Asi není potřeba GTS, i "normální" M3 má lepší podvozek než AMG, ten má sice motor jak z lokomotivy a výkon jako kráva (také má o 50% větší objem takže žádné velké umění) ale pořád je to spíš to auto pro důchodce. AMG může uspět tak maximálně na letišti ve zrychlení, ale jakmile přijde první zatáčka tak je v rejži.
[odkaz]
Tak tuto třídu kupují zčásti ještě nadšenci protože na image jsou spíš supersporty nebo nějaký zástupce lux. třídy, něco co vypadá jako obyčejné Céčko toho image zas tak moc nenahoní. Drtivá většina lidí kouká na čepici a ne na to co je pod ní.
Ak by sme sa teda bavili konkrétne o "Black Series" tak súhlasím, je to predsalen špecialitka. Ale také BMW M, MB AMG (jedno v akej veľkosti) je záležitosť ukázania svojho konta, budovaní "rešpektu" a hladkaní svojho ega... :-)
To máš pravdu, ale také platí, že těchto aut se prodá jen pár. A určitě je větší šance, že narazíš na dobrého řidiče v M3 než v M5, F430, R8, Lambu, SLS a výše (tam je to spíš o image než o nějakých schopnostech).
Hame jinak konkrétně v SLS jsem jel. Byl to zrovna vůz, kterých si koupil majitel ML 63 AMG a nezvládal ho a raději vrátil. Řídit ho opravdu není vůbec jednoduché a určitě ne pro pozéry. Tady si dost přestřelil.
SLS má přebytek výkonu. Kromě city modu má tendenci poskakovat. Lehko se v zatáčce utrhne, musí se hodně jemně s plynem. Do města to auto není, jinak je to jedno z nejlepších aut na světě.
Přesně tak, zákeřné jsou pouze pro někoho kdo nemá něco odjeto a hned zkouší co to auto umí (nazval bych to efekt leoše mareše). Kdo nějak postupoval od středních výkonů k vyšším a ví co v jaké situaci je už hrana tak si dá v takovém autě pozor aby hned v první zatáčce nebyl za blbce nebo rovnou neskončil omotaný na stromě. Na druhou stranu vyježděný řidič si po sžití dokáže takové auto vychutnat, úplně nejvíc samozřejmě na okruhu.
Mercedes aspoň dělá pořádné atmosférické motory. A tady ty kecy jak BMW je lepší na okruhu akorát navozují lehký úsměv. Kdo z vás vyzkoušel tyť jedno M3 nebo AMG na okruhu? A nějak si nevzpomínám, že by v posledních letech BMW nakládalo Mercedesu na okruhu....a obzvlášt ne AMG. Mrkněme třeba na DTM
[odkaz]
Nemůžu to BMW najít. Nic proti BMW, ale pánové, vzbuďte se a nepoužívejte klišé, která možná platila před 20 lety. Možná...páč já tehdy měl jiné starosti, abych to mohl posoudit.
Myslím, že řeč je zde o produkčních autech a ne o závodních speciálech. A pro produkční auta stále platí, že MB je v daných třídách vždy ten větší, komfortnější, má větší kufr, má větší užitečnou hmotnost, pohodlnější sedačky, lepší odpružení, klimu, hodnotnější interiér etc. ale jakmile dojde na motor nebo podvozek tak je lepší BMW, jen pro příklad
[odkaz]
ale totéž platí třeba pro E vs. 5er.
Takže důchodci a sportovci stále platí ;-)
tady srovnáni dvou koncepcí aut kupé a sedan a je to staršího data, nevím jestli je to to pravé, dovolím si tvrdit, že BS bude asi o kousek dál než klasické C63, jakožto, že sedan znám dokonale pač s tím jezdím už třetí rok... ;-)
Je to staršího data,ale já jsem v prvním příspěvku srovnával M3 GTS vs. MB C63 black series a myslím si,že jak z hlediska uživatelského,tak z hlediska jízdních vlastností a přenesení výkonu na vozovku je BMW lepší...Je to jen můj názor,ale když sem někdo začne sr.át výsledky DTM,ve kterých ani BMW nefiguruje,tak to mi přijde trochu hloupý......
jo je to tak, já osobně si myslím, že každý takový test je hodně neobjektivní, ve výsledku se to udělá tak jak se to potřebuje a nedej bože si to prostě automobilka uplatí, takže každý si stejně bude stát za tím ke které značce iklinuje a věřím tomu, že pokud my dva si dáme závody v těchto dvou vozech a pak si je vyměníme, tak v obou případech vyhraješ ;-) já totiž nemám to srdce tlačit auto na hranu a ani v tom nic nevidím, ikdyž mám tak silný vůz tak si spíš užívám ten pocit a zvuk... :-)
Já si myslim,že já bych na to asi srdce taky neměl, a hlavně vést auto na hraně jeho možností je myslím naprosto nemožné pro většinu z nás,už jenom proto,že to chce léta a léta strávená na okruhu...
Ano BMW z DTM odstoupilo, i přes to, že jsou to v Německu jedny z nejoblíbenějších závodů. Jezdí se s upravenými produkčními auty. Takže v momentě, když někdo mluví o tom, jak je BMW lepší na trati (aniž v jednom z těch aut seděl), tak se ptám, proč to v závodech neukáže? A kde jinde mají sbírat zkušenosti a cenná data pro vývoj než v takových závodech, kde je přímé srovnání s MB AMG, Audi RS nebo Porsche 911.
A asi by po těchto zkušenostech MB nevydal novinku, která by v něčem zaostávala za starou M3.
To je úhybný manévr. Především jsou ta auta věcí vkusu. Ale jinak ano, Mercedes byl první...a zůstal nejlepší v mnoha smyslech (vymysleli airbag, ABS, diselové motory v autech a kupu dalších věcí). To co je Harley Davidson v motorkách, to je Mercedes v autech. A teď má opravdu povedené období. Ale není to fér, protože oni jsou neskutečný koncern, co dělá do vlaků, letadel, ponorek, náklaďáků, busů a teď i motorek (s Ducatti dohromady). Ale BMW fandím...konkurence je vždy třeba a výběr taky.
Z těch dvou mám pocit, že Tiff s těmi auty dělá blbosti. Je jasné, že když všechny zatáčky projede bokem, tak mu přesně vedené BMW ujede. Nejspíš by mu ujela i Astra OPC. Jestli je to řidičem, který dělá kraviny, nebo je to způsobené absencí samosvoru (který se dá v AMG připlatit a ten, kdo si to chce brát na okruh, by na to asi neměl zapomenout), to netuším, ale z těch záběrů jsem neměl pocit, že by se snažil to tlumit, např. v projetí toho esíčka. Pak to nepůsobí jako vážně míněný test. A o podvozku to nevypovídá už vůbec nic...
Jestli v minulosti měl MB image značky pro úspěšné a v pokročilém věku, tak za tohle by se člověk pár let života vzdal. Zde nutno jen zatleskat a také tiše sledovat, jak posouvat image značky. MB :yes: