suhlas.... modelov do bludu ale kvalita ide dole vodou... kedysi mali auta par modelov ktore boli schopne taziskove a kvalitne... dnes je to bohuzial o kvantite nie o kvalite :'-(
Po W124 to šlo dost z kopce co do spolehlivosti a obávám se, že už to nikdy lepší nebude (ale to se týká naprosté většiny automobilek). Z aut se udělalo spotřební zboží na úrovni pračky, tak se není čemu divit >:-[]
A s kolika Mercedesy máte zkušenost? Podle zkušenostních testů (např. ADAC) jsou nejkvalitnější auta na světě právě Toyoty, Hondy a Mercedesy. Toyoty se mi moc nelíbí, Hondy ještě horčí.. měli zůstat u motorek. Pro mě je Mercedes č. 1
Mno, právě že já cca od poloviny své řidičské kariéry, takže nějaké to desetiletí, jiné auta než s trojcípou hvězdou nemám. 220ka hnila, airmatic nic moc, 221 taky už není bez poskvrny, 211 milion malých drobností. Arogance a neumělství tuzemských servisů pak jedno velké černé téma. Jasně Ford je horší, jízda v koncernu je pak doslova frustrujícím zážitkem, takže hvězda osciluje okolo vrcholu. Nicméně zdaleka-zdaleka to není co to bývalo. V rámci globalizace začínají značky poněkud splývat, možná proto se zvětšují loga a světla, aby to lidé ještě rozlišovali.
Nevím, já mám s ostravským dealerem a servisem nejlepší zkušenosti. A měl jsme jen jednu závadu - u zaváděního modelu SLK selhal posilovač. Dostal jsem náhradní vůz a druhý den došel z Německa nový a měl jsem auto zpět.
Hmm Moravia Sever >:D Spolu s Hoškem nejhorší servis :'-( ale tak ať ti nadšení vydrží, hlavně tomu nesmíš rozumět, nedejbože se chtít jít dívat a pak mít na jednotlivé mechaniky konkrétní technické otázky 8-s Chlapi kdo tu je z dílny nejlepší motorář. Ten a ten. Ok, tak se ptám na vedení podtlaků. Chlápek si dá ruce do kapes a řekne, vy máte benzín, já znám jen diesely. Kupujeme zásobníky pro pružení dle VIN. Popíšeme kde to v autě je, jak to vypadá, k čemu to je, jak se to jmenuje. Chápek hledá v počítači půl hodiny. Vzdám to, vlezu přes přepážku a chci mu pomoct. Šups rozkliknuté Ěčko pod kapotou, místo Esko u zadní nápravy. Ten co mi má poradit? Jindy, VIN: wédébé220 , chlápek odvětí, to bude masařka že? Zakoupený díl nepasuje, ukáže se že byl špatně najdený, vrátit? Nelze! Mám pokračovat a přidat větší věci? >:D >:D >:D Že si tam Chrenek vzal Maybach ještě nic neznamená. Jedinný rozumný je tam z reklamací pan Krajíček, jak tam není, nemá smysl jít dovnitř ani na wc. Třeba se naučit bohužel sám, větší věci pomůže Mistelbach.
w203 hnila a technicky nic nového oproti starší w202 nepřinesla. Ale tímto ti nechci tvé auta hanit, dojmy jsou subjektivní, mnoho lidí si třeba Logan taky pochvaluje >:D
Posledný relatívne pekný luxusný Mercedes bol Mamut. Po ňom to už išlo z kopca - nemastný, neslaný dizajn, čudné tvary svetiel i celej karosérie. Keď pozriem na luxusnú triedu Mercedesov, tak sa nič vo vnútri u mňa nedej - žiadne emócie či záujem. To si už radšej pozriem Kie alebo Škodovky.
To Eskové Meďáky z 80.rokov bola nádhera. Kam sa vtedy hrabalo BMW. Preto som veľmi zvedavý, či sa Mercedes vráti k osvedčenému alebo to stále bude skúšať s avangardou.
Viem, že Mercedesu kedysi hrozne vadilo, že jeho zákazníci boli o 5 až 10 rokov starší ako zákazníci od BMW. No a čo?! Čím starší zákazník, tým má vyše peňazí. Mercedes u luxusnej triedy vsadil na "moderné" tvary pre mladých a dočkal sa tristných predajov - stačí si pozrieť štatistiky.