Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S 600: Dvanáctiválcová limuzína má 530 koní

Nová generace S 600 jde proti trendu downsizingu, 5,5litrový dvanáctiválec vyměnila za šestilitrovou jednotku.
Zpět na článek
10. 1. 2014 10:13
10. 1. 2014 10:18
10. 1. 2014 10:21
10. 1. 2014 10:37
10. 1. 2014 10:57
10. 1. 2014 11:14
10. 1. 2014 11:53
10. 1. 2014 12:31
10. 1. 2014 12:54
10. 1. 2014 13:35
10. 1. 2014 14:31
10. 1. 2014 22:19
10. 1. 2014 12:10
10. 1. 2014 12:30
10. 1. 2014 16:47
10. 1. 2014 14:27
10. 1. 2014 10:47
10. 1. 2014 11:52
10. 1. 2014 12:13
10. 1. 2014 12:42
10. 1. 2014 16:48
10. 1. 2014 13:28
10. 1. 2014 13:27
10. 1. 2014 14:23
Avatar - R32
10. 1. 2014 10:13
Tlieskam...
v tejto dobe nakazenej downsizingom je to krok správnym smerom. Krajiny ako Rusko, Arabi, Amíci si to radi doprajú. Napokon ani tá tabuľková spotreba nevyzerá zle, ja viem realita bude samozrejme viac no takú priemerku uvádzajú aj motory čo majú polovicu válcov... U mňa má Mercedes za boj proti EU (náplň klimatizácie, downsizig) :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
10. 1. 2014 10:54
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON vyvýjený posledních 60 let těžkých prací ekonomicky nasazených >:D
PS: tyjo, to auto je zralý tak do vejlohy >:D
- to musí žrát jak vzteklý
- CO2 se jistě neřeší, má to vůbec EURO6 ??
- a těch prachů co těch milión serepetiček v něm stojí
- nechtěla bych to živit doma v garáži, kvanta oleje, 12 svíček, astronomický povinný >:D
- o tom autě obyčejní lidi mohou leda na dobrou noc snít, anebo když nemůžou usnout pod pežinkou leda tak ... >:D >:D >:D >:D JINAK JIM JE KPRDUUUUUUU !!
PS2: myslíte že by ho předhonil ?? [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Kolouš
10. 1. 2014 11:04
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
EURO 6 má
živit to nemusíš
povinný ručení stejný jako 3.0 V6
k prdu asi nebude
nevidim důvod proč by se měl honit s Teslou, nebo proč by se měl vůbec někde s někym honit...

ještě něco?

:-(
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
10. 1. 2014 11:11
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
ale jo vypadá docela obstojně, jen má na můj vkus moc málo elektromotorků !! >:D
Avatar - Kolouš
10. 1. 2014 11:16
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
když sečteš všechny elektromotorky ze sedaček, panoramy atd, tak se možná i dostaneš i přes tu Teslu :-)
Avatar - Magister
10. 1. 2014 12:07
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
"kvanta oleje, 12 svíček, " člověk taky řešit nemusí, 6 let to za něj řeší na své náklady Mercedes.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 1. 2014 12:17
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
Aspoň to dojede dál než za komín bez potupného vození se na hengru >:D Vážně tady chceš ještě nějakou hořlavou nesmyslnou Teslou operovat? K čemu takové auto je? Auto vyšší střední třídy= pro mě příkladné auto na zdolávání dlouhých štrek, v Německu ve velkých rychlostech. S tou tvou Teslou bych dojel na jednání tak příští rok >:D Spi dál.
Avatar - wakantanka
10. 1. 2014 16:11
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
Toto je už vážne na seriózneho odborníka, najlepšie z Bohnic. Sedela si ty vôbec v nejakom aute? V tej tvojej ospevovanej Tesle asi ťažko, tak tu furt neotravuj nezmyslami.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 1. 2014 21:57
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
HEJTY povedz kurňatak čo je s tým tvým SLOVENSKÝM ZÁZRAKOM hej?? [odkaz]
Avatar - wakantanka
27. 1. 2014 08:50
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
Dobrá rada, daj sa liečiť.
10. 1. 2014 15:16
Re: TY VÝFUKY JSOU TAJNÝ RAKEROVÝ POHON !!
Zase si to vynahradil u acka. Tam, kde jini maji peti a sestivalce, oni pouzivaji jenom ctyrvalec.
10. 1. 2014 10:17
Muzou nebo nemuzou?
Tedy ne, ze bych nebyl rad, ale jak je mozne, ze automobilky prestavaji vyrabet velke objemy a jine je muzou jeste zvetsovat? Plati ta smernice nebo neplati?
Rozbalit vlákno
3
10. 1. 2014 10:20
Re: Muzou nebo nemuzou?
Jde o emise celý modelový škály.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
10. 1. 2014 10:59
Re: Muzou nebo nemuzou?
Vydiš ty kuky no vidišje?? [odkaz] Tak můžou >:D
10. 1. 2014 14:13
Re: Muzou nebo nemuzou?
Objem motoru hraje roli (hlavně v nízkozátěžových testech), ale není to jediný faktor. A pokuty se platí dle průměru ze všech registrací. Automobilky se mohou i seskupovat pro účely výpočtu.

Jinak objem je to shodný s 65 AMG. Vzhledem k počtům, v kterých se 600 prodávají, se možná rozhodli tyhle motory přiblížit. 65 má myslím stejný objem jako v minulé generaci.
10. 1. 2014 10:18
S600
Jsem moc rád, ž S600 zůstalo i v nové generaci. Měl jsem možnost řídit minulou generaci S600 z roku 2006 a svezení je to opravdu luxusní. Plynulost dvanáctiválce prostě nic nahradit nemůže.
Jen mě překvapuje nárust oproti minulé generaci jen o 10kw i pří zvýšení objemu...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Magister
10. 1. 2014 10:21
Re: S600
Souhlas. Takové auto to chce sebevědomou automobilku a odvahu. Palec nahoru pro MB :yes:
Avatar - Dinar
10. 1. 2014 10:37
Re: S600
V segmentu lux. sedanů není přece dvanáctiválec nic ojedinělého, píšeš o odvaze jako by MB předvedlo nějaký skok do neznáma. >:D

Na pochvalu každopádně je, že si přestali hrát na Maybach, S600 musí uspokojit každého i bez "exkluzivnějšího" badge na kapotě. Jen se divím, že se vrcholná extralong verze nejmenuje Pullman, dávalo by to více smyslu než vyvolávání neúspěšného ducha Maybachu. ;-)
10. 1. 2014 10:57
Re: S600
Tak tak. AUdi má 6,3 atmosféru :yes:
Avatar - fOE
10. 1. 2014 11:14
Re: S600
Nevim jestli pri takovem objemu muzou turba neco "pokazit" ;-)
10. 1. 2014 11:53
Re: S600
To je jednoduché. Pullman bude taky.
Mají být 4 verze eska:
krátká, long, extra long (maybach) a pullman
Avatar - Dinar
10. 1. 2014 12:31
Re: S600
Verze pullman bude znamenat co, opulentnější výbavu než maybach, nebo ještě delší rozvor?
Avatar - Dinar
10. 1. 2014 13:35
Re: S600
Abych tomu rozuměl správně, tedy MB S má/bude mít čtyři rozměry rozvoru:
standard, long, extra long (maybach), extra extra long (pullman)? :-O
10. 1. 2014 14:31
Re: S600
Tak se o tom mluvilo. I tak je to méně než v minulé generaci, kdy jich bylo pět (když započítáš Maybach). A vem si, že Rolls Royce má dnes u limuzín čtyři rozvory.

Je otázka, jak moc se bude Pullman podobat předchozí generaci.
10. 1. 2014 22:19
Re: S600
je to jak píše mt, pullman by měl být největší a nejluxusnější verze
Avatar - Magister
10. 1. 2014 12:10
Re: S600
Kolik značek nabízí dva různé dvanáctiválce.... navíc se plánují asi 4 provedení. Myslím, že bychom je spočítali na jedné ruce.... a to ještě dost značná část supersportů používá motor AMG.
Avatar - Dinar
10. 1. 2014 12:30
Re: S600
A co má AMG společného s článkem o nástupci Maybachu? MB má prostě novou generaci dvanáctiválce pro lux. limo, ostatní výrobci mají dvanáctiválce pro tyto verze také. To, že AMG sází na V12 tam, kde dva jeho největší konkurenti na V8 je věc jiná, s tímto "maybachem" nijak nesouvisející.

A k tomu používání motorů jinými značkami, také to není moc relevantní, každopádně v debatě pod lux. sedanem bych neargumentoval supersporty, v tomto kontextu je spíše zajímavé motorické propojení bmw-rolls, audi-bentley. Jinými slovy, ani v tomto není MB nic výjimečného ;-)
Avatar - CHerokee
10. 1. 2014 16:47
Re: S600
Mysím, že ani BMW a ani Audi nemají u jednoho vozu v nabídce 2 osmiválce a 2 dvanáctiválce. :yes:
10. 1. 2014 14:27
Re: S600
Pullman byl šestimístný (4+2). V minulé generaci měl 6,5 metru. Byl tedy ještě výš než Maybach 62. Přijde mi divné, aby byl najednou Pullman nějaký 5,5 metrový prcek pro čtyři. :-)
Avatar - Deathstar
10. 1. 2014 10:47
Re: S600
Ono S 600 má být noblesní,tudíž to nikdy s výkonem nepřeháněli,těch 530 koní je tak akorát na limuzínu.Pro sportovce je tu S65 AMG ta je brutální.Trochu mě překvapuje točivý moment,který zaostává i za točivým momentem S63,holt je v téhle verzi motor hodně podladěn..

Což je trochu zvláštní,když V8 stojí v hiearchii,i cenově hluboko pod V12tkama,ale ono to tak bylo s výkony Ska u MB vždycky.
S65>S63>S600..

Je ale dobře,že i dnes vznikají auta která nemají potřebu být sportovní za každou cenu..
10. 1. 2014 11:52
Re: S600
Právě, od eska čekám hlavně luxus, ticho a pohodlí. Známý tehdy při koupi eska v roce 2006 zvažoval mezi S63AMG a S600. Cenově byly srovnatelné. Ale standardní dvanátiválec zvítězil. AMG mi u eska moc smysl nedává, ale poptávka tu zjevně je.
Avatar - Magister
10. 1. 2014 12:13
Re: S600
Tam se asi při té váze hodí hlavně ty keramické brzdy. ;-) , nevím jestli je možné je objednat i u S 600.
Avatar - CHerokee
10. 1. 2014 16:48
Re: S600
V Centre of Excelence udělají na přání cokoliv, i ty keramiky a ktomuto vozu bych je taky chtěl.
10. 1. 2014 13:28
Re: S600
Asi se nenajde zákazník M-B S 600, který by s ní chtěl jezdit tak, aby ty keramické brzdy skutečně potřeboval. Od toho je verze AMG...
Avatar - Deathstar
10. 1. 2014 13:27
Re: S600
AMG má dneska skoro každá řada MB,takže určitě poptávka je.

Jinak největší sportovní smysl u Ska má podle mě S63 4x4 s keramikou,max rychlostí 300kmh,i ten motor je lehší než V12,a auto je opravdu reálně rychlejší než S600,bez ohledu na silnici a počasí..

S65 je spíš takový top nabídky,top cena,top motor,ta síla je fakt brutální(1000Nm),není ale skoro o nic rychlejší než S63,navíc má omezovač rychlosti a pohon jen na zadek
..
Je to ale i takovej symbolickej fakáč downsizingu,ekologii a zmenšujícím se motorům a už jen proto má smysl :-)

Jinak S63,i S65 jsou vevnitř neslyšitelný,myslím,že laděný výfuk klid na palubě neruší(navíc se dá hlasitost omezit),ale kdo chce nebýt slyšet ani zvenku,tak pro něj je S 600
10. 1. 2014 14:23
Re: S600
Pořád máš 65 AMG. Jen teď mají stejný objem. Ale výkon mohou mít stejný jen těžko, to je snad pochopitelné. ;-)