Stokusová série kupé CLK DTM AMG byla rozebrána brzy po uvedení na trh, podobný osud zřejmě potká její otevřenou verzi. Omezovač totiž zasahuje až při 300 km/h, což je na čtyřmístný kabriolet už opravdu hodně...
dle meho nazoru neni zbytecne, ma vytecne jizdni vlastnosti, neni to zadne prerostle GT a navic je levnejsi nez SLR a vyrobi se ho vyrazne mene, takze je nepochybne lepsi investici.
To je sice pravda, ale je zbytečný pro kabrio se čtyřmi cestujícími. Kdyby šlo o jízdní vlastosti tak si člověk koupí kupé, který se v zatáčce nekroutí.
velmi pochybujem o to, ze sa tento kabriolet kruti viac, ako kupe...v clanku je pisane, ze karoseria je z kompozitov, oproti kupe...takze krutenie je tam podla mna nulove...
Každý kabrio se kroutí víc než kupé. A vzhledem k tomu, že bylo CLK DTM stavěný jako okruhovej speciál, tak je kabrio pičovina. A nad 150km/h máte v autě bez střechy z jízdy úplný *.