Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz bude navrhovat kabiny letadel

Kabina letadel z dílny designérů Mercedes-Benzu nabídne zcela novou koncepci. Oddělené prvky nahradí prvky navazující na sebe.
Zpět na článek
21. 5. 2015 00:54
21. 5. 2015 10:06
21. 5. 2015 10:12
21. 5. 2015 10:54
21. 5. 2015 12:30
21. 5. 2015 14:33
21. 5. 2015 16:42
20. 5. 2015 20:08
Jeste napsat...
...co tam Mercedes navrhne za motor, jestli to bude taky Renultacke deceicko >:D
Rozbalit vlákno
1
20. 5. 2015 20:47
Re: Jeste napsat...
Se směješ, ale deriváty CDI Daimleru se do letadel montují. ;-)
20. 5. 2015 23:42
pěkné ale realita je jinde
a pak přijde ryan air se svými starými letuškami s chlupatýma nohaha a ožralými poláky na špinavých sedačkách
Rozbalit vlákno
4
21. 5. 2015 09:56
Re: pěkné ale realita je jinde
Mají zálusk na soukromá letadla, ne na létající dobytčáky.
21. 5. 2015 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 11:39
Re: pěkné ale realita je jinde
Spíš by stačilo vyházet pár řad sedaček a udělat tak místo na nohy.... a letušky tak hrozny nebyly... teda ne všechny >:D
21. 5. 2015 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 5. 2015 00:54
707
Nejkrásnější letadla už tu byla, dřív bylo létání výsada a myslím, že by bylo lepší, kdyby to tak zůstalo.
Rozbalit vlákno
6
21. 5. 2015 10:06
Re: 707
Pro lidi s dostatkem prostředků ochotné platit za pohodlné cestování určitě. V rámci EU máme prakticky jen třetí třídu. Na druhou stranu, dnes není problém si letadlo pronajmout. A když ho dokážeš rozumně naplnit, cena není zase tak vysoká.
21. 5. 2015 10:12
Re: 707
v ramci EU se casto litani sice jeste vyplaci i diky tomu ze je to prave nejcasteji "dobitcak", ale casem to bude spise naopak, rostouci VRT bude letadlum stale vice konkurovat, takze pak bude to letani zase tim necim vic a ten luxus se tam uzije :-)
21. 5. 2015 10:54
Re: 707
Mám rychlovlaky rád, ale pokud vím, nejsou moc ziskové a je otázka, jak dlouho a do jaké míry je budou státy dotovat. A co se stane, až cestujícím napočítají plnou cenu.

Je otázka, jestli by letecké společnosti ustály takovou změnu. Jsou to celkem zkostnatělé molochy.
21. 5. 2015 12:30
Re: 707
netusim, ziskovost rychlovlaku jsem nikdy nezkoumal, ale popravde bych se nedivil kdyby to bylo z podobneho duvodu jaky zname treba z CD a SZDC, aneb nesmelo by to bejt v "rukou" statu kde 80% financi mizi uplne jinam nez je zeleznice a jeji vozovy park

krom CR kde bohuzel zadnou VRT nemame me prijde ze treba v Nemecku, Francii, Spanelsku, Swicarsku, Italii, Belgii, atd.... se jedna jednoznacne o nejrychlejsi a nejpohodlnejsi zpusob dopravy rekneme od 100 do 1000 az 1500 kilometru, kdy casove ty vlaky letadlum konkuruji celkem pohodlne, a to nepocitam s casem potrebnym k dostani se na letiste (ktera byvaji mimo mesta), z pohledu pohodli cestujiciho a moznosti prepravy i vetsich a vice zavazadel nemaji letadla vlastne poradne co nabidnout
21. 5. 2015 14:33
Re: 707
Ziskovostí myslím, že dokáží na jízdném vybrat dost na to, aby zaplatili trať, vlaky, údržbu, zaměstnance atp. Je jedno, co s tržbami nakonec dělají. Pokud se tedy nesnažíš říct, že by jezdilo vlakem více lidí, kdyby penězi nemrhali a lépe je investovali. Pokud to dobře chápu, typickým problémem vysokorychlostních tratí je nižší než plánovaná vytíženost.

Mně se na nich líbí rychlost (bez negativ, které má dnes veřejná letecká doprava). Což plyne z toho, že dálniční síť není rychlostně neomezená a není bez zácp. Plus mohu něco dělat. I když to vyřeší i řidič. Zase tak pohodlné cestování to není a může být hůř. A že dnes člověk nemusí na nádraží dvě hodiny dopředu, se také může změnit. Podívej se, jak dopadla letecká doprava. Výhoda auta je, že tě typicky vezme ode dveří ke dveřím. Žádná cesta na/ z nádraží, žádné přestupování.

Vlakem většinou jezdím na otočku, kdy mi tolik nevadí, že nemám auto (naopak se nemusím starat, kde ho zaparkuji), pokud je daná trasa dobře obsloužená. To u mne dokáže trumfnout i soukromé letadlo.
21. 5. 2015 16:42
Re: 707
ja prave vlak beru jako alternativu k letadlu, nikoli k autu

zatim jsem se svezl z rychlejsich vlaku jen ICE a tim se mi cestovalo velice prijemne a pohodlneji nez letadlem (mam holt postavu kde mista pro nohy ve verejne doprave neni mnoho), cena jizdneho (1 class proste sedadla 2+1, levnejsi byla na vyber 2 class kde jsou 2+2 sedadla, a jeste nam nabizeli nejakou lepsi tridu kde jsou kupecka pro 4) byla cca na urovni 80% toho co bych zaplatil za letadlo (ekonomy) na stejne trase, co me hodne potesilo byl servis, vpodstate podobny jako v letadle, ale treba pul hodiny pred prijezdem do cile nam nabidli i objednani taxi v cilove destinaci, ci zda potrebujeme nosice na zavazadla k tomu taxi (byl v cene, ale dostal "disko" 2 eura), a vlastne i servis formou informaci o spojeni predem prichozi sms jsme meli zdarma (za to jsem vzdy u letenek platil)

rad bych casem vyzkousel i TGV

kdyby podobne spojeni bylo treba mezi Prahou a Mnichovem, tak auto asi na dane trase nevyuziju, radsi bych jezdil tim rychlo-vlakem, beztak pak na miste spise vyuzivam Sbahn a Ubahn a auto stoji v Gilchingu u znamich, ale holt nic takoveho neni ani v dohlednu