Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz se zaměří na plug-in hybridy

Prémiová německá automobilka chce do roku 2020 dostat průměr emisí pod 100 g oxidu uhličitého na kilometr. Dopomoci k tomu má široká nabídka plug-in hybridních modelů.
Zpět na článek
Avatar - jozephko
26. 5. 2014 20:42
Klasika na ofajčenie európskych noriem
Pár kilometrov prejdú autá na elektrinu a pár na benzín, a bude z toho spotreba 3,1 litra pre S-kový Mercedes. >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2014 21:07
Přeloženo do lidského jazyka
Jinými slovy, i v Marcedesu vědí, že budoucnost auta je elektromobil, jenom se to budou snažit oddálit co se dá, aby potřebné investice roztáhly do co nejdelšího období. Narozdíl od Musca a jeho Tesly, kde smyslem podnikání je inovace a vytváření nových trhů (paltba na internetu, elektromobil, kosmické lety atd.) a tím dosahování zisku, smyslem Marcedesu je jako u každého mastodonta, produkování zisku ovládáním trhů stávajících.
Rozbalit vlákno
12
26. 5. 2014 23:19
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Vola sa Musk. Mimochodom hadaj kto vlastni 10% podiel v Tesla Motors? Pomozem Ti: Daimler (cez skupinu Aabar). Netreba byt z tej tesly predposraty, zatial v Europe predavaju len v norsku a aj to vdaka nezdravej regulacii zo strany statu (oslobodenie od DPH, cla, moznost jazdit v pruhoch pre autobusy a taxi). A aky to je konkretne biznis model budovat super chargers a garantovat, ze budu zadarmo? Elektromobil moze byt buducnost ked dokaze plnohodnotne nahradit auto so spalovacim motorom. Kedze to zatial nedokaze prichadza medzikrok v podobe hybridov. Akonahle tu bude technologia ktora umozni dojazd vacsi ako teoretickych 400km u tesly, nabitie bude trvat minuty (nie desiatky minut v najlepsom pripade), bude tu siet dobijacich stanic podobna cerpacim staniciam kde mozes nabit kazdy elektromobil, tak potom a jedine potom sa mozme bavit o buducnosti.
27. 5. 2014 07:55
Re: Přeloženo do lidského jazyka
"Netreba byt z tej tesly predposraty, zatial v Europe predavaju len v norsku... "

kde jsi na takovou blbost prisel? oficialne se Tesla S prodava v Norsku, Nizozemsku, Svicarsku, Nemecku, Francii, UK a Italii ;-)
Avatar - King
27. 5. 2014 09:11
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Je "prodávat" a prodávat. >:D
27. 5. 2014 09:32
Re: Přeloženo do lidského jazyka
no a evidentne se jim to prodava dobre :-)
Avatar - King
27. 5. 2014 10:18
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Rád bych ta čísla viděl, prsí se akorát výsledky v Norsku a to i UK a Nizozemsko maji programy pro podporu ekoaut. jak ostatní zmíněné země, to nevím.
27. 5. 2014 11:21
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Nemecko za leden -unor 96 kusu
Swicarsko - nejprodavanejsi elektromobil a prodavaji stabilne okolo 50 kusu mesicne

z dalsich zemi co jsem vypsal cisla nevim, ale showroomy tam maji, tedy se tam i ofiko prodavaji, ostatne EU je pro Teslu vpodstate druhej raj, neni to tak velka oblast jako USA, je tu vice potencialnich kupcu a pokryt evropu superchargerama prone nebude takovej problem, zatim je tu 17 kousku a pokryto prave Nemecko, Norsko a Swicarsko, do konce 2015 ale vypada pokryti EU velice slibne [odkaz]
27. 5. 2014 12:56
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Norsko som uviedol ako priklad relevatnych realnych predajov. Tie kusovky v ostatnych krajinach su viac menej nadsenci ktori maju peniaze. V norsku sa tesla stala skutocnou alternativou. Treba si ale uvedomit, ze nori maju aj prebytok elektrickej energie a dostocne dimenzovanu infrastrukturu co sa o zvysku europy do tej istej miery tvrdit neda.
27. 5. 2014 14:20
Re: Přeloženo do lidského jazyka
jo tak proto nekolikrat CR hrozil blackout z prebitku elektriny z okolnich statu, a nevsiml jsem si ze by CR mela hranice s Norskem >:D

tyhle nesmysly o spatne dimenzovane el.siti jsou jiz trapne, pritom staci 5 sekund na google a clovek najde opacne info primo od samotnych energetickych spolecnosti kde ukazuji modernizaci siti a zaroven celkovej pokles poptavky po silove elektrine ;-)

v CR je el. rozvodna sit dimenzovana cca na 4 nasobek toho co skutecne prenasi ;-)
27. 5. 2014 21:12
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Ja som nepisal nic o poddimenzovanej sieti... 8-s
Iba som napisal, ze nieje vsade rovnaka situacia ako v Norsku. Co vsak v norsku zavazilo najviac boli vyhody dotovane statom a nabijanie zadarmo od tesly a inych spolocnosti. Kto by si za takych okolnosti Teslu nekupil? Ja by som bol prvy v rade.
27. 5. 2014 23:25
Re: Přeloženo do lidského jazyka
pokud si koupis P85, tak mas dobijeni na jejich superchargerech zadarmo po celem svete, tedy i vsech evropskych ;-)
27. 5. 2014 18:45
Re: Přeloženo do lidského jazyka
No ano. 10% v Tesle přesně vystihuje úsilí, s jakým mastodonti prosazují nové technologie - jedou na 10%. A to ještě je Marcedes jeden z těch progresivnějších.

:-) Až to bude jak jsi popsal, tak se nebudeme bavit o budoucnosti. To už bude přítomnost. Budeme se bavit tak leda o tom, že většina pozná budoucnost, až teprve když jim narazí do nosu. Když to převedeme na autoprůmysl, tak rozeznat budoucnost v okamžiku kdy ji už vidí každej, znamená být poslední.
27. 5. 2014 21:34
Re: Přeloženo do lidského jazyka
Norsko som uviedol naschval pretoze tam su vytvorene podmienky na to aby sa ta technologia rozsirila aj ked teda s vyraznou podporou statu ktora je neudrzatelna. Celkovo ale bohuzial chybaju pre zakaznika fundamentalne veci ako spolocny standard pre nabijanie, tym padom je zatial cely koncept velmi daleko od masoveho rozsirenia z globalneho pohladu. Hybrid je logicky medzikrok. Ako sa bude technologia zlepsovat tak sa bude menit pomer medzi spalovacim a elektromotorom az to vyusti v jazdenie na cistu elektrinu. Otazka je ci ta elektrina bude dodavana z bateriek, palivovych clankov, solarnych panelov 80tej generacie??