Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz Vans a testování elektrických dodávek na švédském sněhu a ledu

Mercedes-Benz Vans poodhalil průběh testování spolehlivosti modelu eVito v zimních podmínkách severního Švédska.
Zpět na článek
4. 3. 2018 23:25
3. 3. 2018 08:03
Zbytečná práce
S dojezdem 100 km to nebude fungovat pořádně ani ve městě, a mimo už vůbec. V tom případě je ale zbytečné testovat provoz v arktických podmínkách.

Leda že to vyvíjejí speciálně pro Novosibirsk :-)
Rozbalit vlákno
10
3. 3. 2018 11:58
Re: Zbytečná práce
Tohle jsou auta na ježdění kolem komína. Ne na vození zboží z Prahy do Brna.

Pokud se dodržuje zásada "nabíjím když parkuji", tak dojezd je v pohodě. Mám EV (standardní dojezd 200km, v extrémních mrazech něco kolem 130-150km), za rok najeto 25 tisíc km (Plzeň, Praha) a nikdy problém. Na rozvoz pošty a balíků po městě je tato dodávka naprosto dostačující.
3. 3. 2018 12:21
Re: Zbytečná práce
Píšou ve velkých mrazech nebo plně naložené ujedou kolem 100 kiláků. Tj když se sejde oboje najednou, mráz i plná zátěž, budou hodně rádi za osmdesát. Přitom tuhle vzdálenost ujede auto za dvě tři hodiny ale dalších šest hodin pak stráví na nabíječce. Budou muset hledat hodně nadšené zákazníky, co dají přes mega za auto které tři čtvrtiny šichty prostojí na nabiječce
Avatar - Zetti
3. 3. 2018 12:26
Re: Zbytečná práce
Dojezd je dany kapacitou baterie a celkou spotrebou auta. Jestli to auto ma kapacitu baterie 41kWh a zimni spotrebu 40 kW, tak je tech 100 km jeste docela optimistickych. Baterku nelze vycerpat do mrte. Navic pri mestskem provozu dodavky napriklad pro postu spotreba poroste s narustem casu vytapeni.
Kalousek ma pravdu. Tohle neni zadnej univerzal. Test v realnem provozu konkretniho urceni by byl uzitecnejsi.
3. 3. 2018 15:45
Re: Zbytečná práce
postacky dodavky delaj denne sotva 50k, jeste jako student jsem o prazdninach jezdil brigadu s postackym Tranalem v HK, a neco jako maximalni zatizeni u CP neexistuje, jestli vsechen naklad za den mel dohromady tak 250 kio, tak to bylo opravdu hooodne :-)
ohledne topeni nevim ja jezdil v lete o prazdninach, ale kdys vidim ty postaky nebo speditery dodavek co me obcas neco dovezou na dobirku, tak jsou nabaleny aby jim nebyl azima kdys to nesou ke dverim zakaznika, ma smysl vubec v rozvazkovem aute topit? vzdyt kazdych par desitek metru se zastavuje a vetra, ale pokud by bylo treba topit, prijde me je jako lepsi reseni proste nezavisle topeni kde bude spotreba 2-3 litry paliva na mesic, me bastilo v Audine asi 3 deci za hodku a pokud clovek chtel, tak behem 15 minut bylo v aute nesnesitelne vedro

ostane CP hodla v pristich letech pokud vim testovat elektricke dodavky Nissanu
Avatar - Zetti
3. 3. 2018 16:19
Re: Zbytečná práce
Test je test a kdyz se neco testuje tak se to ma vyzkouset ve vsech rezimech. Zrovna statni podnik posta by klidne na baterky mohla prejit. Ty jejich dreky vzdycky zamori celou ulici
3. 3. 2018 17:37
Re: Zbytečná práce
Přesně tak. Klidně bych si dokázal představit i elektrický taxíky. V okamžiku, kdy EV ujede ve městě 250km s rezervou, tak by to mělo běžnou směnu pokrýt.
3. 3. 2018 19:10
Re: Zbytečná práce
a je vam hosi jasne, ze prave tito zakaznici delaji celkem slusne objemy prodeju? tedy presne to co nakonec pohjrbi spalovaky pro nezajem flotilovych zakazniku
3. 3. 2018 20:05
Re: Zbytečná práce
No zatím si pošťáci vyrábějí vyhovující elektromobil\y sami, takže jestli je někdo chce oslovit, měl by nabídnout i pořádnější parametry
Avatar - Zetti
4. 3. 2018 06:57
Re: Zbytečná práce
Posta bude mit jiny starosti. Posta dela zisk na ukor lidi co jeji sluzby pouzivaji a na ukor lidi co pro ni pracuji. Navic u nas co objela zenska na kole dneska jezdi 2 postaci v jednom aute. Upadaji zasilky jak balikove tak listovni, tak rozvazeji letaky a balicky z Ciny z kterych zrejme nema ani kacku.
Takze na elektromobily kus za melouna muze posta akorat tak zapomenout. Za chvili nebudou mit ani zakazniky ani zamestnance.
4. 3. 2018 23:18
Re: Zbytečná práce
No neviem, sice Ceska Posta nakupuje to najlacnejsie co je, o sa tyka vozidiel, ale ked vidim, vozovy park spediciek ( nie kurieri ), tak to je este horsie ako posta.
Aj u nas na SVK spedicky nemaju ziadne auta, najimaju sukromnikov co pre nich jazdia a hadaj na akych autach, tie nakladaky uz teda hodne pamataju.
Taky Dachser si najima sukromnikov na SVK a tam je to o tom co ma zrovna za vozidlo, aj ked ma 5-6- rocny nakladak, tak je dotiahnuty z DE a povie to este urobi peknu sluzbu ;-)

Hold realita, mozno na zapade bude klientela, tu na vychode tazko, kolkokrat maju ti sukromnici problem zarobit na novsie (nie nove)........
4. 3. 2018 23:25
Vito
Toto je mala hovadina, u nas kurieri nepouzivaju. Pouzivaju vacsie dodavky, hlavne ducata...........
Inak k dojazdu, pokial budu taketo smiesne dojazdy okolo 100-150km udavanych vyrobcom a maximalna rychlost 120km/h. V zivote to nenajde vacsie uplatnenie z dovodu prejst z Bratislavy do Trencina je cca 125km pekne po dialnici. Cize ak sa nieco nalozi a pojde sa nonstop plny plyn, tak to ostane stat niekde medzi Piestanmi a Novym mestom asi 35km od Trencina a o kureni ani nehovorim.
Niekto tu pisal, ze naco kurit v aute kurieri nepotrebuju, skuste im to povedat ;-) ani dotycny predpokladam v praci nesedi v zime v bunde a capici.........................
Rozbalit vlákno
0