Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz R500 – GT doping od Brabuse

Sportovní jednoprostorový model R od M-B přímo vyzývá k vysokovýkonným úpravám. Přesně toho se mu dostalo u dvorního ladiče Brabus. 445 koní výkonu z něj dělá nedostižitelný rodinný vůz.
Zpět na článek
31. 1. 2006 09:11
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 09:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 09:39
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 09:52
neregistrovaný "gougy"
31. 1. 2006 09:55
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 10:11
neregistrovaný "gougy"
31. 1. 2006 10:45
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 12:45
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2006 13:12
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2006 13:27
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 11:24
neregistrovaný "Carlsson"
31. 1. 2006 22:37
neregistrovaný "U4"
1. 2. 2006 07:53
neregistrovaný "Jenda"
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 09:11
Asi mě nebudete mít rádi,
ale já se nad tímhle nijak nerozplývám. Je to Mercedes a dost podivný kategorie (kruci, proč všichni dělaj tak podivně nafouknutý auta??). Už tohle jsou pro mě dost dobrý důvody, proč to nějak nemůže fungovat. A že se do toho vložil Brabus? Hm. Nevím, jestli to může cokoli vylepšit - působí to na mě jako hodně přemotorovanej nákupní vozík... Sorry, kluci.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 09:34
Re: Asi mě nebudete mít rádi,
Kasa cink! ;-)
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 09:39
Re: Asi mě nebudete mít rádi,
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "gougy"
31. 1. 2006 09:52
Re: Asi mě nebudete mít rádi,
Na to, abys vzal pár homies a jel za holkama, prostě podobnou káru musíš mít. A černej rapper Ti rychle vysvětlí, proč chromový kola a Brabus - přece nebude jezdit v seriovém benzu ;-)
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 09:55
Re: Asi mě nebudete mít rádi,
No jasnýýý - teď už chápu proč všude montujou sedmimístný (a hodně variabilní) interiéry... Tak tomu říkám kára navržená speciálně pro cílovýho zákazníka! >:D
neregistrovaný "gougy"
31. 1. 2006 10:11
Re: Asi mě nebudete mít rádi,
Jasně ;-) viděl jsem Hummera s implementovaným 5kW sound systémem, dvěma projekčními plochami (vypadal jako motýl), laserem a generátorem mlhy, k tomu hydraulikou vysouvací pult s gramofony a mixpultem, prostě INSTANT PARTY :-) Byla to samozřejmě "kusovka", ale série se taky snaží přiblížit luxusu a zábavě pod střechou auta ve stylu "i cesta může být cíl a tak se dobře bavte".. :yes:
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 10:45
Spešl for GTI
GTI,je lepší být bazarovej kovboj a za cca 230.000 koupit ´99 Golf IV GTI nebo nevim jakej kovboj a vypláznout je za fungl novou Ladu 112?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2006 12:45
Re: Spešl for GTI
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2006 13:12
Re: Spešl for GTI
no len aby sa ti ten bazarovej krasavec zrazu nevyparil... ale ak je a bude vsetko v poriadku, tak gratulace! ;-)
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 13:27
Re: Spešl for GTI
ne ne, jde o čistou teorii. Prostě by mě zajímalo do čeho by GTI šel, kdyby měl k dispozici tyto peníze. Zda klesl na úroveň bazarového kovboje nebo jezdil Ladinu ;-)
neregistrovaný "Carlsson"
31. 1. 2006 11:24
benzín dobrej ale
Equipped with BRABUS PowerXtra D6 (III) tuning rated power output of the R 320 CDI increases from standard 224 hp / 165 kW to 272 hp / 200 kW at just 3,800 rpm. At the same time peak torque grows from 510 Nm to 590 Nm. With the tuned common-rail turbodiesel engine the R 320 CDI sprints from 0 100 km/h in just 8.2 seconds. The new top speed is 227 km/h.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "U4"
31. 1. 2006 22:37
hm
Předek... ufoun? kladivoun? šnek? pizda? Zadek... Nice transporter, ale MB dodávka?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenda"
1. 2. 2006 07:53
Bacha na zatacky
Hlavne bacha na zatacky :-(
Rozbalit vlákno
0