Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz třída G Edition30: Německý off-road slaví jubileum speciální edicí

Třída G je stálicí mezi terénními vozy – Mercedes ji v rakouském Grazu vyrábí už třicet let, které jsou vyplněny úspěchy jako vítězství v Rally Paříž-Dakar nebo služba ve Vatikánu. K výročí Mercedes nachystal speciální sérii G Edition30.
Zpět na článek
18. 2. 2009 08:41
18. 2. 2009 09:01
18. 2. 2009 13:04
neregistrovaný "carmik"
18. 2. 2009 19:41
18. 2. 2009 10:06
18. 2. 2009 17:12
18. 2. 2009 18:25
Avatar - T613
18. 2. 2009 08:41
leGenda
Pěkná edice, ale já radši tuto větev G-klasse [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
3
18. 2. 2009 09:01
Re: leGenda
Je to nadherny kus inzinierstva, a vlastne aj jediny nemecky offroad ;-) nech to prezije dalsich 30rokov, v tak malo pozmenenj forme ako doteraz
neregistrovaný "carmik"
18. 2. 2009 13:04
Re: leGenda
Gčko je opravdový off-road model a ani jeho stáří mu nic neubralo na kvalitách. Jenom mi trochu vadí ty verze AMG. Tohle přece nikdy nebude "závoďák" a ti honiči ega co s těmito verzemi jezdí ... no ale je to holt byznys. Nejlepší je stejně původní armádní verze. Licenčně ho vyráběl i Peugeot a Steyer-Puch. :yes: :-)
18. 2. 2009 19:41
Re: leGenda
tomu sa hovorí plná výbava :yes:
Avatar - Pierro
18. 2. 2009 09:20
Klasik a nejen po ránu
Tak tomuhle říkám ikona mezi offroady. Géčko zůstane navždy legendou a klasikem a je jen dobře že mu ještě nezazvonila hrana... Bravo G-klasse :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2009 10:06
G klasse
Když se píše o G tak musím taky přidat palec nahoru :yes: .
Edition30.Pur vypadá výborně, ale těch 1,7 mil.Kč už méně (z mého pohledu samozřejmě), prostě chtěj míň nebo vydělávej víc :-)
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2009 17:12
G a Defender
Géčko a Defender, Wrangler a možná něco jinýho na co sem zapoměl jsou asi ty nejužitečnější a bst of auta dejme palec nahoru že něco takovýho je, hlavně ať to zůstane a nezmění se to v SUV. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - gld
18. 2. 2009 18:25
Re: G a Defender
nezabudnúť na nivu >:D
Avatar - ZoomZoom
18. 2. 2009 20:45
Re: G a Defender
Zapomněl na jednu též vele-ikonu: Toyota Land Cruiser (především série "sedmdesátek"), sic se již bohužel nevyrábí, ale jsou to legendy jako G. Z dnešního pohledu LC200 (dřív LC100) se řadí mezi SUV(to označení nesnášim), vlastnostmi se blíží k offroadům, tak jistě stojí také za opomenutí. A nesmí se zapomenout na "spartánské offroady" - VAZ a UAZ(mám pocit, že ten snad vyhlásil někdy v roce 2006 bankrot), které ztrácejí po technické stránce na výše jmenované, ale dohání to servisem kdekoliv na světě = zvedák a kladivo ;-)
18. 2. 2009 22:20
Re: G a Defender
Počkat, to že se Land Cruiser série 70 neprodává u nás v oficiální dealerské síti neznamená, že se nevyrábí. Podívej se třeba na australský nebo africký web Toyoty, zvlášť australská verze "sedmdesátky" s dieselem V8 common rail vypadá hodně dobře. Africkou verzi s atmosférickým dieselem R6 4.2 dováží individuálně na objednávku plzeňský dealer Dajbych, takže "sedmdesátka" žije:-)
Pokud jde o to, co je větší legenda, tak to bych v téhle vybrané společnosti rozhodovat nechtěl, osobně bych při započtení všech kontinentů asi vsadil na jméno Land Cruiser :-) Tož tak!
[odkaz]
Avatar - kolmar
19. 2. 2009 16:38
Re: G a Defender
Presne toto som chcel napisat. Ano vyraba sa aj "sedemdesiatka" a da sa dokonca kupit aj u nas. Resp. ten siroko-daleko znamy Dajbych. Uz je to nejaky cas tak som nejak zabudol na motor. Myslim, ze to je ten atmosfericky diesel 4.2 co u nas mozete mat. Je to robene auto na vydrz do nekonecna. Ziadna elektronika dokonca aj mechanicky riesene vsetko mozne. Mech. cerpadlo, ani turbo tam neni... Proste najazdit pol melka ziadny problem...ak sa staras tak aj melko zvladne...
Avatar - kolmar
19. 2. 2009 16:41
Re: G a Defender
Este jenda vec, LC je legenda jak Defik alebo G od MB, no treba uznat ze ta naj je Jeep...proste ked LC slavilo 50 rokov vyroby Jeep 60..tych v tomto ohlade uz nikto nepredbehne...
Avatar - ZoomZoom
19. 2. 2009 22:23
Re: G a Defender
S tim LC 70 máte oba pravdu, ale jedná se o dost specifickou a individuální věc. Sedmdesátka se vyrábí jen kvůli tomu, že v určitých částech světa je potřeba takovéhoto vozu nutností. Tady se nehraje na moderní, luxusní offroady přecpané elektronikou, ale na fukční a extrémně spolehlivé vozy, což LC bezpochyby je. Tim nechci schazovat G-classu, která má svoje kouzla. Nicméně, mít si vybrat které auto použiju na cestu "na konec světa", sedmdesátka by byla jasná volba (možná taky ještě Nissan Patrol). Jinak co jsem postřehl z mých cest po světě(především Afrika a Austrálie), nejvíce používaným vozem organizací, bezpečnostních složek-hlavně ta Afrika, jsou Toyoty LC. V tej Africe nebyl zastoupen ani slavný Defender v takovém množství jako LC... A k tomu Jeepu, je ikona, ale dnes se mi zdá, že někdejší oblíbenost a používání Jeepů je ta tam...
20. 2. 2009 14:05
Re: G a Defender
Pokud se na to budeš dívat jen z hlediska toho kdo je starší tak jasně musí být první JEEP, protože jak první LAND ROVER tak první LAND CRUISER byly postaveny z dílů Jeepu Willys a na jeho základě, takže prapředek je společný. Konec konců hovorové označení džíp nevzniklo jen tak náhodou...