v tejto dobe nakazenej downsizingom je to krok správnym smerom. Krajiny ako Rusko, Arabi, Amíci si to radi doprajú. Napokon ani tá tabuľková spotreba nevyzerá zle, ja viem realita bude samozrejme viac no takú priemerku uvádzajú aj motory čo majú polovicu válcov... U mňa má Mercedes za boj proti EU (náplň klimatizácie, downsizig) :yes:
TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON vyvýjený posledních 60 let těžkých prací ekonomicky nasazených >:D
PS: tyjo, to auto je zralý tak do vejlohy >:D
- to musí žrát jak vzteklý
- CO2 se jistě neřeší, má to vůbec EURO6 ??
- a těch prachů co těch milión serepetiček v něm stojí
- nechtěla bych to živit doma v garáži, kvanta oleje, 12 svíček, astronomický povinný >:D
- o tom autě obyčejní lidi mohou leda na dobrou noc snít, anebo když nemůžou usnout pod pežinkou leda tak ... >:D >:D >:D >:D JINAK JIM JE KPRDUUUUUUU !!
PS2: myslíte že by ho předhonil ?? [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
EURO 6 má
živit to nemusíš
povinný ručení stejný jako 3.0 V6
k prdu asi nebude
nevidim důvod proč by se měl honit s Teslou, nebo proč by se měl vůbec někde s někym honit...
Aspoň to dojede dál než za komín bez potupného vození se na hengru >:D Vážně tady chceš ještě nějakou hořlavou nesmyslnou Teslou operovat? K čemu takové auto je? Auto vyšší střední třídy= pro mě příkladné auto na zdolávání dlouhých štrek, v Německu ve velkých rychlostech. S tou tvou Teslou bych dojel na jednání tak příští rok >:D Spi dál.
Toto je už vážne na seriózneho odborníka, najlepšie z Bohnic. Sedela si ty vôbec v nejakom aute? V tej tvojej ospevovanej Tesle asi ťažko, tak tu furt neotravuj nezmyslami.
Tedy ne, ze bych nebyl rad, ale jak je mozne, ze automobilky prestavaji vyrabet velke objemy a jine je muzou jeste zvetsovat? Plati ta smernice nebo neplati?
Objem motoru hraje roli (hlavně v nízkozátěžových testech), ale není to jediný faktor. A pokuty se platí dle průměru ze všech registrací. Automobilky se mohou i seskupovat pro účely výpočtu.
Jinak objem je to shodný s 65 AMG. Vzhledem k počtům, v kterých se 600 prodávají, se možná rozhodli tyhle motory přiblížit. 65 má myslím stejný objem jako v minulé generaci.
Jsem moc rád, ž S600 zůstalo i v nové generaci. Měl jsem možnost řídit minulou generaci S600 z roku 2006 a svezení je to opravdu luxusní. Plynulost dvanáctiválce prostě nic nahradit nemůže.
Jen mě překvapuje nárust oproti minulé generaci jen o 10kw i pří zvýšení objemu...
V segmentu lux. sedanů není přece dvanáctiválec nic ojedinělého, píšeš o odvaze jako by MB předvedlo nějaký skok do neznáma. >:D
Na pochvalu každopádně je, že si přestali hrát na Maybach, S600 musí uspokojit každého i bez "exkluzivnějšího" badge na kapotě. Jen se divím, že se vrcholná extralong verze nejmenuje Pullman, dávalo by to více smyslu než vyvolávání neúspěšného ducha Maybachu. ;-)
Tak se o tom mluvilo. I tak je to méně než v minulé generaci, kdy jich bylo pět (když započítáš Maybach). A vem si, že Rolls Royce má dnes u limuzín čtyři rozvory.
Je otázka, jak moc se bude Pullman podobat předchozí generaci.
Kolik značek nabízí dva různé dvanáctiválce.... navíc se plánují asi 4 provedení. Myslím, že bychom je spočítali na jedné ruce.... a to ještě dost značná část supersportů používá motor AMG.
A co má AMG společného s článkem o nástupci Maybachu? MB má prostě novou generaci dvanáctiválce pro lux. limo, ostatní výrobci mají dvanáctiválce pro tyto verze také. To, že AMG sází na V12 tam, kde dva jeho největší konkurenti na V8 je věc jiná, s tímto "maybachem" nijak nesouvisející.
A k tomu používání motorů jinými značkami, také to není moc relevantní, každopádně v debatě pod lux. sedanem bych neargumentoval supersporty, v tomto kontextu je spíše zajímavé motorické propojení bmw-rolls, audi-bentley. Jinými slovy, ani v tomto není MB nic výjimečného ;-)
Pullman byl šestimístný (4+2). V minulé generaci měl 6,5 metru. Byl tedy ještě výš než Maybach 62. Přijde mi divné, aby byl najednou Pullman nějaký 5,5 metrový prcek pro čtyři. :-)
Ono S 600 má být noblesní,tudíž to nikdy s výkonem nepřeháněli,těch 530 koní je tak akorát na limuzínu.Pro sportovce je tu S65 AMG ta je brutální.Trochu mě překvapuje točivý moment,který zaostává i za točivým momentem S63,holt je v téhle verzi motor hodně podladěn..
Což je trochu zvláštní,když V8 stojí v hiearchii,i cenově hluboko pod V12tkama,ale ono to tak bylo s výkony Ska u MB vždycky.
S65>S63>S600..
Je ale dobře,že i dnes vznikají auta která nemají potřebu být sportovní za každou cenu..
Právě, od eska čekám hlavně luxus, ticho a pohodlí. Známý tehdy při koupi eska v roce 2006 zvažoval mezi S63AMG a S600. Cenově byly srovnatelné. Ale standardní dvanátiválec zvítězil. AMG mi u eska moc smysl nedává, ale poptávka tu zjevně je.
AMG má dneska skoro každá řada MB,takže určitě poptávka je.
Jinak největší sportovní smysl u Ska má podle mě S63 4x4 s keramikou,max rychlostí 300kmh,i ten motor je lehší než V12,a auto je opravdu reálně rychlejší než S600,bez ohledu na silnici a počasí..
S65 je spíš takový top nabídky,top cena,top motor,ta síla je fakt brutální(1000Nm),není ale skoro o nic rychlejší než S63,navíc má omezovač rychlosti a pohon jen na zadek
..
Je to ale i takovej symbolickej fakáč downsizingu,ekologii a zmenšujícím se motorům a už jen proto má smysl :-)
Jinak S63,i S65 jsou vevnitř neslyšitelný,myslím,že laděný výfuk klid na palubě neruší(navíc se dá hlasitost omezit),ale kdo chce nebýt slyšet ani zvenku,tak pro něj je S 600