Tak tahle věta mě fakt pobavila: "V USA a v Japonsku získal model vyšší třídy stuttgartské automobilky mezi německými konkurenty prémiové třídy jasné místo na čele." Čeština je krásná slovně bohatá řeč.. proto dovolte abych vám tuto větu přeložil: "V USA a v Japonsku jsme dostali od Lexusu (respektive od Toyoty v Japonsku) na zadek, ale to neva, porazili jsme alespoň BMW a Audi.." :-!
Nevím co tě tak pobavilo v článku se mluví o německých vozech a ty do toho tahaš japonce samozdřejmě, že ten je na americkém trhu nejprodavanější a nejlevnějšía za dva roky ho koupíš za 30% ceny ,ale takový mercedes nebo bmw po dvaceti letech stojí pořad 50%ceny to proto ,že v USA je na tyto značky uplně jiný náhled a zrovna tady je na místě oddělovat německe vozy od ostatních a mimo to každý majitel Lexusu(americké octavie) by si přál MB nebo BMW.
Tak nevim no, audi z roku 86 stoji pár šušňů, teď sem koupil z 86 roku mercedesa 190 2.0 v dieselu s najetejma přez 300 000km, motor a kastle stav A1, v interieru akorád trošičku natrhlí sedadlo řidiče, audi muže byt ve stavu jakým chce, ale na mercedes NEM8! A o VW nemluvě...
Jsi mimo.. tohle není redakční článek o německých vozech, ale TISKOVÁ ZPRÁVA MERCEDESU!!! :-! Tak ano, bavím se velice, bavím se tím, jak umí Mergl krásně zamlčet, že dostaváj a zadek >:-[] P.S. pokud by se vůbec dalo mluvit o americké Octavii, tak by to musela být Toyota Camry :-!
Už když usedneš za volant Mercedesu ,poznáš jak velký je rozdíl mezi ním a Hyundai...S tou spolehlivostí mají problém,ale myslím,ža dočasný.Není auto bez problémů ;-)
Bylo to myšleno s nadsázkou.. nikdy by mě nenapadlo srovnávat Mergl a Hyundai, teda kromě spolehlivosti.. kde tedy citelně Hyundai vede ;-) Žádné auto není úplně bezporuchové, ale to nen žádnou omluvou proto, aby se Merglovský modely nacházeli na dně spolehlivosti.. Mergl má být tam, kde je Lexus a ne tam, kde je VW
Pro ty kterým ještě u nás nevymyli mozek značkami VW,AUDI,ŠKODA a to vše v Tdi je to přesná volba E 220 Cdi super jede a staršně malo žere tím myslím méně dokonce než jmenované značky dokáže dokonce při opravdu vlažné jízdě nebo po dálnici až pop 5 litrů na 100 km což je při teto vaze , luxusu a bezpečí opravdu EXTRA.
má z toho "bonusu" ve výši 133tisíc zdaleka největší hodnotu a ruku na srdce ... model šitý na míru českým zákazníkům .... myslím že místo automatu by byla daleko lepší třeba i navigace
jak jste přišel na to, že třída E má v zákl. výbavě navigaci? zkuste si o těch autech nejdřív něco zjistit, pak nebudete psát nesmysly... navigace je jen v nejvyšších modelech, jako S 600, S65 AMG apod.
Nevím jakou navigaci kdo má, ale jezdil jsem podle hlasové ,,navigace" bez monitoru v autě z půjčovny a mít jio ve svém vlastním autě, tak od ní odpojím napájecí kabel :no:
Já bych osobně víc osenil 4-matic, ale nevím jestli se vůbec k této motorizaci nabízí. Přeci jen my dlouholetí předohrabáci po MB šilháme ale zadní pohon nás zas rychle vrátí zpět ke klasice. Tedy ne že by byl nějak špatný, naopak! Ale přeci jen ve sněhu a na ledě to není ono :-(
pánové a dámy, neví jak Vy, ALE já jsem se svým MB-210CDI velice spokojený, pravda je, že auto které má elektroniku a začne něco "haprovat" je to problém, jinak je to v pohodě, komfort,pohodlný na delší cesty-což jezdím úsporný, a vůbec=JSOU AUTA A PAK JE MERCEDES BENZ s pozdravem Okosko