Kdo řeší u auta za milion spotřebu ... údaje od výrobce jsou utopie téměř všude, amortizace nového auto společně s náklady na servis jsou podstatně zásadnější položky provozních nákladů než spotřeba i kdyby neseděla o 3 litry na 100 ....
Marty samozřejmě pravdu nemá. Věta o maloměšťácích tě v tomto kontextu spolehlivě řadí do skupiny utřinosů, co ještě za auto své peníze na dřevo nevysázeli. ;-)
Přesně jak píše Dinar. Když hodně jezdíš a vyděláš ten milion, tak spotřebu řešíš. Proto se v této třídě pořád snižuje (víc než jinde) a navíc se prodává hlavně v dieselu. 220 BT bude v rámci Evropy určitě nejprodávanější, pokud ho nepředběhne 200 BT, který ještě není.
Přesně tak spotřebu řeší každá firma. Mám zákazníky co mají všechny možný luxusní značky a mnoho těch aut se měnilo, protože prostě měli velké náklady za pohonné hmoty. Ono se to nezdá, ale pokud jedno auto za měsíc utratí za benzín třeba 6000 Kč a druhé za ty stejné kilometry 12 tisíc, tak to začne * každého, i když peníze přehazuje vidlema.
Fiúúúúfit že aký Elegáán :yes: a za akú dobrú cenu,dúfam ale že výroba pre odpadlíkov nebude v továrni v maďarsku.Bratranci a načo sú vám také veľké nádrže :-) ?
čím větší nádrž, tím líp. Tedy pro mne. Žiju jen jednou,takže nehodlám trávit na benzínkách více času, než je nezbytně nutné a rozdíl 25l opravdu poznáš. A i když si myslíš,že je to zbytečnost,tak bys časem změnil názor pokud hodně cestuješ ;-)
Žeby to, že nie je v mojej garáži? >:-[]
Karoséria mi príde trochu disproporčná - zbytočne dlhý predok a zadná časť vrátane kufra je potom natlačená na seba (ako po náraze kamióna zozadu). Možno že v reále to bude nakoniec vyzerať lepšie.
Jo jo, možna to s tou podobou trochu přehnali >:D Jinak se mi líbí a nevadí mi v interiéru ani ten tablet. Kdyby ho napasovali do palubky tak by byla taková strašně mohutná na tak malý auto. Mohli ten displej udělat zasouvací jako je to třeba v A8. Když bych ho zrovna nepotřeboval zmáčknu čudl a po zajetí do palubky by tolik neschovával hezkou palubku která si to nezaslouží.
To bude vadit asi iba majitelom eSka >:-[]
Mne sa paci, aj ked tie ich nove cinske zadky moc nemusim. Kazdopadne konecne zacali robit aky taky interier, lebo predtym to bola hroza...
hned co jsem viděl úvodní fotku, vzpomněl jsem si na svoji Lantru z roku 1997, proporčně nähmlich to samé. Je smutné, jak se echt evropská značka podřizuje vkusu Asie-jediný zkousnutelný současný model z portfolia MB je snad řada A,zbytek je na evropské poměry mimo mísu. Ve vývojovém centru se evidentně chlastá fest, jinak si neumím vysvětlit přešlapy jako krátký opěradla a zejména teda ty trčící TA-BLE-TY, který musejí lákat fetky víc, než Evu naleštěný jablko v ráji
Čekal jsem hrůzu na způsob čínského banánu CLA . Ale výsledek mě mile překvapil , vzlášť v tmavé barvě a s klasickým grilem je to pravý Mercedes takřka bez chybičky . Tou chybičkou ,ale opravdu jednou jedinou je ten příšerně umístěný , do prostoru trčící , tablet v kabině , řešení jak od Pata a Mata aneb garážový tuzing přímo od výrobce . Přesto ale , poklekněte , přichází Král . :yes:
Re: Nakonec je výsledek daleko lepší než jsem čekal
Myslím, že u BMW řady 3 vyřešili ten informační display mnohem citlivěji.
Jinak je ze srovnávacích fotek zřejmé, jak se nové C posunulo oproti minulé generaci mnohem dál :yes:
Re: Nakonec je výsledek daleko lepší než jsem čekal
presne tak, mna CLA takisto krasou zrovna na kolena nedostal...C-cko je podstatne lepsie zmaknute. no mne sa naopak viac paci verzia bez grilu, len s dvoma lamelami a s velkou hviezdou v maske. ten biely/strieborny model je skratka bozsky. vcera som ziskal predbezny suhlas manzelky, ze muozem zacat sporit :-! apropo - ten tablet je fakt hnusny!!! snad to pri najblizsom FL daju prec...