Bílá verze se mi nelíbí, na fotkách vypadá lacině, resp. neprémiově, hlavně když to porovnám s RR Dawn, nepřispívá tomu ani červený interiér, který se tluče s přemírou displejů před řidičem. Což ale platí i pro druhou verzi :no:
ale tohle má být opravdu ten automobilový vrchol? Eskupé je zvenku pěkné auto, kabriem to neskazili, ale ty vnitřky, pořád čtu nadšené hýkání nad současnými MB interiéry, ale mě to prostě nesedí, ty displeje jsou tam jak pěst na oko, všechno sice obšité kůží, ale s těmi růz. rozházenými doplňky hliníku, chrom rámečky, plochami lesklého plastu... celkový dojem není lux. opulence, ale spíš opulentní kýč.
Interiér v této třídě je budoucnost. Člověk si sedá do velmi příjemného sci-fi luxusu. Nejsou tam displeje - ale to celé je jeden dlouhý displej, který navíc z různých míst ve voze ukazuje třeba něco jiného.
Co se týká materiálů - různá dřeva, kůží, karbonů, hliníků atp. to si vybere a namíchá opravdu každý, ne vždy sice vkusně, ale možnosti jsou široké.
Fakt jsi v tom někdy seděl? "...ale to celé je jeden dlouhý displej..." Ty displeje jsou dva. Jsou velké, ale grafika je nesourodá, ten zobrazující přístroje je vyloženě jako omalovánky. A zobrazování typu "dual displej" je v těchto třídách poměrně běžná věc.
Nepodepisu ti nahore vypsanou kritiku interieru S Klasse obecne, tak hruzne jak ty jej nevnimam, ale ty displaye jsou fakt zlo. Nepusobi to dobre, nepusobi to ani moderne, spis tak nejak "cinsky". Kdyby se v Cine nasla nejaka firma co se rozhodne obslehnout S Klasse tak prave takove budiky bych u ni cekal, takova prvoplanova snaha zaujmout, ktera ale ve vysledku pusobi levne a nepatricne, a to se k vlajkove lodi Mercedesu proste nehodi.
Ja mam obecne cervene interiery rad, preferuju teda kdyz jsou min cervene, klasicky treba jako v trojkovem bavoraku: cervena sedadla a polstrovani dveri, zbytek v cerne [odkaz] (takze tady v tom Sku je ta palubka v cervene zbytecne navic). Ale muj koment miril obecne na interier S-Klasse a ten je podle me OK (az na ty budiky), jen to chce lip vychytat barvu. A hodne jsem zvedav na srovnani s novou 7er.
Btw. ta nadmira cervene v tomto konkretnim aute mi furt prijde lepsi nez co s cervenou umi vycarovat Porsche
[odkaz]
Jo, ten je ostrý, ale ve skutečnosti je to stravitelnější. Ve sportovním autě i celkem přijatelné - klasické SL mělo také červený interiér. A v běžné nabídce mají i dvoubarevnou verzi (podle toho, jak se rozšířil nabídkou, bude asi oblíbený): [odkaz] Nicméně celočervený (nebo dvoubarevný černý-červený) interiér umí nejen Porsche, ale asi všechny značky v těchto a vyšších sférách, protože ti prostě udělají, co si řekneš. Jen asi půjde o klasickou a dostatečně oblíbenou volbu, když je tak dlouho v běžné nabídce.
Před hodinou jsem si prohlídl jeden speciální v S koupé 500 s interiérem za 350 000 (designo + Burmester® 3D) . Velmi velmi pěkné a luxusní.
Jinak s S 500 jsem najel přes 500 km, co se týká cestování v tomto interiéru na dlouhé trasy, tak to nemá chybu. Chlapci, to musíte vidět v akci - velikost, grafika...parádní. A díky Splitview si tam spolujezdec pouští co on chce a neruší vás.
Hm, škoda, že sis těch dvou displejů za 500 km nevšiml, byly by ty tvoje řeči věrohodnější. >:D Můj dva roky starý test eska si můžeš přečíst "v akci" na blogu, chlapče. ;-)
V čem byl speciální? Ještě jsem snad S Coupé bez designo čalounění (Exklusiv paketu) neviděl a i levnější Burmester ti dá ty pěkné mřížky (ano, reproduktorů budeš mít téměř polovinu).
Splitview/ dualview/ ... je na trhu snad přes deset let, ale nikdy mě to nezajímalo, protože bavení spolujezdce není má starost. Když tě to tak zaujalo, mám dotaz, vzhledem k nedávné diskuzi o nedokonalostech infotainmentů MB. Mohu poslouchat hudbu přes audio systém, zatímco se spolujezdec dívá, na co se chce dívat, a poslouchá případný zvuk přes sluchátka?
Jistě, auto je komplex, a esko má kvality, které nejlépe odpovídají požadavkům zákazníků dané třídy, aspoň zatím. To ale neznamená, že je ve všem objektivně špičkové, zrovna to provedení displejů není nic extra.
z toho článku podľa mňa nevyplýva o aké problémy išlo a rozhodne som nenadobudol pocit že šiel "do kytek". Naviac nevidím problém u MB ako takého, skôr u miestneho dealera. A že podobných prípadov u rôznych značiek nájdeš po svete dosť ti asi tiež nemusím vysvetľovať.