A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu ?
Zdá se mi, že Maďaři nám nenápadně vyrábí čím dál víc aut,.Aby nám tak brzy v statistické produkci nepředehnaly Horní Uhry, to by Toper nemusel v tomhle globálně otepleném vedru vydýchat.
Re: A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu
Tahle investice Mercedesu Maďarsko posune ale na Slovensko nemá. To by naopak až se rozjede výroba JLR a nových modelů PSA mohlo šlapat na paty nám ;-)
Pokud totiž ĆNB pustí kurz a ten spadne někam ke 20ti = je možný že se výroba z česka začne nenápadně přesouvat někam jinam :-|
Re: A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu
Pravda, na Britskou jihoamerickou šelmu jsem zapoměl a je to jenom statistika do nadpisu v novinách. Ale stejně jsem zvědav na vyjádření Kia Topera, za chvíli tady určitě bude. S tím přesouváním to nebude zas tak horké, ono už moc není kde najít za stejnou cenu stejnou kvalitu a pochybuju, že u nás budou mít dlouhodobě kluci a holky za dvacet, spíš se to nakonec ustálí na osvědčených pětadvaceti, a to se nevyplatí... stěhovat ... ani přistěhovávat, stejně tu už na to není víc lidí.
Re: A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu
Citigo a spol se nikam nepřesunulo, od začátku se vyrábí na Slovensku a náš svět se kvůli tomu nezbořil. Co "přesunuté" SUV Seaty ? No a pokud to nebude ani příští měsíc, ani rok, tak nic horčejšího to není, jenom normální životní starost a potenciální riziko. Kdo se bojí, nesmí do lesa, nic tu není na věčné časy a nikdy jinak, prostě sranda pro kluky, co se nebojí. A že by se tu "extrémně" zvyšovaly platy, kde, v porovnání s Albánií, nebo s Německem ? Za hrst rýže už nepracují ani Číňani, podnikání, ani práce v zaměstnání není charita.
Re: A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu
No právě = od začátku se vyrábí na Slovensku [odkaz] = jak proto dopadlo Vrchlabí kde by se nebejt kurzový nejistoty vyráběly víš. Pak byla šance že aspoň motory [odkaz] atd. atp. = to dělá kurzová nejistota
Seat je úplně to samý jako my Slovensko. Kde je levnější atd. vyrábět Seat? Na společný lince v česku nebo španělsku = jasnej výsledek. Kde je levnější a kurzově bezpečnější vyrábět v Česku nebo na Slovensku = bohužel taky jasný
To neni normální životní starost a potenciální riziko = to sou důsledky chybný politiky. A nemá to nic společnýho s lesem ani s tim jestli se bojíš nebo ne :-)
Nárůst platů a jedno jestli minimální mzdy nebo státních úředníků je v posledních třech letech extrémní = což samozřejmě přinese svý mínusy
Zatim se ale obdarovaní radujou a protože se blíží volební období = ta radost eště chvíli potrvá >:-[]
Za hrst rýže furt pracuje dost číňanů = je to tam rozdělený na 3 kategorie lidí. Ty co pracujou za hrst, ty co za 2 a pár set milionů který žijou líp než my. Komunismus jedna radost :yes: >:D >:-[]
Re: A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu
To je sbírka negativistických morousovin, ale,všechno zlé je pro něco dobré, říká se, moderně "optimismus", ne snad ? Sýčkování jak všechno určitě špatně dopadne ničemu nepomůže. Prostě ne všechno se bude vyrábět v České republice, jednou tam, jednou tady, běžné životní starosti s konkurencí, na to žádná správná politika neexistuje. Kolik těch Číňanů pracuje za hrst rýže v automobilovém průmyslu, tyhle jsem myslel, socialismus, nesocialismus. No a hodně stará předvolební písnička o kudykradech ? Tady to spíš platí na ty pravé české ptáčky co křičí, aby chytli zloděje, před-po-volbách-pořád, bohužel. A otázka na závěr ? Už jste si nechal dobrovolně snížit plat, jako příklad ostatním, aby alespoň něco bylo pozitivního ?
Re: A kolik to potom bude vyrobených aut na maďarskou hlavu
Není to tak dávno, co v TV říkal jeden ekonom, že automobilky u nás postavené kurz ČK ve vztahu k jejich obchodům nezajímá, protože jsou vlastně cizí. A jako účtovací jednotku používají převážně Euro nebo případně USD. A tomu, že se musí přizpůsobovat i subdodavatelé. Takže toho pádu se obávat nemusíte. Opak bude spíše pravdou.