Diskuse

Mercedes CLS už má minimum tajemství, první fotky unikly krátce před premiérou!

28.11.2017

Premiéra nového CLS je sice naplánována až na zítřejší den, první uniklé snímky však kolují sociálními sítěmi už dnes.

 

  • 101 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 28.11.2017  15:05

    CLS

    První CLS je zkrátka nedostižné.
    [odkaz]
    • 91 Reagovat !

      foto hitchalex

      hitchalex 28.11.2017  15:08

      « Re: CLS

      Ten nový zadek se bohužel hodně nepovedl. Celý je to z venku nějaký "rozteklý".
    • 31 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 28.11.2017  17:13

      « Re: CLS

      Vdaka tomu modelu povazujem CLS za najkrajsi Mercedes.
    • 01 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 28.11.2017  23:01

      « Re: CLS

      Pro mě nekrásnější Mercedes. Druhou generaci beru na milost díky ShootingBrake.

      Ale po technické stránce, průser. ;-\
  • 42 Reagovat !

    foto RS

    RS 28.11.2017  15:09

    Jak zabít design

    Je to pěkné, ne že ne, i když trochu mi k té žraločí dynamické přídi nesedí zvadlý zadek. V tom stále na první CLS nestíhá.

    Každopádně prezentovat luxusní auto v barvě plniče pod autolak a dorazit to černými disky s límcovým proužkem, to chce odvahu 8-s
    • 22 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 28.11.2017  15:24

      « Re: Jak zabít design

      Daň za unifikaci s jinými modely. Krutá daň.
    • 50 Reagovat !

      foto white-label

      white label 28.11.2017  16:01

      « Re: Jak zabít design

      Ten odstín by mi až tak nevadil, pokud by ovšem nebyl v matu.
    • 10 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 28.11.2017  16:52

      « Re: Jak zabít design

      Diky bohu za limcovy prouzek. Jinak by to vypadalo jako na plechacich.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 28.11.2017  18:49

        « Re: Re: Jak zabít design

        Tj, bylo by to určitě horší...
        • 00 Reagovat !

          foto RS

          RS 29.11.2017  10:10

          « Re: Re: Re: Jak zabít design

          Ano, právě ten mat hrozný, přesně tak vypadá auto před lakováním...
          Jinak ten proužek na límci je špatný. Opticky přiliš zmenšuje kola a vypadá to poněkud lacině.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.11.2017  11:05

            « Re: Re: Re: Re: Jak zabít design

            Kovová linka na obvodu disku jej naopak opticky zvětšuje a díky tomu to nevypadá jak černý plechač, zvlášť, když je kolo v pohybu.
            • 00 Reagovat !

              foto RS

              RS 29.11.2017  15:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak zabít design

              Vypadá to ještě hůř jak černý plecháč a to je co říct. Třeba Spaceback je tragédie v bledě modrém. Opět dokonce v "tovární" reklamní prezentaci. Díky tomu proužku to vypadá jak 13ky, přitom to jsou spíše nadprůměrné 16".
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 30.11.2017  02:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jak zabít design

                16" je prostě jen 16", dávno už to není nic extra nadstandardního ani v této třídě. Za mě tady tak 16"ka na zimu, na léto spíš 17".
                Každopádně celočerný disk (+ černá pneumatika) je obecně (opticky) problém, pokud bys tady tu linku začernil, bude to vypadat ještě hůř. Ideální by v tomto případě bylo použít světlejší disk, který by pak tu "hraniční" linku vůbec nepotřeboval.
                Např. i Porsche u těchto (viz odkaz) TOP příplatkových kol používá obvodovou linku jen u černého provedení, u světlejších barev (stříbrná, šedá...) stejných disků kol linku naopak nemá.
                [odkaz]
                [odkaz]
                [odkaz]

  • 60 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 28.11.2017  15:14

    banánový kapor

    Nie že by som ho nebral, ale nezdá sa mi, že nová a7 a cls, je všetko, čo sa dá z daností tohto typu karosérie vyťažiť.
  • 09 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 28.11.2017  15:22

    návrat ke kořenům

    druhá generace pro mě byla tak zoufalá, že tohle mi přijde výborný :yes:
  • 40 Reagovat !

    foto Petrko

    Petrko 28.11.2017  15:43

    Tak

    nám medvěd zhubnul o několik kilometrů. ;-) "Zatím víme, že se můžeme těšit na mezigenerační zhubnutí o několik desítek kilometrů."
  • 32 Reagovat !

    foto Warrual

    Warrual 28.11.2017  16:16

    Nic moc

    Volant z modernizovaného eSka je odporný. Víc ovladačů mít nemohl? A přitom ten z obyčejného E je tak hezký! Jinak se mi tyto "čtyřdveřové""kupé" nikdy líbit asi nebudou. Nevím co je krásného na pomačkaném sedanu.
    • 00 Reagovat !

      foto honzamo

      honzamo 28.11.2017  17:46

      « Re: Nic moc

      Volant se mi na fotkách taky nelíbil, ale pak když jsem ve faceliftovém S-class jezdil tak je super. Designem zůstává první generace CLS nepřekonaná - to bylo a doteď je nádherné a nadčasové auto.
  • 50 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 28.11.2017  17:03

    Design

    No nevím. Když kouknu na krásné S coupé, paráda! Ale tohle CLS s malými světly vzadu i vpředu vypadá tak jak smutně, unaveně...
  • 32 Reagovat !

    foto spaleny6

    spaleny6 28.11.2017  17:18

    Hm

    Mám současnou generaci CLS. Čekal jsem na tyhle fotky, protože uvažuji o novém voze. Předek jakž takž, zadek mi přijde dost nudný a celkově aspoň na těchto fotkách neladí se zbytkem vozu. Pokud mi na současné generaci přijde něco vyjimečného, tak zadní část včetně světel. Nejspíš to vyhraje BMW M550i ať mám nějakou změnu.
  • 10 Reagovat !

    foto Elixir

    Elixir 28.11.2017  17:31

    Zmiesane pocity

    Z prvych fotiek su moje dojmy dost zmiesane. Cakal som teda viac. Vyzera to ako skarede, zamracene kacatko. Zadnej casti chyba sportova elegancia a plastickost, podobne ako je tomu aj pri CLA. Seda matna farba a cierne disky tomu podla mna tiez nepridavaju. Tot prve dojmy, mozno sa zmenia casom a osobnym stretnutim.
  • 01 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 28.11.2017  17:48

    Zepředu

    mi to připomíná ty drobné ruční vysavače na drobky, které se prodávaly krátce po převratu. A interiér... no, parodie na retro s obří plochou displejů, kterou stále nedokážu přijmout.
  • 13 Reagovat !

    foto spaleny6

    spaleny6 28.11.2017  18:26

    interiér

    Jinak zklamaný jsem z interiéru. Je to takový pokus o křížení retra s modernou, trochu mi to velkými dřevěnými plochami připomíná interiér prvního CLS, který se mi vůbec nelíbil. Ve stávajícím CLS jsem již vypnul ambilight a ovladače mám ztlumeny na minimum. Jak budou oslňovat ty dva velké displeje si nechci ani představit.
    • 00 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 28.11.2017  19:07

      « Re: interiér

      Ambilight si vies stiahnut ja ho mam v predch. E cku stiahnuty a vobec to nerusi dokonca aj ked to das naplno nie je to tak silne a nema to 64 odstienou farieb ako nove generacie tak ze vyber je jednoduchy myslim su tam 4 nej.blede farbicky ...Displeje urcite lepsie ako stare budiky a este nabielo ocajchovane este ze tam je digitalny ukazovatel rychlosti ten biely cifernik je ako lustenie krizovky. Prve CLS bolo prve a zostane prve ostatne uz musi ist nejak smerom globalizacie . nemyslim ze A7 je oproti CLS ku velky fesak a o BMW GT radsej pomlcim ten design je daleko za CLS...kazdy kritizuje tablety ale mali by sme si vsimnut ze su vo vsetkych autach a stale vacsie dokonca BMW 7 ma imidzove Samsung tablety ...
      • 10 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 28.11.2017  23:19

        « Re: Re: interiér

        Kam jsme to dopracovali? Kia a Hyundai na prd, Bo Korea ne. Ovšem Samsung je imidžovka.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 29.11.2017  19:51

          « Re: Re: Re: interiér

          Je to úsměvné. Bohužel řada tradičnějších výrobců elektroniky buď zanikla, nebo ustoupila. Pořád jsou alternativy, ale spíš z Japonska než Evropy. V autech je výběr značný.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.11.2017  05:10

        « Re: Re: interiér

        ??? BMW má proti CLS typ 6GC. Kde jsi přišel na GT?
        • 00 Reagovat !

          foto Londonbridge

          Londonbridge 29.11.2017  08:52

          « Re: Re: Re: interiér

          BMW ma Gran Tourismo GT teraz v 6 GT a pred tym to bolo 5 GT hrozny design este to robia v 3 GT ako natiahnute krabice...
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 29.11.2017  09:29

            « Re: Re: Re: Re: interiér

            BMW má 6er GC, to je jediný konkurent CLS. 6GT s tím nemá nic společného, zcela jiná filozofie.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.11.2017  09:36

            « Re: Re: Re: Re: interiér

            BMW má všechno.možné, ale proti CLS a A7 má 6er GC!
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 29.11.2017  10:03

            « Re: Re: Re: Re: interiér

            Trochu se vždycky zorientuj, než začneš dávat jasné názory...
  • 21 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 28.11.2017  19:09

    FUJ TO JE HNUSNÝ

    první generace ušla , druhá byla mnohem lepší a tedˇ ta 3 posldení je vážně tragická, co se to sakra děje s těmi pěknými mercedesy, takhle každý přeběhne k Audi, tenhle dizajn jako myslí skutečně vážně ? skutečně ?

    jak by řekl znám fotbalový trenér : it is a joke ?
    • 00 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 28.11.2017  23:22

      « Re: FUJ TO JE HNUSNÝ

      No vidíš a přitom jedno dle mne z nejhnusnějších aut máš v avataru. Každý to holt vidí jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 28.11.2017  23:26

      « Re: FUJ TO JE HNUSNÝ

      krasne medvede skoncili odchodom predosleho E-cka a GLK-cka... hrany medvedom vzdy moc sedeli... odkedy ich medved stratil tak je to samy pocmulany banan a sama nuda ... dnes uz aj audi je pred nimi a to by som nikdy necakal
      • 01 Reagovat !

        foto Rysguf-

        Rysguf. 29.11.2017  03:32

        « Re: Re: FUJ TO JE HNUSNÝ

        Fajn subjektivny nazor, dam aj ja :-) Konecne vyzeraju Mercedesy vdaka oblinam k svetu, predaje tomu nasvedcuju.

        Preco ale oprasujem prihlasovacie udaje na auto.cz po x-rokoch je veta ze Audi je pred MB... v com? Techniku maju obdobnu, vzdy pride jeden alebo druhy s niecim skorej. Dizajn je vec subjektivny, objektivitu do toho prinasaju mozno cisla o predajoch.

        Ostava mi prestiz, resp imidz. No a tu hra Audi prvu ligu oficialne od roku '94 s prichodom A8 akozto auta luxusnej triedy. V otazke prestize teda MB a ani BMW nepredbehne (nie nedobehne) nikdy. To Lexus mal o 5 rokov skorej luxusne LS... a nemam pocit ze by po novej A8 skocili hned vsetci bohati ludia sveta, osobnosti, hoteli, sejkovia.. nikto. Od vrcholu luxusu tu je a vzdy bude S-classe.

        Tak teda neviem v com je Audi pred MB. Jedine v hranach. A to ked vidim novu A8 zozadu, tak uz aj to nie ;)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 29.11.2017  20:04

          « Re: Re: Re: FUJ TO JE HNUSNÝ

          Před A8 byla ještě V8. Je to její přímý předchůdce. Je z doby před zavedením označení Ax.
          • 00 Reagovat !

            foto Rysguf-

            Rysguf. 30.11.2017  17:12

            « Re: Re: Re: Re: FUJ TO JE HNUSNÝ

            Okej, to je pravda. V8 od 88 tusim. Ale aj tu na auto.cz najdes clanky o V8 o tom ze to bol pokus prerazit medzi elitu. Pokus zavrseny modelom A8 v 94'. Nieco ako skusa hyundai s genesisom. Bolo to take skvele rozatahane audi 200. Ale na mb s a bmw 7 vtedy audi v8 este nemalo. Ani technikou (az na motor) ani nemali long verzie. Proste zaciatky :-)
  • 01 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 28.11.2017  19:12

    Bož né vypíchněte mi oči teď jsem viděl záď

    Dácia Logan vypada ze zadu líp jak tohle, tohle CLS je vážne tragické, interiér je pěkný a celkové tvary taky, jenom to zabily předními a zadními světlomety, je to vážně hrůza :no:
  • 20 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 28.11.2017  22:06

    ACH JAJ

    Predok rozpačitý a zadok katastrofa !!!! Čakal som aj ja viac v dizajne , ako mnoho iných! Žial predok by sa hodil tak k Ačku a zadok možno CLA !! Na vrcholovú triedu je to MIZÉRIA . Príde mi to také lacné !
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 28.11.2017  22:34

    Rozteklina rozplizlá

    Ten banánovitý profil a rozteklý zadek všech novějších sedanů MB jsou opravdu zoufalé! Kam se tento design hrabe třeba na nádhernou 190ku z roku 1982! :-O :-O :-O
  • 01 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 28.11.2017  23:16

    dizajn nic moc

    za mna povedzme taky stinger ma v sebe uz na pohlad viac emocii aj charizmy a je proste viac sexy ako tento hviezdne nudny "vegetarian" ... stinger je voci tomuto bezlepkovemu kusku fakt poriadne maso. Ale ved ok... aj banany su zdrave a zeny ich tiez miluju ze jo ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 29.11.2017  07:14

      « Re: dizajn nic moc

      Vegetarian, bezlepek a maso...k tomu Stinger a je tu pěkná míchanice >:D :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 29.11.2017  07:08

    Trendy

    Asi starnem alebo čo, ale nejak tým dnešným trendom prestávam rozumieť.

    Predok - hlavne čo najvyššia kapota a čo najväčšia mriežka chladiča. A pekne kolmo, nech sa do toho vietor dobre oprie. Plus nejaké dobré kapsy na hmlovky alebo tmavé mriežky po stranách, nemusí to byť pekné, hlavne nech to vyzerá pekne drsne. Čo na tom, že sú zaslepené? Tak tam spravíme štrbinu a vzduch preženieme popred predné kolesá von. A povieme, že sú to difuzory.

    Jejda, aj aerodynamiku treba riešiť. No tak skloníme čelné sklo, koľko sa bude dať. Že bude mať vodič slnečnú clonu 10 cm od nosa? OK, nejaká rezerva tam je...

    Aj na veľkých autách treba šetriť. Plech je lacnejší ako sklo a s veľkými oknami sa horšie dosahuje potrebná pevnosť a odolnosť voči nárazu. Dnešné autá musia mať pevnosť tanku. Aj výhľad z nich je jak z tanku, ale koho to trápi? Štíhle okná sú IN.

    Doba ide vpred, analógové prístroje sú minulosť. Takže displej, a pretože sme v prémii, tak aj prémiovo veľký. Síce to vyzerá jak doska zo starého skateboardu, ale tie farby a grafika... No nie je to bomba?

    Drahé materiály - to musí byť zrejmé aspoň na pohľad. No a musí sa to páčiť hlavne v Číne. Mriežky vetrania sú detailom, ktorý udrie do oka. Z ktorého kolotoča tie kolieska odkukali?

    Z týchto prémiových trendov, a najmä z dizajnu tohto auta, som taký nejaký rozpačitý...

    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 29.11.2017  09:47

      « Re: Trendy

      S kapotami trošku opatrně, tam je to ústupek bezpečnosti, tedy spíš ochraně chodců. Můžeme si o tom myslet, co chceme, ale bez toho už zkrátka auto v NCAP pět hvězd nezíská.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.11.2017  10:21

        « Re: Re: Trendy

        Dá se s tím pracovat viz XE.
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 29.11.2017  11:54

        « Re: Re: Trendy

        Tak v tom pravdu nemáš. Vysoká kapota nie je zárukou bezpečnosti, ale je najjednoduchšie ochranu chodcov zabezpečiť mäkkým plechom kapoty a 10-15 cm priestorom medzi ňou a motorom. Ale dá sa to aj inak, príkladov je dosť. Podľa tvojho tvrdenia by nebola dosť bezpečná Kia cee´d, Honda Civic alebo Subaru Levorg...?
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 29.11.2017  13:24

          « Re: Re: Re: Trendy

          Problém vzhledu CLS vůči tebou zmíněným autům je v tom, že všechna mají vysokou zasklenou část, zatímco CLS má velmi nízkou. Tím pádem kapota vypadá jako vysoká, ale na reálnou výšku kapoty jsou ta auta víceméně nastejno. A že mají trošku jiné tvarování přídě je věcí designového ladění značky. K Mercedesům ta široká, mohutná příď patřila vždycky.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 29.11.2017  14:59

            « Re: Re: Re: Re: Trendy

            Porovnaj si celkovú výšku auta a výšku prednej kapoty. Tá skutočne vysoká je, nie je to len optický klam. Aj preto má CLS nízku zasklenú časť ako spomínaš, medzi končiacou kapotou a strechou už toho viac nezostalo.
            Výrazná maska k Mercedesu vždy patrila, to ale nemusí nutne znamenať, že mriežkami a plastovými "dekormi" musí byť zakryté celé predné čelo. Výrazný a agresívny tiež nie je to isté. Menej by bolo viac. Hlavne predok a zadok auta vyzerajú, akoby ani neboli z jedného auta.
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 29.11.2017  07:15

    Základní chyby

    Novější model, mohutnější ponton a utopená, opticky malá kola...co k tomu napsat víc? :-|
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 29.11.2017  07:31

      « Re: Základní chyby

      To auto na fotkách vypadá jako kousek nějakého majitele směnárny. Coby prezentační, tuhle kombinaci, šedá v matu a černá kola, opravdu nechápu, auto to absolutně zabíjí. V červené nebo tmavě modré na stříbrných dvacítkách to vyzní úplně jinak. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.11.2017  08:13

        « Re: Re: Základní chyby

        Mám obavu, aby základní hmotové nectnosti nebyly u všech verzí.
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 29.11.2017  08:04

      « Re: Základní chyby

      Uprimne, vnejsi vzhled (hlavne zad) nenadchl (prvni generace jasne nejlepsi), ale co v mercedesu dela ten display uvnitr, uz zase? MB vnimam z pohledu luxusu stojici nad BMW, nad Audi atd., ale na tohle si v luxusnim aute, ktere by melo mit i nejakou noblesu, vazne nezvyknu. Pusobi to stejne strasne jako kdyz se nejaky vehlasny hodinar vrhne na digitalky. 8-s
      • 02 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 29.11.2017  10:00

        « Re: Re: Základní chyby

        Já tedy jen zírám na to "překvapení" a negativní reakce na displeje, nejen teď pod cls, ale i pod áčkem. Vždyť je to od příchodu aktuální S-Klasse zřejmé a zjevné, takto to MB mají a mít budou. Divím se proto, že u interieru S-Klasse i E-Klasse jsem tu četl jen ódy na design palubní desky, teď čtu opak, nerozumím. A tím nemyslím nutně tebe, nevím, cos psal u éčka a eska.
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 29.11.2017  11:31

          « Re: Re: Re: Základní chyby

          Psal jsem to u S, psal jsem to u E, u A me to vadi asi nejmin (tam to katovani kostu chapu nejvic a mladym se to treba muze libit vic), ale zde me to znovu dostalo. A predevsim, ze je neco uz delsi dobu zname neznamena, ze kdyz je to reseni nehezke, ze to clovek znovu nezmini. No a tady si Mercedes "pokarat" proste zaslouzil, a az prijde nove Cecko tak...
          ...tak do diskuse radeji ani nechod. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 29.11.2017  12:05

          « Re: Re: Re: Základní chyby

          V samotnom displeji asi problém nebude, skôr v jeho necitlivom zakomponovaní do palubky. Podľa mňa by zvládly aj sofistikovanejšie tvary displeja, nie len jednoduché obĺžniky. Je to super, je to moderné, môže to zobraziť oveľa viac informácií a vizuálne na vyššej úrovni ako klasika, ale dizajn palubky ako takej tým zmrvili docela dosť.
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 29.11.2017  13:25

          « Re: Re: Re: Základní chyby

          No, já na tuhle displejovou módu nadávám od počátku. Nepůsobí hezky ani prémiově.
  • 20 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 29.11.2017  08:35

    palubní deska

    mně se teda ten design těch jejich palubních desek tvořených dvěma "tablety" vedle sebe vůbec nelíbí ani to jak jsou hrozně zvednuté do výšky, že to omezuje výhled řidiče ven, je to pěkně vidět tady na té fotce

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 29.11.2017  09:05

    Design...

    Treba zachovat klid a chladnu hlavu tak ako to spravili u Fiata ked vypustili Multiplu alebo Korejci s Mussom a Korandom auta nevidaneho designu akorat od Ital designu by sme cakali mozna vic... :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 29.11.2017  10:06

      « Re: Design...

      Na tom designu není nic nevídaného, je to evoluce, třetí generace jedné designové myšlenky. Osobně si myslím, že v reálu to auto bude vypadat mnohem líp, než na těchto nešťastných fotkách, ale nevidím důvod dávat CLS do jedné věty s multiplou, ta prostě byla a je nehezké auto.
      • 00 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 29.11.2017  11:38

        « Re: Re: Design...

        Mas pravdu trosku som to prepalil s tou osklivou Multiplou , som sa nechal uniest komentamy ze jak nehezke je to nove CLS ... co uz... Mne manzelka minule povedala na parkovisku kde pri nas zaparkovalo nove Volvo ze ci to bolo drahsie ako ta nasa neforemna krabica ja som radsej zaklamal ze ano preto som kupil lacnejsiu Nemecku krabicu... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 29.11.2017  10:22

      « Re: Design...

      Je fakt, že už když přišlo W204, tak jsem koukal na tu zadnici se zdviženým obočím, že to tam jaksi usíná a podivně padá, především v kombíku. Dnes považuji W204 za jeden z nejhezčích MB co kdy udělali, na rozdíl od nejhoršího rozkydlého CLA.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

VIDEO: Stádo ovcí zmateně pobíhalo po rušné silnici a ohrožovalo řidiče! Zahnali je strážníci na koních

VIDEO: Stádo ovcí zmateně pobíhalo po rušné silnici…

Pohled, jenž v Praze vůbec nečekali, se naskytl ve čtvrtek dopoledne řidičům, kteří projížděli po rušné…

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici. Doma skoná jen pětina lidí

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici.…

Většina Čechů by svůj poslední den nejraději prožila v klidu domova, ale ve skutečnosti se toto přání „splní“…

 

iSport.cz

LIGA NARUBY: Deli jako skála, sólo pro Kučeru a loket ve slabinách

LIGA NARUBY: Deli jako skála, sólo pro Kučeru a…

Teplický záložník Tomáš Kučera je prvním fotbalistou v historii české ligy, který nejdříve urazil Spartu…

KOEFICIENT: Skvostný český týden! Kluby bojují o PĚT míst v pohárech

KOEFICIENT: Skvostný český týden! Kluby bojují o PĚT…

Zatímco v průběhu podzimu stále více hrozilo, že český fotbal bude mít za dva roky jen čtyři zástupce v…

 

Reflex.cz

Jste mlhavá, řekl prý Juncker britské premiérce Mayové. Ta věří, že od EU získá další záruky k brexitu

Jste mlhavá, řekl prý Juncker britské premiérce…

Britská premiérka Theresa Mayová je přesvědčena, že je i nadále možné získat od Evropské unie další dodatečné…

Očima libertariána: Proč je stát vždy horší majitel a podnikatel než soukromník

Očima libertariána: Proč je stát vždy horší majitel…

Praxe ukazuje, že čím víc stát zasahuje do společenských a ekonomických vztahů, tím hůř, naopak čím méně se…