Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
17
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
|
acz
V menu palubního počítače pochvalně najdeme teploměr chladicí kapaliny
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jednoduchá přístrojová deska k užitkovému modelu patří
|
acz
Šestistupňová převodovka tvoří standard
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Elektronická parkovací brzda v určitých případech usnadňuje řidiči práci
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Vito L s délkou 5,14 m pojme 6,3 m3 nákladu
|
acz
Díky prodlouženým bočním dveřím provedení Vito L byl přístup do nákladového prostoru velmi pěkný
|
acz
Kombinaci umístění kotvicích ok chválíme
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Šestnáctistovka od Renaultu pojmenovaná OM 622 ve slabším provedení 65 kW měla dost práce i s nenaloženým vozem
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění