Jsou to jen spekulace. Navíc SLK s 911 jsou nejprodávanějšími sportovními vozy. Ale byla by to velká škoda - koncepce SLK je poměrně unikátní a v našich podmínkách z mnoha pohledů ideální. Perfektní auto na radost a relax. Navíc rarita - stále nabízí atmosférický 6 a 8válec.
Neviem aku koncepciu myslis, ale prve taketo novodobe auto bola Mazda MX-5. Akurat ze nema pevnu sklapaciu strechu, ale zabavna je ovela viac nez SLK (ak neratame absolutnu rychlost).
Dinare řekni mi jiný konkurenční vůz s touto střechou a atmosférickým 6 nebo 8 válcem ;-). Leda tak zase Mercedes - SL, který je ale jinde a navíc nemá atmosférický motor.
Myslím si ze je to jinak. U MB proste tt vidí jako auto níže nez slk (což samozřejmě u Audi vidí jinak, ale prvni tt bylo na platformě Golfa, ze). A tak Proste udělají kabriolet/roadster na platformě cla a postavi ho proti tt, slk pojede dal jako slc vč. Zadního pohonu.
Za prvni dva mesice tohoto roku je TT v prodejich jasne pred SLK. Navic prvni roadstery se na silnici objevuji az ted v dubnu. Na druhou stranu stoji o neco mene nez SLK...
sam dobre vies, ze vzdy je to o tom, co je nove - co je viac in ;-)
Par rokov nazad bolo tiez TT pred SLK-ckom - ked bolo o cosi novsie ;-)
Podobne je to hadam vo vsetkych triedach v konkurencnej D3, okrem teda S-klassy, ktora dokaze dominovat aj nie najmladsia ;-)
Problém není ve výroba vs. prodej (když už, tak registrace), ale v evropské (a to ještě zřejmě ne komplet, stejné číslo je na left-lane a bude to EU+EFTA) vs. celosvětové. Mohl bych se podívat, jaké byly dodávky TT v loňském roce, ale to bych musel vytáhnout kompletní výroční zprávu a to se mi nechce.