Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz rozšiřuje řadu Marco Polo o model Horizon

Automobilka Mercedes-Benz si připravila nového člena rodiny svých obytných automobilů. Ten míří přímo mezi modely Marco Polo a Marco Polo Activity.
Zpět na článek
15. 1. 2017 09:35
16. 1. 2017 10:23
15. 1. 2017 09:02
komfort obytného vozu
Tak komfort obytného vozu tohle určitě nezajistí
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ondore
15. 1. 2017 09:18
Re: komfort obytného vozu
Nie že by som Ti protirečil, ale fakt chceš toto porovnávať s karavanom? :-)
15. 1. 2017 10:53
Re: komfort obytného vozu
Já ne, ale tenhle nesmysl se píše v článku >:D
Avatar - Ondore
15. 1. 2017 11:15
Re: komfort obytného vozu
Už to vidím :-) Tam je dôležité kto to píše: "...podle svého výrobce" :-)
a pokračovanie: "vhodné pro každodenní provoz podobně jako velká MPV a zároveň mají své posádce poskytovat komfort obytného vozu..." - treba to brať tak, že marketing výrobcu sa činí, dokonca z veľkých MPV spravil autá na každodennú prevádzku - už sa vidím, ako s tým idem do práce či do hypermarketu :-) >:D
15. 1. 2017 11:32
Re: komfort obytného vozu
Do práce nebo hypermarketu s tím celkem můžeš, ovšem obytný vůz to opravdu nenahradí. Takže málo muziky za hodně peněz.

Ale myslím, že redakce by mohla zjevně nereálná tvrzení výrobců taky trochu korigovat
15. 1. 2017 13:15
Re: komfort obytného vozu
Jasně, není a nebude to plnohodnotný karavan. Na druhou stranu, dá se v tom v pěti lidech trochu odpočinout. Určitě to není na bydlení o dovolené, jako karavan.
Na druhou stranu se s tím dá jet téměř kamkoliv. S karavany bývá trochu problém v některých historických částech měst, protože jsou prostě moc obrovské. Tohle je stejně velké jako kdejaká zásobovací dodávka.

Podle mě je tahle varianta optimální. Ta linka mi tam přijde zbytečná a interiér Vita není moc hezký. Tohle krásně kombinuje to nej z obou verzí.
15. 1. 2017 13:42
Re: komfort obytného vozu
To mi přijde daleko lepší dodávková vestavba. Venkovními rozměry je to normální dodávka ale komfortem uvnitř je proti autům jako tohle MarcoPolo nebo California od VW o několik levelů výše, přitom cena bude +- stejná

třeba něco takového
[odkaz]
15. 1. 2017 17:18
Re: komfort obytného vozu
To už je trochu větší a hlavně - se třemi dětmi je člověk nahranej.
15. 1. 2017 21:05
Re: komfort obytného vozu
Tak holt každý má jiné potřeby
Avatar - Ondore
15. 1. 2017 14:30
Re: komfort obytného vozu
"Do práce nebo hypermarketu s tím celkem můžeš" - ja Ti neviem, tá prostredná verzia má dĺžku 5,14 m, čo znamená, že budeš trčať na každom parkovacom mieste, či v práci, či pri nákupoch. Celková šírka je o 10 cm vačšia ako S-Class a už s ňou sa neparkuje v podzemnej garáži obchoďáku práve ľahko :-) Problém je v tých čiarach na zemi, autá sú v poriadku ;-)

Moja skúsenosť je taká, že mať to ako hlavné a jediné auto v rodine nie je práve vhodná cesta, jedine že je to prosperujúci živnostník, ktorý to v týždni využije na prácu a cez víkendy a dovolenky v tom vozí rodinu, športové vybavenie a pod.
15. 1. 2017 21:05
Re: komfort obytného vozu
Jezdím běžně s dlouhým transporterem a ještě delším ducatem a do práce nebo na nákup s tím samozřejmě jet jde. Tím ale nijak nerozporuju, že s menším autem se parkuje snadněji
Avatar - Kolouš
16. 1. 2017 13:19
Re: komfort obytného vozu
s Véčkem jezdím od doby jeho uvedení. Díky pohonu zadních kol/velkemu rejdu prednich kol a přehledné karoserii se s nim ve stisnenych prostorach parkuje lepe nez s Eckem ve 4Maticu. Srovnani mam.
Ze je to o par centimetru delsi v realnym zivote vubec neresis.
Avatar - Ondore
15. 1. 2017 09:35
Skúsenosti
Mercedes má hóóódne široké možnosti konfigurovania svojich áut a platí to aj pre túto triedu. Môžete si tak zobrať klasické Vito a dať doň 3-miestnu lavicu, ktorá sa dá rozložiť ako posteľ, dtto môžete spraviť na opačnej strane s V-triedou, vybrať sa dá každému čo hrdlo ráči (cenovo niekde od 40 tis. až do neba, dvojnásobok nie je problém :-)

Moje skúsenosti:
Motory
- Mám skúsenosť s najsilnejším (140 kW), povedal by som, že pre takéto auto je to optimálna voľba. Auto je skrátka macek a čokoľvek slabšie pod kapotou sa bude trápiť. Na druhú stranu s týmto motorom (a podvozkom) môžete mať pocit, že jazdíte s "trochu väčším" kombíčkom, veľmi dobré! Bonus navyše je štvorkolka, bez zaškrtnutia tejto položky by som toto auto asi ani nebral.
- Čo až tak dobré nie je, to je odhlučnenie, ale priznávam, že moje uši sú precitlivelé :-)
Interiér
- Lôžko s rozmermi 1,93 x 1,35 pre troch? Zabudnite, ibaže by ste sa mali všetci traja moc radi a nevadilo by vám telo na telo. S prižmúrením oka dvaja plus dieťa. Limitom môže byť aj dĺžka lôžka, 193 cm nie je práve veľa.
- Výbava záleží len a len od vás, Vito je jednoduchšie, V-Class sa blíži osobáku.Niekoľko druhov klimatizácií, vyhrievania, poťahov, skrátka kam sa pozriete, tam môžete konfigurovať. Len sa potom nečudujte cenovke.
- Pecka sú posuvné sedadlá + otváracia strecha, takýto pocit v kombíku určite nezažijete :-)

Na dlhé výlety fajn voľba, možnosť prespania je otázkou kompromisu, pretože ak používate lôžko, tak musíte prehadzovať batožinu z kufra. Ak máte 3 tašky, tak samozrejme nie, ale vzadu "po strop" znamená, že pred spaním budete cvičiť aj s nákladom, ktorý zo sebou veziete.
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2017 10:23
Re: Skúsenosti
S nákladem přijde vhod ten stan na střeše. Je škoda, že už nenabízí šestiválec.
4. 11. 2017 09:56
auto pěkné ale za tu cenu ani napad mam lepsi napady jak ura
:-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
0