Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
3
/
12
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
|
acz
Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.
|
acz
Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.
|
acz
Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu
|
acz
Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.
|
acz
Nové mercedesy řady EQ
|
acz
Nové mercedesy řady EQ
|
acz
Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru
|
acz
Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením
|
acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
acz
Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.
|
acz
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius