Jste připraveni zaplatit za vaše nové auto nejméně 6,7 milionu korun? Pak se můžete chystat k nejbližšímu prodejci Mercedesů, otevírají se pořadníky na S 65 AMG Coupe.
Zrychlení na kilo je 4,1s a maximálka se dá sadou Driver posunout na 300, jak vyplývá hned z první fotky v galerii >:-[]
Co mě hodně překvapuje je absence keramických brzd v základu. U "civilnější" S 63 bych to pochopil, ale u vrcholného a sportovněji laděného(jen zadokolka) modelu ne..
Jak píše brouk, s S Coupé nikdo na okruh nepojede a proto jsou keramický brzdy nesmysl. V běžném provozu fungují blbě protože se musí ohřát a než se tak stane tak nebrzdí tak dobře. Navíc ve studené fázi šíleně pískají.
U vrcholného kupé značky Mercees za skoro 7 milionu, bych počítal s plnou výbavou a ne s připlácením 80 tis za zvýšení maximálky,220 tis. za lepší brzdy, 120 tisíc za karbonové výplně vnitřku atd..
U toho Porsche Turbo nejde o prestiz? Samozrejme ze i u auta za 7mil se priplaci, dela se to tak u Porsche, dela se to tak u Ferrari, dela se to tak u Lamborghini a ano, dela se to i u mercedesu v cene tech co jsem prave vyjmenoval.
Proc neco davat do zakladu kdyz jsou za to zakaznici zvykli a hlavne ochotni priplacet? ;-)