Musim uznat, že nové "esko" se mi líbí mnohem víc, než když jsem ho viděl poprvé.. Jen nevím, jestli tu otázku o úspěšnosti myslel pan redaktor vážně, nebo jen si "rejpnul" Je to "eskový medvěd", to je něco jako Ferrari mezi sporťáky - znají ho všichni, chtějí ho všichni (minimálně každý kmenový náčelník v africe ). Já vím, pověst Mercedesu trpí nevalnou kvalitou výrobků posledních pár let, ale nemyslím si, že by to nějak ovlivnilo prodejnost tohohle korábu. A na druhou stranu, kolik generací "eska" se spalovacími motory máme ještě před sebou? Čtyři? Pět? Kdo ví...
Mně se zase tak moc nelíbí, ale věřím, že ve skutečnosti to bude vypadat majestátně. Minimálně do té doby, než se to okouká a to nějaký ten pátek trvat bude. Designu CLS ale zdaleka nedosahuje. Prodávat se ale bude, o tom nemám pochyb. Přesně jak píšeš: je to eskovej medvěd!
Mercedes-Benz. Ikona automobilového průmyslu, symbol bezpečí, luxusu, prostě jiný svět. A S-klasse zvláště. Motory, kde se až tak nehledí na spotřebu jako na kultivovaný chod... Stabilně největší výkony, motory V12... Myslím si, že toto eSko je důstojným nástupcem předchozí generace, že se bude lépe prodávat a opět bude platit slavná věta: Ihr guter Stern auf allen Strassen... Mít ty peníze, nevolil bych jinak: Mercedes-Benz S500.
Jasně, také super volba, každý má jiný vkus. Mně ale více bere historie S-klasse, již zmíněné motory, technika a hlavně design, v čele s třicípou hvězdou, která se majestátně "tyčí" na mamutí kapotě...
Lexus? mno.. keby lexus mal vlastny design, tak nepoviem, ale zobrat prvky Mercedesu, BMW, Audi a dat ich dokopy, tak to dokaze kazdy kopirant. Uz neraz sa mi zdalo ze zdialky vidim nejaky Mercedes a ked prisiel blizsie, tak som zbadal ze je to Lexus. Ale proti gustu ziaden disputat. Mercedes ma fascinujucu tradiciu a specificky design podla ktoreho je uz z dialky vidno ze je to Mercedes-Benz. Btw, design CLS sa neda porovnavat s designom S-klasse.CLS ma posobit sportovo, S-klasse majestatne..
moje srdce bije pre Mercedes, takze co by som kupoval je jasne :-))
Píše se rok 2039... Lonestarstate se vystěhoval do krajiny, která jako jediná ještě disponuje ropní rezervou a má funkční síť čerpacích stanic pro veřejnost. Pořídil si v tamním autobazaru obstarožní Cadillac STS z roku 2005. Jezdí s ním přesně osmnáct mil měsíčně, protože mu vláda neprodá víc kuponů na benzin. Děti se mu smějí, že mu prý design vozu navrhl ještě sám Homo Habilis, ale Lones je spokojen… Micek definitivně zlomil hůl nad nadějí, že budoucnost kočky z Coventry bude ještě někdy alespoň vzdáleně připomínat lesk a slávu časů dávno minulých, pořídil si za celoživotní úspory D-Type z roku 1955 a právě teď se snaží přesvědčit monstrózní aparát Evropské Unie, aby udělali výjimku a tudíž aby mu vystavili povolení na provoz „Ekologicky nepřípustného technického zařízení“ na zbylých třech závodních tratích Evropy. Na E-type bohužel neměl -ten byl příliš známý když vypukla poslední a největší ropní krize lidstva- a jeho cena dvacet šestkrát převýšila veškeré úspory nejen jeho, ale také úspory celé jeho mnohačlenné rodiny dohromady… GTI se v posledních měsících svého života naprosto beznadějně ztratil v dokonale sterilní nabídce obřího koncernu s původním názvem Volkswagen čítajícího 287 modelů, z čehož na jeho milovaný Passat připadalo tou dobou 105 karosářských variant. Příslovečnou poslední kapkou pro něj bylo prohlášení Evropské komise, v němž se uvádělo, cituji: „..a tak lze jednoznačně konstatovat, že koncernový počin známý pod názvem GTI znamenal největší ránu pro lidstvo jako takové, protože právě ono odstartovalo vlnu tzv. ‚Hot-Hatch‘ vozidel, které se rozšířili jako mor a způsobili neúměrný nárůst spotřeby fosilních rezerv planety, a tudíž..“. Od té doby nepromluvil ani s členy nejbližší rodiny, ale zůstal až do konce věrný svým zásadám – nalezli ho mrtvého v louži zapáchající olejovité kapaliny, o níž se později v laboratořích zjistilo, že je to nafta… Radio dedikoval svůj život undergroundovému hnutí, které vzniklo jako odboj proti Evropské Unii. Jiskrou pro zážeh tohohle plamenu bylo Evropskou Unií vynucené spojení všech italských automobilek s cílem vytvořit odbytiště pro přebytek německých automobilových součástí. Italové už nedokázali dále snášet represe a hlavně unifikační aktivity Evropského parlamentu a odpoutali se od Evropské Unie. Byla to krátká, leč zuřivá a krvavá válka. Nově vzniklá L’Italia Libera je od té doby v izolaci, trpí úmornými sankcemi a hospodářským embargem. Pro vládní autority je Radio pouhým pašerákem, my ale víme, že to dělá z lásky k Alfě Romeo… Francouzské značky Citroën, Renault a Peugeot zanikly ještě před poslední ropní krizí a spojili své síly. Počin, který se stoprocentně heterosexuálním hurónským řevem a potem promáčeným bejčím trikem uvítal dCi, společně se všemi vyznavači francouzských automobilů. Pro ně se do dnešního dne nezměnilo vůbec nic. Jakmile se utiší jejich zuřivá argumentace s odpůrci designu aktuálních francouzských aut, protože si na ně lidi zvykli, je tady další nový francouzský směr, další stoprocentně heterosexuální hurónský řev, další jásání a taky další masové nepochopení a tudíž další nekonečné argumentování. Pořád dokola… Marko se nepřestal věnovat (mimo jiné) automobilovému marketingu a splnil se mu sen – dostal se do vývojového centra jedné známé německé automobilky. Jak ale plynul čas a on viděl, kam všechen ten spěch a vývoj směřuje, tiše se vytratil a povídá se o něm, že tráví své dny rybolovem někde v bývalé Francouzské Polynésii a užívá si života, přesvědčen o brzkém zániku relativně klidné sociální společnosti, jak ji známe dnes… Hondaklub jako takový zanikl v roce 2024, kdy vešel v platnost výnos Evropske rady, který postavil mimo zákon jakékoliv občanská nebo zájmová združení, soukromé vlastnictví jákékoliv střelní zbraně a kontaktní sporty. King, FOX, ZelvaVTi a všichni ostatní pravověrný fanoušci značky Honda se momentálně zabývají novým –a je třeba uznat, že výtečným- systémem i-RCV (Inteligent Rotor Current Variator), který signifikantně rozšiřuje rozsah výkonového spektra elektromotorů. Čas opět jednou potvrdil, že Japonce jen tak něco nezdolá… A Tibby? Tibby vlastní poslední elektromobil značky Lexus, který se ještě startoval klíčem a denně vozí děti svých dětí do školy. Každé, ale opravdu každé ráno hořce zapláče, když si v „autě“ sedíc uvědomí, že drží klíč v té nesprávné, v levé ruce. A ví, že už nikdy, ale opravdu nikdy se mu nesplní sen startovat levou rukou ten dokonalý šestiválec, uložený na úplně špatném místě, za zadní nápravou...
Toto som zachytil dnes v spravach. Co hovoris na poslednych 7 slov ? Zeby som sa az tak nevyznal v amerikach ? Polícia pátra po páchateľovi, ktorý 10. augusta dopoludnia ukradol z Robotníckej ulice v Banskej Bystrici uzamknuté nákladné dodávkové motorové vozidlo JEEP Grand Cherokee.
...vcelku to sedi, co si o mne pisal...az na to, ze na juh by som ja isiel iba za trest. Alebo som sa z toho smerovania musel zblaznit. Nabuduce ma prosim posli lelkovat do Norska, alebo na Island... Ale vazne, dobra story
Protože to asi vyvolá velké emoce, tak předem avízuju, že jen odpovídám na nadhozená diskusní témata. 1)co se mi líbí a nelíbí na S a jak se imho bude prodávat: nelíbí se mi skoro celý interiér, disproporční zlomená kaplička, středovka obšlehnutá od proklínaného Bangleho, která když přišla o své hrany, stává se z ní těžký brambor, divný tvar volantu a venku se mi nelíbí na luxusní vůz příliš "popové" čelní lampy; líbí se mi odvaha s těma vyboulenýma podběhama kol a další krok v mercedesácké evoluci tlačítek ovládání sedadel. Nemá šanci prodat tolik kusů jako předchůdce. Konkurence totiž notně přibylo i v Evropě, která konečně dohání pomalu v počtu luxusních značek vyspělé trhy USA a blízkého východu. 2) Co bych koupil v této cenové kategorii já: zatím STS-V ale pokud bych nepotřeboval nové auto hned, spíš bych šetřil na sériovku od Sixteenu.
Bude mít ale "jen" V12. Jako každý Cadillac výhodná koupě. Rozměry a výbava jako Rolls nebo Bentley, ale cena vybavené S-class: cca 100 000$. Některé technické vychytávky do téhle krásky testujou v konceptu STS SAE 100.
...som sa musel pozret, ake boli otazky. Na co tu vsetci odpovedate . A moj nazor je takyto. Suhlasim s tebou v interiery - je taky ...bizarny?...a trosku nevyvazeny. Ked sa na to clovek pozrie ako na celok, je tam dost silny kontrast v obsatavni lavej, vodicovej casti az po koniec stredovej "konzoly". Prava cast spolujazdca v porovnani s tym posobi subtilne. Exterier. presne naopak - svetla vcelku OK, ale tie blatniky nemuseli byt - myslim, ze dobre to ale budu kryt tmave farby (cierna). Predajnost: Ja myslim, ze sa preda minimalne tak dobre ako min. gen. U luxusnych modelov je vseobecne velka vernost a malo zakaznikov je takych, ze pred kupou porovnavaju BMW a Mercedes a potom sa rozhodnu. Takze + - si zakaznikov udrzi a nejakych snad zas ziska. (Ja myslim, ze ten trh s premiovymi supersedanmi rastie prirodzene, nie ze by tam dochadzalo k nejakemu velkemu boju o zakazanika. Prichadzaju novy - medzi kt. ale uz bude asi statisticky viac kupcov Lexusu, Cadillacu & spol.) 2.) ...z "bzenych" velkych aut by som siel asi do tohto Mercedesu (a nielen preto, ze som so znackou prepojeny pracovne). Mne sa dost paci. Na rozdiel od A-Klasse je to Mercedes ako ma byt. Taky, podla starych ingrediencii. Naviac je v nom podla mna dobre vyvazny cit pre noblesu s citom pre eleganciu, ale zaroven to auto neposobi az prilis napadne. Nad S-klasse ale u mna stoji Jaguar XJ (Portfolio Super V8 ). Je sice o nieco napadnejsi (u nas), ale zas je to cista klasika a interier je ako v aute, a nie ako v atomovej elektrarni.
IMHO.. interiér, v té šedé vypadá tragicky. v té Ivory, či jak tomu v Reichu říkaj je to lepší, i když to není nic extra, každopádně si myslím, že pohodlné to bude.. exteriér.. ty vytažené podběhy jsou sice odvážné, ale k S-Klasse nesedí, když bych pominul ty zjaponizované (rozuměj tim jako šikmooké.. velká to móda) světla, tak příď asi docela ještě jako jo.. ale co ten zadek.. z boku se to sklání jako CLS, ale nad tím podběhem to vypadá divně.. ani mercedesu se zjevně nevyhla móda zhora nakopnutý pr*ele, viz. třeba ten novej Civic, takže i zde se toto nevalné pravidlo uplatnilo. jiná věc je usedlá záď u CLS, kde se tento sklon nármaně vyjímá.. a ty zadní svítilny.. dost nezvyklé, možná příliš sportovní, což se zdá jako celkový záměr, udělat z S-klasse více dynamický auto, což nevím, jestli potencionální zákazník od tohoto vozu zrovna čeká..
Třída S, to je asi tak jako když si můžeš dát ve svým kanclu kdykoliv nohy na stůl. Ten Jaguar... to je jako že si na ten stůl můžeš položit ještě neco jinýho Ale hlavně končí čas hledání - minulé eS nebylo eS. Těžce MB nedomyslel, co se v této třídě žádá... chyběla noblesa... a té se konečně dostane v nové eS vrchovatě. Nové eS nemá jedinou chybu. Vlastně má - že na něj nemám. Ale to je chyba moje. Takže eS je fakt bez chyby.
mno, korejský design nafouknutý héliem, špičková, ale nespolehlivá technika (jako by na tom byli u Baworáků lépe), Interiér srovnatelný s A8. Co si vybrat? Šelmičku přeplácanou dřevem? Tak zbývá snad už jen Bentley..
A v garáži "Ochcávka f tédéíčku"............
no snad ještě jo, ale občas má tmavězelená krev chytne odstín Carnival a já si nemůžu pomoc.. Don.. to mi připomíná ten film Sexy Bestie.. hraje tam Ben Kingsley.. hustej film.. a že by Don byl zrovna kliďas..
Na můj věk su klidný až moc....někdy sice někoho seřvat musím, ale to k byznisu patří.... Jinak k mému nicku: třeba na icq pužívám i jméno Corleone. Kdo četl Kmotra ví, o čem mluvím. (
no jo, ale Bentley CFS je taky jednou tak dražší.. o Phaetonech se nedá říct, že by byly na každym rohu.. XJ.. no to snad ani nezmiňuju, nebo se do mě začne zas někdo vobouvat a pak je taky volba Quattroporte, pro Tibbyho je tu taky Lexus 430.. ale všechno je to za půl ceny.. samozřejmě, že Bentley je exkluzivní, ale nedávno jsem viděl GTčko (s pražskou SPZ) a že by mě nějak extra nadchlo... protože CFS má stejnou příď, tak nepočítám, že by mě v reálu nějak zaujmulo víc než GT..
Gt ma jen 2 dvere.CFS ma 4.proto jsem ho uvedl,nebot se lepe hodi ve srovnani k S-ku atd... sice tu par entley jezdi,ale rozhodne tu je vic tech tuctovek.porad to stejny,hranaty,nemecky auta. Bently = tradice. Anglicka tradice. a za to se bohuzel plati...
Hlavně za ty prachy máš VŠECHNU výbavu. Auto skoro pět a půl metru, který zrychlí z 0 na 100 za 5,2 a končí za 300 kmh. Tohle strčí S-kládu i v AMG do kapsy. A to je prosím "jen" základní model A navíc budeš mít 100% individuální přístup při výběru potahů a dalších detailů. Tohle prostě není masovka jako německá trojice. To je úplně jiná liga. Jinej sport
no kdybych měl na vybranou jen mezi S-klasse a tímhle, tak půjdu do tohohle.. navíc, individuální potahy se budou potencionální ženě líbit.. a co teprve bisexuálním paničkám..
Mně se tenhle medvěd nelíbí...Současné esko se mi líbí pro svou štíhlou, elegantní, svým způsobem sportovní linii bez nabubřelosti - to byl hlavní rozdíl oproti svému mamutímu předchůdci...A přesně toho mamuta ze začátku 90.let mi připomíná i tohle nové esko - domnívám se, že v současné době už se tohle příliš nenosí, proto si myslím, že současnou generaci eska v prodejích rozhodně překonat nedokáže...Osobně bych se přiklonil buď k jagu nebo A8 4,2...A kdyby byla S8, hmmm, nebylo by co řešit!
Nemá šanci. V téhle třídě nemá šanci. Přesně, jak píšeš - mazel. Mazel je MINI. Takovéhle auto nemůže být mazel. A až kolem projede nové eS, tak zapomeněš i na jiné přívlastky, protože konečně zase kolem tebe pojede koráb snů.
Ježišmaria, o to přece jde o tu nabubřelost. Přece nemůže auto v téhle třídě vypadat jako velká Corolla. Právě "mamut", pokud ho máš alespoň trochu jetýho byl přesně to, co se čeká. Měl boční dvojitá vakuová skla a když ses do něj posadil, myslel sis, žes hluchej... Minulé eS bylo, to máš pravdu, lehce sportovní, a to byla právě ta chyba, kterou udělali - přehlédnutelné auto. Koneckonců, podívej na sedmičku BMW - to je macek, žádná lítačka, poctivý dvě a půl tuny železa, zepředu jak sněžná fréza - to je záměr.
To zase neblázni. Hodně se mi líbí aktuální sedma (stejně jako všechny Banglové), ale například ta předchozí vypadá lépe, je zkrátka vyvážená. Vyvážená je i stávající S-class, ta nová není špatná, ale předminulá je otřesný buřt.
Podle mne bylo nelepsi eSko "cinan".Tohle auto mne bere porad. ."Mamut" uz je fakt tank.A to nemluvim o interieru.Palubka jak ze 190ky."Cinan" je a bude klasa.Teda aspon u mne
Kdo si tak od roku 1930 koupil Mercedes, udělal jen dobře. To platí do dnešního čtvrtka a bude to platit i zejtra ráno a i za 50 let. Pravda tedy je, že u MB asi neznaj příspěvky na auto.cz ohledně poruchovosti jejich výrobků, protože to by snad raději vyhlásili bankrot. Pánové buďte klidní, zejména vy, z těch kritiků, co jste z Mercedesu zatím políbili akorát tu jeho hvězdu někde večer na parkovišti. Bude to dobré. Každému kritikovi bych doporučil svézt se v autě střední třídy (přesedlat z nižší by mohlo vyvolat šok) a pak se svézt třeba v Ečku. Dost to otevře oči. Je třeba vědět, že je možné se tu hádat o zadní blinkr Civica... ovšem jsou auta, která jdou mimo tebe. Ta auta jsou vrcholem umu největších inženýrskejch mozků planety a těm, těm rozhodně konkurovat nemůžem... Mezi tato auta nepochybně patřil, patří a patřit bude Mercedes... chce to překonat ostych a hupsnout do něho... jo, jo... chceš zažít zázrak - teď nevěříš, že je to možné, tak to zkus a až se z toho probereš, neco tu napiš. P.S. ve slově fantastický se píše po "t" měkké i. Já abys tam neměl pak hrubku
máš recht, medvěd je medvěd.Mamut byl kára pro pořádný chlapy a současný esko je trochu sportovnější, ale pořád extraklasse! Tenhle novej se mi moc líbí, boční linie je robustní, tak jak má být. Stejně bych ale hodně váhal, jestli ej ejt, esko či phaetona...Kdybych řešil tuhle otázku, asi bych probdil hodně nocí!
Phaeton je nádhernewj kus. Es jsme ještě neviděli... ale bude to úchvatné - třeba ten Cé sloupek se sklonem až coupeosním Myslím, že naživo to bude dokonalost sama.
jaja Phaeton je majestát sám osobně...vloni v Ženevě jsem v něm seděl asi 20 minut a nechtělo se mi ven .Taky se na medvěda těším naživo, prozatím se musím jezdit dívat na chlupáče do zámeckýho příkopu v Krumlově .
Zkusil jsem, Mamuta S350 Turbodiesel Pamatuju si, že nejvíc mě dostalo to dovírání dveří Tedy, do doby, než jsem se s ním rozjel. Páni.. Ten kluk ho pak vyměnil za nová model (v benzínu), čekal na něj půl roku a nakonec ho po dalších šesti měsících prodal, protože z těch šesti měsíců ten medvěd strávil 94 dní v servisu Ale možná že měl jen silně vadný kus... Stejně se říká, že první dvě série nového modelu nebrat...
věřte nebo ne ... dneska jsem tohle novy esko potkal v olomouci, s nemeckou spztkou. nerozumím tedy větě ve článu "poprvé se ukáže na autosalonu ve frankfurtu". btw. v realu vypadá opravdu majestátně.