Mercedes-Benz S 500 4 M Long - kancelář na čtyřech kolech

Mercedes-Benz S 500 4 M Long - kancelář na čtyřech kolech

 
 

Myslíte si, že máte luxusní auto s obrovským vnitřním prostorem? Vsaďte se, že na Mercedes-Benz S 500 nemá. Naším testem prošla třída S v prodloužení verzi v ceně rodinného domu.

Za 4.000.000,- Kč si můžete celkem bez problémů koupit byt 3 + 1 v Praze (samozřejmě najdete i dvakrát až třikrát dražší). Za 4.000.000,- Kč si můžete pořídit standardní katalogový dům, a pokud zrovna netrváte na bydlení v některém z oblíbených satelitů a napojení na městskou hromadnou dopravu, zůstane vám možná i něco málo na pozemek. Se 4.000.000,- Kč v kapse můžete začít uvažovat o leteckém průkazu a následné koupi malého sportovního letadla.

Za 4.000.000,- Kč koupíte asi 114.300 kostek másla nebo 1.600.000 obyčejných rohlíků. Za 4.000.000,- Kč můžete podniknout 23 cest kolem světa. Nebo můžete své 4.000.000,- Kč vzít do autosalonu Mercedesu a vyměnit je za aktuální generaci třídy S v prodloužené verzi, maximální možné výbavě, zážehovým osmiválcem 5,5 l a navrch pohonem všech kol. Podaří-li se vám vyhádat pouze 2procentní slevu, zůstane vám na 32.000 rohlíků.

Přestože pořizovací cena 4.000.000,- Kč vypadá trochu hrozivě, tohle auto za čtyři milióny stojí, nehledě na široké možnosti financování počínaje platbou v hotovosti a operativním leasingem konče. Takže pokud zrovna přemítáte o alternativách v segmentu luxusních limuzín, zbystřete pozornost, vyplouváme.

Něžný obr

Dnes vynecháme obvyklé povídání o úspěchu recenzovaného modelu na světových trzích a v tuzemsku a přeskočíme rovněž kapitolu věnovanou designu. K prodejům třídy S na českém trhu chci říci pouze tolik, že v roce 2007 několikanásobně překonaly výsledky konkurentů a „esko“ se 178 prodanými kusy ovládlo segment luxusních limuzín (druhá Audi A8, která u nás před tím dlouho vedla, skončila na 80 prodaných kusech, třetí BMW 7 si domů odvezlo pouze 48 klientů). Hegemonii Mercedesu mezi největšími, nejdražšími a nejluxusnějšími potvrzuje 47 uskutečněných objednávek na třídu R.

obrázek [555 x 362]
 

Vynásobte si 178 prodaných limuzín a 47 luxusních MPV průměrnou cenou nějakých 2.500.000 Kč a získáte docela solidní obrat. Budiž Mercedesu přány zisky a zákazníkům minimální problémy s provozem vozů. Pokročme dále. Povídání o designu, jakož i podrobný rozbor interiéru najdete v našem starším testu Mercedesu S 350. Já se dnes zaměřím na to, čím testovaný model vynikal. Na obrovský vnitřní prostor a maximální péči věnovanou pasažérům na zadních sedačkách.

Tedy vnitřní prostor. Třída S narostla v současné generaci na 5,076 metru a rozvor se natáhl na 3,035 metru. To jsou úctyhodné rozměry, které znamenají dostatek místa pro řidiče a spolujezdce i pasažéry vzadu. Ve třídě CEO společností, vládních představitelů a ropných magnátů se však nekončí přídomkem standardní. Stačí zalistovat o několik stran v ceníku dále a objevíte něco, čím se můžete odlišit od ostatních majitelů třídy S, čím můžete ohromit obchodní partnery a zejména čím si můžete pořádně vylepšit komfort cestování.

Obvykle stačí jediné písmo, aby se standard proměnil v nadstandard – písmeno L. L znamená Long neboli dlouhý a přináší sebou kromě milimetrů navíc celou náruč výbavy. Třída S v provedení Long má délku 5,209 m a rozvor 3,165 m. Takto „na papíře“ nevypadá rozdíl mezi standardní a prodlouženou verzí luxusní limuzíny zvlášť zajímavě, ale posaďte se za řidiče a potvrdíte, že označení Long znamená mnohem víc než marketingovou frázi.

Jako rocková hvězda

Vzadu na vás čeká tolik prostoru, že vám okamžitě začne pracovat fantazie a předhazovat nápady, co vše by se dalo na zadních sedačkách provádět – promítat filmy, uspořádat party, povyrazit si se sekretářkou, zacvičit si... I když nakonec stejně skončíte u obyčejného protažení nohou, vědomí širokých možností využití zvětšeného prostoru vzadu vás bude hřát na srdci. Prodloužená verze samozřejmě nehýčká pasažéry pouze větším vnitřním prostorem, ale přidává i další prvky výbavy.

obrázek [300 x 361] Zaškrtnutím verze Long v objednávkovém formuláři automaticky získáváte kožené čalounění, roletky pro zadní okna, zadní lavicová sedadla s elektrickým nastavením a vyhříváním, vyhřívání předních sedadel a elektricky ovládané střešní okno. Ze střešního okna coby zadní cestující velký užitek mít nebudete, ale zadní lavicová sedadla, jakkoliv tento termín z ceníku Mercedesu zní hrozně, jsou prostě skvělá. Díky nim si vzadu připadáte jako prezident, rocková hvězda nebo majitel ropných polí.

Sedačky mají tvarování luxusních kožených křesel, díky elektrickému nastavení okamžitě najdete vhodnou polohu, boční vedení vás zase podrží v zatáčkách. Kdo si chce vymýšlet ještě víc, klidně může. Bude ho to něco stát, ale když ta ropa pořád teče….tak proč ne? Tedy testovaný model dostal do vínku další prvky výbavy, které proměnily cestování na zadních sedačkách v zážitek. Vyhřívání užitečné v zimě doplnil letní ekvivalent v podobě odvětrávání.

K zadní roletce se přidaly roletky boční, no aby nebyla vzadu nuda, přidal Mercedes k této specifikaci za 115.000,- Kč audio-video systém pro zadní sedačky zahrnující dvě velké barevné obrazovky zavěšené na hlavových opěrkách a ovládací panel zabudovaný v loketní opěrce se štěrbinou na vložení CD či DVD. Přidejte si k video systému špičkový audiosystém Harman Kardon s prostorovým zvukem a 14 reproduktory a získáte pojízdnou koncertní síň či kino sál.

Pojízdné kino i koncertní síň

Zvuk linoucí se z reproduktorů nebo kvalitních sluchátek Harman Kardon vás přivede do transu a odpoutá od tohoto světa. Je křišťálově čistý s ostrými avšak hladivými výškami a dunivě hutnými basy. Audiosystém skvěle reprodukuje moderní i vážnou hudbu, prostorové efekty velkofilmů znějí plně a realisticky. Díky tomu všemu na zadních sedačkách zapomenete na okolní svět, díky tomu všemu si budete jízdu vzadu užívat jako nikdy před tím.

Komfort a luxus vás pochopitelně čeká i na sedačkách předních, jediná nevýhoda spočívá v tom, že se musíte soustředit na jízdu. Vpředu nemůžete zavřít oči a nechat se unášet líbeznými tóny Mozarta, Bacha nebo Brahmse, vpředu si nemůžete nasadit sluchátka a oddat se sledování filmů, vpředu musíte řídit. Naštěstí Mercedes na řidiče a spolujezdce nezapomněl a uzpůsobil palubní desku a ovládání tak, aby i v něm zanechalo řízení příjemné pocity.

Už v prvním testu jsem stuttgartské schválil za intuitivní systém nastavení vozu a ovládání audiosystému či navigace pomocí sdruženého ovladače á la BMW iDrive. Činím tak znovu. Už v prvním testu jsem blahořečil mistry ergonomie za rozložení ovladačů na mohutné středové konzole, i v tomto zůstávám konzistentní. Na rozdíl od prvního testu se mi od začátku zamlouvala obrazovka nahrazující klasický analogový ukazatel rychlosti a zároveň poskytující veškeré informace o nastavení vozu, navigaci, audiosystému a dalších.

obrázek [555 x 329]
 

Z novinek přidávám pochvalu za hypnotizující osvětlení interiéru. Tak zvané ambientní osvětlení tentokrát Mercedes vyřešil jemnou světelnou linkou táhnoucí se témě přes celý obvod interiéru od zadních dveří přes palubní desku po druhé zadní dveře. Přední sedačky na rozdíl od mého prvního setkání s třídou S postrádaly masážní funkci, i tak ovšem splňovaly vysoké nároky kladené na vůz v tomto segmentu a poskytovaly vynikající komfort sezení při zachování dobré opory těla. V mrazivých zimních ránech potěšila drobnost v podobě vyhřívaného věnce volantu.

Benzin nebo nic?

Naftový šesti nebo osmiválec v luxusní limuzíně není neurvalý čtyřválec v autě nižší střední třídy. Vznětové šesti nebo osmiválce jsou kultivovanější a zvuky, jež vydávají, se z drtivé většiny zastaví o hradbu tlumících materiálů a stovky hodin ladění akutistiky, na nichž se v daném segmentu nevyplatí šetřit. Přesto všechno, přes veškerou snahu o lepší tlumení, nižší spotřebu a velký točivý moment, je králem velkoobjemových motorů ve velkých limuzínách benzin.

Nesouhlaste, protestujte, hádejte se, jakmile jednou okusíte luxusní auto s dobrým benzinovým osmiválcem, budete pracovat dvakrát tolik nebo vyhrožovat odchodem z firmy, dokud vám společníci či šéfové drobečka s osmiválcem nebo dokonce desetiválcem neodklepnou. Mercedes-Benz S 500 je s 5,5litrovým osmiválcem o maximálním výkonu 285 kW/6000 ot./min a točivém momentu 530 Nm / 2800 – 4800 ot./min. o polovinu působivější než S 320 CDI a třetinu než S 420 CDI.

obrázek [555 x 395]
 

Nemám nic proti naftovým motorům, ale ticho vládnoucí na palubě modelu S 500 a krásný zvuk motoru prostupující kokpit v průběhu vytáčení a podřazování nemůže nic nahradit. A to, uvažte, můžete stoupat ještě výš a koupit S 600 s dvanáctiválcem. Osmiválec testované S 500 má tedy všechno to, proč se podobné motory do podobných vozů pořizují. Naprosto vyrovnaný sametový chod, krásný zvonivý zvuk ve vysokých otáčkách a dostatečnou sílu.

Jak výkon, tak točivý moment bohatě stačí na dynamickou jízdu, předjíždění i dálniční sprint. Ač s pohonem všech kol, jenž obvykle trochu zhoršuje dynamiku, třída S dokázala s osmiválcem svižně předjíždět a na dálnici v pohodě atakovala rychlost 200 km/h (což v Česku bohužel často nevyužijete). Osmiválec si vesele notuje v pěti, šesti i téměř sedmi tisících otáčkách a nedává jedinou záminku k pochybnostem o jeho schopnostech ve velké a těžké limuzíně.

Těžko hovořit o zklamání, ale dovedu si představit nižší spotřebu, než jakou agregát předvedl. Udávaných 12,5 litrů bych považoval za dobrý výsledek, vypočítaných asi 15 litrů neurazí ani nenadchne. Při jemném zacházení s plynovým pedálem se můžete dostat na 13 litrů, ale raději s tím moc nepočítejte a místo na rohlíky si raději schovejte peníze na palivo.

Místo auta loď

Na jízdní vlastnosti bychom se tentokrát mohli podívat ze dvou různých úhlů. Jeden úhel náleží řidiči a druhý cestujícím vzadu. Řidiče čeká maximálně komfortní, ladná, něžná, hladivá jízda, ale spíše kormidlování než řízení. Mercedes-Benz S 500 je koráb a volant kormidlo, kterým auto neřídíte, ale směrujete. Vyberete si světovou stranu, roztočíte kormidlo a vyrazíte. Řízení s dlouhým převodem a velmi snaživým posilovačem neposkytuje mnoho informací o situaci venku a v prudkých zatáčkách občas donutí řidiče ručkovat.

Odtažitost řízení sice k luxusním limuzínám trochu patří, ale ať se na mě Mercedes-Benz nezlobí, automobilky BMW, Audi a třeba i Lexus se s tímto problémem vypořádaly trochu lépe. Německý výrobce naopak bravurně zvládl ladění podvozku a propojení motoru s automatickou převodovkou a všemi čtyřmi hnanými koly. Podvozek s osvědčeným vzduchovým odpružením Airmatic si nedělá hlavu z polátaných a tu a tam proděravělých českých vozovek a dokáže utlumit i velké výtluky.

obrázek [555 x 295]
 

Tam, kde malá auta do posádky buší a buší, Mercedes-Benz S 500 tlumí a tlumí. Jak obrovský rozdíl v tlumení nerovností spočívá mezi malým autem a velkým autem, uvidíte v šestém dílu pořadu Auto Moto Styl. Automatická převodovka 7G-TRONIC potvrdila své kvality přesným a hladkým řazením, rychlou reakcí na kickdown a stabilním chováním v náročných situacích. Žádné anomálie jsem nezaznamenal. Tedy až na jednu, která se však netýkala převodovky, nýbrž elektroniky.

Pozor na elektroniku

Takže stojím na letišti a chystám se prohnat pětistovku mezi kužely, chci udělat takový jednoduchý losí test, nic velkého. Stabilizační systém prozatím nechávám aktivovaný, chci zjistit, kdy a jak rychle začte auto rovnat. Rozjíždím se na 65 km/h a strhávám volant doprava, poté doleva, zase doprava atd. Projedu trasu jednou, dvakrát a najednou auto křičí, že stabilizační systém není dostupný. Za chvíli se dozvídám, že nefunguje parkovací systém. Divné. Vypínám motor a opětovně startuji.

Stabilizace stále není dostupná. Tedy delší odpočinek. Ten pomáhá a vše zase funguje. Asi byla ten den příliš velká zima. Vím, že limuzína není sporťák, a proto jsem zvolil malou nájezdovou rychlost a šetrné zacházení. K podobné situaci může v provozu dojít. Snad šlo o momentální indispozici. Pokud jde o průjezd zatáčkami, počítejte s velkou délkou, hmotností a pohonem všech kol. Smícháním těchto vlastností vznikla nedotáčivost projevující se výrazněji od 100 km/h. Auto se zkrátka v jistou chvíli začne tlačit se zatáčky ven. Jinak třída S drží stopu výborně.

A teď, na závěr, pohled na jízdní vlastnosti z úhlu cestujícího vzadu…Chrr, Chrr, Chrr….a promiňte, pasažér vzadu usnul. Myslel si, že je doma u televize.

Auto nebo dům? Auto

Až někdy budete chtít auto, ve kterém zapomenete, že pod koly ubíhá cesta a do podvozku buší vystouplé panely české D1, až někdy budete chtít auto, které vás během cesty na obchodní jednání na druhém konci Evropy rozmazlí špičkovým zvukem a zabaví posledním filmovým trhákem, až někdy budete chtít auto, ve kterém můžete uspořádat narozeninový večírek a nebudete zrovna potřebovat 4.000.000,- Kč na rodinný dům nebo část nové montážní linky, brnkněte si do Mercedesu a domluvte předváděcí jízdu. Bude-li alespoň jeden Mercedes S 500 4M L v podobné konfiguraci někde v ČR k vyzkoušení, bude brzy váš.

První cena vozu2.025.000,-Kč (S 320 CDI, 173 kW)
První cena vozu s testovanou motorizací2.700.000,-Kč (S 500, 285 kW)
Základní cena testovaného vozu2.965.000,-Kč (S 500 4M Long, 285 kW, Avantgarde)
Cena testovaného vozu vč. příplatků3.973.401,-Kč (S 500 4M Long, 285 kW, Avantgarde)

Plusy

  • špičkově zpracovaný interiér
  • komfortní přední sedačky s širokým rozsahem nastavení
  • komfortní zadní sečky
  • vynikající audio systém
  • kultivovaný a silný benzinový osmiválec
  • intuitivní systém ovládání palubních přístrojů
  • chytrá sedmistupňová automatická převodovka
  • komfortně naladěný podvozek se vzduchovým pružením Airmatic
  • ambientní světlo

Minusy

  • příliš dlouhý převod řízení
  • průměrné brzdy
  • vyšší spotřeba
Spolupracujeme s TipCars.com

Mercedes-Benz S 500 4 M Long

Cena v základní výbavě: 2 965 000 Kč Cena v testované výbavě: 3 973 401 Kč

Základní výbava:Brzdový asistent (BAS), Systém COMAND s integrovaným radiopřijímačem, osmipalcovou barevnou TFT obrazovkou, DVD jednotkou a slotem PCMCIA kompatibilním s MP3, řazení DIRECT SELECT s tlačítky pro řazení na sloupku řízení, elektrická parkovací brzda s funkcí komfortního uvolnění, elektronický program stability (ESP®) s ABS a ASR, asistent světlometů, čtyři elektricky ovládaná okna, s funkcí uzavírání PRE-SAFE®, zavazadlové háčky a sítě v zavazadlovém prostoru, vVíko zavazadlového prostoru otevírané elektricky a s dálkovým odemykáním, obložení z eukalyptového dřeva, dětské zámky dveří s funkcí chvilkového uvolnění, automatická klimatizace THERMOTRONIC, vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovými LED, kožené čalounění, kola z lehkých slitin, automatické nastavení volantu při nastoupení a vystoupení, elektricky nastavitelný sloupek řízení, paměťový paket pro přední sedadla, sloupek řízení a vnější zrcátka (pravé zrcátko s parkovací pozicí), metalický lak, multifunkční volant, opěrky hlavy NECK-PRO, posilovač řízení závislý na rychlosti, dešťový senzor s dvěma úrovněmi citlivosti, výstraha před únikem tlaku vzduchu z pneumatik, Pět tříbodových bezpečnostních pásů, přední pásy výškově nastavitelné, s automatickou funkcí komfortního nastavení a reversibilními předpínači pásů s funkcí PRE-SAFE®, vnější zadní bezpečnostní pásy s automatickou funkcí komfortního nastavení a s automatickým nastavením výšky pásu, přední sedadla s bederní opěrkou; elektricky nastavitelná výška a pozice předního sedadla, s funkcí PRE-SAFE® pro nastavení pozice pro cestujícího vpředu, vyhřívaná přední sedadla, přidržení dveří, tempomat s nastavitelným omezovačem rychlosti SPEEDTRONIC, zeleně tónovaná skla, tónovaná laminátová skla v celém voze, se zvukovou izolací a s odrážením infračerveného světla, centrální zamykání s dálkovým ovládáním.

Výbava testovaného vozu:Čalounění Kůže PASSION béžová sahara/černá (+ 32.612 Kč), parkovací / couvací kamera (+ 11.305 Kč), elektricky nastavitelné zadní sedačky a opěrky hlavy (+ 20.292), integrované otevírání garážových vrat ve zpětném zrcátku (+ 6.522 Kč), Distronic Plus s parkovacím asistentem (+ 82.617 Kč), vak na lyže (+ 8.552 Kč), protisluneční clony na zadních dveřích – elektricky ovládané (+ 18.842 Kč), příprava pro mobilní telefon včetně handsfree sady (+ 14.494 Kč), komfortní sedadla vpředu včetně vyhřívání a odvětrávání (+ 23.770 Kč), komfortní sedadla vzadu včetně vyhřívání a odvětrávání (+ 23.770 Kč), komfortní opěrky hlavy (+ 7.247 Kč), vyhřívaný multifunkční volant (+ 7.247 Kč), kontrola tlaku v pneumatikách (+ 8.407 Kč), spodní kryt motoru (+ 2.754 Kč), Comand APS s navigací a pevným diskem (+ 52.469 Kč), alarm (+ 12.320 Kč), ISOFIX systém (+ 2.899 Kč), klimatizace vzadu (+ 30.873 Kč), aktivní bi-xenonové reflektory (+ 39.714 Kč), dojezdové rezervní kolo – úzké (+ 1.449 Kč), AMG optická sada (+ 133.347 Kč), audiosystém Harman Kardon Logic 7 (+ 28.554 Kč), DVD měnič (+ 19.132 Kč), TV tuner (+ 28.699 Kč), audio-video systém pro zadní sedadla včetně dvou LCD obrazovek (+ 115.954 Kč), vyhřívaná nádobka ostřikovače (+ 4.783 Kč), ambientní osvětlení (+ 8.262 Kč), elektrické dovírání dveří (+ 15.954 Kč), dřevěné doplňky matný ořech (+ 9.856 Kč), 18palcová hliníková kola (+ 14.494 Kč), velurové koberečky (+ 2.899 Kč), automatická identifikace dětské sedačky (+ 1.015 Kč) – uvedené ceny příplatkové výbavy jsou bez DPH 19%.

Sazka koupila od Fortuny firmu vydávající stírací losy Sazka koupila od Fortuny firmu vydávající stírací losy

Loterijní společnost Sazka koupila od skupiny Fortuna…

Kyjev chce omezit používání ruštiny v televizi, zavádí jazykové kvóty Kyjev chce omezit používání ruštiny v televizi, zavádí jazykové kvóty

Ukrajinský parlament dnes přijal zákon, podle kterého…

Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma

Oborová zdravotní pojišťovna začala podporovat…

 
Technické údaje
Motor Mercedes-Benz S 500 4 M Long
Typ motoru: zážehový
Válce / ventily: 8 / 4
Zdvihový objem (ccm): 5461
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 285 / 6000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 530 / 2800 - 4800
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 5.4
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 18.2 / 9 / 12.3
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 560 / -
Objem nádrže (l):90
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 2055 / 585
Rozměr pneu:245/45 R18
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 5076
b) šířka (mm): 1871
c) výška (mm): 1473
d) rozvor (mm): 3035
e) rozchod vpředu (mm): 1604
f) rozchod vzadu (mm): 1606
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 970 / 1190
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 560 / 790
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1020
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):930
k) šířka vpředu (mm): 1590
l) šířka vzadu (mm): 1580
délka sedáku vpředu (mm): 550
délka sedáku vzadu (mm): 470
výška opěradla vpředu (mm): 610
výška opěradla vzadu (mm): 690
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
Hodnocení Mercedes-Benz S 500 4 M Long
Interiér, řízení
Kvalita dílenského zpracování interiéru: 10
Kvalita sedadel (délka sedáku, boční vedení):
Palubní deska - design funkčnost: 9
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 10
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 9
Odkládací plochy: 8
Dojem z řízení: 10
Výhled vpřed: 9
Výhled vzad: 8
Motor, převodovka
Kultivovanost chodu: 10
Tah v nižších otáčkách: 10
Výkon ve vyšších otáčkách: 10
Hlučnost v nižších otáčkách: 10
Hlučnost v vyšších otáčkách: 10
Spotřeba: 8
Odstupňování převodovky: 10
Snadnost řazení: 9
Podvozek, brzdy
Jízdní vlastnosti v běžném provozu: 10
Jízdní vlastnosti v extrému: 9
Přenos hluku do interiéru (díry ve vozovce…): 10
Přenos hnací síly na vozovku: 9
Účinnost brzd: 8
Velikost zavazadlového prostoru: 8
Prostor pro vkládání do zav. prostoru: 8
Variabilita zavazadlového prostoru: 7
Poměr cena/užitná hodnota
Poměr cena/užitná hodnota: 8
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení - průměr: 9,11
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte… 25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte…

Letos tomu je 50 let, kdy se Giorgetto Giugiaro rozhodl…

 




Spy Video: Příští Mercedes S 65 AMG bude trochu jako Maybach Spy Video: Příští Mercedes S 65 AMG bude trochu jako Maybach

To ani nemůže být náhoda… na Youtube se objevilo video s…

Český trh v listopadu 2011: Vyrovnaný souboj 3 německých limuzín v luxusním segmentu Český trh v listopadu 2011: Vyrovnaný souboj 3 německých limuzín v luxusním segmentu

Domácí trh luxusních limuzín opět skomírá. V listopadu se…

 



 
Závodní „Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

„Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

Dnes 18:50

Speciál pro slavný americký závod do vrchu Pikes Peak sice vypadá jako Ford Focus, avšak techniku má odjinud. Víte, odkud?




Blesk.cz

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí druhého potomka

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí…

Ta to má opravdu za pár. Na udílení cen Anděl 2016 se ukázala zpěvačka Klára Vytisková (31), která je podruhé…

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací: Hrozí to už brzy

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací:…

Česku hrozí, že po roce 2020 přijde o bezplatný pozemní příjem televizního vysílání. Stane se tak, pokud…

 

iSport.cz

Rekord po 29 letech! V Turnově zářil dálkař Juška a vrhači

Rekord po 29 letech! V Turnově zářil dálkař Juška a vrhači

Po dlouhých 29 letech padl národní rekord ve skoku do dálky. Radek Juška skočil na Memoriálu Ludvíka Daňka…

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány. Stramaccioni je zajímavý tah

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány.…

Fotbalová Sparta projde během letní přestávky velkými změnami. Kádru se ujme italský kouč Andrea Stramaccioni a…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…