Jsou auta ještě luxusnější, ale to už je trochu o majiteli na zadním sedadle, kdo jednou poznal kombíka, tak nebude chtít o tu výhodu přijít. Takže přestup z E už nemusí znamenat ML, ale taky CLS SB. Chápu představy neználků, že kdo má na auto přes 2 mega tak nepotřebuje šetřit a má na to vozit věci někým jiným. Skutečnost je jiná jsou to uspěšní ale normální lidé, kteří s tebou stojí řadu na kapra a potom u stánku v Tescu na rachejtle. Nepoznáš jestli mu stojí v garáži i30 nebo CLS.
Pravda pravda, opravdu znam pana, ktery ridi firmu, ale to taky znamena, ze tam i usilovne pracuje a na otazku, proc nevymeni oktavku kombika za nejakou S kladu jasne rika, ze by se musel vzdycky prevlikat, aby si to nezas*al a hlavne by tim neodvezl vsechno, co potrebuje, takye ano, i po luxusnich kombikach bude jiste poptavka
No vacsinou ludia,co rýchlo zbohatli...rýchlozbohatlíci...si hned kupuju X6 a Q7ky poprípade ich deriváty :-)
Na druhu stranu si neviem predstavit nejakeho riaditela firmy,ako dojde na dolezite jednanie na tej i30ke resp. korejcovi vobec...Napr u nas externý predajcovia,ked idú k zákaznikom v nemecku,musia mat iba nemecké premiove auto :-)
Já si to sobně neberu... Jen si uvědom že je to hloupé soudit lidi na základě auta. Myslím to v dobrém vůči tobě. Mě osobně je jedno co si kdo myslí o tom v čem jezdí ale mám obecně problém s tímto přístupem... Já lidi na základě aut nesoudím takže se mě to osobně dotknout nemůže.
Jasně jasně, žádná křeč. Chtěl jsem tě jen před koncem roku trochu vychovat... Víš jak to začíná ...nejdřív odsoudíš lidi na základě auta, pak na základě vzdělání či pleti a nakonec budeš vozit Židy do plynu ve velkym...je to zrádný a tenký led. Nakonec budeš chtít vyvraždit všechno živé. Známe to přece z historie. Takže jen jsem tě upozornil a tím to končí. Tak se na mě nezlob.
s prominutim si dovolim nesouhlasit. teda, z části. pokud koukáš na ženskou, co žije hlavně rodinou, tak jí nemůžeš soudit podle toho že jede ve fábii sedanu. ale pokud má někdo auta rád, tak potom ho, podle mě, můžeš dobře odhadnout podle toho čim jezdí. dokonce jsem četl charakterový rysy řidičů aut různejch značek, a nemohl jsem nic jinýho než souhlasit. např. že VW řídí praktický lidi, který si stojí za svojí pravdou (ale znovu, můžou se takhle odhadovat lidi který se o auta zajímaj). stejně tak když vidíte někoho v BMW, můžete předpokládat že z nějakejch 80% to bude vůl. Protože jenom ten malej zbytek (20%) si pořídí "bávko" né kvůli modrobílýmu koláči na kapotě, ale kvůli tomu že výborně jezdí. já sám soudim lidi podle toho v čem jezdí. když někoho poznám, často netrvá dlouho, než se ho zeptám "čim jezdíš?". takovej je můj názor
A jak na křižovatce poznáš zda se řidič o auta zajímá? Zda je jeho nebo firemní? Zda je jeho bratra nebo přítele? HM? Já se radši věnuji řízení než že bych čuměl na ostatní řidiče a jejich šlechetné tváře. Tak jsem zjistil že jsem z 60% vůl ( mám asi čtvrtý BMW ) a z 20% cikán ( mám první mercedes - a s tím jak lidé často říkají jezdí je cikáni - je fuk že ti mají ročník 1980 ). Teď ještě rozklíčovat zvylých 20% mám ještě nějaká auta...takže ujmeš se toho? Rád bych se před koncem roku dozvěděl o sobě víc. Jo a ještě mám motorku. A jen tak na okraj. Čím jezdíš? ;-)
Absolutní vrchol nevkusu. Strmější záď a vypadá to skoro jako luxusní pohřební vůz. Ještě, že je tu klasické CLS.. ale souhlasím, že pro někoho je praktický combi-kufr důležitým parametrem při výběru auta, takže kupce si jistě najde.. Za mě ale palec dolů :no: Když combi, tak spíše třídu E..
Jak má Mercedes krásná auta napříč třídami, tak občas ujede. Po bývalém aspirantovi na nejošklivější auto roku (třída R), je tenhle pohřebák rovněž horkým kandidátem.
Ke sportovnímu sedanu (pseudokupé) se to opravdu, ale opravdu nehodí.
To asi nejsou. Ale udělat z hybrida (čtyřdveřové kupé) ještě většího hybrida (combi-coupé?) mi přijde jako trošku zvhrlost. Zkrátka snažit se kombinovat sportovní (=nepraktické) auto s praktickým rodinným kombíkem, to se mně nechce líbit.. čtyřdveřové coupé zkousnu, ale tohle už je na mě moc..ale proti gustu..
No, vypadá to na auto desetiletí. Nikde jinde se zatím nesnoubí tak dokonale krása s praktičností, tohle auto má veškeré předpoklady být tím pravým démantem garáží. Samozřejmě pro ty pravé jezdce...
To zadní boční zalomení je určitě jen kamufláž. Až CLS odstrojí, vynikne naplno jak elegantní celek, tak těžká záď, těžká zadní část střechy, která vůz opticky přilepí k silnici na té správné straně.