahovací střechy.

V interiéru otevřeného vozu vládne hnědá kůže, chromované dekorační prvky jsou opatřeny matným povrchem s náznakem patiny.

Technicky se automobil neliší od běžného CLK 500, pod kapotou je osmiválec 4966 cm3 s výkonem 225 kW při 5600 ot./min, točivý moment 460 Nm je k dispozici v širokém pásmu 2700 - 4250 Nm. Před třemi lety jsme zveřejnili test kupé Mercedes-Benz CLK 500 se stejným motorem.

Ondřej Láník
Diskuze (42)
23. 6. 2005 18:42
Re: pro GTI
23. 6. 2005 12:21
Re: pro GTI
Dost, kolego, a myslím to dobře. Nemá vůbec cenu se mnou diskutovat o tomto tématu. Přesně jsem věděl, že přijde zpráva o zoologické zahradě... Nesměšuj dvě skutečnosti - mou, resp. obecnou toleranci a orientací některých jedinců na jedince stejného pohlaví. To spolu nesouvisí. A protože tady píšeme o autech, vraťme se k autům. Bude to vhodnější... P.S. Mám tisíc vět, které mohu napsat... ale jak to říkal diCaprio v Titaniku - ne tady, ne teď, a ne takhle... Na to, abych je psal jsem totiž příliš tolerantní...
23. 6. 2005 12:01
Re: pro GTI
Pozor - ten kolega nib, ten bude spíš cílit na mou horní poznámku o 4%.
23. 6. 2005 11:58
Re: pro GTI
Jsi vedle... ale nechci být, opravdu ne vedle dvou líbajících se chlapů... Tohle prostě ne. Já proti teplejm nic nemám. Vím, je to jejich tragedie a jsem tolerantní... přesto je to anomálie přírody... přirozené je lovit krásu ve výstřihu... už asi stotisíc let... tady na Zemi. Tak že jo, pod Svatým václavem vidět dva chlapi co se líbaj, to tedy téma pro mě není a nikdy nebude. Pro tebe ano? Pokud nejsi jeden z nich.
23. 6. 2005 11:48
Re: pro GTI
Čím víc koní, tím víc platíš...