Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autem roku 2011 v ČR je Mercedes-Benz SLS AMG

Na vítězném voze Mercedes-Benz SLS AMG odborná porota i veřejnost ocenily především jeho technickou vyspělost spojenou s emocemi.
Zpět na článek
19. 1. 2011 20:21
19. 1. 2011 22:06
19. 1. 2011 20:28
19. 1. 2011 22:03
20. 1. 2011 06:25
20. 1. 2011 17:05
20. 1. 2011 20:19
20. 1. 2011 10:25
neregistrovaný "Oplik1.3"
20. 1. 2011 12:52
neregistrovaný "Oplik1.3"
20. 1. 2011 08:37
20. 1. 2011 17:07
20. 1. 2011 17:49
20. 1. 2011 20:28
20. 1. 2011 20:21
20. 1. 2011 16:25
20. 1. 2011 19:30
neregistrovaný "Kajfik"
21. 1. 2011 01:36
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2011 19:45
tak oproti SR
je to pekelny rozdiel :-) u nas vyhrala Kia Sportage ktoru sice neskutocne zeriem ale ten medak je ina liga :yes:
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2011 22:11
Re: tak oproti SR
No, ona ta Sportage se mi taky velmi líbí a od prvních fotek jsem se na ní dost těšil a byl jsem na ní zvědavej, ale (objektivně) - letos Škoda nevyjela s žádnou novinkou a myslíš, že až třeba přijde ona škodovka v mezeře mezi Fabii a Oktávií, že by vyhrálo takovéhle auto?

Ale shodneme se, nádhera.....remcalové by asi chtěli Dustera (protože je nejlevnější - jediný pádný argument :-) ), zajímavé je, že v COTY byl Duster snad pátý a Sportage nebyla ani v užším výběru. Sice je to "jenom" hodně povedené menší SUV, ale čím je proti ní ten Duster tak vyjímečný, to nevím. Tahle naše anketa byla po letech prostě o "něčem", čistě o kráse a technice a zaplaťpánbůh za to.
19. 1. 2011 20:21
AUTO VESMÍRU
No, tak tohle v krajině střelců, jejichž peněženky jsou zavěšené proklatě nízko, to neprojde jen tak. Počítám, že první odmítavé petice začnou do jednotlivých redakcí automagazínů docházet hned časně zrána.

Ono nakonec aby to nedopadlo jako s tou památnou zprávou radia Jerevan - MB sice platí, ale ve významu Mladá Boleslav, "eS" je nutno jen jemně upravit na - Š a před LS je nutno vřadit číslovku... 105. Pak bych tomu věřil. Dokud si však na toho meďáka nesáhnu, nevěřím, že se tu karty obrací a že vskutku vstali noví autobojovníci.

Ať je to jak je to, berme výsledek jako dokonalý políček vyťatý především našim garážím. Ano, většina z nás ví, že se dá jezdit i v autě za doslovný zlomek pořizovací ceny vítěze. A i když na diskuzích se v zájmu udržení sociálního smíru přijala tripartitní uklidňující teze, že totiž to nejlepší auto na světě stojí zásadně v tvojí garáži, tak v předmětných mercedesovských souvislostech velmi tiše, obezřetně avšak poměrně rozhodně sděluji - nevěř všemu co sis dokázal o své garáži nalhat.

To SLS, to je tak dobrá kára, že si to místo vlastně ani nezaslouží. Neb co pak určit jako nejlepší auto vesmíru?..

Tak tedy všichni vztyk a s pohledem upřeným na obrázek shora zvolejme na povel - BRAVO MERCEDES-BENZ, BRAVO POROTA :yes:
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2011 21:28
Re: AUTO VESMÍRU
Je to jiz velmi dlouho, kde jsem cetl nejaky clanek o pruzkumu teto katagorie aut z byvalich post komunistickych zemi, a Cesko rozhodne vedlo v poctu prodanych vozu teto kategorie.

Jeste tam byla zminka, o vetsi narocnosti Ceskych zakazniku na techniku a specializaci.
Avatar - gld
19. 1. 2011 22:06
Re: AUTO VESMÍRU
Každý je náročný, ako mu to peňaženka dovolí..

btw s tou náročnosťou na techniku, klímu a elektrické okná má aj ceed v základe, či?
19. 1. 2011 22:17
Re: AUTO VESMÍRU
Auto vesmiru? 911 - co jineho...
Avatar - kosmonaut
19. 1. 2011 20:28
Zaslouženě
Je to nejhezčí vůz loňské sezony, ten musel vyhrát :yes: Pro příští rok tipuji Porsche 918RSR.
Jinak rozhodně volba srdcem :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2011 20:37
Velmi důstojný vítěz
Přestože si ho asi nekoupím, letos určitě ne, nemám jedinou negativní připomínku, dokonce i vysoká cena je pro takové auto plus. Mám radost, že alespoň v ČR vyhrálo auto a to velmi dobré auto.

Myslím, že jen málokterý fanoušek aut by sáhl raději po vítězi ankety COTY, kdyby dostal na vybranou. A to i kdyby si museli platit benzín.

Já mám jasno a jsem rád, že u nás ekoteroristé tahají zatím za kratší konec.

SLS je super a zaslouží si to. (pokud to není ten žlutý pokus.) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2011 20:47
Re: Velmi důstojný vítěz
:yes:
19. 1. 2011 22:03
Souhlas
Já mám taky radost, jako by to byla reakce na zpolitzované COTY - odpor ke všemu, co si "nemůžu" dovolit a hysterická oslava naopak toho, co je "levné" a !dostupné" všem ( o těch morálních podporách automobilkám v potížích) je ukázkou malosti a nivelizace, která je ve skutečnosti cestou do pekel.

Jinak nádherný auto - tohle je auto snů a ne třeba Duster - i když možná i sny o charaketru člověka vypovídají své...
Rozbalit vlákno
3
20. 1. 2011 06:25
Re: Souhlas
Berane stoprocentni souhlas, s tim se neda nesouhlasit! A hlavne s posledni myslenkou! Jo nasi sousede ze zapadu nas maji prectene dokonale,: " Ruce na volantu v Mercedesu a prd.. v hnoji!" ;-)
Jo na kazdem sprochu je pravdy trochu.
Jinak tento Mercek se mi libi ale bohuzel jinak me nechava naprosto chladnym, ale to je muj problem! P.S. Dustera bych nevolil! >:D
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2011 17:05
Re: Souhlas
Zajímalo by mne, co takové sny o charakteru člověka vypovídají... Třeba sny toho, kdo nechce výše uvedené auto. Hezké je, to ano (i když slabá místa by se taky našla), ale co dál?
20. 1. 2011 20:19
Re: Souhlas
Myslel jsem to tak, že člověk který dokáže snít o takovýmhle autě a alespoň si dokáže představit, jak by bylo super, kdyby se v něm vezl (ačkoliv na to nemá a hlavně ví, že nikdy mít nebude...) a dokáže se odpoutat od šest let staré Oktávie v garáži a řady jiných problémů a starostí všedního života je na tom nepoměrně líp a je určitě mnohem šťastnější, než člověk, který se užírá závistí a horečně s žaludkem plným žluči vymýšlí, proč je to auto nesmyslné, předražené, hnusné, nepraktické, německé a já nevím co ještě Za každou cenu se snaží svojí střízlivou a popravdě řečeno pro 99% všech lidí běžnou šedivou realitu srovnat s tím, co má a žije a neustále si dokazuje, že to málo, co má je to nejlepší a nejrozumnější a všechno ostatní je špatné, nekvalitní, zbytečné.....

Je to o místních diskuzích, kde jediným měřítkem je pro většinu diskutujícíh to co mají oni (to co mají druzí je....doplň si sám) a snaha hlavně samy sebe přesvědčit, že to co se líbí jim a co mají oni je to jediné správné, dobré a užitečné.

Vezmi si třeba zdejěší diskuze, kde řada lidí nadává, že Yeti je nanic a Duster je užasný - protože stojí dvěstě pade a ne čtyřista jako Yeti. Těch dvestě pade si dovedou ještě představit a těch čtyřista už ne. Ale místo aby si přiznali, že se nedá nic dělat, že Yeti je o něčem (trochu) jiném, stráví většinu času dokazováním, že co je nejlepší a neutilitárnější - je nejlepší. A takhle chápu vítězství měďáka. Koupí si ho tady pár lidí (myslím v republice), pro nás normální lidi jsou nedostupná i mnohem střízlivější a lacinější auta, ale to neznamená, že jenom to, co si mohu dovolit, je správné.

P.S.Proti Dusteru nic nemám, pro daný účel a za dané peníze to může být dobrá volba, ale nesnáším, když se tady začne jásat and fotkami, kde se Duster zaparkoval vedle Cayenna a hned se začalo odvozovat, že v těch autech zas až takový rozdíl není....jó Cayenne, to by bylo svězeníčko, někde na Riviéře a nebo v Norsku....
19. 1. 2011 22:28
Výsměch anketě!
Hezké auto... Ale jak tento vůz promluví do historie automobilismu to teda opravdu nevím :-O Moderní technika Mercedesu v retro kabátě! Nic revolučního,dokonce nic nového... Za pár let lidé zapomenou že tento vůz vůbec existoval a v hlavách nakonec zůstane jen legenda 300 SL.

Je pravda, že letos byl z možného výběru i jednooký králem, ale přesto se domnívám, že tady si "odborná porota" trochu "uletěla". :-) :no:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
20. 1. 2011 10:11
Re: Výsměch anketě!
Výsměch si zaslouží především malost tvé reakce..., na kterou většina lidí zapomene, ještě než jí vůbec dočte, naštěstí většina lidí podobně neuvažuje (viz i dikuse), takže tvé proroctví o zapomenutém SLS zůstane nenaplněno i ve tvém malém světě...
neregistrovaný "Oplik1.3"
20. 1. 2011 10:25
Re: Výsměch anketě!
jen si dovolil vyslovit svůj názor, názor jiný než má stádo a zato dostal od Tebe kartáč, ale není se čemu divit, tady je to normální ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2011 10:38
Re: Výsměch anketě!
A já jsem si zase dovolil vyjádřit k jeho názoru (slušně/nevulgárně) svůj názor..., tohle je diskuse, ne monolog...
Něco k tématu, Opliku, bys tam neměl, nebo tu jen tak supluješ admina? ;-)
20. 1. 2011 11:33
Re: Výsměch anketě!
Když se nad tím zpětně zamyslím, tak v mém případě má Xawier pravdu, jediný co se mi z této řady vždy jasně vybaví, je opravdu vždy jen 300SL. Asi to bude tím, že i můj svět je podle Vašeho malý...!? (také se mi vybavuje, že vždy, když Vám dojdou argumenty, každého, s kým nesdílíte názor, napadáte naprosto stejnou skladbou vět - pravda, teď jste vynechal tu "tvé příspěvky mě vždy pobaví"). :yes:
Avatar - white label
20. 1. 2011 12:40
Re: Výsměch anketě!
Když náhodou dojdou argumnety "Vám", označíte (přízemně) názorovou většinu lidí (na cokoli) za "stádo" (Oplik1.3)..., toho sis ještě nevšiml?
A když už si skončil u toho pobavení, tak mě pobavilo (podobně jako u Xawiera), jak se snažíš srovnat proslulost 300SL s touhle novinkou... prostě, když dojdou argumenty, musí se srovnávat i nesrovnatelné... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
20. 1. 2011 12:52
Re: Výsměch anketě!
vzhledem k tomu, jak se zde vedou diskuze, zesměšňování jiného názoru je norma , překlep je taková chyba, že dotyčnému by mělo být okamžitě odebráno právo dalších příspěvků.....děkuji, ale moc chuti vyjadřovat se k tématu nemám, .... :-)
Avatar - white label
20. 1. 2011 12:58
Re: Výsměch anketě!
No je to tu občas trošku "ostřejší", ale kdo se bojí, ať nechodí do lesa.
Kdo má obavu ze zesměšňování psaným textem, nebo dokonce z překlepu, toho zřejmě podobné diskuse neosloví... ;-)
20. 1. 2011 10:39
Re: Výsměch anketě!
Mě by právě v tom názoru zajímalo, kde, resp. jak porota letos "uletěla" a vzhledem k tomu, co té poslední větě předchází se nebudu divit, když se dostaneme k oné malosti, kterou zmiňuje white label.
Avatar - Subaru4ever
20. 1. 2011 11:43
Re: Výsměch anketě!
Tak na SLS AMG opravdu nikdy nezapomenu :-) . 300 SL sice vnímám jako legendu historie (a stojí i ve vitríně ve velikosti 1:24), ale jsem mladá generace a SLS AMG je pro mě legenda současnosti (a zůstane jí) :-) :yes: ... jak pravil GTI - Car of the Universe :yes:
20. 1. 2011 16:54
Re: Výsměch anketě!
Zdravím, to je sice pravda, ale upřímně, vybavíš si jaká auta vyhrála před dvěma a více lety? ;-). Myslíš si, že kdyby třeba vyhrála Kia, tak si na ni za pár let vzpomeneš? Ze všech nominovaných aut, si nejsnáš vzpomeneš právě na SLS :-)
20. 1. 2011 23:53
Re: Výsměch anketě!
Asi máš pravdu... Na moc těch "automobilů roku v ČR" si nevzpomenu... Je pravda, že většinou to vzhledem k vrozenému (a dle mého zcela přirozenému) patriotismu hlasujících byly automobily značky Škoda. Většinou tedy vozy pro "masy". Vozy, které měly předpoklad stát se na našem trhu a silnicích dominantní většinou. A takové vozy by dle mého názoru měly tento titul získávat. Buďto vozy které mají perspektivu (díky svým kvalitám,ceně a potřebám zákazníků) "motorizovat" veřejnost, nebo vozy které přijdou s něčím revolučním ( Mercedes 300 SL, Citroen DS, Renault 5, Volkswagen Golf...) a posunou automobilový průmysl někam dál...

Ale je to jen můj názor. Nikomu ten jeho neberu. SLS AMG se mi moc líbí a kvality uznávám i když jsem s ním osobně ještě neměl tu čest...
Ale ve spojení ankety Auto roku v ČR 2011 a Mercedesu SLS AMG si já osobně za pár let vzpomenu jen na komický "úlet" :-)
20. 1. 2011 08:37
Oslavujme
Nad anketami o auto roku jsem již zlomil hůl a jsem velmi rád, že zde mohu přiznat, že jsem se unáhlil. Žádná přízemní volba, kdy porotci, jak zajíček ve své jamce, zděšeně a zmateně koukají kolem sebe do sousedních jamek a tázavím pohledem se ptají ostatních zajíčků co mohou zaškrtnout, aby to ještě bylo politicky korektní. Velké díky všem, kdo měli koule na to, vykašlat se na kontext doby a upřednostnit sny a emoce. Bez nich (nás) by neexistovali klenoty na kolech u kterých si sice 99% z nás uvědomuje, že je třeba nikdy nebude mít, ale stejných 99% je bezvýhradně miluje. Bez takto zapálených lidí by si kluci neměli co lepit nad postel, nemohli by hltat fotky, zírat na ulici s otevřenou pusou a chlapi v barech by neměli o čem hodiny debatovat. Tenhle způsob života jsme si už zkusili.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Subaru4ever
20. 1. 2011 11:45
Re: Oslavujme
:yes: :-) ... excelentní příspěvek
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2011 17:07
Re: Oslavujme
Škoda, že odborná porota v téhle anketě měla menšinový hlas. Auto vybraly davy, ne lidi, kteří autům rozumí.
20. 1. 2011 17:49
Re: Oslavujme
V tom případě je to o to lepší.
20. 1. 2011 20:28
Re: Oslavujme
Ona je otázka, JAK těm autům rozumí. Myslíš, že lidé, kteří vybírají auto roku v COTY těm autům až zas tak rozumí? Vezmi si kolik z těch těmito odborníky vybraných aut prokázalo svoje ocenění později v "běžném provozu". Kolik legend stvořili tito odborníci? Nejsou tihle odborníci stejní, jako oni bankovní a ekonomičtí analytici, co suveréně chrlí svoje odhady a předpovědi a když si ty jejich odhady a předpovědi přečteš tři čtyři roky zpět, nestačíš se divit, jak byli mimo. V tomto případě prostě platí ono Exuperyovské - správně vidíme jenom srdcem a je dobře, když jsou lidé srdcaři....a tady to tal bylo a jedno, jestli to byla porota a nebo dav. Nakonec, auto roku volí lidé, kteří se o auta zajímají, i když patří do toho davu - to nejsou stupidní diskutéři z idnesu....
20. 1. 2011 20:21
Re: Oslavujme
:yes: moc hezky napsáno, zatraceně dobrá figura.
Avatar - kari.laz
20. 1. 2011 10:24
Zdravý rozum existuje
Aspoň že v nějaké anketě se ještě nevytratil zdravý rozum. Konečně vyhrálo auto, které je mezi ostatními výjimečné. Díky bohu nevyhrál žádný lowend Duster s interierem horším než ve favoritu (naštěstí ani nebyl v nejužším výběru), konečně prokoukli a nevyhrál ten vykulený výsměch alfě. Díky bohu, že auto s čumákem, jak když na sebe položím dvě, se zadním okýnkem jak v BVP a zadníma světlama přes půl auta, tedy slavný Sportage taky nevyhrál.
Takže porotě :yes:
Rozbalit vlákno
6
20. 1. 2011 10:42
Re: Zdravý rozum existuje
Jen bych opravil (v dobrém) nadpis tvého příspěvku - Zdravý rozum neexistuje. Se zdravým, lépe řečeno pragmatickým rozumem, se takového vítěze nikdy nedočkáme.
Avatar - kari.laz
20. 1. 2011 11:06
Re: Zdravý rozum existuje
Mě to hodně potěšilo, že porotci nehodnotili podle prospektu výrobce, kde se koukli na cenu a spotřebu ale podle svých emocí a vlastního rozumu.
Avatar - ManInBlack
20. 1. 2011 12:38
Re: Zdravý rozum existuje
Upřímně si myslím, že tohle auto nezvolil zdravý rozum. Na SLS AMG nic rozumného není. A to se mi líbí :-) Když už se volí auto roku, tak má být zvoleno takové, které člověk volí srdcem, které mu udělá radost a je to prostě nejlepší auto roku.

Čeští porotci poprvé po dlouhé době zvolili vítěze, který si to opravdu zaslouží, protože například z COTY mám pocit, že má chronický odpor ke krásným, výkoným a drahým autům.

Čeští porotci - SLÁVA VÁM! :yes:
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2011 17:09
Re: Zdravý rozum existuje
Jenže pokud zvolíš auto srdcem, už nevolíš nejlepší, ale nejzajímavější nebo nejatraktivnější. Naopak nejlepší auto se musí volit právě rozumem, který dovede zkrotit i ty dětské emoce.
20. 1. 2011 17:51
Re: Zdravý rozum existuje
V tom případě je otázka, jaké by vlastně auto roku mělo být. Z mého pohledu to nejlepší, co automobilový průmysl za daný rok nabídl. Něco, co jen tak někdo nevyrábí, co má styl, eleganci...
Avatar - white label
20. 1. 2011 23:42
Re: Zdravý rozum existuje
Pokud zvolíš auto pouze rozumem, budeš mít (logicky) "nejrozumnější" auto...
Pojem nejlepší je příliš absolutní a zároveň "obecný" na to, aby se dal objektivně a zároveň jedinečně přiřadit něčemu, jako je kokrétní (jediný) automobil, při posuzování totiž velmi záleží na hledisku a individuálních prioritách..
20. 1. 2011 11:40
Porota se zapotila
Letos to měla porota opravdu težké, když neměla škodovka žáden nový model >:D ...Jako příštího vítěže vidím to připravované "rodinné" auta od škodovky, kde se všeho všudy vleze řidič a taška.
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2011 11:52
Celkové pořadí
Docela by mně zajímalo, jak dopadlo pořadí v jednotlivejch kategoriiích (třeba kolikátý skončilo Maserati GranCabrio :-) )...

Když se koukám na přehled nominovanejch vozů nemůžu se divit tomu, proč SLS vyhrálo (i když je to auto nesporných kvalit a tančícího zadku) - oproti jinejm kategoriím je mezi sportovními vozy menší výběr (5 aut proti 10 resp. 8 v ostatních) - to znamená, že nejlepší (nebo v tomto případě spíš nejoblíbenější, abych byl korektní - přece jenom je to laická anketa a málokdo z hlasujících si SLS vyzkoušel) sporťák měl velkou šanci, že dostane víc hlasů než třeba Giulietta (hlasující vybírali v každý kategorii jedno auto a celkovej vítěz, pak vyhrál na celkovej součet předpokládám a minimálně průměrný počet odevzdaných hlasů pro jedno auto v kategorii SLS bude vyšší) - v tomhle momentě určitě dost pomohla absence nový škodovky, která by asi vyhrála i s větší konkurencí v nominacích...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Brandon Walsh
20. 1. 2011 15:52
paradne auto roku
kolko smrtelnikov sa moze pochvalit ze vlastni auto roku 2011 v cr ? >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
20. 1. 2011 17:10
Re: paradne auto roku
a jenom proto má být nej autem roku třeba Duster? :no:
Avatar - white label
20. 1. 2011 17:31
Re: paradne auto roku
A to bys chtěl vybírat auto roku podle toho, které má v garáži nejvíc lidí...a třeba miss podle toho, jak vypadá každá "druhá" holka na ulici? ;-)
20. 1. 2011 20:31
Re: paradne auto roku
Jo, tak to je dobrej příměr. Zkusme to poradit Maláčový, co na to řekne.
Avatar - Kolouš
20. 1. 2011 22:04
Re: paradne auto roku
dle poctu objednavek asi tak 14,5-krat vic nez na slovensku, Brandone Walshi! :-!
20. 1. 2011 16:25
Test?
Na sporťáky moc nejsem, ale tenhle vypadá parádně. Na test vám ho asi nikdo nepůjčí, co?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
20. 1. 2011 17:01
šetřílci
Někdo šetří na Oktávku nebo Superba (a nebo i toho Passata, dobře), ale jakmile se sveze v tomhle, zjistí, že jiné auto vlastně neexistuje.

Tohle není auto, tohle je... tohle je člověk sám. Jak píše GTI, podíváš se na něj a vidíš sebe. Jestli jsi sralbotka, na tohle auto nikdy mít nebudeš. Jak finančně, tak duševně.

Naštvaný a drsňácký výraz ukazuje, že tohle auto prostě nemůže řídit ženská (pokud ho nemá mezi nohama). Zvuk toho V8 způsobuje erekci, ježení chlupů na rukách a na hlavě ti začnou vstávat vlasy, který už 5 let nemáš.

Jen si dej bacha až pojedeš z okruhu svým Bentley, abys nevyletěl ze zatáčky. Ten totiž nejede jako tohle...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
20. 1. 2011 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
20. 1. 2011 18:21
Re: šetřílci
Když vyletíš v SLS, pravděpodobně to bude taková rychlost, že tě dveře už trápit nebudou >:D
Avatar - petrumr
20. 1. 2011 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kajfik"
20. 1. 2011 19:30
Re: šetřílci
Ano opět se dozvídáme, že ani SLS zřejmě není zdaleka tak vychytané auto jako Fabie HTP.

Nejdřív si o tom něco zjisti. Pro případ který popisuješ tam jsou bezpečnostní panty které se uvolní a dveře jednoduše vyrazíš.

Jsi šašek nad šašky....

Tak dveře dokonce ani nemusíš vyrážet, odpálí se samy... A to 10-15 milisekund po identifikaci převrácení. Ale to je nejspíš hrozně pozdě pač ve fabii si ty dveře můžeš otevřít hned, že? >:D
Avatar - jazva
21. 1. 2011 01:36
Re: šetřílci
a nemá to automatickú roletku v kufri. má to viac ako 51kW, čiže je to totálne nebezpečné.
:no:

Ách ty naša roletka... >:-[]