Mercedes-Benz S - první informace o faceliftu

Mercedes-Benz S - první informace o faceliftu

 
 

Aby Mercedes-Benz udržel konkurenceschopnost své luxusní řady S na té nejvyšší úrovni, uvede na trh letos na podzim její inovovanou verzi.

Kosmetické změny viditelné zvenčí se omezí na několik drobností, které mají vylepšit vzhled vozu a dodat mu ještě více šarmu. Vůz tedy dostane inovované světlomety, změněné spoilery a nový design kol.

V interiéru pak zákazníci naleznou větší obrazovku navigačního systému a kvalitnější materiály. Celkově se vzhled interiéru přiblíží tomu, který má Maybach.

Mnohem výraznější jsou ovšem změny v použité technice a motorech. V nabídce budou například nově sedadla s plynulým přifukováním opěrek podle příčného zrychlení, která známe z třídy E. Světovou novinkou bude inteligentní crash-management systém, který pomocí senzorů z ESP a ABS rozpozná blížící se kolizi a připraví se na náraz ještě předtím, než skutečně nastane. Přitahovač pásů tak již před nárazem zajistí optimalizaci polohy cestujícího a inteligentní airbag se nafoukne v závislosti na síle nárazu a váze cestujícího.

Výraznou novinkou, která se doposud v třídě S nikdy neobjevila, je možnost si za tučný příplatek pořídit si pro šesti- a osmiválcové modely vyspělý systém pohonu všech kol 4 MATIC. Mercedes nejvyšší řady je tak dobře vybaven i na souboj s novým Audi A8.

Nejvýraznějšího osvěžení se bezesporu dostane nabídce motorů. Známý 3.2 V6 povyroste na 3.7 V6, tudíž výkon vzroste na 245k (180 kW) namísto dosavadních 224k (163kW). Točivý moment stoupne z 315 Nm na slušných 350 Nm při 3000 ot/min. Dieselový šestiválec z S320 CDI dostane nejnovější vývojový stupeň technologie Common Rail a jeho výkon se dostane až na 204 k (dříve 197k) a točivý moment dosáhne drtivých 500 Nm při 1800 ot/min (dříve 470 Nm).

Pro ostré nátury má Mercedes třídy S v rukávu hned dvě esa. Model S 55 AMG sice nezmění název, ale motor bude zcela nový. Osmiválec s objemem 5,5 litru dostane kompresor, což jeho výkon ve vyladění pro řadu S vyžene až na 500 k (368 kW) a točivý moment na 700 Nm při 2750 ot/min. Stejný motor se používá již dnes v modelu SL 55 AMG, kde je ovšem vyladěn „pouze“ na 476k.

Pověstnou třešničkou na dortu je nový S600. Tento špičkový model dostane agregát převzatý z modelu Maybach. Jedná se o masivní 5.5 V12 vybavený dvojitým turbodmychadlem, který dává výkon rovných 500 k (368kW) a točivý moment neuvěřitelných 800 Nm při 1800 (!) ot/min. Takový motor potom katapultuje těžkou limuzínu z 0 na 100 km/h za 4,8 s(!)

Spolupracujeme s TipCars.com
Kyjev chce omezit používání ruštiny v televizi, zavádí jazykové kvóty Kyjev chce omezit používání ruštiny v televizi, zavádí jazykové kvóty

Ukrajinský parlament dnes přijal zákon, podle kterého…

Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma

Oborová zdravotní pojišťovna začala podporovat…

Komentář Martina Lobotky: Rozpočet 2018 aneb Jiný rok, stejný marasmus. Takhle se firma neřídí Komentář Martina Lobotky: Rozpočet 2018 aneb Jiný rok, stejný marasmus. Takhle se firma neřídí

Známe první obrysy rozpočtu na rok 2018, přičemž se žádná…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte… 25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte…

Letos tomu je 50 let, kdy se Giorgetto Giugiaro rozhodl…

 




Mercedes-Benz třídy S: kupé a pohon 4x4 příští rok Mercedes-Benz třídy S: kupé a pohon 4x4 příští rok

Od září Mercedes-Benz prodává novou třídu S. Zákazníci se…

Mercedes-Benz S: nový osmiválec pro S500 Mercedes-Benz S: nový osmiválec pro S500

Inovované nebo nové motory spalující benzín resp. naftu…

 



 
Závodní „Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

„Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

Dnes 18:50

Speciál pro slavný americký závod do vrchu Pikes Peak sice vypadá jako Ford Focus, avšak techniku má odjinud. Víte, odkud?




Blesk.cz

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí druhého potomka

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí…

Ta to má opravdu za pár. Na udílení cen Anděl 2016 se ukázala zpěvačka Klára Vytisková (31), která je podruhé…

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací: Hrozí to už brzy

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací:…

Česku hrozí, že po roce 2020 přijde o bezplatný pozemní příjem televizního vysílání. Stane se tak, pokud…

 

iSport.cz

Rekord po 29 letech! V Turnově zářil dálkař Juška a vrhači

Rekord po 29 letech! V Turnově zářil dálkař Juška a vrhači

Po dlouhých 29 letech padl národní rekord ve skoku do dálky. Radek Juška skočil na Memoriálu Ludvíka Daňka…

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány. Stramaccioni je zajímavý tah

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány.…

Fotbalová Sparta projde během letní přestávky velkými změnami. Kádru se ujme italský kouč Andrea Stramaccioni a…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…