Klasik na čtyřech kolech se v rámci omlazení pro nový modelový rok 2013 dočkal několika změn, které zasahují do jeho exteriéru i interiéru. Velkou novinkou jsou motory pro verze AMG.
V době, kdy už většina výrobců v kategorii off-road balí - naposledy hodil ručník do ringu Nissan, když oznámil, že nový Pathfinder už bude klasické SUV bez rámu, redukce... - nabízí Géčko stále pohromadě všechny ingredience, bez nichž si správného tereňáka prostě nelze představit. Bohužel ale také za nepředstavitelné peníze.
Páni redaktoři, prosím uberte těch youtube žigulíků, tendenčních srovnávacích testů zajišťujících plamennou diskuzi a alespoň 1x po sobě čtěte, co zveřejňujete - překládáte - kopírujete.
Auto.cz "hloupne", kvalitou jde s kopce, pevně věřím, že je to částečně úmysl, aby byl důvod kupovat tištěná média...
prodávají se proto, že pokud bychom o nějakém autě mohli říct, že je charismatické, tak je to právě toto auto. Navíc se neprodávají v nějakých údivných počtech. Spíše se jedná o stylovku (ovšem nadupanou a neskutečně schopnou) pro ty co na to mají ať již tím chtějí dát najevo cokoliv.
No ja jich vidim vic nez dost, a u me to tim hnusnym vnitrkem zabili :(((
Volant a budiky z ML budiz, ale ta stredova konzole je hnus....
Pred timhle faceliftem se mi libil 200x vic.
No zrejme sou si jisty, ja si ho nastesti nekoupim, protoze na nej nemam, a mit na nej, tak si koupim nakou skladovku venku.
Tomu se říká legenda. V době, kdy vyjel do světa první G wagen, tak VW prodávalo ještě jedničkovýho Golfa (myslím tím v Německu, v JAR ho dělají tušim dodnes:-D) a Škodovka bastlila stodvacítky. >:D
Géčko je legenda a jeden z mála Mercedesů, který bych si koupil. Jenže jen v užitkový verzi. Smysl MB G AMG V12 nějak postrádám. Je to stejný, jak kdyby dal Land Rover do Defenderu motor 5,0 V8 Supercharged - prostě nesmysl. :-| Na druhou stranu nejsem zastáncem ani "úsporných" chrochtáků. Nejideálnějším motorem v géčku bylo podle mě provedení 280 GE. :yes:
Ten smysl bys hned našel, kdyby ti ho někdo dal :-) To mi věř. Jezdit v takovém paneláku s jaderným reaktorem, to je zážitek, to mi věř. Hlavně když poděláš 99% aut, které kdy v životě na cestě s tímto tankem potkáš.
ten diesel je v pohode,ale myslim ze to zabily tim,ze uz je to jen automat,chapu pro vojaky nebo fizly,ze nemaji cas * se z razenim,ale kdyz to chces pro zabavu automat je o nicem.tohle auto bohuzel nemuze uz konkurovat LC J7.navic kdyz ted yota ma V8 diesel motor,ja vim zatim ne v evrope.a ta cena,pro offroad je hustej ulet :-)
I tenhle skvost má pořád dveřní panty vně auta, takže budou imrvere zarezlé, stejně jako v minulých generacích. Stačí jedna dvě zimy a parkovat venku. :no:
Zvlášť když auto stojí pomalu víc než štangle zlata. No a víc jak 600 koní alespoň vyváží "výborné" aerodynamické vlastnosti.
Jasně, máš pravdu, géčko už zákazníci celá desetiletí houfně vracej kvůli zarezlým pantům, bohužel nikoho ve fabrice nenapadlo to spravit a furt tam zbytečně rvou dvanáctiválce a tak... Pošli tam rychlo životopis, snad zachráníš aspoň příští generaci...
Až ho budeš jednou mít, tak ti taky bude vadit, že kolem káry za jeden a půl míče běháš každý dva měsíce s olejničkou a mažeš panty jako u dveří od sklepa. :no:
Cenovy rozdiel je absolutny ulet. Za cenu jedneho V12 mozete mat dve V8. V12 su kupi ozaj len snob, ktori chce ukazat, ze ma v hlave hlave miesto mozgu piliny, popripade ropu... >:-[]