tak tohle je bomba! ecko se mi designove libilo, ale nomoh sem najit nakej dobrej motor, tak ted bych ale nevahal! 260 koni to je jen o 15 min nez stejnoobjemovej benzinak od vw! kdyt to musi trhat asfalt, asi prodam feldu a du do toho!
No nemam nic proti dieslům, ale ten benzíňák vo kterym. mluvíš asi nebude dopovanej turbem co natož dvěma.. jestli chceš srovnávat koukni na RS6... samozřejmě spotřeba je někdeůplně jende, ale todle auto asi nebude tak levný aby vo tom některej z budoucích majitelů přemejšlel.... no každopádně by se dalo dostat dál vw má 1.9 litru V4 - 150 koní to je 300 koní z 3.8 V8 a sme zase jinde takže to asi nejni to nejlepší co lze. samozřejmě počítam pouze seriove vyrabjeny motory....
Mno i když někdo má na E 400 CDI, při cestě přes Evropu si šeredně rozmyslí, jestli by RS6 byla lepší. Když odhlédnu od spotřeby (finanční stránka), tak je tu především stránka pohodlí (dojezd, jízdní komfort s přebytkem momentu).
Ok pardon sem se splet semozrejme ze ty ctyrvalcovy diesli nejsou vidlicove ovsem 2x objem znamena 2x vykon plus minus nějaká ta kobyla........ taky de hodně vo techniku.
no tak ty si dobre mimo... 2x objem se anio nahodou nerovna 2x vykon. kdyz chces mit 2xvetsi vykon, musis udelat dalsi technicky upravy, ktery ten malej motor nema.
je hezky ze mb dava motory z vetsich modelu do mensich(nerikam ze to neni hezky, sam bych primo tohodle měďu bral) ale uz by moh neco udelat s vito/V-klasse.. je uz moc starej a zacina za tou novou radou pokulhavat.. treba takovej 400 cdi by ve V-klasse nebyl spatnej, to by dal na*** i novymu vw t5 s 2,5 tdi 170 koni..