Oficiální představení nové generace vlajkové lodi Mercedesu, třídy S, proběhne již dnes večer. České ceny i oficiální fotografie vám však přinášíme už nyní.
Tak to je dost nesmyslný srovnávání. U Mercedesu totiž nedostaneš tak velkej kufr a navíc je to obyčejnej sedan (ještě navíc bez sklápěcích zadních sedaček, který měl v základu už i Favorit!), oproti praktičtějšímu liftbacku. Komfort bude podobnej, protože za ten milion máš u Oktávky už i víceprvkovou nápravu, takže volba je jasná. Mercedes by měl být za polovic, aby se vůbec dalo hovořit o konkurenceschopnosti, ve Študgartu to silně přepálili!
volant je bych rekl hruza,dve ramena je dost malo,bal bych se ze ho zlomim,ale maji to vyzkousene,takze se uvidi,vypada dobre,jenom me prijde ze to ma trosku krivky z CLA
jo jo, má to křivky z CLA, CLA má zase křivky korejských aut, navíc ten volant alá Kia (originál je jen jeden), navíc to jistě nebude mít škrabku na led v krytu nádrže. Mercedesu už došel dech a proto teď míří na zákazníky Hyundaie! :-)
jj taky v tom koukám křivky CLA, hold S zacalo pridavat sportovnejsi designove prvky, že by se inspirovaly [odkaz] :-) ale jinak je nove S pekne, ale na muj vkus ve vnitr moc aristokratické (dej tam logo Jaguar, Bentley a jen podle interieru by každý neautomagor uvěřil), ale to je už jen dle vkusu každého
ver mi ze nezlomis ani keby si bol ronnie coleman ;-) nehrozi ziadne strachy ... ani by si nim nepohol ... ani vo felde by si nezlomil nie to este v medaku ;-) ... to skor hlavou rozbijes celne sklo alebo v lotte vyhras jackspot
rozmýšlam nad tým volantom... aj keď vyzerá trošku zvláštne, je urobený funkčne. Napríklad ja, buď držím volant dvoma rukami (o desať minút dve hodiny), alebo jednou rukou a to zvyčajne na dolnej časti volantu. Čiže máš kráľovský priestor držať volant v dolnej časti kde sa ti zachce... Podľa mňa dobré...
Jo, to je druhý největší nepřítel S-ka, hned po Kii Picanto, jejíž volant Mercedes zkopíroval a oproti Kii láká na větší počet výdechů klimatizace na palubce.
Co to má zase znamenat? Proč je zase nejlevnější motorizace diesel,když je technicky náročnější a dražší? To si bude muset majitel přihodit skoro 700K k základní ceně,když bude chtít spolehlivej benzín? Proč tam nedají starou osvědčenou V6 s podobným výkonem základního dieselu? Vždyť by to auto bylo lehčí,spolehlivější,tižší a ke všemu levnější. Tak proč tahle diskriminace příznivců benzínu? To fakt nechápu :no:
Myslím, že těch motorů bude víc, tohle je jen nástřel. Nicméně náklady na výrobu dieselů stlačuje poptávka - prodá se jich daleko více. A MB diesely opravdu umí...
Motorů bude v nabídce 3x tolik, toto jsou jen zaváděcí ;-) Proč by měl být diesel dražší? Jste nakažen politikou VW >:D Zájem o rozšíření a podpora CDI ;-) Vždycky to tak v posledních letech bylo, že nejlevnější varianta je základní diesel. Neznáte mercedesí mapu pane.
Cherokee: jo CDI to dost zvedly. Akorát mne mrzí, že zatím nemají všechny modelové řady SRC, tedy vstřikování močoviny. Pak se motor nemusí dusit, ale může si vyrobit oxidů dusíku kolik chce. Tím pádem v nízkých otáčkách je to jak pokropené živou vodou. Vyšší termodynamická účinnost a menší spotřeba. Doplnění zásobníčku např. při výměně oleje je maličkost.
Mne osobne sa viac páči aktuálna, resp. už minulá verzia. Pôsobí športovejším a kompaktnejším dojmom (čo v tejto triede ide asi trochu proti prúdu). Nepáči sa riešenie zadnej časti, kde veko batožinového priestoru s nárazníkom a difúzorom zviera dosť ostrý uhol. Taktiež sa mi nepáči to LCD-čko čo tam pacli miesto kasických "budíkov". Skôr by som tam dal remeselne krásne urobené klasické ukazovatele evokujúce "swiss hand made" hodinky. Toto trochu zaváňa PlayStationom (to isté si myslím o palubovke v Jag-u a RR, hold vývoj nezastavím a obávam sa že takýchto "Hig-end" riešení bude pribúdať naprieč celým spektrom nových aut). No a úplne to zabili tým displejom v strede o veľkosti veľkoplošného plátna. Až som sa tej fotky zľakol, pripomenulo mi to hodiny geografie a tie veľké mapy cez celú tabuľu 8-s
Takže preto by som si novú S-Klasse nekúpil. A ešte u dôvodu, o ktorom sa v spoločnosti gentlemanov nehovorí... >:D
Ze Sondere klasse si už na zadek nikdo sedat nebude. Možná tak Aventador (randál jak hrom, ale strhne, ne že ne) na víkend, nebo Phantom po face (předek jak jachta a to ticho). Na esko si za pár dní zvyknete a je to denní chleba se všemi klady i zápory. Docenění přijde jindy! Tehdy, když se z nějakého důvodu výjimečně musí jet něčím jiným. >:-[] To už (pro mnohé úsměvně) nejde, brrr.
Vzhledem k tomu, jaká je dnešek významná událost, tak prezentace nic moc. Byť premča bude v 20h, tak snad se ještě dočkáme hlavního chodu a tento článek je jen předkrm. Má to být malý svátek. Místo toho je tu Superb s nějakými pozměněnými světly ještě dokonce 2x ;-\ 222ka, útok na Ghost či Mullsanku nebude asi tak žhavý. Jako líbit se líbí ( zadní světla, spodní prolis, tabletové budíky, konečně není úzký ...) jiné méně (horní prolis, přední světla ...) . Auto jsem měl vždycky světlejší od pearl grey az po palladium silver, tak uvidíme, kdyžtak z nových jde i 197 Obsidian nebo 183 Magnetite. Dřevo klasika Burl Walnut.
Elektronické systémy jsem nikdy neocenil, polovinu commandu ani nepoužívám, tak uvidíme. Mě u Daimlera rohlíkem neopijí, jak nebude kvalitní HW tak nebavka. Ale na ABC suspension (487) nebo Collision prevent asist jsem zvědavý. :yes: Už aby byly první kousky na autosalonech. Ono když se dovřou dveře, uvnitř ta odfiltrovanost od vnějšího světa. Tiché šumění V8, brzda, déčko, něžně plynu, ten měkký konzistentní houževnatý zátah. Krásně se nese, akorát na jízdní pruh. Ty sedačky ze kterých se nechce ven a z cesty je rázem cíl. Kdo zná nechce jinak, kdo nezná nepochopí. ;-)
Vidaaa, pochvala redakci :yes: Nejzajímavější je asi ta 6 stánka. Zajímavý je ten rozklad sil, když se chytne jen 10% překrytí a je rána na hrnec, tak ten rozklad sil do středu, pak i v těch dveřích :yes: Horní ramena vpředu jsou vidím takové jiné, stejně jako umístění těch tlakových zásobníků a vůbec zavěšení. Vliv asi ABC magic suspension. Cross member, ty nápravnice jsou podobné, na přední vidím mírné šetření, vzadu dost uhýbá diferáku. Tady to ještě není, uvedeno, ale zajímavá je kombinace těch materiálů. Klec z oceli, předek z hliníku atd. Systém toho vzduchu pro posádku, to zas bude časem údržba. Co si ověřím, bude fce všech těch kamer v zimním období. Odrazky nad výfuky (resp koncovkami) bych dal asi jinak, stejně jako razí ploutev ze střechy. Ale jinak OK. :-!
Krásný design, záď má lehký britský nádech (tvar víka kufru, protažení světel). Zároveň v sobě nese odkaz na předchozí generace. Interiér je evolucí stávajících tvarů. Všiml jsem si klíčku ke startovaní...Detaily jsou úžasně propracované, je vidět orientace a zároveň inspirace opět britskými vozy jako Rolls (výdechy klimatizace a jejich ovládání).
Toť zatím mé první postřehy...jdu se zase kochat :-):yes::yes:
nové S-Klasse je určite to najlepšie čo dnes mercedes dokáže ponúknuť , je to auto pre ľudí ktorý majú radi luxus , komfort a eleganciu , takíto ľudia si nekupujú Audi ani BMW . Interiér je maximálne elegantný , účelný a luxusný , keby mi niekto nepovedal čo je to za značku , povedal by som Rolls Royce .. Dizajn exteréru má oproti minulej generácii Aristokratickejší nádych a v postate mu nemám čo vytknúť ..... Tu by sa hodilo to Škodovkárske TRIEDA SAMA PRE SEBA , lebo to Trieda S skutočne je !
Neviem sa dočkať osobného stretnutia ...
"je to auto pre ľudí ktorý majú radi luxus , komfort a eleganciu" => docení. Nic nepsal o tom, že si ho člověk, který si koupí Audi/ BMW, nemůže koupit, ale že člověk, který má rád luxus, komfort a eleganci si nekoupí Audi/ BMW. Já to jen otočil.
"S Klasse je jinde." A jak to ovlivní například mou volbu 1er/ 2er Coupé? Nebo třeba Mini Coopera, A1 do města? Protože "S Klasse je jinde" si nemohu koupit nic jiného než Mercedes/ Smart, když mám rád luxus, komfort a eleganci?
S-Klasse je pre iné povahy , je to pre tých ktorý majú radi luxus , komfort a eleganciu
Audi A8 či BMW 7 sú pre ľudí ktorý majú radšej rýchlosť a šport ... eSko má iný charakter a je robené pre iných ľudí .... ;-)
Ale ty jsi nepsal o A8, nebo 7er, ale o Audi a BMW. Proto má reakce. A i kdyby, pořád je to hloupost. Mám rád eleganci, luxus, pohodlí, jsem celkem konzervativní (mým ideálem roky byl Maybach 62) a kdybych si musel teď vybrat, tak z D3 vezmu A8. Dokonalá není, ale když ji člověk trošku vyšperkuje, celkem si s ní rozumím. Chtít rychlost a "sport", rozhodně koupím něco jiného. Až bude nová S-klasse na trhu, s vysokou pravděpodobností se má preference vrátí k Mercedesu. Hlavně jsem zvědavý na tu extra dlouhou verzi a porovnání s Mulsanne.
Se škatulkováním můžeš jít víš kam. ;-) Dělíme se na ty, kteří si podobné auto mohou dovolit, a ty, kteří nemohou. První skupina je tou cílovou. Ano, projevuje se v něm DNA značky, ale není to ani Phantom, ani Maybach.
Třída sama pro sebe... tohle už v prémii pár let neplatí pro žádné auto ze základní nabídky. Jasně, interiér je v top specifikaci moc pěkný, ale třeba Audi se dá vyšperkovat velmi podobně.
Pro tohle vozidlo teda jednoznačně tmavé. I tak musím vidět naživo, ale ta béžová... no, nesedí mi to. Za to černá.. damm it! Moc krásné auto, zatím u mě ale vede předchozí, ostře řezaná generace po FL. Asi nejhezčí mercedes, co jsem měl tu čest vidět (AMG pakec, of course ;) )
Nahoře je premiéra roku. Premiéra auta, které by úplně každý chtěl, premiéra auta, které současně úplně každému nastavuje nesmlouvavé zrcadlo jeho vlastní garáže, a premiéra auta, na které nemít možná není tak úplně ostuda, avšak čelit této pravdě o sobě, to není úkol z nejlehčích. Zejména, když jsi zatím vyznavač sebezáchovného sloganu - carens je lepší než esko, vím co píšu, táta si carense včera přivez´...
Tak jak? No především si napišme tu nejdůležitější zprávu - klidně si můžeš zítra koupit modernizované Éčko. Mercedes nás totiž tradičně opět předběhl. Neboť design nového eska zakotvuje již modernizovaným éčkem prezentovanou vizáž na dalších deset let. Zakotvuje ji i v konkurenčním pohledu natolik jistě a pevně, že se mi chce až napsat, že krásnější auto, než je nové eS jsem nikdy neviděl. Jenomže to bych se vřadil do rubriky prosťáčků, kteří nahoře zatrhli odpověď, že nové eS je hezčí než staré eS... 8-s >:D
Jaké je tedy nové eS? No je to nejlepší velkosériově vyráběný vůz na světě. Jistě, to víme všichni. Dodávám tedy, že je to současně nejkrásnější velkosérie světa své třídy. K designu karoserie nemám po pětiminutovém zírání a slintání jedinou výhradu. Velikost grilu je silničně oprávněná a garážově důvodná, všechny křivky karoserie se dotýkají estetického absolutna a silniční postoj vozu je jedním slovem úchvatný.
Evidentně důsledně špičková ergonomie vyžaduje zatím, abych přijal estetiku volantu a kapličky. V kostech cítím, že to půjde, zejména i z toho důvodu, že estetiku bude člověk povětšinou nasávat kradmými pohledy při náhodném parkování vedle eSka... ale tohle znáš jistě moc dobře i z jiných velikostních tříd...
Jízdně se mohu zatím vyjádřit jen s generační prodlevou. Jízda v (prodloužené verzi) eS byla a stále je pro mne jedním z nejsilnějších životních volantových zážitků. Hladkost jízdy, hladkost ovládání, do dvaceti vteřin po usednutí absolutní pozice za volantem, špičková kontrola jízdy, to vše nastavuje dokonalá měřítka při náhledu nejen na třídu lux.
Tak tedy hodnocení - Není třeba, Hvězda je stále... Hvězdou. No schválně si na chvíli toho carense vyměň za nové esko... Avšak opatrně na to, neboť existují životní prožitky, které v zájmu tvé budoucí duševní integrity nepůjdou "vyčistit" ani rozsáhlou lobotomií...
Da sa povedat, ze je relativne lacny, na mnozstvo sprijemnovadiel a technologii, ktore ponuka. Oproti cenam Ska spred cca 10rokov, ked atakovali v zaklade hranicu 4mega :-)
Je to nejkrásnější Mercedes všech dob,líbí se mi jednoduchost interiéru,exteriér je famózní ,ale je to asi jediný Mercedes co se mi líbí třída E se mi pořád moc nelíbí
...na tej titulnej fotke vyzera vyborne,technologicke novinky ktore prinasa su uzasne,ale ak by som kupoval auto v tejto triede,vybral by som si audi a8.a to kvoli quattru.
Nevím jak vám, ale mě ta palubní deska připomíná spíše náklaďák nebo motorový člun než osobní vůz 8-s [odkaz]
to už je hezčí palubní deska nového Peugeotu 308.
Jinak jestli koukám dobře, tak vidím pružící jednotky ala Citroen (celkem 4). To vypadá na nějaký vylepšený Kinetic H2 CES suspension od Tenneco nebo ACOCAR. [odkaz]
...pěkná a nepochybuju o tom, že po technické stránce znovu stanoví standardy ve své třídě.
Upřímně ale nechápu z ekonomického/ekologického hlediska význam verze S 400 Hybrid, vedle S 350 BlueTEC... :-) A u hybridů jde o ekonomicko/ekologické hledisko především, nebo ne?
povedal by som ze je to uz svojou charizmou a mnozstvom koze a dreva a svojim elegantnym ponatim zvnutra uz skor konkurent rollsa a bentleyho ako audiny a bmw ....
opticky štíhlejší, politicky zelenější, uživatelsky ještě přívětivější než kdykoliv předtím. Jen ty displeje mohli hoši pojmout decentněji, v zadních sedačkách je mohli nechat zapuštěné v masivním předním opěradle a v palubovce si to dvojkino mohli odpustit úplně, klasické budíky bych v koženém a dřevěném interiéru bral jako daleko přirozenější. Ale jinak :yes:
Interier Audi A8 je tzv audinacky standard ... ale vazne sa to na interier noveho S-ka nechyta.... len si pozri volant... v ( audi vyzera dost chudobne ) .. pozri si vyduchy ventilacie... ( v S-ku su presne ako v bentley .... krasne kruhove chromovane ) , pozri si vyplne dveri, navigaciu, stredovu konzolu, pristrojovy stit.... vo vsetkom je Sko o dve triedy nad audi a mozno aj o 3 triedy.... audi zvnutra vyzera no... ak by sme tam dali logo vw tak poviem ze ako nejaky stary phaeton..... nic v zlom.... ale Sko je uplne inde ako tato nudna stroha chudobna koncernova zlatanina.... Sko uz dycha na chrbat rollsu a bentely zvnutra.... kdez to audi nedycha na nikoho....
je to len moj nazor.... proste interier Ska posobi vznesene a charizmaticky tak ako sme zvyknuti z konkurencnych anglickych luxusnych aut... pri vsetkej ucte k znacke audi ... interier A8 na S-ko nema.... chyba mu charizma a styl a pocit luxusu aky dava len rolls bentley a uz aj nove Sko
:yes: AUDI mi to promine. Do tohoto okamžiku byl nový interiér od AUDi tím, v čem bych třeba někdy chtěl sedět. Ale tohle co předvedl mercedes je prostě věc nevídaná až neskutečná. Až se svezu, jestli se teda svezu, tak můžu říct 100% nejlepší interiér současnosti. Nyní to můžu tvrdit takto, Na pohled to nej co jsem kdy viděl :yes:
Seděl jsi alespoň v A8, ty starý Phaetone? Mně se interiér nové S-klasse líbí. Až na tu jeskyni. Jsem prostě konzerva, mám rád krásnou mechaniku a do tohoto Brity inspirovaného vozu by se něco mechanického hodilo. A pak takovou tu Mercedesovskou klasiku, volič automatu pod volantem, všemocné páčky, nožní parkovací brzdu, za to bych střílel. Ale to je jen má preference. Uvidíme, jak to bude vyvedené.
tej prilisnej inspiracie a orientacie na ostrovny dizajn. Je to vidiet hlavne v interieri (napr. palubna doska) a na zadnych partiach (ocakaval som prelisy zadnych blatnikov). Prilis vela britskeho ducha a aristokratickosti na ukor nemeckej strohosti a funkcionalizmu. Kde su casy famozneho interieru W140-ky.
Inak W222, klobuk dolu, v sucasnosti pravdepodobne najdokonalejsie auto sveta. Tesim sa na S Coupe.
Jak to jen říct, je to prostě pecka. Nádherné tvary, úchvatný interiér (za tučné "extras") a vynikající motory. Třída S stanovila opět měřítka ve třídě luxusních vozů. Nepochybuji o tom, že se v tomto voze bude cestovat jako v peřince s tichem, snad lehce se dotýkajícím symbolům jako je Rolls Royce.
Jen tak na okraj: povinně bych nechal proškolit návrháře interiéru (a hlavně ty, kteří výbírají materiály) řady 7 od BMW. Zatímco v sedmičce si člověk připadá jako ve vyspělejší pětce, v S class budete na hony vzdáleni plastům řady E. To samé platí o Audi A8 vs Audi A6.
V porovnání s BMW 7 a Audi A8, MB-S chybí 8 stupňový automat ZF, který je špičkový. Tvrdit o kvalitách interiérů Audi A8 či BMW 7 může jen hlupák, který neseděl natož řídil jednu z těchto automobilů. Jinak co se týká interiéru, jsou tam dvě naplácnuté obrazovky vedle sebe, pak 2 ramenný volant, to patří do historie (starý fiat 500). Podle mého názoru je interiér Audi A8 nejhezčí z MB-S a BMW 7, je nejvíce promyšlený, elegantní a má jistý sportovní nádech a perfektní výsuvný display, který zajíždí do palubní desky a co se týká materiálů jsou špičkové, stejně jako u MB a BMW, ale Audi to umí dotáhnout do konce. ;-)