Diskuse

Mercedes-Benz třídy E: Facelift jde do prodeje v dubnu

19.1.2013

Modernizované „éčko“ dostalo upravený vzhled i nové motory. Faceliftovány byly všechny karosářské varianty – sedan, kombi, kupé i kabriolet.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Johnnn

    Johnnn 19.01.2013  22:09

    E 400

    E 350 je perfektní šestiválec, ale pro velké E se hodí pár těch Nm navíc. Jsem zvědavý na reálnou spotřebu přeplňované varianty...
  • 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 19.01.2013  22:51

    Nafta

    Pořád nevěřím, že by mercedes nepřišel ještě s nějakým silnějším dieselem. Stále není nic, co by výkonově nahradilo zajímavý, i když bohužel ne moc povedený E 420 CDI.

    Zrovna v minulém týdnu jsem byl na prezentaci BMW a měl jsem možnost vyzkoušet BMW M550xD, nebo jak to značí a zátak motoru je opravdu ohromující.

    Každopádně pro většinu je asi současné 350 CDI ideální volba a kdo chce něco výkonnějšího, vezme E500.
    • 00 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 20.01.2013  04:36

      « Re: Nafta

      Není jisté, zda se objeví v Ečku. Určitě ne ihned po faceliftu. V S Klasse by ale mělo být nové biturbo s výkonem kolem 240 kW. To bude myslím dostatečný výkon. Ostatně zákazníci tohodle modelu nebaží po utra výkonech, ale po maximální kultivovanosti a to aktuálnímu 350 CDI jde špičkově...

      To redakce: dostane nové E skutečně slabší variantu 350 CDI o výkonu 185 kW a nebo je to chyba?
      • 00 Reagovat !

        foto honzamo

        honzamo 20.01.2013  08:22

        « Re: Re: Nafta

        Co jsem se zatím bavil s prodejcem v mercedesu, tak zatím mají v informacích opravdu jen 350CDI Bluetec 185kw.
  • 00 Reagovat !

    foto happy-driver

    happy_driver 20.01.2013  17:37

    ...

    Aktualne 350CDI je pre dostatocna motorizacia vratane potrebnej vykonovej rezervy (konkretne kombinacia s Airmaticom a 4Maticom je super, najma v takomto pocasi ako mame teraz). Ale silnejsia strojovna sa vzdy hodi.....a urcite po nej siahnu kupci, ktori maju zaujem o ML, GL alebo S. Urcite si vsak aj v E najde svoju klientelu.
    • 00 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 20.01.2013  23:02

      « Re: ...

      :yes:
      Když víc výkonu, tak třeba novinku od Audi. Super diesel od BMW mě ani trochu neláká - 3 turba = větší šance, že se něco posere, v případě ojetiny to bude nebude nejrozumnější koupě...
      • 00 Reagovat !

        foto honzamo

        honzamo 20.01.2013  23:24

        « Re: Re: ...

        To je pravda. Z mého pohledu je taky 350 CDI naprosto ideální a dostatečná motorizace a kdo chce víc výkonu, má volbu benzínových osmiválců a spotřebu už moc neřeší. Snad jen to, že musí trávit více času na benzínkách :-D.

        Jen mě prostě zarazilo, že mercedes vlastně teď nemá konkurenci pro nejsilnější diesely BMW a audi.
        • 00 Reagovat !

          foto Johnnn

          Johnnn 21.01.2013  01:00

          « Re: Re: Re: ...

          Co se výkonu týče, tak šestiválce MB poslední dobrou výkonově stojí z trojky jako poslední. Ale pořád vzpomínám na 320 CDI (165 kW). Ten motor byl úžasně kultivovaný a tichý. 350 CDI je sice lepší tahoun, ale už to není tak zvláštně ležérní jak 320 CDI. Silnější diesel moc nechápu, ale záleží na prodejích :-)
          • 00 Reagovat !

            foto honzamo

            honzamo 21.01.2013  19:44

            « Re: Re: Re: Re: ...

            S tím musím souhlasit. Máme v rodině Mercedes E320 CDI W211 a už jsem s ním taky najezdil pár desítek tisíc kilometrů. Motor je to naprosto dostačující do všech podmínek, v zimě trochu chybí 4matic. A kultivovanost a tichost motoru je dokonalá. Vzpomínám si, když jsme měnili starší w211 E270 CDI za pofaceliftový 320 CDI a oproti původnímu 5ti válci jsem měl podle zvuku pochybnosti jestli v autě vůbec nějaký motor je :-).

            S 350 CDI jsem se svezl jen krátce při představování druhé generace CLS, ale tam jsem se moc nesoustředil na motor. A současné éčko se mi oproti w211 vůbec nelíbilo. Uvidíme jak bude vypadat naživo facelift.
      • 00 Reagovat !

        foto happy-driver

        happy_driver 21.01.2013  03:17

        « Re: Re: ...

        Ojetiny su mi u pr*dele......takisto ako Audi, len raz som vliezol do A6, ked som sa utvrdzoval, ze zoberiem E. Stacilo, A6 ani omylom, to nie je auto pre mna.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Šok ve StarDance: Soutěž opustila kráska Bagárová!

Šok ve StarDance: Soutěž opustila kráska Bagárová!…

Nadešel druhý sobotní večer ve znamení soutěže StarDance a taneční parket musel opustit první pár. Velké…

Osud malého Adámka (10) rozplakal i Krainovou! Noční můra každého rodiče, vzlyká modelka

Osud malého Adámka (10) rozplakal i Krainovou! Noční…

Případ malého Adámka (10), kterého nechali dlouhých 13 minut krvácejícího a bez pomoci v pardubické nemocnici,…

 

iSport.cz

Márquez je popáté mistrem světa MotoGP! Kornfeil dojel desátý

Márquez je popáté mistrem světa MotoGP! Kornfeil…

Španělský motocyklový jezdec Marc Márquez se stal popáté mistrem světa královské silniční třídy MotoGP. Zisk…

Real opět padl, kouč Lopetegui v ohrožení. Přijde na lavičku Conte?

Real opět padl, kouč Lopetegui v ohrožení. Přijde na…

„Bílý balet“ v černém. Real Madrid podlehl doma Levante 1:2 a drží se ho bída. Tři prohry v řadě, páté soutěžní…

 

Reflex.cz

Očima libertariána: Plasty v oceánu

Očima libertariána: Plasty v oceánu

Jsem bytost. Bytost obklopená ostatními bytostmi. A stejně jako ony chci žít. Nejlépe, jak jen to bude možné.…

Stuchlík neměl být lídr. Babiš si ho prosadil přes můj nesouhlas, říká šéf pražské organizace ANO

Stuchlík neměl být lídr. Babiš si ho prosadil přes…

Byl hlavní příčinou neúspěchu Babišovy strany ANO v Praze její lídr Petr Stuchlík? „Byl jsem rád za to, že…