Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E Coupe: První jízdní dojmy

Slunné a pohodové Toskánsko, respektive jeho specifická hornatá oblast Chianti, bylo místo pro představení Mercedesu-Benz E Coupe jako stvořené. Kdepak, žádné dálnice od obzoru k obzoru, ale pěkně kroucené horské silničky…
Zpět na článek
14. 6. 2009 10:24
14. 6. 2009 11:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 11:34
14. 6. 2009 11:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 11:49
14. 6. 2009 12:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 12:58
14. 6. 2009 17:36
14. 6. 2009 18:33
14. 6. 2009 18:44
14. 6. 2009 19:10
14. 6. 2009 19:28
14. 6. 2009 20:18
14. 6. 2009 20:59
14. 6. 2009 22:39
14. 6. 2009 12:59
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 17:41
14. 6. 2009 12:13
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 13:04
14. 6. 2009 13:35
14. 6. 2009 14:14
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 14:22
14. 6. 2009 14:26
14. 6. 2009 18:34
14. 6. 2009 20:19
14. 6. 2009 20:25
14. 6. 2009 20:35
14. 6. 2009 15:14
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 18:34
14. 6. 2009 20:32
14. 6. 2009 20:39
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 20:42
14. 6. 2009 20:32
14. 6. 2009 20:43
14. 6. 2009 21:16
15. 6. 2009 07:28
15. 6. 2009 11:31
14. 6. 2009 14:36
14. 6. 2009 15:11
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 14:12
neregistrovaný "maxo"
15. 6. 2009 11:06
14. 6. 2009 17:14
15. 6. 2009 11:07
15. 6. 2009 13:04
neregistrovaný "naivni"
15. 6. 2009 16:10
15. 6. 2009 16:14
15. 6. 2009 16:38
15. 6. 2009 12:33
neregistrovaný "helmuthhyb"
15. 6. 2009 14:40
15. 6. 2009 14:48
neregistrovaný "maxo"
Avatar - white label
14. 6. 2009 10:24
Das ist...
...sehr gut...! :-!
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 11:13
Re: Das ist...
Ja, natürlich... ale až na některé prvky designu. Máme tu Mercedes, který polarizuje, což u této značky není příliš obvyklé...
Avatar - T613
14. 6. 2009 11:34
Re: Das ist...
nikoliv. Méďa se drží zcela své tradice.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 11:43
Re: Das ist...
Možná tradice, ale jaksi v novém kabátě. Tento Mercedes bývá často předmětem designových diskusí na téma líbí/ nelíbí... a nebývá to zase tak jednoznačné.
Avatar - T613
14. 6. 2009 11:49
Re: Das ist...
každý mercedes je o líbí/nelíbí. Přišel Mamut, byl to šok, přišlo éčko byl to šok. Každá generace je šokem, a každá je klasikou.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 12:49
Re: Das ist...
Mamut byl opravdu překvapením (jestli milým nebo nemilým toť otázka)... tohle je sice o něco menší "odvaz" než předminulé Éčko, ale i to vyvolalo diskusi... a nemalou.
Avatar - T613
14. 6. 2009 12:58
Re: Das ist...
a oba jsou klasikou. jako bude i toto.
Prostě se s tím smiř. Tohle není náskok nebo das auto. Není to ani vrtulka do ventilátoru z Mnichova. Tohle je MERCEDES. O něm se nediskutuje! :-! :yes:
14. 6. 2009 17:36
Re: Das ist...
No vidis, Tatro, a ja si treba tohle nemyslim. Asi to bude dano vekem, mladsi lidi podle me vnimaji dnes Mercedes trochu jinak. Tedy aspon ja urcite. Mercedes je pro me stejna premiovka jako napr. Audi, BMW, Jaguar, ... A podobny pohled vidim i u svych kamosu, kteri to take tak vnimaji. Nevim tedy, kolik ti je, ale predpokladam, ze o nejaka ta leta mladsi budu a zrejme je to duvod v rozdilu pohledu.
Avatar - T613
14. 6. 2009 18:33
Re: Das ist...
Neboj! Dozraješ! ;-) :yes:
14. 6. 2009 18:44
Re: Das ist...
Pokud by to melo znamenat, ze se pro me Mercedes stane premiovou ikonou, tak to nevim, estli vubec chci (nic ve zlym proti Mercedesu) >:D Mne se to libi tak, jak to mam, hezky vyrovnane :-)
Avatar - T613
14. 6. 2009 19:10
Re: Das ist...
zapomeň na prémie. Jsou jen ikony a zbytek ;-)
14. 6. 2009 19:28
Re: Das ist...
To mas jedno, pochybuju, ze by pro me Mercedes byl nekdy ikonou, i kdyz clovek nikdy nevi. Ikonou je pro me treba Bentley ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 20:17
Re: Das ist...
Jedna věc je vnímat MB (opravdu teď nemyslím Mladou Boleslav) coby značku, celkově jako ikonu... a druhá brát jako ikony její jednotlivé produkty - vozy...
Zdaleka ne všechny auta MB jsou, nebo byly ikony...a to samé platí i pro její konkurenci...
Avatar - T613
14. 6. 2009 20:18
Re: Das ist...
tohle už hraničí s rouháním >:-[]
14. 6. 2009 20:59
Re: Das ist...
Ja ji prave ale ani jako znacku neberu za ikonu. Pro me to neni zadna vyjimecna znacka. Uznavam, ze je to prestizni znacka, s bohatou historii, ktera dela kvalitni a luxusni auta. Ale nezarazuju ji o nic vys nez treba Audi, BMW, Jaguar, atd. Kdybych uz opravdu mel mluvit o svych automobilovych "ikonach", tak reknu prave treba Bentley, Rolls-Royce, Ferrari, Aston Martin,.. proste tyhle specialni lukrativni znacky. ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 21:27
Re: Das ist...
Co je zrovna na těchto značkách tak typicky lukrativního, např. ve srovnání s Mercedesem...? Znáš vůbec význam toho slova (lukrativní-výnosný)?
Zrovna tak "ikona" (nerovná se významu subjektivně "vyjímečná") není zdaleka jen o TVÝCH automobilových představách, ikona je vlastně obecně vnímaný symbol, který
se jedním subjektivním pohledem (který samozřejmě může být
i negativní) nijak zásadně nemění...
Opravdová ikona, prostě zůstává ikonou, i když ji třeba někdo
z nás takto osobně nevnímá...
14. 6. 2009 22:39
Re: Das ist...
Vsak ja netvrdim, ze je ot o mych predstavach, ale pokud pro me znamena jedna automobilka ikonu a jina ne, tak je to ciste moje vec ;-) O obecne rovine se nebavim, tam jiste Mercedes ikonu predstavuje. Ja tady ale mluvim pouze svem nahledu na tuto vec, nevydavam zde sve predstavy za fakta. A jinak k tem znackam, Bentley a Rolls Royce je pro me ikonou aristokratickeho luxusu, Ferrari cistokrevne sportovnosti, Aston Martin.. no tak tam by to bylo diskutabilni.. ten totiz neni ani jednoho.. to je spis takova ikona kompromisu luxusu a sportovnosti.. Ale zde je to takove diskutabilni no. Ale toto je me hodnoceni, muj pohled, nikomu ho nevnucuju, ani nezpochybnuju obecne vnimane ikony.
Avatar - white label
14. 6. 2009 22:52
Re: Das ist...
Já ti tvůj pohled pochopitelně vůbec neberu, jen mi k těm značkám (s vyjímkou Ferari) to slovo "lukrativní" nějak typicky (navíc ve srovnání s tím MB) opravdu zrovna nešlo...
;-)
Avatar - Andromeda
14. 6. 2009 23:09
Re: Das ist...
Nebudu se šroubovat do polemiky okolo významu či chápání svým způsobem "vyjímečných" značek či jmen(ať už z jakéhokoliv důvodu)...Nicméně mi to nedá a trochu si do té "jasné hvězdy"(mimochodem od dětství můj oblíbenec) rýpnu:Mám ten dojem,že Mergl začíná být(né-li již není)v defenzívě v dříve nemyslitelné disciplíně -> dojem,vzhled,pocit a použité materiály v interiéru.Klidně mě kamenujte,ale příklon k u hvězdy nečekané "účelovosti a šetrnosti" při volbě interiérových materiálů a celkovém dojmu z nich",může mít do budoucna i přes nespornou imáž a setrvačnost neblahé důsledky ve vnímání prestižního postavení MB ;-\ ...A ani sesypaných tisíc relativně logických důvodů na tom mnoho nezmění(ostatně logika někdy není vše...)Ten posun hvězdy směrem dolů právě v mnou zmíněných oblastech není novinkou a potvrzuje se mi při rozhovorech s vícero příznivci či majiteli...Setrvačnost není perpetum mobile...
Avatar - white label
14. 6. 2009 23:47
Re: Das ist...
Na tomto názoru přece není vůbec nic ke "kamenování"...a také to má určitou spojitost i s tou "lukrativností"..
MB nebyl mým vyloženým oblíbencem ani v dětství a není jím úplně obecně ani dnes...
Rozhodně bych MB "nedémonizoval" podobně jako tatra...
Relativně nedávné četnější problémy s kvalitou u některých typů vozů jsou obecně známé...
To co dost obecně popisuješ, podle mě, není nic zas tak moc nového, ale ani zdaleka tak dramatického... :-!
Avatar - Andromeda
15. 6. 2009 00:10
Re: Das ist...
Nebylo mířeno na tebe,jen jiné téma ...Oslavné ódy na méďu však "obecnou" známost tak trošku popírají...Nicméně mě šlo v tom odstavci vyloženě o interiéry některých typ.řad ...Jak říkáš-problémy s kvalitou jsou "obecně" známé,obzvláště minulá E co by novinka ...
MB není třeba démonizovat,jen ta ztráta dříve samozřejmé "vlastnosti" je hůře uchopitelná...pro fandu či sympatizanta...
Avatar - white label
15. 6. 2009 00:37
Re: Das ist...
Docela by mě zajímalo, kdy podle tebe, "ještě" bylo to "tvoje" dříve samozřejmé... :-! ;-)
Avatar - Andromeda
15. 6. 2009 10:44
Re: Das ist...
Vrať se cca o těch 20 let...Znovu opakuji,jde o dojem z interieru a pocit v něm...Koukám,že se dostaneme brzy na definici luxusu a jeho vnímání,což už tady bezvýsledně proběhlo.Znovu pro upřesnění-jde o onen pocit,jehož geneze se dá připodomnit vztahem katolický/protestanský např.v architektuře že...
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 12:59
Re: Das ist...
cas ukaze ci to bol dobry tah, alebo nie.Ale ja som presvedceny, ze to bude viac nez uspesne. ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 13:31
Re: Das ist...
Taky pravda... :-!
14. 6. 2009 17:41
Re: Das ist...
Zde bych s tebou docela souhlasil. Take jsem vzdy vnimal Mercedesi tak nejak normalne, proste elegantni auta, ktera vynikaji takovou prijemnou libivosti, ale na zadek se z nich clovek neposadi. Ted ale presne, jak ty rikas, jsou Mercedesy libi/nelibi. A mne osobne se bohuzel ten styl, ktery ted Mercedes praktikuje, prilis nelibi (GLK, E-klasse). Ale E-coupe je docela pekne, to bych naopak rekl, ze se celkem povedlo. :-)
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 12:13
Re: Das ist...
to vies ze ano. :yes:
14. 6. 2009 13:04
COUP-E
Tak se potvrzuje, že Mercedes-Benz je ten s hvězdou na kapotě jakož i hvězdou ve světě aut. To nejdůležitější je k zaznamenání uvnitř. Jo, coupéčkem nakopnul mercedes celou svou nevelkou konkurenci dokonale do slabin. To auto posunulo kokpit do sféry uměleckého díla. Je tam jemná retromlha sedmdesátých let, je tam absolutní ergonomie současnosti. Kvalita materiálů dospěla v aktuálních prémiích na vrchol zaplatitelných možností, nyní tedy k tomu v prémii nastupuje umění. Popravdě je nutno napsat, že mercedes je nyní kokpitem tak vpředu, že je vyloučené, aby někdo přišel s porovnatelnou vizuální reakcí. Vnitřku ovšem dokonale sekunduje i vnějšek. Lehce nadrzlý, lehce arogantní, přesto gentleman s nejvybranějším chováním.

Kolega PM nedávno parfektně odtušil, že v tomto segmentu plní AUDI A5 tak nějak nejhlouběji roli klasického getečka, tedy sportovního cesťáku. Mercedes k tomu navíc přidává fantastickou porci šarmu a noblesy.

Vizuálně dnes není co řešit, nejnovější klenot středních coupe je absolutní hvězdou. Volil bych kokpit do smetanova s matných dřevěným dekorem. Přírodní stříbrný melír pak na hlavě řidiče, na vedlejším sedadle něco z rodu Audrey Hepburnové. Šroťák ti pak může bejt ukradenej.

To auto nahoře... to je ten pravý svět aut. Ne na krev dožebraná sedmiletá lowendová záruka, žádné deflorace obrezlým drátem z bazarového plotu, tohle auto je čistá, úchvatná destilace všeho, čím auto autem je. Coup-e pro chytré, coup-e pro úspěšné, coup-e a pro... vychované.

P.S. COUP-E, auto, které jsi vždycky chtěl... :yes:

Pochvalu zaslouží též fantastické snímky z reálu. Úplně tu Audrey vidím tam na té terase...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - white label
14. 6. 2009 13:35
Re: COUP-E
Sice si to "malinko" rozepsal, ale v podstatě si stejně napsal jen to co já..., pouze několika (nečeskými) slovy... ;-) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 14:14
Re: COUP-E
Ty by si sa aj rozpisal, ale to by tam muselo byt nieco od premiovej konkurencie s vrtulou a s kruznicami. ;-)
Avatar - T613
14. 6. 2009 14:22
Re: COUP-E
k ventilátoru a olympiádě můžeš napsat spoustu slov, ale nikdy to nebude Mercedes. Furt to bude jen ventilátor a olympiáda ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 14:26
Re: COUP-E
Ale di ty brebto... a co třeba taková TATRA..., co nezná bratra...?!? ;-)
Avatar - T613
14. 6. 2009 18:34
Re: COUP-E
Tatra je značka srovnatelná s Rollsem :-! ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 20:19
Re: COUP-E
To by ji ovšem musel koupit někdo jako např. BMW, VW, nebo ten MB...
Avatar - T613
14. 6. 2009 20:25
Re: COUP-E
tvůj smysl pro humor bych chtěl mít :-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 20:35
Re: COUP-E
Tak ty tu srovnáváš RR s TATROU, ale chtěl bys mít můj smysl pro humor...zajímavé... ;-)
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 15:14
Re: COUP-E
ventilator kruhy rozfuka, ale hviezdy nedokaze, lebo su moc vysoko, taktiez mozu kruhy zadriet ventilator, ale nedosiahnu na hviezdy. >:D
Avatar - white label
14. 6. 2009 20:32
Re: COUP-E
Přistoupím tedy na tvou dětskou "logiku"...
MB má ve znaku kromě třícipé hvězdy také jeden kruh, ve kterém je tato hvězda..,BMW má kruhy minimálně dva a AUDI dokonce čtyři (quattro)....
Mimochodem se vznikem znaku BMW nemá žádná vrtule vůbec nic společného..., stejně jako olymp. "kruhy" s Audi... ;-)
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 20:39
Re: COUP-E
white myslel som, ze vtip a pokus o zart pochopis, hlavne, ked som tam dal vyrehotaneho smajlika. ;-)
A neboj o historii tychto znaciek nieco viem.
Avatar - white label
14. 6. 2009 20:42
Re: COUP-E
Já to pochopil a jen v podobném duchu pokračoval..., včetně toho smajlíka... ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 20:32
Re: COUP-E
Přistoupím tedy na tvou dětskou "logiku"...
MB má ve znaku kromě třícipé hvězdy také jeden kruh, ve kterém je tato hvězda..,BMW má kruhy minimálně dva a AUDI dokonce čtyři (quattro)....
Mimochodem se vznikem znaku BMW nemá žádná vrtule vůbec nic společného..., stejně jako olymp. "kruhy" s Audi... ;-)
Avatar - T613
14. 6. 2009 20:43
Re: COUP-E
jsou dvě teorie (vrtulová, bavorská) ohledně znaku BMW. A vzhledem k tomu, že na počátku to byla firma zabývající se výrobou komponentů pro letadla, tak to bude kombinace obou teorií ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 21:16
Re: COUP-E
Svým způsobem ano..., ovšem primárně se jednalo pouze
o (obrácenou) stylizaci bavorské "vlajky", která byla o něco později chytře využita v reklamě, jako symbol výrobce leteckých motorů..., tedy bílá vrtule na modré obloze... :-!
Avatar - T613
15. 6. 2009 07:28
Re: COUP-E
co to bylo primárně se už nikdo nedoví.. ty můj kvítku medový ;-)
Avatar - white label
15. 6. 2009 11:31
Re: COUP-E
Ale doví..., vznik znaku je "straší", než první reklama s "leteckou vrtulí"... :-! ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2009 14:36
Re: COUP-E
To víš na Mercedes musíš dozrát...možná jednou... až budu tak "starý" jako ty... >:-[]
...ale tak větší kupé od MB se mi líbily vždycky, do klasického Éčka bych "ještě" nešel a o střední třídě bych u prémiových sedanů (obecně) ani neuvažoval... :-!
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 15:11
Re: COUP-E
no premia v strednej je mala, jedine nova A4 sa priestorovo ako tak da, ale ani to nie je bohvieco.
Celkovo plati, ze premiovy sedan vyzsej strednej je uzitkovo a priestorovo ovela lepsi ako kombik v premiovej strednej.

Zdravim deda. ;-)
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 14:12
Re: COUP-E
to bolo krasne, lepsie by som to urcite nenapisal. :yes:
neregistrovaný "naivni"
15. 6. 2009 13:04
Re: COUP-E
Obcas mam chut, zavolat kamaradovi do Bohnic, kdo z jeho klientu by se mohl schovavat za nickem GTI, ale tohle je jak z katalogu. Vyborne :yes:

PS Kamarad je lekar a ne, nejsem na vychazce ;-)
15. 6. 2009 16:10
Re: COUP-E
Také jsem volal kámošovi do Bohnic, jo, jednoho "doktora" tam prej akorát maj. v kazajce... >:D ;-)

P.S. Díky za pochvalu :yes:
Avatar - white label
15. 6. 2009 16:14
Re: COUP-E
To abych začal mít pomalu komlexy..., že nemám v Bohnicích taky nějaké kámoše... :no: >:-[]
neregistrovaný "helmuthhyb"
15. 6. 2009 12:33
dilema
.. aj ked nie su to celkom priam konkurenti komu by ste dali prednost? Tomuto krasnemu stroju alebo jaguaru XF ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
15. 6. 2009 14:40
Re: dilema
Odpověděl sis sám...nejsou to přímí konkurenti...
Před XF bych dal určitě přednost XFR... :yes: ;-)
neregistrovaný "maxo"
15. 6. 2009 14:48
Re: dilema
nemozeme porovnavat nieco tazko porovnatelne, ale suhlasim s white, ze, ked uz, tak XFR.
Ale keby som mal naozaj na vyber medzi E coupe a XF a mal by to byt, len vyber srdcom bez ohladu na vyuzitie a prakticke moznosti, tak by som si jednoznacne vybral E coupe. ;-)