MB neustále rozšiřuje nejen hmotnostní kategorie Unimogu. ale také počty variant dodávaných továrně.
Škoda, že Tatra nemá takovýto produkt: Daimler si rozhodně zaslouží konkurenci pro Unimog, jejich ceny jsou vysoko v oblacích.... Navíc servis prováděný v jednom místě pro celou republiku taky neznamená nějaké pohodlí pro uživatele. Tatře by se hodil takovýto automobil jako náhrada za 810 a zároveň jako uživatelsky lepší "traktor" namísto Phoenixu. Jasně, na vývoj jsou potřeba peníze, ale já to myslím jako připomenutí toho, kam by se Tatra se svou centrální troubou a kyvkami měla ve třídě 3-9 t vrtnout.
Znamenalo by to sice vývoj a výrobu speciálně přizpůsobené kabiny, ale pokud by odbyt byl zajištěn, proč ne?! A nebo by se kabina mohla vyrábět u Zetoru.... Tam mají technologii i zkušenosti.