Mercedes-Benz eActros: Elektřina v provozu
1
/
13
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz eActros: Elektřina v provozu
Mercedes-Benz eActros: Elektřina v provozu
|
acz
Přístrojový štít ukazuje stav akumulátorů, hospodaření s elektřinou (záběr/ rekuperace) a napětí baterek pro ostatní agregáty včetně brzd, řízení atd.
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Třínápravový Eactros s celkovou hmotností 26 tun používá poslední nápravu natáčecí
|
acz
Poháněná náprava vychází z typu pro nízkopodlažní autobusy Mercedes- Benz s hybridním pohonem a palivovými články. V blízkosti nábojů kol se nacházejí elektromotory.
|
acz
Dobíjení akumulátorů počítá s maximálním výkonem až 80 kW
|
acz
Rám podvozku je připraven na uchycení různých nástaveb
|
acz
Ani nepříznivé počasí nebrání snadnému dobíjení akumulátorů
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Tři sady vysokonapěťových akumulátorů se nacházejí v rámu, zbývajících osm pod ním
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků