Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Také Mercedes C kupé a kabrio mají po faceliftu. Nabídnou nový hybrid s patnáctistovkou

Nová zážehová patnáctistovka s 48V systémem střídá dosavadní dvoulitr. Vedle ní debutuje i posílená verze C 43 AMG.
Zpět na článek
21. 3. 2018 09:09
Avatar - Magister
21. 3. 2018 09:09
Motory
Na jedné straně 400 koňový 6 válec..paráda...ale proč s 4x4? Kabrio... A pak samé "srágory" zase 4x4 hybrid nebo diesel. Proč tam není raději benzínový dvoulitr se zadokolkou. Tu nabídku motorizací nechápu.
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2018 11:29
to ho se obávám..
To je přesně to, čeho se obávám. Na jedné straně AMG provedení s "ohromným" výknem a na straně druhé malý motůrek. A to se obávám, že bude hudba příštích let u každé automobilky.. A k tomu přibudou odporně drahý PHEV jako topmodely.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
21. 3. 2018 11:38
Re: to ho se obávám..
to je presne to o com som pisal tiez uz viackrat.... niektore automobilky dnes ponukaju eko motorcek a potom bum rovno uz megamotor .. ale zlaty stred ani tu skratka nemas... tento problem som si vsimol na viacerych znackach bez ohladu na ich papierove hierarchicke postavenie v auto svete... donedavna tymto trpela aj optima ale nastastie uz dostala to slabsie 130 kw t-gdi...
Avatar - iudex
21. 3. 2018 11:59
Re: to ho se obávám..
Neviem, či zrovna u Mercedesu sa treba obávať nedostatočnej ponuky motorov. Neviem presne ako po facelifte, ale pre F/L malo Céčko 9 (!) benzínov, čo bola asi najširšia ponuka v celej strednej triede:
1,6 R4 T - 95 kW
1,6 R4 T - 115 kW
2,0 R4 T - 135 kW
2,0 R4 T - 155 kW
2,0 R4 T - 180 kW
3,0 V6 T - 245 kW
3,0 V6 T - 270 kW
4,0 V8 T - 350 kW
4,0 V8 T - 375 kW
Takže pri Céčku sa ťažko mohol niekto sťažovať na nedostatočný výber. OK, hardcore AMG aj soft AMG sú iná liga (aj cenovo), ale aj štandardná nešportová verzia stále má V6. Povedzme tie najslabšie 1,6ky nie sú úplne vhodné do prémiového sedanu, ale je tu aj silný stred, dvojlitre sú až 3. Druhá vec je už prípadná kombinovateľnosť s prevodovkami a pohonmi, ale motory samotné problémom byť nemôžu pre nikoho.
Avatar - Dinar
21. 3. 2018 12:07
Re: to ho se obávám..
Chyběl mu jen V6d, jinak ok, škoda, že ani nový R6d nedostane.
Avatar - iudex
21. 3. 2018 12:57
Re: to ho se obávám..
To mi práve v kontexte tej bohatej ponuky benzínov príde zvláštne. Ak môže mať Céčko 2 šesťvalce a 2 osemvalce, prečo to obmedzenie nafty len na štvorvalce? :-O
Avatar - KANKUNEN
21. 3. 2018 13:41
Re: to ho se obávám..
Dokonalý kompromis spotřeby, výkonu a kultury a oni ho nedají?
Avatar - Dinar
21. 3. 2018 18:16
Re: to ho se obávám..
Nedali a nedají, opravdu škoda, u 3er je 330d jednoznačně nejlepší varianta, jede to, má to fajn zvuk a reálnou spotřebu jako 320d, u céčka by to bylo stejné.
Avatar - .StenLi.
21. 3. 2018 13:53
Re: to ho se obávám..
Skor nechapem rozhodnutie MB stale ignorovat hybridy, tento 48V trapny mild hybrid je stavany akurat tak pre normovane meranie spotreby.
Kazda automobilka ktora dnes predstavi 48V sustavu jasne ukazuje ze nechce nasledovat 20 rokov overenej hybridnej technologie, skutocne znizit emiesie aj v realnej prevadzke a nahradit nimi diesly, plynulou a vyrazne lacnejsou transformaciou prejst na EV a poskytnut zakaznikom ten najspolahlivejsi typ ICE, ale iba co najlacnejsie podliezt emisne limity jemnym navysenim napatia sustavy s malymi pomocnymi motorcekmi a dodatocnymi filtrami.. hanba.

Ak by do ponuky pridali R4 hybridny 2.0L s elektrickym turbom tak by drviva vacsina zakaznikov nemala dovod rozmyslat nad inou motorizaciou.
Avatar - Ricardo
21. 3. 2018 17:42
Re: to ho se obávám..
Do teď byl plug-in hybrid C 350 e s benzinovým dvoulitrem...
Avatar - mariov8
22. 3. 2018 08:53
Re: to ho se obávám..
Hybridem diesel nenahradíš, to je motor na dálnici a tam je hybrid prakticky k ničemu. O.k. jeho hmotnost může dokonce spotřebu zvyšovat. Mild hybrid je správně cílen hlavně na měřící cyklus, protože pokuty za nadlimitní emise CO2 jsou to co automobilky pálí... spíše bych věřil, že se dočkáme hybridu s malým dieselem, tam se opravdu dá dosáhnout velice nízká spotřeba.
Avatar - Ham.
21. 3. 2018 13:00
Re: to ho se obávám..
No počkal bych do září, v Evropě to s benzíny moc dobře nevypadá, všichni sice tvrdili, že přechod na filtry pevných částic bude brnkačka, ale zatím tomu nic moc nenasvědčuje.
[odkaz]
Avatar - Korendir
21. 3. 2018 19:13
Re: to ho se obávám..
A to je právě to, co mi shazuje dost modelových řad. Měli by být mantinely (ale z ekonomického hlediska to asi chápu, to nejde), jaký nejmenší motor dát do jakého modelu.
Tyhle vysavače ať si nechají pro ty atrapy na Mercedes jako A, B, GLA.
Avatar - wakantanka
21. 3. 2018 20:03
Re: to ho se obávám..
Na druhej strane ti mnoho miestnych fundovanych na to povie : ale aspon je to 4 valec :-)
Avatar - mariov8
22. 3. 2018 08:58
Re: to ho se obávám..
Před pár lety jsem se svezl v zahraničím obyčejným C200 s 1,6L 115kW (to se u nás jen tak nestane, samý diesel nebo rovnou AMG), velice příjemný zážitek a jelo to docela dobře a za málo. Pokles objemu základního motoru z 1,6L na 1,5L ve střední třídě podle mne není důvod k panice, to je motor co odpovídá výkonem cca 2,2 až 2,3L atmosférickému benzinu a to svého času byl top čtyřválec v Céčku.

Prckové NGCC dostanou zbrusu nový zážehový motor 1,33L a bude to čtyřválec, a opět to díky přeplňování nepojede špatně.