Diskuse

Také Mercedes C kupé a kabrio mají po faceliftu. Nabídnou nový hybrid s patnáctistovkou

21.3.2018

Nová zážehová patnáctistovka s 48V systémem střídá dosavadní dvoulitr. Vedle ní debutuje i posílená verze C 43 AMG.

 

  • 12 Reagovat !

    foto Magister

    Magister 21.03.  09:09

    Motory

    Na jedné straně 400 koňový 6 válec..paráda...ale proč s 4x4? Kabrio... A pak samé "srágory" zase 4x4 hybrid nebo diesel. Proč tam není raději benzínový dvoulitr se zadokolkou. Tu nabídku motorizací nechápu.
  • 22 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 21.03.  11:29

    to ho se obávám..

    To je přesně to, čeho se obávám. Na jedné straně AMG provedení s "ohromným" výknem a na straně druhé malý motůrek. A to se obávám, že bude hudba příštích let u každé automobilky.. A k tomu přibudou odporně drahý PHEV jako topmodely.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.03.  11:38

      « to ho se obávám..

      to je presne to o com som pisal tiez uz viackrat.... niektore automobilky dnes ponukaju eko motorcek a potom bum rovno uz megamotor .. ale zlaty stred ani tu skratka nemas... tento problem som si vsimol na viacerych znackach bez ohladu na ich papierove hierarchicke postavenie v auto svete... donedavna tymto trpela aj optima ale nastastie uz dostala to slabsie 130 kw t-gdi...
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 21.03.  11:59

      « Re: to ho se obávám..

      Neviem, či zrovna u Mercedesu sa treba obávať nedostatočnej ponuky motorov. Neviem presne ako po facelifte, ale pre F/L malo Céčko 9 (!) benzínov, čo bola asi najširšia ponuka v celej strednej triede:
      1,6 R4 T - 95 kW
      1,6 R4 T - 115 kW
      2,0 R4 T - 135 kW
      2,0 R4 T - 155 kW
      2,0 R4 T - 180 kW
      3,0 V6 T - 245 kW
      3,0 V6 T - 270 kW
      4,0 V8 T - 350 kW
      4,0 V8 T - 375 kW
      Takže pri Céčku sa ťažko mohol niekto sťažovať na nedostatočný výber. OK, hardcore AMG aj soft AMG sú iná liga (aj cenovo), ale aj štandardná nešportová verzia stále má V6. Povedzme tie najslabšie 1,6ky nie sú úplne vhodné do prémiového sedanu, ale je tu aj silný stred, dvojlitre sú až 3. Druhá vec je už prípadná kombinovateľnosť s prevodovkami a pohonmi, ale motory samotné problémom byť nemôžu pre nikoho.
      • 11 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 21.03.  12:07

        « Re: to ho se obávám..

        Chyběl mu jen V6d, jinak ok, škoda, že ani nový R6d nedostane.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 21.03.  12:57

          « Re: Re: to ho se obávám..

          To mi práve v kontexte tej bohatej ponuky benzínov príde zvláštne. Ak môže mať Céčko 2 šesťvalce a 2 osemvalce, prečo to obmedzenie nafty len na štvorvalce? :-O
        • 00 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 21.03.  13:41

          « Re: Re: to ho se obávám..

          Dokonalý kompromis spotřeby, výkonu a kultury a oni ho nedají?
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 21.03.  18:16

            « Re: Re: to ho se obávám..

            Nedali a nedají, opravdu škoda, u 3er je 330d jednoznačně nejlepší varianta, jede to, má to fajn zvuk a reálnou spotřebu jako 320d, u céčka by to bylo stejné.
        • 00 Reagovat !

          foto -StenLi-

          .StenLi. 21.03.  13:53

          « Re: to ho se obávám..

          Skor nechapem rozhodnutie MB stale ignorovat hybridy, tento 48V trapny mild hybrid je stavany akurat tak pre normovane meranie spotreby.
          Kazda automobilka ktora dnes predstavi 48V sustavu jasne ukazuje ze nechce nasledovat 20 rokov overenej hybridnej technologie, skutocne znizit emiesie aj v realnej prevadzke a nahradit nimi diesly, plynulou a vyrazne lacnejsou transformaciou prejst na EV a poskytnut zakaznikom ten najspolahlivejsi typ ICE, ale iba co najlacnejsie podliezt emisne limity jemnym navysenim napatia sustavy s malymi pomocnymi motorcekmi a dodatocnymi filtrami.. hanba.

          Ak by do ponuky pridali R4 hybridny 2.0L s elektrickym turbom tak by drviva vacsina zakaznikov nemala dovod rozmyslat nad inou motorizaciou.
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 21.03.  17:42

            « Re: Re: to ho se obávám..

            Do teď byl plug-in hybrid C 350 e s benzinovým dvoulitrem...
          • 00 Reagovat !

            foto mariov8

            mariov8 22.03.  08:53

            « Re: Re: to ho se obávám..

            Hybridem diesel nenahradíš, to je motor na dálnici a tam je hybrid prakticky k ničemu. O.k. jeho hmotnost může dokonce spotřebu zvyšovat. Mild hybrid je správně cílen hlavně na měřící cyklus, protože pokuty za nadlimitní emise CO2 jsou to co automobilky pálí... spíše bych věřil, že se dočkáme hybridu s malým dieselem, tam se opravdu dá dosáhnout velice nízká spotřeba.
      • 10 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 21.03.  13:00

        « Re: Re: to ho se obávám..

        No počkal bych do září, v Evropě to s benzíny moc dobře nevypadá, všichni sice tvrdili, že přechod na filtry pevných částic bude brnkačka, ale zatím tomu nic moc nenasvědčuje.
        [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Korendir

        Korendir 21.03.  19:13

        « Re: Re: to ho se obávám..

        A to je právě to, co mi shazuje dost modelových řad. Měli by být mantinely (ale z ekonomického hlediska to asi chápu, to nejde), jaký nejmenší motor dát do jakého modelu.
        Tyhle vysavače ať si nechají pro ty atrapy na Mercedes jako A, B, GLA.
        • 10 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 21.03.  20:03

          « Re: Re: Re: to ho se obávám..

          Na druhej strane ti mnoho miestnych fundovanych na to povie : ale aspon je to 4 valec :-)
        • 00 Reagovat !

          foto mariov8

          mariov8 22.03.  08:58

          « Re: Re: Re: to ho se obávám..

          Před pár lety jsem se svezl v zahraničím obyčejným C200 s 1,6L 115kW (to se u nás jen tak nestane, samý diesel nebo rovnou AMG), velice příjemný zážitek a jelo to docela dobře a za málo. Pokles objemu základního motoru z 1,6L na 1,5L ve střední třídě podle mne není důvod k panice, to je motor co odpovídá výkonem cca 2,2 až 2,3L atmosférickému benzinu a to svého času byl top čtyřválec v Céčku.

          Prckové NGCC dostanou zbrusu nový zážehový motor 1,33L a bude to čtyřválec, a opět to díky přeplňování nepojede špatně.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kvůli drogám zavraždil tři taxikáře: U Ústavního soudu taxivrah Virgulák nepochodil, doživotí platí

Kvůli drogám zavraždil tři taxikáře: U Ústavního…

Vrah David Virgulák, jenž si za chladnokrevnou vraždu tří pražských taxikářů odpykává doživotní trest, u…

Kodiaq GT: Škodovka, kterou se v Česku nikdy nesvezete! Víme, proč...

Kodiaq GT: Škodovka, kterou se v Česku nikdy…

Škodovka v poslední době dělá tolik povedených aut, že je ani nemá kde vyrábět. Na svezení Kodiaqem GT museli…

 

iSport.cz

Nepříjemný los Lvíčat. V kvalifikaci ME vyzvou Chorvatsko, Řecko či Skotsko

Nepříjemný los Lvíčat. V kvalifikaci ME vyzvou…

Čeští fotbalisté do 21 let se v kvalifikaci o postup na mistrovství Evropy v roce 2021 utkají se třemi stejnými…

Nový Superlife už dnes! Se Šárkou Strachovou i novým hávem aplikace

Nový Superlife už dnes! Se Šárkou Strachovou i novým…

Už dnes vychází v deníku Sport nové číslo magazínu Superlife! Hlavním tématem je velký rozhovor se Šárkou…

 

Reflex.cz

Evropský soud odmítl Babišovu žalobu na Slovensko kvůli evidenci ve svazcích StB. Babiš se bude soudit dál

Evropský soud odmítl Babišovu žalobu na Slovensko…

Evropský soud pro lidská práva odmítl žalobu českého premiéra Andreje Babiše (ANO) na Slovensko ve sporu o…

První porevoluční vláda: Čalfa, Komárek, Delong a další. Víte, co dělali ministři po odchodu z politiky?

První porevoluční vláda: Čalfa, Komárek, Delong a…

Formálně byl první vládou ustavenou po sametové revoluci roku 1989 kabinet ustavený 7. prosince 1989, jehož…