Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz Viano: nový top diesel

Mercedes-Benz rozšířil motorovou paletu velkoprostorového vozu Viano o vznětový šestiválec s objemem 3.0 litry a výkonem 150 kW.
Zpět na článek
23. 2. 2006 08:46
neregistrovaný "Charger"
23. 2. 2006 09:01
neregistrovaný "Rudolf"
23. 2. 2006 09:16
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 09:20
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 10:23
neregistrovaný "Charger"
23. 2. 2006 17:49
neregistrovaný "xxx"
19. 1. 2007 15:32
neregistrovaný "morowws"
23. 2. 2006 09:18
neregistrovaný "OK"
23. 2. 2006 09:30
neregistrovaný "Rudolf"
19. 1. 2007 15:30
neregistrovaný "morowws"
23. 2. 2006 09:57
neregistrovaný "Carlsson"
23. 2. 2006 10:40
neregistrovaný "machacek"
23. 2. 2006 11:37
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2006 13:05
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 13:08
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 13:45
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2006 14:05
neregistrovaný "Husband"
23. 2. 2006 14:07
neregistrovaný "Husband"
23. 2. 2006 18:09
neregistrovaný "Lukas"
24. 2. 2006 13:04
neregistrovaný "Steven"
25. 2. 2006 10:34
neregistrovaný "Hary"
19. 1. 2007 15:39
neregistrovaný "morowws"
23. 2. 2006 17:37
neregistrovaný "Tevik"
23. 2. 2006 20:10
neregistrovaný "urban takeover"
23. 2. 2006 22:13
neregistrovaný "martin"
24. 2. 2006 20:53
neregistrovaný "xxx"
24. 2. 2006 23:08
neregistrovaný "Caryk"
28. 2. 2006 13:38
neregistrovaný "Skyline"
24. 2. 2006 17:55
neregistrovaný "Carlsson"
24. 2. 2006 19:17
neregistrovaný "Carlsson"
26. 2. 2006 13:20
neregistrovaný "Peter"
26. 2. 2006 14:12
neregistrovaný "martin"
neregistrovaný "Charger"
23. 2. 2006 08:46
Skvělý motor
Nejkazivější auto na našem trhu(alespon co jsem slyšel od majitelů)dostalo skvělý diesel. Ale myslím, že ani to mu v souboji se skvělým VW Multivan nepomůže...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Rudolf"
23. 2. 2006 09:01
Re: Skvělý motor
:-! nevim co je na VW skveleho, todle vianko bude jedinecnej dalnicni tahoun a na okresce toho VW roslapne jako hovinko :-O
dle me zkusenosti, po odstraneni nedostatku spanelskych "sikovnych" delniku slape korektne bez zavad. Ale jako vsude nesmis mit smulu na patecni odpoledni kus. Bohuzel MB na tom neni s kvalitou dobre ani u limuzin. A VW asi do huby brat nebudeme...
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 09:16
Re: Skvělý motor
Jooooo, hned si vzpominam jak jsme dlouho resili ktere vybrat, Multivan ci toto. Navstevy autosalonu a pohledy do ceniků..... no nakonec volba padla na hvezdu. Co rozhodlo? Asi design(subjektivni nazor), navic razim pravidlo, ze je to dneska stejne jedno co koupit, protoze se "kazi" vsechno. Proste jde zrovna o kus.
Rekl bych ze vymysleny je skvele, obzvlaste nektere detaily (a ty delaji auto). Horsi je to s provedenim, servis navstevujeme "relativne" casto, ovsem hrozne to ale neni!! Jde o "detaily" ovsem u auta za milion docea mrzi. Nenavijeji pasy (2x vymena), povrzava sedacka(2x vymena), a jednou kvuli spinaci skrince, jinak ty "zakladni" fce auta funguji skvele.....
Trochu byli obavy ze zadnoho pohonu, jelikoz se pohybujeme v horske oblasti a zajizdime casto na zapadle cesty !! Obavy byli liche, ikdyz v tezke situaci pomohli retezy. Jinak ESP funguje tak jak ma.
Pripadne dotazy rad zodpovim :-)
P.S: takto si predstavuji diskuze, a ne typu: ja myslim ze je to sunka, nebo: ja mel auto urcite znacky a bylo poruchovy, timpadem vsechny auta stejne znacky jsou sracky a ty si vul ze sis to koupil.....hezy den !!
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 09:20
Re: Skvělý motor
Chci rict ze s autem je vicemene spokojenost, a pristi auto ?? No klidne zase tento novy model.... Ono totiz pochybuji ze kdyz bych mel jine ze bych nenavstivil taky obcas servis ! To mi proste nikdo nezaruci !!! P.S: Klasika, znam plno majitelu co nadavaji na VW ale i na Mercedes.....je to podle me jedno...
neregistrovaný "Charger"
23. 2. 2006 10:23
Re: Skvělý motor
Jo, to já jenom, že sem slyšel hrůzostrašné povídky o tomto autě, jak do něj majitel musel za měsíc po koupi investovat 200 tisíc, protože všechno odcházelo, bylo to špatně nalakované, atd. Jinak ti přeju mnoho štastných kilometrů... ;-)
neregistrovaný "xxx"
23. 2. 2006 17:49
Re: Skvělý motor
vysvětli mi prosím, proč by majitel po měsíci od koupi cpal do auta 200 tisíc na opravách, když jev plný garanci? zjevně plácáš o něčem, čemu nerozumíš a snažíš se vyvolávat dusno o značce, na kterou prostě nemáš...
neregistrovaný "morowws"
19. 1. 2007 15:32
Re: Skvělý motor
presne moja rec naxapem tych 200 litrov ani nexapem preco by sa mali strasne kazit proste sa objavy niake auto kotre je zle od vyrobi ale je jedno zo tisíc
neregistrovaný "OK"
23. 2. 2006 09:18
Re: Skvělý motor
sorry ,ale nehovorilo sa to o Vite a triede V????????,
neregistrovaný "Rudolf"
23. 2. 2006 09:30
Re: Skvělý motor
trida V zanikla s prichodem tohoto modelu v roce 2002
Vito a Viano, tak je to! motorizace je stejna, klidne si muzes koupit Vito plechovou krabici s motorem 3.7 V6 benzin ;-)
neregistrovaný "morowws"
19. 1. 2007 15:30
Re: Skvělý motor
ale hofnooo..si myslis ze vw je lepsi ked ani nevies co to je za auto nevarvim ze je zle ale isto sa kazi viac ako MB..MB je proste znacka...aa ten trojliter obehne vw tak ze ani nebude reagovat ten v tom multivane.
neregistrovaný "Carlsson"
23. 2. 2006 09:57
Převodovka bude asi automatická ::))
Ab sofort kann man den neuen Vito 120 sowie den Viano 2.8 CDI bestellen. Sie verfügen über den aus den Mercedes-Benz PKW bekannten neuen V6-CDI. Er leistet im Viano und Vito 204 PS und 440 NM und 2987cmł. Er wird mit der 5-Gang-Automatik kombiniert und verbraucht im Drittelmix 9,2l /100 km. Die Auslieferung startet im April/Mai 2006. Der Aufpreis vom Viano 2.2 CDI zum Viano 2.8 CDI soll etwa 3500 EUR liegen. Ausstattungsbereinigt jedoch nur bei 1800 EUR. Ohne das es von Mercedes publiziert wurde, stand der Viano 2.8 CDI im Januar 06 auf dem Brüssler Auto Salon. Zudem sollen bei allen Modelle leichte Modifikationen in die Serie eingeflossen sein. So zum Beispiel eine neue Spritzwand, die die Geräuschdämmung verbessern soll.(Thanks to Geert for the image)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "machacek"
23. 2. 2006 10:40
bez titulku
Vlastnim Viano jiz pul roku a jsem s nim naprosto spokojeny mam 2.2 cdi a co se tyce akcelerace a samotne jizdy je to naprosta bomba a jake to musi byt v tom 3.0 cdi.Premyslim ze bych to vymenil za tento motor.Jen abych reagoval na dohady ohledne VW. Pred tim nez jsem si poridil nove Viano tak jsem vlastnil Multivana taky novy model. Motor super 2.5 tdi 174koni vse ostatni katastrofa. Najel jsem s nim 75000km a servis jsem navstevoval pravidelne.Kdyby jsem tady rozepisoval co vse bylo odstranovane na voze tak tady jsem do zitra.Na zaver jsem rad ze jsem se zbavil Multivana a VW jiz nikdy vice.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2006 11:37
Re: bez titulku
a co vozíš..?? mám na mysli, jak těžkej jsi.. >:D resp. jak zatěžuješ to auto, jestli to třeba s tunou uvnitř ten motor zvládá....?
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 13:05
Re: bez titulku
:yes: presne tak :-) .......a pak sem napise nekdo kdo mel Viano porad v servisu. Napise ze uz nikdy vice Viano a ze je spokojeny s Multivanem. A vsude bude roznaset jak Viano je strasny....pak ho nekdo potka a podle toho soudi, kdyby potkal Vas, tak soudi opacne.......tak to proste je.....
Myslim ze by uz konecne meli lidi pochopit ze je dneska jedno co koupi, proto diskuze o kvalite a spolehlivosti radeji nectu jelikoz mi stoupa tlak....
neregistrovaný "Caryk"
23. 2. 2006 13:08
Re: bez titulku
Kdyz reknu ze otec mel Kiu a byl s ni spokojenej a bylo to nejmene poruchovy auto co mel (opravdu), tak taky kazdy hned nebude rikat jak jsou to spolehlive auta....
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2006 13:45
Re: bez titulku
a můj skoro tchán měl sonátu a při 40.000 už podruhé musel měnít převodovku.. (mimo jiné).. ostatní závady byly jako prkotiny.. takže si asi nevybereš.. ;-)
neregistrovaný "Husband"
23. 2. 2006 14:05
Zkušenosti s Vianem
Mám Viano 2,2 CDI téměř dva roky. Zatím bez poruchy (silnou kritiku jsem před koupí slyšel především na předchozí Vito). První servis - výměna oleje na 42 tis. km. Dlouhodobá spotřeba do 7 l/100 km - používám to jen pro přepravu lidí (5 samostatných sedaček), nikoliv jako "náklaďák", většinou dlouhé trasy. Trochu se divím 5-ti stupňové převodovce - viz článek u 3.0 CDI. U motoru 2,2 CDI mám 6-ti stupňovou manuální převodovku.
Jinak souhlasím s názorem, že bezproblémovost auta nezávisí na značce a někdy ani typu auta - viz mé předchozí zkušenosti s novými BMW 528i (r. v. 1998), AUDI A6 (2004), MB CLK (2002), OPEL Vectra (1997).
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Husband"
23. 2. 2006 14:07
Re: Zkušenosti s Vianem
Oprava.....samostatných sedadel je tam 6
neregistrovaný "Lukas"
23. 2. 2006 18:09
Re: Zkušenosti s Vianem
no spiš bych řekl, že autor članku neumi překladat, či číst.

bude tam spiš 5st. automat, jak byva u M-B zvykem kombinovat motory nad 3.0l jen s automatem.(je pravda že par vyjimek by se našlo).
neregistrovaný "Steven"
24. 2. 2006 13:04
Re: Zkušenosti s Vianem
Samozřejmě 5-ti stup. automat(výhradně)
neregistrovaný "Hary"
25. 2. 2006 10:34
Re: Zkušenosti s Vianem
Mám Viáno asi také dva roky a musím říc že to byla nejhorší koupě co jsem kdy z aut koupil. UŽ od roku 1996 jezdím z vitem 108d 110d 112cdi (absoltně bez poruch každé auto 200 - 250tis km),ale u nového viana mě zlamal zadní pohon. Hlavně v zimě musim přemýšlet jest-li můžu vyjet nebo ne. Na sněhu a ještě do kopce auto je absolutně neovladatelné, trochu kopec a auto stojí. U zadních sedaček odpadávají plasty, vše vrže i při stojícím autě. U auta za 1,1mil Kč bych očekával větší kvalitu zpracování.
neregistrovaný "morowws"
19. 1. 2007 15:39
Re: Zkušenosti s Vianem
jooj tak to potom nemas viano ale vito lebo u vita sa nerobi pevna konstrukcia lebo auto je ako dodavka aale viano je skoro ako osobne auto a tam ti nemoze nic vrzgat!!!
neregistrovaný "Tevik"
23. 2. 2006 17:37
bez titulku
Máme půl roku Vito 2,2 CDI 80 Kw. Nyní jsme byli na první prohlídce vč. oleje po 41000 km.Prohlídka stála včetně materiálu 4000 Kč. Jezdíme převážně město s nákladem. Zatím bez nejmenšího problému a to je auto vyrobené v pátek !! V zimě pohoda ani jeden problém, vyjede vše
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "urban takeover"
23. 2. 2006 20:10
Re: bez titulku
Ja v praci nekolikrat do tydne jezdim taky s 2.2 CDI, ale s automatem (petikvalt+sekvence), jezdi se vetsinou po meste a okoli,kratsi a stredni trate a je to naprosto super auto a v kombinaci s automatem to proste nema chybu. Je to tusim 80 kW verze, ale nejsem si jisty, musim to zjistit. Viano ma zatim najeto cca 23 tkm a zatim jen s jedinou zavadou, ktera vlastne ani zavadou neni - spalena zarovka osvetleni SPZ, jinak nic. Nez to auto do firmy prislo, rikal jsem si, ze kombinace turbodieselu a automatu u dodavky je divna, ale ted bych uz nic jineho nechtel :-) Dost vazne uvazuju, ze si casem mirne jete Viano prave s automatem poridim jako sve osobni vozidlo. Vzdycky jsem mel jen normalni auta-osobaky a nikdy o podobnem aute pro osobni potrebu neuvazoval, ale prave tohle Viano me prinutilo velmi zmenit nazor :-)
Jinak jsem take slysel od mnoha lidi, ze predchozi generace Vito + V klasse bylo hrozne poruchove, doufam ale, ze uz je to pryc a nynejsi generace bude v pohode ...
neregistrovaný "martin"
23. 2. 2006 22:13
4matic nebo 4motion
Rozhoduji se mezi Vianem a Multivanem,obojí pohon čtyř kol.Máte někdo prosím zkušenosti,nebo info k tomuto?Dá se někde najít srovnávací test těhto aut?Dík
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "xxx"
24. 2. 2006 20:53
Re: 4matic nebo 4motion
test neexistuje, protože 4Matic Vito/Viano se sotva začal vyrábět - doposud nabízený pohon 4 kol je od firmy Obereigner a nejedná se tudíž o 4Matic - jinak samozřejmě 4Matic je spolu se systémem Quattro nejlepší systém na světě, viz test AutoBildu a 5 vozů kombi (mimochodem - Subaru skončilo jako poslední)
neregistrovaný "Caryk"
24. 2. 2006 23:08
Re: 4matic nebo 4motion
Samozrejme ze Subaru bylo posledni kdyz to delal AutoBild....... :-)
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 13:38
Re: 4matic nebo 4motion
"viz test Autobildu" - boze boze, jak muze nekdo tuto nemeckou goebbelsovinu cist a jeste ji pouzivat jako argument... :no: :no:
neregistrovaný "Carlsson"
24. 2. 2006 17:55
CLS 350 CGI
In der 2. Jahreshälfte / Sommer wird die komplette Motorenpalette des CLS ausgetauscht. Der neue CLS 350 CGI (Benzindirekteinspritzung, dazu unten mehr) mit 292 PS und 365 NM ersetzt den CLS 350 mit 272 PS. Der bisherige CLS 500 wird durch den neuen M273 E 55 (5,5 Liter) und 388 PS starken neuen V8 aus der S-Klasse ersetzt. Der CLS 55 AMG weicht dem neuen 6,3 Liter AMG-V8 M156 E63 mit 514 PS.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
24. 2. 2006 19:17
Historie aut-autobild
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
26. 2. 2006 13:20
Vito 111cdi
Ja tu nepisem, co som pocul, ale co mam doma. Je to Vito 111cdi, naj.105000km, spotreba 8,5-10 L, (10L pri 150km/h), s letnymi Michelinkami cca 0 0,7 litra menej. Uplne spolahlive (nikdy sa nepokazilo), startuje aj pri -20. Jazda na snehu ziaden problem, byvam vo Vys.Tatrach, ESP je trochu ustrachane, ale max. bezpecne.
Zarucne opravy: tycky stabilizatora vpredu, geometria prednej nápravy (este stale zere gumy zvonku), vymena kardanu a zadnej napravy po 30000km (hluk). Najhorsia vec je osvetleni SPZ, v zime menime raz za 3 mesiace, zakazdym to prehrdzavie. Olej nezere, je dost rychle aj s 80kW motorom.
Nove Viano 2.8cdi bude auto, ktore si kupim, ked skonci leasing na toto Vito.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martin"
26. 2. 2006 14:12
Re: Vito 111cdi
Při zkušební jízdě jsem s tím zajel do sněhu a mělo to jisté problémy při rozjezdu.Prodejce mi říkal,že si do kufru dává litinový plát a je bez problému.Jsem taky z podhorské oblasti a v zimě je tu sněhu až moc,proto se zajímám i o pohon 4x4.Bohužel je s tím tady málo zkušeností a nikdo nic neví.Jinak k té poruchovosti.Teď mají prodlouženou záruku na 3 roky,tak za tu dobu se ty závady sned vychytají,ne?