Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz zahájil sériovou výrobu třídy V

Třída V od Mercedes-Benzu přináší řadu novinek v segmentu a navíc nahrazuje i ne moc populární třídu R.
Zpět na článek
9. 3. 2014 19:57
Avatar - Ja Prvni 123
9. 3. 2014 14:46
Já za to nemůžu.. to samo. Češtinu mám rád.
Je to krásný a bohatý jazyk... a novinář by měl být skoro jako spisovatel - takže by měl jazykem vládnout lépe než puberťáci s dotykovým telefonem, ne?

Vyskočilo ta mě úplně samo... ve větě "Vedle šestistupňového manuálu se v kombinaci s vybranými verzemi objeví rovněž sedmistupňový automat"...
Rovněž znamená to, co rovněž tak... stejně tak... takže správně by to znělo vedle šestistuňového manuálu se objeví rovněž šestistupňový automat...
Už mlčím...
:-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dylan McKay
9. 3. 2014 17:50
Re: Já za to nemůžu.. to samo. Češtinu mám rád.
Kdepak, milovník jazyka nepíše nespisovně: [odkaz]
...a také celou recenzi na Alfu Romeo 164 bez diakritiky s hrubkami (asi psáno dotykovým telefonem?)... [odkaz] :-)
Avatar - Emel
9. 3. 2014 19:44
Re: Já za to nemůžu.. to samo. Češtinu mám rád.
"Rovněž" se běžně používá ve smyslu "také", což v této větě dává perfektní smysl.
Avatar - Dylan McKay
14. 3. 2014 07:07
Re: Já za to nemůžu.. to samo. Češtinu mám rád.
Přesně tak, "rovněž" je zde v naprostém pořádku, je to spíše knižní čeština, ale chyba to rozhodně není. Ověřeno u profesionálů.
9. 3. 2014 18:39
Moc ten marketing zerete
Je sice pekne cist tiskove zpravy, ale je treba je brat trosku s rezervou. Tohle samozrejme neni nahrada tridy R, protoze trida R byla stavena na podvozku SUV, zatimco tohle je normalni dodavka. A muzete do dodavky davat kolik chcete dreva a kuze, ale stejne to nakonec vzdycky bude dodavka. S tim souvisi i absence sestivalcu, protoze do dodavek se sestivalce obvykle nemontuji. Trida V je dodavka a jako takova je smerovana smerem k profesionalnim uzivatelum, protoze rodina si neco takoveho tezko koupi, jednak nema jizdni komfort a jednak to nema bezpecnost.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
9. 3. 2014 19:52
Re: Moc ten marketing zerete
Transportery i V(ita, Viana) se běžně používají jako větší MPV, ať už rodinná nebo firemní. Tvá teorie s šestiválci je sice zajímavá, nicméně současné Viano má šestiválec v naftě i v benzínu, takže za tím bude spíš všudypřítomný downsizing.
Avatar - pelikoš
9. 3. 2014 20:11
Re: Moc ten marketing zerete
souhlas
9. 3. 2014 20:41
Re: Moc ten marketing zerete
Dodávky nemívají kabinu, odhlučnění a podvozky na úrovni osobních aut. Což není neřešitelné. Největší problém představuje asi podvozek. A motory mají napříč - pochybuji, že dovnitř dostaneš něco většího, jako osmiválec.
10. 3. 2014 10:31
Re: Moc ten marketing zerete
Resitelne to bohuzel neni. Dodavka bude vzdycky dodavkou, jeji konstrukce je uplne jina nez u osobaku. Uz vidim to nadseni stavajicich majitelu eRek, ktere pusobily jizdne a komfortem trosku jako nafoukla S-klasse az po nich bude Mercedes chtit prejit do dodavky urcene pro presun lopat mezi stavenisti, ktera pres vsechno tuneni nema jizdni vlastnosti, nema akustickou pohodu a obecne bude mit pohodli dodavky ne osobaku. S temahle luxusnima dodavkama jsem se neco najezdil a rozhodne to neni ani zdaleka srovnatelne byt treba jenom s beznou nepremiovou stredni tridou natoz s luxusnim autem.
Faktickou nahradou eRka bude GLko, ktere bylo vzdy prodejne uspesnejsi, protoze americke rodinky chteji SUVcka a vytunene Viano uz je jenom takova z nouze ctnost, aby se nemuselo priznat ze se opustil segment.
10. 3. 2014 10:45
Re: Moc ten marketing zerete
Ale je to řešitelné. Jen je to drahé. Pořád by to ale mohlo být levnější, než držet další model, který se neprodává zrovna nejlépe.

Osobně jsem měl R rád a také moc nevěřím tomu, že bude V plnohodnotná náhrada (i když pominu verzi 63 AMG a trochu jinou architekturu).
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2014 08:11
Re: Moc ten marketing zerete
Šestiválce budou, ale Mercedes už nechtěl zastavovat v podstatě končící V6, čeká se na řadový šestiválec, bude příští rok.
Šestivalec musí byť Kefalin. Tak je to spravne, sudruzi.
Avatar - Kolouš
10. 3. 2014 00:07
Re: Moc ten marketing zerete
jako majitel jednoho Viana s V6 bych se chtel zeptat, co jsi myslel tim konstatovanim, ze "rodina si neco takoveho tezko koupi" ???
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2014 08:10
Re: Moc ten marketing zerete
Jako že on si to těžko koupí?
10. 3. 2014 10:26
Re: Moc ten marketing zerete
Ano, existuji ruzne extremni rodinky co si porizuji dodavky na rodinne jezdeni, koneckoncu kolega tady v praci ma take Transportera, byt na firemnim parkovisti je celkem za exota, nicmene proti MPVcku jsou proste dodavky primarne pro firemni jezdeni a soukrome pouziti je procento prodeju.
Avatar - Kolouš
10. 3. 2014 11:03
Re: Moc ten marketing zerete
Mas recht, zitra se ho jdu zbavit, když říkáš... >:D >:D >:D
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2014 08:09
Re: Moc ten marketing zerete
Atilo, ty osobo, ty toho asi o Mercedesu moc nevíš, co? Šestiválce byly zcela běžné ve Sprinterech (označení s 9 na konci např. 319 .......... 310, 313 a 316 jsou čtyřválce. Viano a myslím i Vito se daly s 6-válcem objednat.
Jsi odvážný hoch že takhle střílíš od boku a naslepo, ale chtělo by to možná dříve než vystřelíš, zamyslet se a ověřit si fakta.
10. 3. 2014 10:24
Re: Moc ten marketing zerete
Opravdu je tak tezke pochopit vyznam slova "obvykle"? Ano, i treba Transporter mel sestivalce dokonce benzinovou VR6tku, ale opravdu to neni typicka ci obvykla motorace pro dodavku, ktera by tvorila zasadni cast prodeju.
10. 3. 2014 10:48
Re: Moc ten marketing zerete
Měl jsem dojem, že ve větších dodávkách nejsou šestiválce neobvyklé.
9. 3. 2014 19:57
-.
u velkych a zamoznejsich rodin na zapade jsou takove dodavky hodne oblibene, suv je jen auto na zvysenem podovzku do X5 nenalozizs o moc vic jak do 5er. Muj soused ve svycarsku mel vedle eklasse jeste viano ktere vzdy pouzivali na rodine vylety do hor
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
10. 3. 2014 07:49
nová V-klasse je parádní...
Je zajímavé pozorovat jak MB u nové V-Klasse jde směrem k Espace v luxusnější podobě a Renault naopak s novou generací Espace směřuje k něčemu jako končící R-Klasse...

No, budu samozřejmě oběma letošním novinkám přát hodně zákazníků...
Rozbalit vlákno
0