Právě v den, kdy byly zveřejněny první informace o BMW 6 Coupé, klasický rival Mercedes-Benz přebil bavorskou novinku a strhává pozornost světové motoristické veřejnosti na své superauto, schopné zrychlit na 100 km/h za 3,9 s.
Tak tohle je kára number one. Nejlepší je ten boční profil, ta neuvěřitelně dlouhá linie přídě vozu, to je super. Design je kombinace retro stylu i scifi, z čelního pohledu je auto pořádně agresivní. Už se těším na srovnávačky třeba s Murcielagem nebo Porsche GT.
Super design.... Nemam moc rad mercedes, jsem Alfista a v F1 fandim Ferrari ale tohle je teda ultraskvost... Nekdo se nebal popustit uydu svoji fantazii. Fakt bomba. Akorat trosicku draha... Asi si ho nekoupim... Mozna snad na leasing....
Mercedes nie je zrovna moja krvná skupina, ale designovo ide poslednými modelmi tým správnym smerom ( E,CLK, SL ) a poráža v tom Audi ( ktoré designovo stagnuje-vid minimálny rozdiel medzi A3 I. a A3 II.) a aj BMW .( ktorého posledné generácie radov 7 a 5 nevedia, kam smerujú). SLR napriek brutálnemu výkonu nebude mocť konkurovať Murcielagu ani Ferrari Enzo, ale je to jednoducho designová a technická bomba. Konečne M-B zužitkúva svoje úspechy v F1.
tak chlapce to se pletes. Mucrielago nebude moci SLR konkurovat a ne naopak. Je to totiz jediny supersport dneska s kterym se da jezdit kazdodenne a tim se vyrazne odlisuje od tech ostatnich.
Kde jsi vycetl ten rozdil? Myslim odkud mas to, ze s Murcielagem se neda jezdit kazdodenne a s timhle jo ... ? Netvrdim, ze to tak neni, ale o tomhle tedy nevim nic. (A to bych rekl, ze jsem o Murcielagu precetl vetsinu toho, co u nas v casakach i na webu vyslo + par clanku z nekolika webu zahranicnich) ... Takze bud jsem nepozorny ctenar, nebo neco vsichni zamlceli, nebo ... ehm? :o))
súhlasím s tvojim názorom, určite je SLR jedno z najlepších áut súčastnosti, ale nezhodujem sa s argumentom, ktorý si uviedol...superšport má byť superšport a nie pracovný nástroj s ktorým sa ráno v zácpe budeš 30km/h terigať do práce.
by my opinion McLaren a Mercedes zuzitkovali vlastnosti z F1 vcetne povrchu silnic, takze na nasich "krasnejch" silnicich budete lovit turbiny (nebo jaky to ma kola) ve skarpe
(anebo se mejlim)
Myslím, že rychlostně nebude stíhat spíš Lambo. V testu se SL 55AMG dostalo na 300 km/h rychleji než Murcielago a to si vem, že SL má 500 koní na 1900 kg váhy, SLR má přes 600 koní na 1,6 t. Odhaduji, že pružné zrychlení SLR bude fantastické
Taky bych rekl, ze vykonove se Lambo nechytne.
Ale co se vzhledu tyce (a nejspis budu vycnivat), povazuju vzhled SLR sice za exkluzivni, nikoli vsak dokonaly (podobne nahlizim na Enzo nebo Veyrona - SLR se mi ale libi precijenom o hodne vic) ... Nesedi mi na nem ten "nos" - ta cast, jejiz "vrchol" tvori znak.
Nedavno jsem cetl v anglickem automobilovem magazinu o testu, ktereho se zucastnilo asi 12 aut vcetne Lamba, byl tam i ten renault clio s tri litrem a jine predelane auta na sportaky. Predmetem testu bylo dojet z mista A do mista B. Nejhorsi vypadavaly (test trval nekolik dni a mel nekolik jezdcu) No a Lambo vypadlo spolu s asi 4 vozy jako prvni. Melo sice jako druhy nejvyssi vykon zrychleni atd atd. Ale na te silnici byl nepouzitelny. PS. vyhralo Porsche. Myslim ze kdyby tam meli i toho merdcedesa tak by to byl velice zajimavy souboj. (Ale nejspis by opet vyhralo Porsche kvuli podvozku)
som síce fanda BMW a sám jedno malé vlastním, ale ako to v poslednej dobe kurvia s tým designom, tak to asi rieši moju odvekú dilemu medzi vrtulou a trojcípou hviezdou :-))....mercedes je proste lepší a na 5kovom rade BMW skrachuje...kto by také škaredé auto chcel
mám rád Mercedesy a líbí se mi jejich současný styl.Ale spára mezi předním blatníkem a dveřmi je nejen nehezká ale na první pohled nelícuje. Jako po bouračce. Ale asi jde o předprodukční model.takže na autosalonu to snad bude ono.
Tohle snad ani nepotřebuje komentář, prostě absolutní bomba a nejlepší auto na světě! Konečně někdo ukázal, že je lepší než Ferrari!!! Ted' ještě ty šmejdy dostaňte ve Formuli 1. Prostě jedině McLaren Mercedes!!!!!!
Trochu upresním Lukas. Ak za najlepšie považujeme najrýchlejšie (trochu zjednodušene), potom stále zostáva starý dobrý McLaren F1 na čele. Všetko ostatné, vrátane tohoto skvostu je druhá liga.
Hypoteticky, bolo by veľmi zaujímavé postupovať v tomto stroji max.speedom-340 km/hod a popri Tebe prebehne iný stroj zhruba 10 rokov starý 398 km/hod. Rozdiel by bol frustrujúci. Ako keď stojíš a okolo prejde auto 60 km/hod. Aby som upokojil majiteľov BMW, túto strojovňu, čo má top speed 398 km/hod poháňa 12 valcový BMW. To sú veci.
a to s tou maximálkou si sebral kde? Sériovej McLaren F1 má top speed 371 km/h a s omezovačem posunutým o 1000 otáček nahoru je to 386 km/h!!!!
A co se SLR týče nikdy nebude lepší než Enzo! Je to totiš GéTéčko zatím co Enzo je nejčistčí supersport!!!!
Jo, vzhledove je to moc hezky, ale porad nevim v cem je to lepsi nez ferrari. Enzo ma mnohem lepsi parametry. Navic je nesmysl srovnavat vykon preplnovaneho motoru s atmosferou. A take je to na kategorii supersport prilis tezke.Odhaduju ze to bude bez veskere elektroniky tezko ovladatelne.No, hodne o tom nasvedcuje uz ten automat. Je to jen takovy luxusni hodne rychly auto na dalnice, ostatne jako vsechny mercedesy, AMG nevyjimaje.
To je fakt perla - hrbata 6 od BMW to muze zabalit. Sice to neni primej konkurent SLR, to spis CL, ale kazdopadne jevidet, kdo umi navrhovat auta a kdo je * z Ameriky.
Tak si pozri napiklad Jaguare Napriklad XKR Coupe .... ked som ho videl nazivo, pochopil som, ze som este krajsie a oku lahodnejsie auto v zivote nevidel ... aj take 911 bolo iba sedym odvarom ...
Super auto, rychle, krasne a technicky temer dokonale. Je tu vsak jeste jeden silny hrac, totiz Bugatti Veyron. 16 valcu, 8 litru, 4 turba, 1001 koni, 1250 Nm, 0-100 za 2,9 s, 0-300 za 14 s maximalka vice nez 400 km/h. Co vic si prat? Snad jen priznivejsi cenu, kterou 30 000 000 Kc tedy rozhodne neni. I kdyz ... :-)
ye this is the best Mercedes ever and it have won a price for the beautifull car ever the engine have 618 but i have hurt that brabus the Mc Laren mercedes slr is tuning and that engine is 725 horsepower and is 0/100 in 3.3 sec and 8.2 sec to 200 and topspeed 390 it true and the car will be come soon and there will be come a mercedes sl 65 with 650 or 700 horsepower.
Mercedes nikdy nebude Ferrari. I kdyby se prece jen delal design u Italu, konecne slovo si nechaji Nemci a to bude rozhodujici. Prvotni ohromeni nad neneckymi vozy po chvilce sledovani zakonite opadne, protoze prevazuje kalkul nad smrncem a logikou proporci. Italska skola vzdy jde po podstate tvaru a pracuje s hmotou jako se socharskym materialem, kdezto auta jako Porsche, BMW, Audi atd jsou jen snahou vytvorit symbol. Nejdou do hloubky. Vzdycky me spis prisla smesna upocena snaha. Nejsem fanatickym zastancem vozu z jihu, zpracovani silne za nemeckymi vozy pokulhava, ale to nemeni nic na tom, ze italove maji narozdil od zbytku sveta nejvetsi jiskru....
***i to. Prva verze byla lepsi! Co sa tyka dveri, mriezky na boku za prednym kolesom, otvaranie dveri, predna maska, takisto zadna cast... Ten kto ma pozadia prvej verzie urcite suhlasi!
Kdybych ja,co by student,dával měsíčně 5000kč, což je kupodivu 60000 za rok,tak si to spočtěte,aby se to vyšouplo na těch zmiňovaných a celkem "přijatelných" 11 700 000,-!! HA! Jinak je tuten kočárek zcela bez komentáře. A také se celkem těšim na to, až uvidim tohoto 1600 kilového samečka,jak si to bude někde štrádovat a v něm bude sedět sotva 18 letá slečna, lakujíc si svoje krásné a prací nepoškozené nehtíčky.Ostatně jakožto běžný obrázek dnešní doby. Spravedlnost už prostě patří pouze do pohádek... Ale stejně se mi ten německej fešák moc moc líbí!!!!