Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S Pullman bude stát minimálně 5,1 milionu korun

Mercedes-Benz před časem pohřbil značku Maybach, konkurentem prestižních výrobců z Británie bude superluxusní S-Klasse Pullmnan.
Zpět na článek
13. 9. 2013 03:37
Avatar - 3_diamanty
12. 9. 2013 14:34
5,1 miliona za predlzene S-ko?
tak to uz radsej 5,7 miliona za Ghosta ;-) a mam autmobilovy olymp tohto sveta

[odkaz]

vedla toho krala vyzera pullman ako chudobny pribuzny navyse je bez emocii a charizmy.... ten cenovy rozdiel za rolls uz nie je velky.... urcite by som si doplatil za RR

povedzme si uprimne... ziadny mercedes nespravi navonok taku sluzbicku zakaznikovi ako rolls -- ved preto aj maybach skoncil tak ako skoncil ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - boost.
12. 9. 2013 16:23
Re: 5,1 miliona za predlzene S-ko?
Ty už víš, jak bude Pullman vypadat?
Avatar - Johny.Rico
12. 9. 2013 18:45
Re: 5,1 miliona za predlzene S-ko?
Nic to nemění na tom to, že bych si vzal Ghostíka, ani bych nemrkl ;-)
Avatar - guze
12. 9. 2013 18:51
Re: 5,1 miliona za predlzene S-ko?
Pořádný Rolls je až Phantom a další jeho deriváty, tohle je jen převlečená 7 od BMW a jak to řekl Clarkson, majitelé Phantoma na tebe budou koukat jako na člověka který nemá na Phantoma, takže radši Sko Pullmana, který si na nic nehraje, než 7 se Spirit of Ecstasy....nicméně tim nechci říct, že je Ghost nějakej podřadnej sh*it, ostatně tyhle auta se pohybují mimo naší sféru, takže my o tom můžem leda debatovat... :-)
Avatar - CHerokee
12. 9. 2013 19:26
Re: 5,1 miliona za predlzene S-ko?
Hezky řečeno. :yes:
Avatar - guze
12. 9. 2013 19:35
Re: 5,1 miliona za predlzene S-ko?
:-)
Avatar - vabis
12. 9. 2013 20:05
<b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Když je běžný sedan 2-4 mega, tak cena odpovídá.

Ghost je měkčí, vyšší, širší, víc korábovější. Pulmann líp sedí, má lepší handling a grip a vzadu je pojízdná kancelář. Záleží co každému líp vyhovuje. Ghost je víc hrad, X222 víc auto.

guze: Bentley Continental je zas převlečený VW Phaeton doplněný o turbo, si nepomůžeš. ...Motoricky a systému aj jo, ale stavba je hodně odlišná neboj.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
13. 9. 2013 03:37
Re: Re:
Bentley do této společnosti, ať jsou to klidně výborná, luxusní auta "nezahrnuji", je tam na mě až moc koncernu VW a toto spojení mně moc nejde dohromady, ačkoliv proti těm vozům nic nemám.... když srovnám interiěr/exteriér z fotek (do Frankfurtu jedu až v pátek) s klasickým Skem, tak mně přijde o dost "echt" ten Skovej než Bentley či Ghost...
Avatar - HitmanPB
12. 9. 2013 23:17
Mercedes má smolu
že najhonosnejšie značky luxusného segmentu sú už bohužiaľ obsadené.
Doteraz velebím koncern VW za to, že prenechal Rolls Royce BMW.
RR a Bentley má zásadnú výhodu v tom, že autá sa kontinuále vyrábali a tak ich môžu zákazníci považovať za originály, aj keď sa ďaľšie modely robili pod iným majiteľom a tak ľahšie znášali fakt, že sa pri vývoji použilo niečo od vlastníckej firmy.
Maybach nemal z čoho čerpať a musel zobrať platformu od Mercedesu.
VW reinkarnovalo Bugatti iba a základe toho, že stvorili Veyron s parametrami zľahčene poviem "nadauta", ktorý je výkladnou skriňou koncernu a stálo ich to nemalé finančné prostriedky. Ale iba vďaka tomu aké parametre (myslím to globálne - výkon vs.luxus) Veyron má, zákazníci toto auto prijali.
Myslím, že ďaľší osud Bugatti pôjde do útlmu, lebo latka je nastavená tak vysoko, že VW už nepôjde do vývoja ešte brutálnejšieho auta. Jediná možnosť je, že by šli do super luxusu, ale tým by vlastne podpílili konár pod Bentley.
Maybach, Pullman - staré značky, ktoré nelákajú - a pokiaľ je to ako v prípade Maybachu okorenené vyslovene hnusným designom, skaza je dokonaná.
Pullman je a bude a stále iba Mercedes, ktorý je v tejto lige vlastne auto pre socky (podobne ako Audi a BMW). Myslím, že to dopadne ako pokus VW s Phaetonom o kategóriu nižšie.

P.S. Vlastne je ešte jedna superluxusná značka z minulosti, ktorá by stála za reinkarnáciu a má zvuk - Hispano Suiza...
V jednom sa vozil aj Tomáš Garrigue Masaryk ;-)
Rozbalit vlákno
6
12. 9. 2013 23:40
Re: Mercedes má smolu
Pullman se přerušovaně vyrábí od 60. let (velká díra byla v 80. letech v době 126, ale každá další generace S měla Pullman). Vyráběl se i vedle Maybachu. Jen to bylo auto pro pár vyvolených, stálo násobky toho co Phantom, bylo ještě nad Maybachem. U končícího jsi mohl počítat tak s 35 miliony. Fantazii se meze nekladou, stropem je jen tvé konto. :-)
Avatar - HitmanPB
12. 9. 2013 23:45
Re: Mercedes má smolu
Áno, ale stále je to "iba" Mercedes...
13. 9. 2013 00:18
Re: Mercedes má smolu
"jen" >:D Přesto za ně a Maybachy zákazníci utráceli zdaleka nejvíc. Mnohem více než za Rolls Royce. Je skupina lidí, které takové auto vyhovuje. A Pullman neprodávali každému, kdo si o něj řekl. Nehledě na to, kolik měl peněz. Jsem zvědavý, co udělají s tím novým, když si ho může koupit i plebs. :-)
Avatar - HitmanPB
13. 9. 2013 11:41
Re: Mercedes má smolu
>:D

Utrácali, ale nie v dostatočnom množstve, preto značka skončila. Prvotným cieľom Mercedesu bolo minimálne silne konkurovať Rollsu. V tomto segmente panuje dosť silný konzervativizmus a je tu veľmi ťažko sa presadiť. Podobné je to aj v triede lux limuzín (A8, 7er, S, Lexus, Phaeton...). Lexus sa snaží, ale nie je to ono - zabíja ho slabá kustomizácia, Phaeton je jednoducho prepadák.
Jedna vec je uvažovať nad kúpou spôsobom "já bych", úplne inak sa uvažuje pri reálnej kúpe.
Pokiaľ si niekto Maybach alebo Pullmana kúpil z vlastného presvedčenia a pocitu k značke, nedá sa tomu nič vytknúť, je to jeho slobodná voľba.
Ak si takéto auto kúpi niekto s cieľom silou mocou sa zviditeľniť a nadradiť, tak z neho veľa ľudí na zadok nespadne a už minimálne nie takí, ktorí vlastnia napr. Rolls.
Prečo? Lebo tí čo majú na Rolls, majú aj na Maybach alebo Pullman ;-)

Mercedes chce v prvom rade predávať a preto jedinou možnosťou je ho ponúkať - aspoň na určitú dobu - aj pre "plebs" :-)
13. 9. 2013 11:58
Re: Mercedes má smolu
Udělali chybu v tom, že auto postavili pro provoz s řidičem. A předpokládali, že to budou prodávat jak housky na krámě. Cílové skupině se líbilo. Jen není tak velká, jak si mysleli. To nebyla chyba auta, ale vedení. A tihle lidé si klidně koupí na skřipec natáhnuté S. Nešlo o značku, byla to nenápadná, velmi pohodlná kancelář na kolech. V tom se liší od Rollse. A proto jsem ho měl radši. Ne každý se chce/ může zviditelnit.

Hlavně mě zajímá, jestli Pullmanu zůstane šest sedadel. To ho dělalo výjimečným. Nebo jestli ho pro širší zaměření zmenší. Dříve se mluvilo myslím o čtyřech délkách sedanu. Teď měli pět, tři S a dva Maybachy. Je možné, že nejvyšší verze bude jen na zakázku a oficiálně ji nenabídnou.
25. 10. 2013 15:48
Re: Mercedes má smolu
Stále je to jen mercedes...evidentně jsi v tom nikdy neseděl a nejel vid)) >:D
Avatar - jozephko
13. 9. 2013 08:56
Tie meďáky sú stále lacnejšie
Pred 20 rokmi stál "obyčajný" 6 litrový Mamut V12 šesť miliónov Kč. Takže luxusné mercedesy sú vlastne stále lacnejšie a lacnejšie >:-[]
Rozbalit vlákno
0