Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz GLK po faceliftu: Motory, ceny, výbava

Mercedes-Benz GLK si po necelých čtyřech letech výroby zašel do kosmetického salonu, aby mu trochu přepudrovali vrásky.
Zpět na článek
22. 3. 2012 14:31
22. 3. 2012 14:36
23. 3. 2012 10:40
22. 3. 2012 14:36
22. 3. 2012 18:27
22. 3. 2012 14:39
22. 3. 2012 14:56
22. 3. 2012 15:10
22. 3. 2012 15:22
22. 3. 2012 15:28
22. 3. 2012 15:56
22. 3. 2012 16:06
22. 3. 2012 16:13
22. 3. 2012 16:21
22. 3. 2012 16:32
22. 3. 2012 16:45
22. 3. 2012 15:35
22. 3. 2012 16:02
23. 3. 2012 07:03
22. 3. 2012 15:38
22. 3. 2012 15:55
22. 3. 2012 16:00
22. 3. 2012 16:05
22. 3. 2012 16:19
22. 3. 2012 16:24
22. 3. 2012 16:34
23. 3. 2012 10:55
23. 3. 2012 16:01
22. 3. 2012 14:57
22. 3. 2012 17:40
22. 3. 2012 17:51
23. 3. 2012 01:03
23. 3. 2012 10:58
22. 3. 2012 15:00
22. 3. 2012 15:08
22. 3. 2012 15:28
22. 3. 2012 15:37
22. 3. 2012 16:13
22. 3. 2012 16:21
22. 3. 2012 15:39
22. 3. 2012 17:13
22. 3. 2012 20:27
22. 3. 2012 16:24
22. 3. 2012 17:54
22. 3. 2012 22:26
23. 3. 2012 08:51
22. 3. 2012 22:54
22. 3. 2012 23:17
22. 3. 2012 14:31
Nádhera
Facelift GLKáčku vážně sednul, halvně interiér vypadá mnohem, mnohem lépe. Zvenku ale taky paráda :yes:
Rozbalit vlákno
2
22. 3. 2012 16:12
Re: CR-V Re: Nádhera
Nepřijde ti že vypadá jako Honda CR-V poněmecku. ;-\
Avatar - CHerokee
22. 3. 2012 18:53
Re: CR-V Re: Nádhera
Rozhodně GLK vypadá lépe než toto nepovedené monstrum

[odkaz]
22. 3. 2012 14:36
ANO
Konečně důstojný a vzhledný interiér :yes: (pokud pominu ten dřevěný eklhaft 80.let)
Z venku se toho naštěstí moc nezměnilo, i když přední část mi přijde lehce překombinovaná. Bude to chtít živé oko, fotky mohou klamat.
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2012 10:40
Re: ANO
To jako vazne ? Mne se naopak libi exterier, ty kruhove cosi uvnitr, to je podle me hruza !
22. 3. 2012 14:36
SUPER GLK
Nádhera, stojím před monitorem a salutuji směrem ke Stuttgartu.

BRAVO BRAVO BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - donPedro
22. 3. 2012 18:27
Re: SUPER GLK
Tož tvé nadšení tedy nesdílím (viz níže). Víme přece (snad probúh všichni) co to první písmeno před LK znamená. A dovedeš si ty kýčvrtule představit tam? Naštěstí zde však máme jednu ostrovní novinku, která je tedy již nyní osamocena na vrcholu, abych tak řek, babySUV potravinového řetězce. Tož tak.

P.S. No naštěstí na boky nenaroubovali tu "zlomenou hokejku" z A/B.
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 14:39
V terénu
Docela by mě zajímalo, jak se bude auto chovat v terénu... Vzhledem k nízkému předku bych tipnul, že přední nárazník se urve po najetí do hlubších kolejí o první balvan... Jinak hezký, ale jen na silnici
Rozbalit vlákno
27
22. 3. 2012 14:56
Re: V terénu
Všechno co tu kdy napíšeš, napíšeš vždy špatně, ty jsi nešťastnej případ. Už jen tvůj památečný vstup na diskuze - dle tebe si MERCEDES-BENZ CL slušný člověk nekoupí - vypovídá o tvém vnitřním světě vše.

[odkaz] Adresu na omluvný dopis do Stuttgartu si najdi sám :-!
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 15:10
Re: V terénu
hele gti, nenuť mě vytahovat tvé památné výroky. Bylo by jich dost a dost (viz. [odkaz] a mnoho dalších).
Zjevně ti měkne mozek nebo možná máš problémy se čtením. Dýchni si na brýle, spolkni pilulku a přečti si článek, na který jsi mi dal odkaz. Píše se tam, mimo marketingových keců, že vůz byl testován na polní cestě, lesní cestě, v mělkém brodu, na podmáčené louce... Máš snad pocit, že tohle je terén? Tyto podmínky zvládne i tchánova Felície. Já mluvil o středně obtížném terénu, kde by mě zajímalo, jak podobné auto dokáže obstát.
22. 3. 2012 15:22
Re: V terénu
Pozdravuj tchána... :yes:
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 15:28
Re: V terénu
jojo, vyřídím. Na pozdravy od takového mistra úplně všeho čeká a celé noci nespí... :no:
22. 3. 2012 15:56
Re: V terénu
Pomalu mi dochází prapůvod toho tvého názorového "CL" postoje... Jak píši, všechno, cos tu zatím napsal, jsi napsal špatně. Ve vztahu k tématu ses asi moc nechal unést nedávným zdejším videoseriálem o brodění... >:D
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 16:06
Re: V terénu
no jo gti, všichni prostě nemůžeme být takový mistři světa, jako ty. Holt všechno prostě nevím. Ale naštěstí jsi tu ty a ty nám to všechno řekneš :no:
22. 3. 2012 16:13
Re: V terénu
Ono nejde o to, že tu čas od času každý napíšeme nějakou tu chybu, jde o názor, třeba právě pohled na majitele CL, to není nějaká chybička, k níž dojde při psaní, tedy něco, nad čím mávneš rukou, zde jde o tvůj přesvědčený postoj, názor.

Splésti se může každý a každý se tu občas pleteme, ovšem "CL" to je názorové pomýlení. Rozlišuj prosím. Nebo snad máš na majitele CL již jiný názor? Neměj obavu, že tu není nikdo, kdo by nepochopil, žes (hodně) přestřelil. A zvednout ti palec za to, že tu napíšeš opravu svého postoje je přece přirozená věc. Alespoň já to za přirozenou věc považuji. Ostatně i v postojích se přece můžeme vyvíjet.
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 16:21
Re: V terénu
hezky napsáno. V podstatě bych s tím i souhlasil. Jen by to musel napsat někdo jiný než ty. Chceš-li od druhého sebekritiku a opravu svých postojů, začni sám u sebe. Ostatně již mnohokrát ti tu ostatní diskutující uvedly odkazy na diskuze, kde nejprve tvrdíš "A" a následně "B". Přiklady ti tu neuvedu, páč si mi to nechce hledat. Ten, kdo čte diskuze, ví o čem mluvím.

Ono nemá cenu si tady něco malovat. Osobně je mi tvůj názor naprosto ukradený. Pár lidí tady mi dokáže odpovědět na moje otázky, které prostě neznám. Zbytek, včetně tebe, jsou pro mě jen užvanění "no name". Takže asi tak. Piš si co chceš, o čem chceš a máš-li potřebu se o mě otírat, klidně si posluž. Stejně tě neznám
22. 3. 2012 16:32
Re: V terénu
:-) Já po tobě nic nechci, jen jsem s tebou chvilku diskutoval jako s dospělým člověkem a vidím, že zatím patříš leda na klepadlo za barák :-)
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 16:45
Re: V terénu
Omyl. Neplet si muj ustu se slabosti. Jde jen o to, ze na mou otazku mi bylo odpovezeno nize. Tim jsem skonci a vest tady tyhle dementni diskuze s tebou me nebavi. Jestli mas ted omamny pocit vitezstvi, klidne si ho uzij. Budiz ti to prano
22. 3. 2012 15:33
Re: V terénu
Ježíš, a on snad Mercedes to auto někde inzeruje jako ultimativní řešení pro brodění Mekongu? Je to SUV do města, popř. na víkendový výlet do příjemného letoviska v horách. Zvýšené je třeba jen kvůli výhledu, a to je také v pořádku, protože lidi to tak chtěj. Pokud má někdo pořád zafixovanou pověru z 90. let, že SUV je "terénní" auto, tak snad ani nepatří na auto.cz. I ty oficiální fotky Mercedesu auto samozřejmě umisťují na cestu, jen jednou na nějakou kamennou desku, kam zjevně není problém dojet i pro normální auto. Mercedes nikde nepodsouvá, že s tím budeš přibližovat stromy z Boubína.
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 16:02
Re: V terénu
o brodění Mekongu nikde nepíšu ani slovo. Na tom, že tohle auto není postaveno na tahání klád z lesa asi není co diskutovat. To se od něj asi nečeká. Nezlob se na mě, ale pojem "SUV do města" je a sobě naprosto nelogický. Chápu, že většina lidí to tak chápe, ale SUV by měl být mezikrok mezi osobákem a teréňákem. To, že si lidé kupují obrovské teréňáky, které terén niky nevidí je jiná věc.
A právě proto by mě zajímalo, jak tohle auto právě takový lehký terén zvládne. A pojmem "lehký terén" nemyslím polní cestu. Toť vše
Avatar - WinDiesel
22. 3. 2012 17:47
Re: V terénu
Viděl jsi ty pindale někd vůbec GLK??? GLK není velké !!!! Není to žádné obří SUV a do města se hodí. Všude zaparkuješ, vždyť vychází z šasi třídy C.
22. 3. 2012 18:56
Re: V terénu
No jo, přesně ta přiblblá idée fixe z 90. let - že SUV "by měl být mezikrok mezi osobákem a teréňákem." Proboha, proč by měl? Je na to snad nějaký zákon? SUV mají naprosto minimální terénní ambice - jde spíš o to, aby trochu snáze dojela na parkoviště u chaty na horách, jinak jsou spíš do města a okolí. Ostatně jejich název ani víc neslibuje. I česká Wikipedie má u hesla SUV hned jako čtvrtou větu něco, co by sis ty měl opravdu vtesat do paměti: "V českém prostředí bývají vozidla kategorie SUV s těmi terénními často mylně zaměňována." Oni tě asi znají, tak to napsali o tobě. Nejčastější užití SUV prakticky ve všech bohatších zemí je to, že s nimi mámy vozí děti do školy a na fotbal, protože nejsou jisté řidičky a cítí se v tom bezpečněji. Je prokletí českého národa, že pořád chce ušetřit prašulky a myslí si, že jedním autem vyřeší všechno a že tedy SUV by mělo dělat kdovíjaký terén. Lehký terén - tedy polní cestu - to auto zvládne. Těžší nemusí, nemá a ani to neslibuje a kromě pár zoufalců si to ani nikdo nemyslí.
Avatar - Stefič
23. 3. 2012 07:03
Re: V terénu
no jo no, tak když to píšou na Wikipedii, tak to musí být pravda >:D Ty jsi vypatlanec 8-s
22. 3. 2012 15:38
Re: V terénu
Kdy by s tím chtěl jet do terénu? To je akademická diskuze...
22. 3. 2012 15:55
Re: V terénu
Nevím jak u verze po FL, ale projel jsem si před-FL GLK na terénní testovací dráze a bylo překvapivě schopné :yes:
Chce to samozřejmě víc opatrnosti než s klasickým off-roadem, ale pokud někde nezachytíš spodkem, tak elektronika (součást příplatkového off-road paketu) zvládne až neuvěřitelné věci.
22. 3. 2012 16:00
Re: V terénu
Jojo, v terénu jsem si ho vyzkoušel s off road package, a v porovnání s mojí opravdu hodně silniční CX-7 to bylo nebe a dudy, podle mě jedno z nejlepších SUV, co se terénní ability týče
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 16:05
Re: V terénu
jo, přesně tohle mě zajímalo. Jasně a stručně. A jde to napsat i bez těch nesmyslů. Jenom prostě musí jeden vědět a né plácat hovadiny, že GTI
22. 3. 2012 16:19
Re: V terénu
Jestli odkaz na test považuješ za plácání hovadin, pak ano, pak plácám. Já se naivně domníval, že si to tam přečteš. Je to marné, bohužel stále přetrvává u prosťáčků představa, že SUV jsou tu od toho aby tahaly z lesa ty příkladné klády.
Avatar - Stefič
22. 3. 2012 16:24
Re: V terénu
no jo no, tak co s tebou. Napsal jsem to česky a měl jsem představu, že dost jasně 16:02. Ale ty prostě nechápeš. Nebo nechceš pochopit, nevím...A je mi to celkem jedno
22. 3. 2012 16:34
Re: V terénu
Cítím s tebou, ale více než dnes tu pro tebe na diskusi opravdu udělat nemohu. Možná to časem pochopíš...
22. 3. 2012 19:12
Re: V terénu
Tak si to povězme jasně, jak to s tím terénem je. A je to určeno zejména pro Stefiče, ale i jiné experty. (A mimochodem, tenhle post píšu z Kuvajtu a můžete mi věřit, že tady se o offroadech vs SUV něco ví, protože bílý LC Prado se tady kupuje synkovi ke třetím narozeninám a hodně lidí naskáče na dunách víc než najezdí ve městě. A motory jsou tu vždy maximální, takže třeba i taková krabička jako Sorrento se tu prodává převážně se slušným 3,5l benzínem, i když by si to samozřejmě nekoupil nikdo, kdo nepochází z Pákistánu.) Takže: hlavní rozdíl mezi pravým offroadem a SUV není ani v tom, CO projede. V tomto bývají SUV často překvapivě schopná. Několikrát jsem např. zažil, že jsme jeli v koloně, borec měl třeba Touarega či Cayenne a docela to zvládnul (po upuštění gum apod.) Protože tato SUV jsou poměrně dobře elektronikou pro terén připravená. Pravý rozdíl je v tom, KOLIKRÁT můžeš ten samý terén projet. Pravý offroad je jednoduchá bedna, nezmar, který tam můžeš trápit roky a on to vydrží. Když to samé děláš s SUV - třeba i velmi kvalitním .- tak to sice projede, ale po necelém roce takového ježdění je celé rozklížené. Protože na to prostě není stavěné a dimenzované - rámem ani ničím. Chápete? Z hlediska místních zážitků mi připadají úsměvné diskuse o tom, co SUV projede. Rozdíl se ukáže, až to SUV projede stokrát. SUV do terénu nepatří, pokud se nejedná o výjimku, kterou si z důvodu nouze (že zrovna nemáte po ruce kámoše s offroadem) lajsnete jednou za měsíc.
23. 3. 2012 16:01
Re: V terénu
:yes: pekne vysvetlene
Avatar - WinDiesel
22. 3. 2012 17:44
Re: V terénu
Hele Stefič, víš prd zbytečně blafeš. Každý krom Tebe ví že si u Mercedesu můžeš vybrat SILNIČNÍ VERZI a TERRÉNNÍ VERZI. Gumy jiné, světlá výška jiná, vzhled vozu jiný, naladění jiné, terénní pomocníci pro terénní verzi, široké nízké gumy pro silniční verzi atd atd. Když chceš pindat, něco si prosím zjisti. Toto je na 99% silniční verze a z 90% se i silniční verze bude kupovat.
22. 3. 2012 14:57
GLK
Urcite kvalitne avsak podla mna absolutne skarede auto. Ako sa tak pozeram nenachadzam jedinu peknu krivku na tomto aute. FL sice auto mierne vylepsil, ale akonahle vidim toto auto na ulici, pytam sa, ako moze niekto vybrat GLK, ked tu je X3, XC60, alebo taktiez nie vcelku vydarena Q5.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
22. 3. 2012 17:51
Re: GLK
Kamaráde, tohle je mezi SUV jediné auto, které si nekupují ženské a specielně blbé blondýny. A to je velké plus. V tom se chlap neznemožní. PS - toto auto také nekupují 5% menšiny.

BRAVO BRAVO BRAVO GLK !!!!!!!!!!!!!!!!!
MERCEDES - AUTO PRO CHLAPY :yes:
BMW a AUDI - auta pro blondýny a 5%
23. 3. 2012 01:03
Re: GLK
Skvele uvazovanie, ze co nekupuju blondiny, to je auto pre chlapov...nevadi, ze velakrat kupuju suv tym blondinam prave chlapi, ale ok...logiku nechajme tak.
Co ale neni ziaden urban legend je to, ze mercedes kupuju hlavne postarsi pani...takze ja, nakolko som mladsieho data, by som volil iste radsej medzi bmw, alebo audi, alebo radsej vobec nie suv ;-)
GLK pre mna vzdy ostane neforemna krabica
Avatar - Dinar
23. 3. 2012 10:58
Re: GLK
Šmarja, dívám se na autora a nechápu, čekal jse topera nebo jiného momentálně zavostalýho jedince... nějak se nám sesouváš do diskusního suterénu WéDéčko! :no:
Avatar - Dinar
22. 3. 2012 15:00
Salutovat,
fakt nemůžu, tohle je další z řady faceliftů potvrzující faceliftí pravidlo o tom, že roubování designových markant novějších generací na starší tvary prostě nefunguje. Nový vlnovkovitý směr MB je o.k. na autě, které bylo celé v tomto stylu nakresleno, na hranatém GLK působí násilně a divně, přední světla vypadají jakoby ta původní roztála na slunci a pomalu stékala podél masky na zem, GLK se teď tváří jako smutný basset. Chromová šou po vzoru amerického ML jen dovršuje snahu o navlečení GLK do atkuálního firemního outfitu, výsledným efektem je ovšem lacinost, je to takové korejské. A vnitřek, podobná story, na původní velmi stylovou přístrojovku vytesanou sekerou z jednoho kusu naroubujeme kulaté výdech á la SLS. Fúúúú, skutečně řešení hodné mistra, ovšem mistra s kalkulačkou. Předfaceliftový model je nádherný kus designu, tohle je bastard. :no:
Rozbalit vlákno
10
22. 3. 2012 15:08
Re: Salutovat,
Já když na to koukal nahoře, tak mě napadala až kacířská myšlénka, že tohle auto svým výrazem dokonce přebíjí nové ML... [odkaz] Vím, že máš dobrý voko, a žes to tenkrát například s novými světly Octavie trefil lépe než já, no na GLK, zejména na kabinu, na ty výdechy, mrkni na odkaz co jsem dal ke štefičovi, díval jsem se na to, a ona ta modernizovaná kabina vypadá opravdu lépe. Tedy bez toho dřeva.
Avatar - iudex
22. 3. 2012 15:28
Re: Salutovat,
Na tomto serveri je dotknutie sa ikony či všeobecne prémiovej automobilky (napríklad práve s hviezdou v znaku) takmer svätokrádežné; o to vzácnejšie je, keď človek s prehľadom otvorene napíše, že cisár je nahý.
Ja s M-B nemám okrem ML moc skúseností, ale z hľadiska dizajnu už dlhšie kriticky vnímam niektoré kroky Stuttgartských. Tak, ako im nevyšiel podľa môjho názoru facelift C triedy, nevyšiel ani fl GLKčka, pričom sa plne stotožňujem s Tvojím ponímaním násilného aplikovania nových dizajnových línií na staršie autá, ktoré boli v dosť odlišnom duchu. To, čo si napísal o fl GLK, platí podľa mňa plne aj na fl Céčka. Holt len pre niektorých je Mercedes natoľko posvätnou kravou, že treba len salutovať. Kritizovať? To budú podľa niektorých iste len kyslé hrozná. ;-)
22. 3. 2012 15:37
Re: Salutovat,
Dej Dinarovi čas, je to takové to... domácí bavorské šťouchání ;-) A ty salutuj, iudexi :-)
Avatar - iudex
22. 3. 2012 16:13
Re: Salutovat,
Sklamem Ťa. Ja som skôr na tých Ingolstadtských... ;-)
Avatar - WinDiesel
22. 3. 2012 17:55
Re: Salutovat,
Facelift Céčka je v pohodě a dobře se prodává. U GLK to bude potřeba vidět naživo a uvidíme co na to kupci.
22. 3. 2012 15:39
Re: Salutovat,
Vzhledem k tomu, že předchozí kabina byla přehnaně hranatá a tím i staře vypadající, tak aktuální modernizace může být jedině lepší. Proti vkříšené palubce z stodevadesátky je tam konečně moderní pracoviště. :yes:
Z přídě jsem byl z počátku na rozpacích, ale pomalu se to zlepšuje. Věřím, že na živo to bude dobré.
Avatar - T613
22. 3. 2012 17:13
Re: Salutovat,
souhlasím .. po krásném GLK zde přišlo GLK jenž je divné. Snad MB brzy vyrazí designera a lidi co mu kecají do práce...
Avatar - WinDiesel
22. 3. 2012 17:52
Re: Salutovat,
Souhlasím a jsem spokojen že mám předfacelift. :yes:
22. 3. 2012 20:27
Re: Salutovat,
Jo, můj první dojem z čelního pohledu byl "smutné štěně" :-) V interiéru, když odmyslím tu dřevěnou plovoucí podlahu na přístrojovce, tak mi tam kulaté výdechy neuvěřitelně sedí...dodaly tomu téměř expediční náboj :yes: Ovšem kde teď spočine unavená pravačka? Někdo psal, že GLK je jediný auto pro chlapa...nevím...
Avatar - twistedTSD
22. 3. 2012 15:14
No sorry, ale...
exteriér je pro mě změna k horšímu ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
22. 3. 2012 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
22. 3. 2012 16:51
Tak nám zabili GLK, paní Müllerová
Dvě žebra, budiž, přepracované nárazníky, budiž. Ale přední světla? Ne, GLK pláče. A my s ním. A co říct k vrtulím v interéru? Toho jsem se u faceliftu bál nejvíce, ať mi študgarští a GTI prominou, ale to je přátelé kýč jak cyp. Voni ty vrtule cpou už opravdu všude, až budou např. i v E a CL, to bude pane šmakec. Tak tedy nezbývá nežli dát faceliftu (bohužel předpokládaný) :no:
Rozbalit vlákno
2
22. 3. 2012 19:36
Re: Tak nám zabili GLK, paní Müllerová
Zmier sa s tym. Automobilky su nutene zdielat komponenty skrz cele portoflio produktov. Zijeme v ekonomickej klime ktora ich k tomu nuti. Casy kedy sa vyvyjal extra interier pre kazdy model su nenavratne prec uz 15 rokov.
Avatar - donPedro
22. 3. 2012 22:44
Re: Tak nám zabili GLK, paní Müllerová
Tož sorry, s tím se nesmířím. Ty kulaté výdechy jsou naprosto OK u čehokoliv SL, ale ne rvát je nasilu všude. U GLK mocně skřípu zuby (neb G, a v novým ML třeba nejsou), ale dovedeš si to představit u mnou již zmiňovaných E a CL (nedejbože S, i když já bych je neakceptoval ani u C), to by měl býti vrchol premiové elegance, a do toho ty vrtule, to fakt tedy ne.
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2012 17:11
dokonala masina pre moderneho uspesneho muza
:yes:

interier - parada :yes:
motory - parada :yes:
dizajn - parada :yes:

mercedes neskutocne slape, doslova drtiiiiii vsetkych :yes:

navyse hranat ydizajn medakom sedi a SUVckam obzvlast navyse takyto dizajn nestarne a GLKcko bude vyzerat bombovo aj o 20 rokov co sa o X1 alebo X3 neda povedat.

kral je len jeden a vola sa mercedes :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
22. 3. 2012 23:53
Re: dokonala masina pre moderneho uspesneho muza
přesně tak, mercedes = dokonalost, na některý bmw se člověk nemůže ani podivat, aby se mu neudělalo špatně, obzvlášť 3 a X3 jsou škaredý jak noc...a u audin ještě slovo design neznaji... :yes:
23. 3. 2012 09:30
Re: dokonala masina pre moderneho uspesneho muza
Typický výkřik diskusního bycha...nebo snad máš olítaný áčko z áček? >:-[]
22. 3. 2012 17:54
LED
Tie svetla su bi xenon a po bokoch su LED ako smerovka ci na svietenie?
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2012 22:26
design
na začátku článku čtu, že změny prodělala hlavně přední část - jenom dvě žebra na masce místo tří. a hned vedle článku visí odkaz dosavadní verze a maska vypadá podobně :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - preboha
23. 3. 2012 08:51
Re: design
na "starom" glk boli tusim dve rebra na maske za priplatok a v serii boli tri
Avatar - donPedro
22. 3. 2012 22:54
Interiér
Tož jsem hledal a našel: [odkaz] to byla vpravdě mistrovská elegance, toto nové [odkaz] je jen tragikomedie. Před FL byl MB v čele [odkaz] po něm se však ocitl na chvostu, bohužel.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
22. 3. 2012 23:17
moze byt
nie je to take cudne ako nove ML.ale aj tak sa bojim,ako dopadne GL.terajsie je nadherne :yes:
Rozbalit vlákno
0