Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S - první informace o faceliftu

Aby Mercedes-Benz udržel konkurenceschopnost své luxusní řady S na té nejvyšší úrovni, uvede na trh letos na podzim její inovovanou verzi.
Zpět na článek
1. 8. 2002 19:54
neregistrovaný "cuisine"
1. 8. 2002 20:52
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
1. 8. 2002 22:39
neregistrovaný "THERES"
2. 8. 2002 08:24
neregistrovaný "merc"
2. 8. 2002 16:49
anonym
2. 8. 2002 02:00
neregistrovaný "carlos"
2. 8. 2002 08:23
neregistrovaný "merc"
2. 8. 2002 12:56
anonym
3. 8. 2002 02:06
neregistrovaný "Kubo"
5. 8. 2002 08:14
neregistrovaný "merc"
6. 8. 2002 22:09
neregistrovaný "kubo"
8. 8. 2002 10:08
neregistrovaný "merc"
15. 8. 2002 03:29
neregistrovaný "CARLSSON"
19. 9. 2002 22:01
anonym
25. 9. 2002 00:05
neregistrovaný "meda"
2. 10. 2002 22:32
neregistrovaný "john"
neregistrovaný "cuisine"
1. 8. 2002 19:54
a co takhle V12 CDI???
A náhodou dvanáctiválcový vznětový motor nebude??? Když už VW má ve Phaetonu a Touaregu V10 TDI....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
1. 8. 2002 20:52
Re: a co takhle V12 CDI???
Uvidíme jak Mercedes zareaguje...
neregistrovaný "THERES"
1. 8. 2002 22:39
Re: a co takhle V12 CDI???
Takový motor by zřejmě trhal převodovky a diferenciály :)) Ledaže by použili převodovku z nějakého nákladního Mercedesu..:)
neregistrovaný "merc"
2. 8. 2002 08:24
Re: a co takhle V12 CDI???
V12CDI by byl enormne tezky automobil.
anonym
2. 8. 2002 16:49
Re: a co takhle V12 CDI???
az taky tazky by nebol ale ta prevodovka by bol velmi velky problem
neregistrovaný "carlos"
2. 8. 2002 02:00
raketa
to bude narez!!!!! moc VELKEJ.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
2. 8. 2002 08:23
bez titulku
vykon u SL55AMG je jiz take 500PS. Nejvyraznejsi ovsem bude prubezne zrychleni, kdyz si vezmete, ze Maybach62 zrychli ze 60 na 120 za 6,5 s, tak tohle bude jeste mnohem rychlejsi. A to jeste v Parizi prijde novy E55AMG, jen nevim jestli z 476 ci 500 PS, ale dynamicky na tom ma byt jeste lepe nez SL55AMG. Jen nechapu proc sem jeste nedaly detailni informace o Maybachu. Na zahranicnich serverech uz byli k videni desitky fotek a vsechny informace a tady jeste nic. Je zajimave, ze velky Maybach zrychli na sto za 5,4 a to vazi pres 3 tuny. O tom motoru V12CDI. Nemyslim, ze by si na sebe dokazal vydelat. Nekde jsem ale cetl, ze AMG dela na V10CDI. VW na phaetonu prodela neuveritelne penize. Kouknete se do statistik prodeju v Nemecku a zjistite, ze zatimco se proda nejakych 150 phaetonu mesicne tak se proda nekolik tisic S-classe.
Rozbalit vlákno
1
anonym
2. 8. 2002 12:56
Re: bez titulku
VW ví, že na tom prodělá, ale cesta do nejvyšší třídy musí vést pro takovou automobilku tudy...
neregistrovaný "Kubo"
3. 8. 2002 02:06
naco S55AMG
Naco bude vobec S 55AMG ked bude mat rovnaky vykon ako S600, a pritom nizsi tocivy moment. Myslel som si, ze AMG robi spickove verzie pre konkretny modelovy rad, ale s Skom im to nejako nejde. Aj predchadzajuc testy S63AMG vraj nedopadli najlepsie, lebo dynamika auta nebola skoro vobec lepsia ako klasickej S600 (este s 5,7 V12). Ak by ale prisla AMG s V10 alebo V12 CDI, to by bol uz iny kanon. A vobec by nemusel byt takyto motor pritazky pre taketo velke auto. S prevodovkou by sa museli technici mercedesu pohrat ako od VW, ale asi to je mozne, ked VW zvladol preniest 750 Nm na kolesa z ich V10 5,0 TDi.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "merc"
5. 8. 2002 08:14
Re: naco S55AMG
v tom neni problem. Technici MB dokazali prenest 900NM v Maybachu. Problem by byl v hmotnosti. Dieselove motory jsou daleko tezsi nez benzinove. Navic jeho cena by byla vyssi nez cena S600 a asi by se nenaslo dost lidi aby si to koupili. To spis AMG prevrta 4,0 CDI na 5,0 CDI.
Minuly model S600 mel take temer stejny vykon jako S55. Navic predpokladam, ze S55 bude daleko cenove prijatelnejsi narozdil od noveho S600.
neregistrovaný "kubo"
6. 8. 2002 22:09
Re: naco S55AMG
S 55 AMG bolo aj doteraz nanic a preto prislo AMG s S63 AMG so 6,3 l motorom vykonu (asi) 444 k. Nemecke auto, motor a sport porovnavalo S600 (5,7l a 367k) s S63AMG a zistili ze skoro ziaden rozdiel v dynamike. A preto aj od tohto asi AMG upustil. A okrem toho u modelov C, E, ML, SLK a CLK (vraj uz aj C sportcoupe) tvori AMG vzdy spicku takze preco byteraz mala u S triedy tvorit lacnejsiu verziu od S600? Akosi sa mi to nezda, straca sa tu filozofia AMG modelov. Co sa tyka V12 CDI tak sa uz robia aj s hlinikovým blokom a hlavou valca takze by nemusel byt az taky tazky. A na take auto to predsa musia technici vyriesit a trosku sa pohrat s hmotnostou. Inac pripravovane E 400 CDI nebude tazky motor?
neregistrovaný "merc"
8. 8. 2002 10:08
Re: naco S55AMG
AMG od S63 neupustil. Je ale priserne drahe. Stoji temer 150,000 euro coz je vice nez nova S600 a S55, ktere maji mnohem vetsi vykon. Takze od toho upusti ted. Rozdil v dynamice byl 0,4s z 0 na 100km/h.
neregistrovaný "CARLSSON"
15. 8. 2002 03:29
BEZKONKURENCE
JAKO VZDY NA VRCHOLU AUTOMOBILISMU.NEMA KONKURENCI. JSEM DO TY KARY H O T O V E J.C H C I T O MMMMOOOOCCCCCC.
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 9. 2002 22:01
bez titulku
je to parada.abych zacal setrit.nebo zustanu u toho slintani!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "meda"
25. 9. 2002 00:05
nemusi drzet krok
nevim kdo ma drzet krok.ale vim kdo je na spicce.MERCEDES.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "john"
2. 10. 2002 22:32
Re: nemusi drzet krok
rozhodne musim souhlasit!!!!mercedes udava smer! mercedes je proste nejlepsi a jeste kdyz se do nej pustej chlapici od AMG, nebo od Carlsonu....no je to bomba!!!!jenom to mit v garazi---to uz je horsi..